Menin viime yönä unessa portinvartijan ohi ymmärsin että olin jonkinlaisen Helvetin porteilla. Kohtasin olennon,oli kuumottavaa. Sanoin ääneen onko joku jota tarvitsisi rukoilla nyt,voiko joku ohjata minut opettajan luo.Sitten olin miehen luona joka kertoi minulle taikasanat jotka sanoa pedolle ja sen jälkeen peto sanoisi jotain tervetuloa sinä senkin.... sitten heräsin.Mietin että tulee Jeesusta ikävä tällaisissa unissa enkä vielä oikein ymmärtänyt että mitä se sitten tarkoittaa että ohitan pedon tarkoitus oli selvitä voittajana tässä.Sitten menin uudelleen uneen,ohitin portinvartija ja menin pedon luo ja sanoin ne taikasanat jotka minulle opetettiin sitten ohitin pedon ja olin jossain ja siellä oli seremonia niikuin egyptiläistyylinen jumalanpalvelus.sen jälkeen kadulla näin Jeesuksen,tarrasin häneen.Jeesus sanoi me erotaan nyt,en hyväksynyt sitä.sanoin että et tullut varoittamaan minua unien välissä. Jeesus vastasi,en tullutkaan,jokaisen pitäisi tietää mitä tarkoittaa ohittaa peto. Sanoin etten ymmärtänyt,luulin että minulla on vain pääsy usempaan paikkaan että voin tehdä enemmän hyvää.Uni loppui. Olen aina sanonut sen etten vaihtaisi Jeesusta koskaan mihinkään.Onkohan vielä keino perua tämä koska tunnen tulleeni huijatuksi,etten oikein tiennyt mitä tein.tätä en halunnut.
Pedon ohittaminen huijattuna
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179