Täällä voi rukoilla maailman puolesta
https://opendoors.fi/hartaus/page/2/?et_blog
Olen itse liittynyt.
Jos jotenkin rukouksillai voinauttaa, niin hyvä.
Rukouksia maailman puolesta
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on rukoilemista maailman puolesta.
Meneillään on kuukauden joka päivä rukoukset jonkin maan puolesta.
Olen lukenut kirjan, miten hyvä on rukoilla toisten pulesta. Jos en itse osaa, niin pyydän Pyhää Henkeä rukoilemaan puolestani.
Rukoilen myös kaikkien niitten ihmisten puolesta, joita tapaan päivittäin.- Anonyymi
Rukoilen myös että Jumala tippusi Taivaasta huutaen Puuttinin niskaan ja kaksi pahaa vähemmän Maalimasssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilen myös että Jumala tippusi Taivaasta huutaen Puuttinin niskaan ja kaksi pahaa vähemmän Maalimasssa.
Tunnetko olevasi nyt fiksu?
Et ole sama henkilö kuin 27.06.2022 21:12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sama henkilö kuin 27.06.2022 21:12Tunnetko olevasi nyt fiksu?
Anonyymi
28.06.2022 21:07
Et ole sama henkilö kuin 27.06.2022 21:12
- Anonyymi
" rukouksillai voinauttaa,"
Et ole järkevä kirjoittaja- Anonyymi
Miksi olet tällä palstalla?
Jos et usko rukouksiin, niin ei ole mitään pointtia olla täällä.
Ei ole fiksua tulla tänne vain härnäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4263330Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1371867Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan211690Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481440- 891251
Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661185Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341181En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821094Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551050Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209960