Tehdään lista asiakkaista jotka maksavat itse

Anonyymi

Listataan tähän alle asiakasryhmät, jotka maksavat itse. En löytänyt vielä ainuttakaan.

Muiden piikkiin matkustavia sitä vastoin on pilvin pimein. Taksista onkin vuosien mittaan tullut pelkkää pummien hyysäystoimintaa.

25

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä maksan itse.

    • Anonyymi

      Minäkin maksan ihan itse.
      Silloin harvoin, kun taksia käytän, yleensä yksin kuljen, joten ei edes ole mukana ketään muita maksajia.

      Asiakasryhmä, jos ajattelen, mitä tuolla tarkoitetaan, niin itse ainakin olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ja lisäksi liikuntarajoitteinen.
      Ja siis maksan itse, ei ole edes minkäänlaista kaupunki-/taksikorttia.

    • Anonyymi

      Taksilla on helpompi kuin polkupyörällä😂🤣😅

    • Anonyymi

      Minä maksan myös itse. Tosin uberille.

      • Anonyymi

        Sama homma. Aloitus vain kertoo sen että kukaan täysijärkinen ei käytä enää perinteistä taksia koska saman laadun saa halvemmallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Aloitus vain kertoo sen että kukaan täysijärkinen ei käytä enää perinteistä taksia koska saman laadun saa halvemmallakin.

        Uber toimii Tampereella, Turussa ja pääkaupunkiseudulla.
        Vaviskaa te, jotka käytätte taksia noiden alueiden ulkopuolella. Palstan trolli on itselleen myöntämillä valtuuksillaan tuominnut teidät vajakeiksi.


    • Anonyymi

      Trolli. Älkää vastatko

    • Anonyymi

      Uber on ainoa missä kannattaa maksaa itse.

      Vanhanajan taksit eivät arvosta maksavia asiakkaita ja hinnoittelevat itsensä ulos. Luin juuri että ovat nostaneet hintoja yli 40%, voi pyhä jysäys sentään.

      • Anonyymi

        Pyydä sossusta lisää tukea, jos hinnat ahdistaa. Työtä tekeville taksi on halpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä sossusta lisää tukea, jos hinnat ahdistaa. Työtä tekeville taksi on halpa.

        Ei taksikyyteihin saa tukea, pösilö. Sitä paitsi kukaan täysijärkinen ei käytä ylihintaisia takseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksikyyteihin saa tukea, pösilö. Sitä paitsi kukaan täysijärkinen ei käytä ylihintaisia takseja.

        Sinun kannattaa kysyä. Maksaahan sossu jo nyt vuokrasi, ruokasi ja keskarisi sekä sätkävehkeet ja purut.


      • Anonyymi

        Ihmeellisiä käsitteitä: "Vanhanajan taksit" . Hevostako tarkoitit? Yleistit loistavasti hintojen nousun. Luetun ymmärtäminen nolla. Suurempia lukuja saa kun vertaa vuoteen 1970.


      • Anonyymi

        Joo, Uber kun nostaa hintaa niin se on aina vähintäin 100% korotus, usein 200-300% mutta onhan se halpaa , voi pyhä jysäys sentään.


      • Anonyymi

        Tuli taas outoja termejä: "Vanhanajan taksit" . Hevosiako tarkoitit?


    • Anonyymi

      Ennen varattomat kulki kävellen ja bussilla. Nyt sosiaalitapaukset loisivat ja kulkevat taksilla rehellisten veronmaksajien kustannuksella.

      • Anonyymi

        Totta. Aikamoisia loisia te suharit olettekin.


    • Anonyymi

      Maksan itse mutta en millekään ählylle tai Afrikansarven huijarille.

    • Anonyymi

      Uber on narkkien suosiossa, Yango terroristien ja muut kela ja sossupummien.

      • Anonyymi

        Muut=Taksi Helsinki ja Lähitaksi.
        Eli Th ja Lt ajavat vanhanajan kuskit ovat kela ja sossupummeja.
        Harmittaa varmasti kun ei saa takseja verovapaasti niin kuin ennen vanhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut=Taksi Helsinki ja Lähitaksi.
        Eli Th ja Lt ajavat vanhanajan kuskit ovat kela ja sossupummeja.
        Harmittaa varmasti kun ei saa takseja verovapaasti niin kuin ennen vanhaan.

        Juuri näin. Koko taksitoiminta perustuu verovaroilla loisivien pummien kuskaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut=Taksi Helsinki ja Lähitaksi.
        Eli Th ja Lt ajavat vanhanajan kuskit ovat kela ja sossupummeja.
        Harmittaa varmasti kun ei saa takseja verovapaasti niin kuin ennen vanhaan.

        No sinähän niissä vanhoissa ritsoissa joudut matkasi tekemään kun uusia ei ole varaa ostaa. Taidat olla vähän tyhmä, jopa asiakkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän niissä vanhoissa ritsoissa joudut matkasi tekemään kun uusia ei ole varaa ostaa. Taidat olla vähän tyhmä, jopa asiakkaaksi.

        No enpä hae ainakaan siihen ritsaa verovapautta.
        Vanhanajan taksit itkee nyt kun ei saa enään autoveropalautusta. Joudutte toimimaan markkinataloudessa, ja valtio ei määrää eninmmäistaksaa jota käytettiin aina.

        Uudet tulijat Uber.Menevä jne.. Tulevat kilpailemaan alalle ja voittavat alhaisemilla hinnoilla ja tekevät parempaa tulosta, arvostavat asiakkaita toisin kuin te vanhanajan taksikuskit,

        Nyt vanhanajan taksien mielestä kaikki paha tuli, Sipilän hallituksesta ja kansan tahdosta. He toivovat varmaan sosialisimin paluuta...Nyyyh.


    • Anonyymi

      Joskus maksettiin kimpassa,kun tultiin syrjäkylälle baarista.

    • Anonyymi

      Taksiala ei toimisi, jos veronmaksajat eivät kustantaisi koko toimialan rahoitusta. Kelan, kuntien ja kaupunkien tarjoamat ilmaiset ajelut ovat rahan heittämistä kaivoon.

    • Anonyymi

      Pummit pitäisi laittaa erilliseen tilaan. Avolava olisi hyvä kaikkien veronmaksajien rahoilla kulkevien siirtämiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe