Hangossa ketään?

Anonyymi

Jokohan kausi on auki tänään perjantaina?

9

1107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala paikka. Vakikövijät kyttäävöt kaikki tulijat ja menijät. Nussivat ja runkkaavat. Ja sitten viellä juoruavat toisista mitä he ovat tehneet.

      Nainen jos tuonne menee. Saa heti vierelleen vakikävijät runkkaamaan. Hyi yäk

      • Anonyymi

        Hankoon?


    • Hanko muuttuu ja kallistuu vauhdilla. Itäsataman tienoo pistetty uuteen uskoon.

      Tulliniemessä on ollut mukava oleilla. Ei häiriöitä. Jos tulee liian kuuma, meri jäähdyttää.

      Ensi sunnuntaina Hanko jää taakse.

      Seusittelen.

      • Anonyymi

        Tulliniemenrannalla on juuri näitä häiriöitä ollut aina. Toki jos tykkäät katsella kun vanhat sedät runkkaavat ja väenväkisin tuppautuu seuraan niin sitten se on niin.

        Itse olen 31v urheilullinen nainen enkä ole tuolla todellakaan saanut olla rauhassa. Aina samat vakiukot samassa paikassa kyttäämässä kuka tulee rannalle. Ja kun tulee nainen niin alkaa se ympärillä tepastelu samalla munaansa runkaten YÖK . Olemmekin ystävättären kanssa nimennyt ne. Runkkaavat juoruukot ry. Ksi

        Onneksi hangon läheltä löytyy suosittu epävirallinen nakuranta. Siellä käy paljon porukkaa. Ilman minkäänlaista häiriötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulliniemenrannalla on juuri näitä häiriöitä ollut aina. Toki jos tykkäät katsella kun vanhat sedät runkkaavat ja väenväkisin tuppautuu seuraan niin sitten se on niin.

        Itse olen 31v urheilullinen nainen enkä ole tuolla todellakaan saanut olla rauhassa. Aina samat vakiukot samassa paikassa kyttäämässä kuka tulee rannalle. Ja kun tulee nainen niin alkaa se ympärillä tepastelu samalla munaansa runkaten YÖK . Olemmekin ystävättären kanssa nimennyt ne. Runkkaavat juoruukot ry. Ksi

        Onneksi hangon läheltä löytyy suosittu epävirallinen nakuranta. Siellä käy paljon porukkaa. Ilman minkäänlaista häiriötä.

        Missä paikassa? Me olemme olleet siellä vuosia ja aina ollut mukavaa.
        Oletko ollut kenties lähellä satamaa?


    • Anonyymi

      Lauantaina Hangossa kävin niin nahkakalju runkkari oli ainakin. Samoin Kopparnäsissä 17.6 perjantaina n.50v mies. Se nyt oli sentään omissa oloissa eikä ilmeisesti huomannut minua.Enkä sitten jäänyt kumpaankaan paikkaan vaan ajelin suoraa mökille.

      • Anonyymi

        Parempi kun pysytkin siellä mökilläsi runkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun pysytkin siellä mökilläsi runkkari.

        Mökillä viihdynkin saan olla ihan vapaasti .Harvemmin naista kutsutaan tuolla nimityksellä,mutta ei se haittaa mua ollenkaan.Tosiasian vain kerroin.Eipähän tarvitse toista kertaa tänne kirjoitella.


      • Missähän oikein olitte?
        Tulliniemen hiekoilla lähellä vapaasaman aitaa on oikein rauhaisaa. Tosin polulta saa kävellä melkoisen matkan eteenpäin. Mukavinta kävellä vesirajassa, siinä hiekka ei upota.

        Tuli todettua, että Hangon hintataso on noussut melkoisesti viime kesästä.


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe