Mistä saa klamydia lääkkeet? Tärkeä!

Anonyymi

Hei olen 100% varma että mulla on klamydia. mistä saa lääkkeet siihen että joutuu todistamaan sitä mitenkään? Hinta saa olla miten korkea vain. Eli mun klamydia ei näy pissatestissä ja lääkäri sanoi että enään ne ei ota testiä kohdunkaulasta niinku viimekerralla mulla se todettiin vain niin. Mä en halua että kuuluu enään yhtään enempää aikaa kun oireet on kivuliaat. Mulla on lisää syitä mistä tiiän varmasti että mulla on Mut lääkärit ei ota kun pissatestin. Kiitos.

5

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin no, puoskarit ja konitohtorit ovat melkein viittä vaille lääkäreitä ja ehkä osaavat vain pissa näytteet eikä muuta. Asia on aika vakava ja olet ehkä onnistunut jotenkin keräämään monta muutakin kuin klamydian, niin että kerrot vain sp.klinikalla keneltä sen sait niin pitäisi alkaa tapahtua ja tautinen samalla hoitoon niin eipähän ole sitten levittämässä enempää sp.tauti kokoelmaansa muille.

    • Anonyymi

      Kyllä tiedän asia on vakava. Sp klinikalla tutki ja otti pissatestin joka oli nega ja ei kuulemma ota enään näytettä kohdunkaulasta. Joku uus säädöa niillä. Ja viimeksi mulla todettiin juuri että testi otettiin sieltä sen jälkeen ku poissa oli nega. Ja se sairaus on ollut jo vuoden ja 4 eri lääkärillä käynyt. En enään luota että saisin lääkkeet telkkarilta. Tilaisin netistä mutta luin että tulli ottaa jotkut lääkkeet jos on eu ulkopuolelta? Onko Britannia eussa? Ehdotelkaa hyviä netti kauppoja missä ei mielellään kysytä henkkareita,täysikäsyyttä ja vois maksaa verkkopankkitunnuksilla. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Niin sillo pissa oli nega Mut kohdunkaulasta positiivinen. Silloinkin ties aika monta kuukautta oli ollut..


    • Anonyymi

      Mene yksityiseen labraan ja pyydä ottamaan tikkutesti

    • Anonyymi

      Kysy Jokisen Veskulta

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe