Mistä saa klamydia lääkkeet? Tärkeä!

Anonyymi

Hei olen 100% varma että mulla on klamydia. mistä saa lääkkeet siihen että joutuu todistamaan sitä mitenkään? Hinta saa olla miten korkea vain. Eli mun klamydia ei näy pissatestissä ja lääkäri sanoi että enään ne ei ota testiä kohdunkaulasta niinku viimekerralla mulla se todettiin vain niin. Mä en halua että kuuluu enään yhtään enempää aikaa kun oireet on kivuliaat. Mulla on lisää syitä mistä tiiän varmasti että mulla on Mut lääkärit ei ota kun pissatestin. Kiitos.

5

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no, puoskarit ja konitohtorit ovat melkein viittä vaille lääkäreitä ja ehkä osaavat vain pissa näytteet eikä muuta. Asia on aika vakava ja olet ehkä onnistunut jotenkin keräämään monta muutakin kuin klamydian, niin että kerrot vain sp.klinikalla keneltä sen sait niin pitäisi alkaa tapahtua ja tautinen samalla hoitoon niin eipähän ole sitten levittämässä enempää sp.tauti kokoelmaansa muille.

• Anonyymi

Kyllä tiedän asia on vakava. Sp klinikalla tutki ja otti pissatestin joka oli nega ja ei kuulemma ota enään näytettä kohdunkaulasta. Joku uus säädöa niillä. Ja viimeksi mulla todettiin juuri että testi otettiin sieltä sen jälkeen ku poissa oli nega. Ja se sairaus on ollut jo vuoden ja 4 eri lääkärillä käynyt. En enään luota että saisin lääkkeet telkkarilta. Tilaisin netistä mutta luin että tulli ottaa jotkut lääkkeet jos on eu ulkopuolelta? Onko Britannia eussa? Ehdotelkaa hyviä netti kauppoja missä ei mielellään kysytä henkkareita,täysikäsyyttä ja vois maksaa verkkopankkitunnuksilla. T. Aloittaja

• Anonyymi

Niin sillo pissa oli nega Mut kohdunkaulasta positiivinen. Silloinkin ties aika monta kuukautta oli ollut..

• Anonyymi

Mene yksityiseen labraan ja pyydä ottamaan tikkutesti

• Anonyymi

Kysy Jokisen Veskulta

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe