Hangossa ketään?

Anonyymi

Jokohan kausi on auki tänään perjantaina?

9

1973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala paikka. Vakikövijät kyttäävöt kaikki tulijat ja menijät. Nussivat ja runkkaavat. Ja sitten viellä juoruavat toisista mitä he ovat tehneet.

      Nainen jos tuonne menee. Saa heti vierelleen vakikävijät runkkaamaan. Hyi yäk

      • Anonyymi

        Hankoon?


    • Hanko muuttuu ja kallistuu vauhdilla. Itäsataman tienoo pistetty uuteen uskoon.

      Tulliniemessä on ollut mukava oleilla. Ei häiriöitä. Jos tulee liian kuuma, meri jäähdyttää.

      Ensi sunnuntaina Hanko jää taakse.

      Seusittelen.

      • Anonyymi

        Tulliniemenrannalla on juuri näitä häiriöitä ollut aina. Toki jos tykkäät katsella kun vanhat sedät runkkaavat ja väenväkisin tuppautuu seuraan niin sitten se on niin.

        Itse olen 31v urheilullinen nainen enkä ole tuolla todellakaan saanut olla rauhassa. Aina samat vakiukot samassa paikassa kyttäämässä kuka tulee rannalle. Ja kun tulee nainen niin alkaa se ympärillä tepastelu samalla munaansa runkaten YÖK . Olemmekin ystävättären kanssa nimennyt ne. Runkkaavat juoruukot ry. Ksi

        Onneksi hangon läheltä löytyy suosittu epävirallinen nakuranta. Siellä käy paljon porukkaa. Ilman minkäänlaista häiriötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulliniemenrannalla on juuri näitä häiriöitä ollut aina. Toki jos tykkäät katsella kun vanhat sedät runkkaavat ja väenväkisin tuppautuu seuraan niin sitten se on niin.

        Itse olen 31v urheilullinen nainen enkä ole tuolla todellakaan saanut olla rauhassa. Aina samat vakiukot samassa paikassa kyttäämässä kuka tulee rannalle. Ja kun tulee nainen niin alkaa se ympärillä tepastelu samalla munaansa runkaten YÖK . Olemmekin ystävättären kanssa nimennyt ne. Runkkaavat juoruukot ry. Ksi

        Onneksi hangon läheltä löytyy suosittu epävirallinen nakuranta. Siellä käy paljon porukkaa. Ilman minkäänlaista häiriötä.

        Missä paikassa? Me olemme olleet siellä vuosia ja aina ollut mukavaa.
        Oletko ollut kenties lähellä satamaa?


    • Anonyymi

      Lauantaina Hangossa kävin niin nahkakalju runkkari oli ainakin. Samoin Kopparnäsissä 17.6 perjantaina n.50v mies. Se nyt oli sentään omissa oloissa eikä ilmeisesti huomannut minua.Enkä sitten jäänyt kumpaankaan paikkaan vaan ajelin suoraa mökille.

      • Anonyymi

        Parempi kun pysytkin siellä mökilläsi runkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun pysytkin siellä mökilläsi runkkari.

        Mökillä viihdynkin saan olla ihan vapaasti .Harvemmin naista kutsutaan tuolla nimityksellä,mutta ei se haittaa mua ollenkaan.Tosiasian vain kerroin.Eipähän tarvitse toista kertaa tänne kirjoitella.


      • Missähän oikein olitte?
        Tulliniemen hiekoilla lähellä vapaasaman aitaa on oikein rauhaisaa. Tosin polulta saa kävellä melkoisen matkan eteenpäin. Mukavinta kävellä vesirajassa, siinä hiekka ei upota.

        Tuli todettua, että Hangon hintataso on noussut melkoisesti viime kesästä.


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe