Täällä voi rukoilla maailman puolesta
https://opendoors.fi/hartaus/page/2/?et_blog
Olen itse liittynyt.
Jos jotenkin rukouksillai voinauttaa, niin hyvä.
Rukouksia maailman puolesta
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on rukoilemista maailman puolesta.
Meneillään on kuukauden joka päivä rukoukset jonkin maan puolesta.
Olen lukenut kirjan, miten hyvä on rukoilla toisten pulesta. Jos en itse osaa, niin pyydän Pyhää Henkeä rukoilemaan puolestani.
Rukoilen myös kaikkien niitten ihmisten puolesta, joita tapaan päivittäin.- Anonyymi
Rukoilen myös että Jumala tippusi Taivaasta huutaen Puuttinin niskaan ja kaksi pahaa vähemmän Maalimasssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilen myös että Jumala tippusi Taivaasta huutaen Puuttinin niskaan ja kaksi pahaa vähemmän Maalimasssa.
Tunnetko olevasi nyt fiksu?
Et ole sama henkilö kuin 27.06.2022 21:12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sama henkilö kuin 27.06.2022 21:12Tunnetko olevasi nyt fiksu?
Anonyymi
28.06.2022 21:07
Et ole sama henkilö kuin 27.06.2022 21:12
- Anonyymi
" rukouksillai voinauttaa,"
Et ole järkevä kirjoittaja- Anonyymi
Miksi olet tällä palstalla?
Jos et usko rukouksiin, niin ei ole mitään pointtia olla täällä.
Ei ole fiksua tulla tänne vain härnäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306012Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144554Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403267IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623051Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3451635- 711381
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111378Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2391282- 791179