Vanhanen on naisasia nainen

Anonyymi

62

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuvassa ollut mitään ihmeellistä ja jos Jarno olisi kysynyt luvan sen julkaisemiseen ja olisi sen saanut, no problem.

      Mutta töllö teki töllön töitä tahallaan ja pahoissa aikeissa.

      • Anonyymi

        Ei olisi iiriksen kannattanut mennä poseeraamaan minihameessa viralliseen kuvausaikaan. Kannattaisi yleensäkin ajatella yläpäällään eikä alapäällään.


      • Anonyymi

        Vanhanen on Nurmijärven Hessu Hopo.
        Ja kokenut naisasioiden sotkija.


    • Anonyymi

      Vanhasella on oma kokemus seksuaalirajojen loukkaamisesta joten hän ehkä osaa suhtautua asiaan asianmukaisella vakavuudella siksi.

      • Anonyymi

        Oppi tossusankariksi :D


      • Anonyymi

        Näki tilaisuuden, ja tarttui.


    • Anonyymi

      Vanhanen retkahti naiseen, joka sai elämänsä tilaisuuden päästä julkisuuteen. En tiedä kumpi käytti toista enemmän hyväksi. Sinkkuja olivat kuitenkin molemmat ja aikuisia.

      • Anonyymi

        Ruusunen oli henkisesti teini.
        Kepun olisi pitänyt erottaa Vanhanen teinin kanssa pelehtelystä...


    • Anonyymi

      Puheenmiehillä on usein morsiamia jotka puhuvat heitäkin enemmän. Ja muuten nopeammin jopa.

    • Anonyymi

      Miksi ne ei anna porttikieltoa niille matuille, jotka salakuvaa tyttöjä ostareilla?
      Etsivätkö ne saalista ministerien orgioihin?
      Tällöin niitä ei tietenkään voi karkottaa.

      • Anonyymi

        Matuille onkin enemmän nähtävää kun taas meikäläisen ei tarvi vaivautua katsomaan vaikka alasti olisi. Perse siellä on ja muukin anatomia paikallaan niin mitä sitten.


    • Anonyymi

      Eenemmän naisen reittä näkee Uimahallissa/Rannalla.

      Aivan turhasta asiasta on meteli nostettu

      • Anonyymi

        Mutta iiris tajusi itsekin pukeutuneesa sopimattomasti ja häpeää kun kaikki näki kuvassa :)


      • Anonyymi

        Kuva, se on paha. Vaikkei muuta, miten sopimattomasti mekko.


    • Anonyymi

      Mitä se uuniperuna nyt on tehnyt?

    • Aloittaja tarkoittaa naisasiamiestä.
      Ei tarvitse olla omistautunut naisasialiikkeelle ymmärtääkseen, että helman alta kuvailu on epäsopivaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja tarkoittaa naisasianaista.
        Ei tarvitse olla omistautunut naisasialiikkeelle ymmärtääkseen, että helman alta vilauttelu ja poseeraaminen on epäsopivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tarkoittaa naisasianaista.
        Ei tarvitse olla omistautunut naisasialiikkeelle ymmärtääkseen, että helman alta vilauttelu ja poseeraaminen on epäsopivaa.

        Jos terskasi viettelee sinua, leikkaa se pois ja heitä luotasi. Onhan se parempi että munattomana pääset taivasten valtakuntaan kuin että sinut kulkuset tallella heitetään polttokidutushelvettiin.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Jos terskasi viettelee sinua, leikkaa se pois ja heitä luotasi. Onhan se parempi että munattomana pääset taivasten valtakuntaan kuin että sinut kulkuset tallella heitetään polttokidutushelvettiin.

        Kun römpsäsi viettelee sinua, leikkaa se pois ja heitä luotasi. Onhan se parempi että neitsyenä pääset paratiisiin musujen morsiameksi kuin että sinut römpsä tallella heitetään polttokidutushelvettiin.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Jos terskasi viettelee sinua, leikkaa se pois ja heitä luotasi. Onhan se parempi että munattomana pääset taivasten valtakuntaan kuin että sinut kulkuset tallella heitetään polttokidutushelvettiin.

        Kiinnostaako sinua yhtään mikään muu kuin kaikki se, mikä on irstaata ja moraalitonta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako sinua yhtään mikään muu kuin kaikki se, mikä on irstaata ja moraalitonta?

        Jos haluaa saada aikaan muutosta, pitää puuttua moraalittomuuksiin.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Jos haluaa saada aikaan muutosta, pitää puuttua moraalittomuuksiin.

        Mitä jos aloittaisit muutoksen itsestäsi ?


    • Anonyymi

      Oli kyllä ihan onnellinen iiris kuvasta

      • Anonyymi

        Se ihmetyttääkin.... Outoa.


    • Anonyymi

      Vanhanen voisi käyttää arvovaltaansa hiljentääkseen Wille Rydmanin ympärillä vellovan kohun

      • Anonyymi

        Eihän sillä ole mitåån arvovaltaa, ainakaan enää :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seuraavaksi Vanhanen koettaa vongata Iirikseltä räyzää!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taas nähtiin miten HYVÄSISKO verkosto Eduskunnassa toimii!

    • Anonyymi

      Matti on pettymys,
      sarjapettymys.

      • Anonyymi

        Kepuli on kepuli.


    • Anonyymi

      Mietityttää. Jos kuva oli halveerava ja sopimaton. Niin miten esiintyi siinä kuvattava, ja miksi?
      Onko sallittua, eduskunnassa ?
      Ei ole edes pahoitellut asiaa, outoa.

    • Anonyymi

      Joo, naisetkin on ihmisiä joittenkin mielestä. Huonoa käytöstä ei kannata puolustaa.

      • Anonyymi

        Vain meetoo-femakot puolistaakin tuollaista pukeutumista ja vilauttelua.


    • Anonyymi

      Miksei puuttunut pukeutumiseen?
      Ennekin oli minihamekielto.

    • Anonyymi

      Matille mekko, samanlainen. Ansaitsee sen.

      • Anonyymi

        Kunhan pitää jalat ristissä, ja jumalan mielessä😆


      • Anonyymi

        Sopisi hyvin, sillä on kuulema sileät sääret!


    • Anonyymi

      Marin on rakkausasioilla juhlimassa aina.

    • Anonyymi

      Kellä V**** sillä VALTA!

    • Anonyymi

      se pelottavinta kun perv masa törkyviestiensä välissä kyseli voiko toisen lapset jo tulla tutustumaan tai hänen lapsii sen hetke eukko ketä huijasi?

      nyt perv masa porttkiellon säädyttömän pissiksen paljastaneelle ja säädyllinen eli uhri saa palkitsemisen sijaan : porttikiellon?

      = eiköhän aika nisks persus otteella heivata lautakasa huijari ulos koko suomesta?

      • Anonyymi

        Kepulit pitäisi lakkauttaa oligarkki-puolueena.


    • Anonyymi

      "Vanhanen muistuttaa, että monissa puolueissa on nykyään olemassa häirintäyhdyshenkilöt."

      Vanhasen nihilistinen hyvesignalointi häiritsee ajattelevia ihmisiä. Löytyisikö tähän häirintäyhdyshenkilöä?

      • Anonyymi

        Matti "miespillu" Vanhanen.


    • Anonyymi

      "Vanhanen saanut jo paljon kuraa niskaansa naisilta" joten hän alkoi leikkiä feministiä.

    • Anonyymi

      Mitä kehuja ja keneltä Neiti Vanhanen tuosta tempustaan odottaa?

      Hyvä sisko systeemiltä saa kehuja?

    • Anonyymi

      Joko neiti matin syövät hoidettu kun jonninjoutavaan ehtii puuttua?

    • Anonyymi

      Neiti matti uunipottu vei yh-ruususäidin raastupaan kun ruusunen oli toiminut ei kivasti neitimasa uunipotulle.

    • Anonyymi

      Onkohan kangasta laitettu postiin

    • Anonyymi

      Vielä jotenkin nautti kuvassa

      • Anonyymi

        Tuohan oli kuvakaapaus videosta mitä kuvakaapauksen ottaja oiken ajatteli ja mihin tarkoitukseen hän tuon otti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli kuvakaapaus videosta mitä kuvakaapauksen ottaja oiken ajatteli ja mihin tarkoitukseen hän tuon otti?

        Ei kai halunnut nolata, kuulema olisi vilahtanutkin jossain kohtaa...


    • Anonyymi

      Eduskunnan puhemieheltä juuri oikea päätös!
      Porttikielto eduskuntaan pitäisi Vähäkainulle olla ikuinen.

      • Anonyymi

        Potkut pitäisi tulla siveettomästä pukeutumisesta ja vilauttelusta meetoolle.


    • Anonyymi

      Joko Eduskunnan naisverkosto on palkinnut Vanhasen naisen teko mitalilla ja kunniakirjalla?

    • Anonyymi

      Vähäkainu kuvasi salaa ja julkaisi lupaa kysymättä. Tää on faktaa. Eikä kai mitään asiaa eduskunnan kuppilaan, kansanedustajien taukotilaan. Pöllö mikä pöllö.
      Ei kai siitä sen enempää?
      Vanhanen teki mitä siinä pestissä pitää tehdä.

      • Anonyymi

        VIDEO yleiskuvana viralliseen kuvausaikaan ei ole salakuvaamista ja iiris oikein poseerasi ja esitteli kauppatavaraansa, ei todellakaan kansanedustajalle sopivaa tuollainen pukeutumninen ja käytös.


    • Anonyymi

      Vanhanen näytti että hän on Tomera Täti :)

    • Anonyymi

      Neiti Vanhanen saa Suomen Feministeiltä kruunun ja käädyt kaulaansa.
      Neiti Vanhanen on nääs tukenut Suomen feministejä

    • Anonyymi

      Sellaista se on kun vanhusmatilla ei seiso enää kuin järki, alkaa muistuttaa naista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe