Missä on keskustaa lähin nuotiopaikka?

Anonyymi

Missä on lähin nuotiopaikka. Pitäis päästä käristämään hiilloksella hookoon blöötä.

19

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuotiopaikat Kuopiossa

Kuopion nuotiopaikat, tulipaikat ja keittokatokset palvelevat luontopoluilla ja reiteillä kulkevia liikkujia. Nuotiopaikoille on hauska pysähtyä tauolle ja nauttia vaikka eväitä!

Tälle sivulle on listattu Kuopion alueen tuli- ja nuotiopaikat sekä keittokatokset. Löydät ne alempaa. Kohdetta klikkaamalla pääset tarkastelemaan sijaintitietoja ja varustelutasoa tarkemmin.

• Anonyymi

Riippuu missä asut?

Kumpusaaren tulipaikka

Info: Saaren eteläosan kallioinen niemi. Alue soveltuu tilapäiseen oleskeluun ja leiriintymiseen. Kohteella toimii polttopuuhuolto. Kiinnitys; ranta, ankkuri Varustus: nuotiopaikka, polttopuut, jätepiste

• Anonyymi

Asun Keuruun Melonsaaressa.

• Anonyymi

Suosittu Pölhösaaren grillikatos paloi käyttökelvottomaksi Kuopion Saaristokadun varrella keskiviikon vastaisena yönä. Kuopion kaupunki on toistaiseksi sulkenut nuotiopaikan käytöstä.

Pölhönsaaressa oleva grillikatos on erittäin suosittu ulkoilukohde, jolla käy ulkoilijoita esimerkiksi paistamassa makkaraa. Grillikatos on kuitenkin ollut useita kertoja ilkivallan kohteena.

• Anonyymi

Tuo on onneton tyyppi joka jankuttaa tosta tuhansien aiheiden tyypistä. Hän ei itse pääse mihinkään poistumaan, niin omasassa tuskassaan huutelee muille.. Tämä viesti tullaan tullaan poistamaan koska se sattuu häneen niin vietävästi..

*Muta jos ehdit lukemaan tämän niin ymmärrät miksi se yrittää saada huomiota vaikka väkisin.*

• Anonyymi

Tainut olla nettiosoite jäähylllä. Nyt päässyt pois bannista ja sama ralli jatkuu. Ilmiantoja ja lisää bannia. Sillä siitä pääsee eroon.

• Anonyymi

Mittumaarina voi tehdä taikoja, juosta esimerkiksi nakupellenä eli nakkena pitkin katuja

• Anonyymi

Aivoprööfpalsta. Ja taso täysi nolla edelleenkin. Ei näytä kirjoitusten taso nousevan.

• Anonyymi

Äläs nyt! Minun sukulainenkin muuttaa tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt! Minun sukulainenkin muuttaa tänne.

Jyväskylästä?

• Anonyymi

Puijolla.

Kuopion kaupunki tarjoaa uuden syyn, miksi kannattaa nousta Puijolle.

– Puijonnokan laavulla ja Pölhön grillikatoksella oli jonoksi asti ihmisiä. Puijolle haluttiin toinen tulistelupaikka, jonka pitää olla arvoisensa näköinen. Puijo ja kuopiolaiset ansaitsevat tämän komean laavun.

• Anonyymi

On se joskus ollut hyväkin lenkkimakkara,mutta nykyään on niin huonoa että ei voi syödä.kairakin vain nuuhkaisi ja tuhahti,että paskaa on.

• Anonyymi

• Anonyymi

HK ja pidot paranee.

• Anonyymi

Todella hookoo

• Anonyymi

Mikä alue on paras asua?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3772
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      36
      3251
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3219
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2894
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2819
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    Aihe