Osaako naiset kusta kaaressa eteen

Anonyymi

Onko kellään kokemusta tai tietoa, että onnistuuko naisilta kuseminen kunnon kaaressa eteenpäin? Olen kuullut huhua että sellainen olisi mahdollista, mutta nähnyt en ole

6

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se mahdollista tietenkin. Jotkut naiset opettelevat sen, eli levittävät häpyhuulensa ja karvat pois edestä ja sitten he pystyvät ohjailemaan sitä suihkua. Useimmat naiset eivät tuota osaa, koska heidät opetetaan siihen että pitää vain istua. Mutta kyllä naiset osaavat seisaaltaan pissata siinä missä miehetkin.

      Naisille myydään myös retkeilykaupoissa pissa-apuria, joka on siis käytännössä muovi putki, jonka toinen pää on anatomisesti sopiva ja toinen pää on pelkkä putki. Naiset käyttävät noita esimerkiksi vuorikiipeilyssä tai arktisilla alueilla joissa ei voi housuja vetää alas joko sen vuoksi että se paleltuu välittömästi, tai esimerkiksi vuorilla sen vuoksi että kyykkimen vie aivan liian paljon energiaa ja happea.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt videon jossa tyttö pissaa sängyn laidalta jalat levitettyinä lattialle peppu alaspäin. Ja tyyny vielä pepun alle asetettuna. Pissa lensi oikein kaaressa ainakin metrin päähän! Ensin se nousi ylöspäin ja sitten melkein pystysuorassa alaspäin lattialle

    • Anonyymi

      Pystyy hyvin passaamaan ylöspäin, kuten tässä eräs kertoi nähneensä videolta ja se pitää paikkansa! Itse olen nähnyt ihan 'luonnossa' kun tyttö pissaa kaaressa! Ongelma on että tytön pitää vetää toisella kädellään/sormillaan pillun yläpuolelta ihoa kohti napaa että saa sen lentämään kaaressa ylöspäin ja voi jopa ohjatakin minne haluaa pissaa!!!! Muuten tuskinpa onnistuu lainkaan tai ei ainakaan lennä kaaressa! Sen olen nähnyt myös: joko sitä ei lennä pisaraa tai sitten ainoastaan valuu pitkin ilman mitään paineita! Sitä en todellakaan osaa kertoa mistä tytön pillin suuhun ilmestyy pelkästään ihoa vetämällä sellainen paine että pissa lentää suoraan ylöspäin ja pitkälle kauniissa kaaressa? Ja todella jos ottaa avuksi vielä toisen käden niin pissan saa helposti ohjattua minne vain itse haluaa! Avustaja voi yhtä hyvin auttaa omilla sormillaan

    • Anonyymi

      Nainen pystyy kusemaan korkealle ja kovaa.
      Suvussani kiertää perimätieto reipasotteisesta piikalikasta,joka oli voittanut vedon kusemakilpailussa renkejä vastaan.
      Tulos mitattiin siten,että korkeimmalle aitanseinään merkin kussut voitti.
      Tyttö oli heittänyt hameet päänsä yli,ottanut jonkinlaisen sormikoukkuotteen instrumentistaan ja KUSSUT RAKENNUKSEN HARJAN YLI!

      • Anonyymi

        Tuota en usko. Tietenkin tyttö voittaa koska pojan pissa ei lennä kuin lähes suoraan eteenpäin vähän matkaa ja putoaa siihen paikkaan. Tyttö pissaa selällään ja avustaja, miksei itsekin, asettaa sormillaan pillun oikeaan asentoon, tarkistaa ettei mitään ole pissareiän edessä ja sitten lentää pidemmälle kuin yhdelläkään pojalla. Tietenkin pitää nostaa suuta vetämällä varovasti taaksepäin, ei liikaa. Sitten vain auttaa sormilla suihkun lentosuunnan. Sen voi suunnata vaikka taaksepäin pään yli. Ei taida onnistua yhdelläkään pojalla?


    • Anonyymi

      se on muuten kiihottavaa katseltavaa kun nainen pissaa seisaallaan kunnon kaaren, netistä löytyy hyviä videoita siitä kun kirjoittaa hakuun power pissing

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe