Extyökkärin paratiisi

Anonyymi

57

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen käväissyt Espanjassakin ja ollut kiinnostunut lähinnä vanhasta pääkohteena Santiago de Compostelan pyhiinvaelluskirkko ja sinne erään johtavan reitin varrella olevat nähtävyydet. Pari viikkoa siellä aikoinaan kiertelin vapaasti matkaani suunnitellen. Pistäydyin samalla myös Portugalissa mutta silloin olin vielä työssä ja piti alkaa kiiruhtamaan kotiin.

Paikallinen TK saa minulta pääosin vain positiivisia lausumia, näin vanhemmiten sitä alkaa noita palveluja ajoittain tarvitsemaan enemmän kuin parikin vuosikymmentä sitten. Asuinpaikkakunnallani TK toimii varsin mukavasti eikä ole viikkojen jonoja jos tulee kiireellinen hoitdon tarve.

• Anonyymi

Siis ihannoit tuota elämää mistä linkissä kirjoitettiin. Sinä ole koko ikäsi ollut meidän muiden hoidettava, eikä sinulla itsellä ole koskaan ollut mitään omaa vastuuta elämästäsi. Jos olisit normaali, niin voisi sanoa että olet järkyttävä tapaus. No, ethän tietysti itse voi mitään tilanteellesi.

• Anonyymi

On se Selänne niin hyvä että..

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ihannoit tuota elämää mistä linkissä kirjoitettiin. Sinä ole koko ikäsi ollut meidän muiden hoidettava, eikä sinulla itsellä ole koskaan ollut mitään omaa vastuuta elämästäsi. Jos olisit normaali, niin voisi sanoa että olet järkyttävä tapaus. No, ethän tietysti itse voi mitään tilanteellesi.

Minä ihannoin omatoimisuutta, itse toimeentulemista ja työtä ainoana ansaintakeinona!

• Anonyymi kirjoitti:

En ole kaltaisesi tollo joten olet väärässä! Minä ihannoin työelämässä sitä, että palkkaa maksetaan ansion mukaan! Tee tulosta niin saatkin enemmän kuin jos kuikuilet ay orja tyyliin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

En ole kaltaisesi tollo joten olet väärässä! Minä ihannoin työelämässä sitä, että palkkaa maksetaan ansion mukaan! Tee tulosta niin saatkin enemmän kuin jos kuikuilet ay orja tyyliin!

Maaorjiksi suomalaiset ei ala, koita nyt käsittää se.

• Anonyymi kirjoitti:

Maaorjiksi suomalaiset ei ala, koita nyt käsittää se.

On ihka sama onko ay orja vai maaorja, joku muu sanoo mitä tehdään!

Ansion mukainen palkka tarkoittaa vapaata työntekijää joka hoitaa itse asiansa. Jo roikkuminen ay mafian sopoimuksissa on orjuutta!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ansion mukainen palkka tarkoittaa vapaata työntekijää joka hoitaa itse asiansa. Jo roikkuminen ay mafian sopoimuksissa on orjuutta!

Olet vastakkainasettelun kannattaja, ja se on nykypäivänä typerää ja hyvin lapsellista ikämieheltä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kirjoitat kuinka markkinat märää kaikesta, olet markkinoiden orja viimeistä karvatupsua myöten.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet vastakkainasettelun kannattaja, ja se on nykypäivänä typerää ja hyvin lapsellista ikämieheltä!

Et siis ay orjana edes kehtaa vastata reilusti!

Edelleen itsenäinen asiansa itse hoitava työläinen on se kunkku työmaailmassa! Kun osaa ja kykenee ovat kaikki ovet auki!

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat kuinka markkinat märää kaikesta, olet markkinoiden orja viimeistä karvatupsua myöten.

Me kaikki oikeasti olemme riippuvaisia markkinoista, koska ilman markkinoiden vetoa ei ole mitään, ei edes KELA:n kerjuu jonoa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et siis ay orjana edes kehtaa vastata reilusti!

Edelleen itsenäinen asiansa itse hoitava työläinen on se kunkku työmaailmassa! Kun osaa ja kykenee ovat kaikki ovet auki!

Vastaan reilusti; kaikki ihmettelemme kuinka suomalainen voi olla noin vihamielinen suomalaisia kohtaan. Ongelmasi ovat aikamoisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaan reilusti; kaikki ihmettelemme kuinka suomalainen voi olla noin vihamielinen suomalaisia kohtaan. Ongelmasi ovat aikamoisia.

Itsenäinen asiansa itse hoitava työntekijä on kunnioitukseni kohde, ay orjat oivat säälittävää porukkaa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Itsenäinen asiansa itse hoitava työntekijä on kunnioitukseni kohde, ay orjat oivat säälittävää porukkaa!

Itsenäisesti on työläiset perustaneet omia asioitaan hoitavan ammattiyhdistyksen, etteivät olisi orjan asemassa. Jos et kestä tätä faktaa, muuta pois maasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Itsenäisesti on työläiset perustaneet omia asioitaan hoitavan ammattiyhdistyksen, etteivät olisi orjan asemassa. Jos et kestä tätä faktaa, muuta pois maasta.

Yhdistykseen kuuliuva ei ole itsenäinen koska yhdistys määrää! Näin ainakin ay mafian kohdalla on ollut vuosikymmeniä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Yhdistykseen kuuliuva ei ole itsenäinen koska yhdistys määrää! Näin ainakin ay mafian kohdalla on ollut vuosikymmeniä!

Siis kannatat kokoomuskommarina aloituksen linkissä mainittuja 80 tunnin työviikkoja. Et ainakaan ole niitä tuominnut.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuolla logiikalla jokainen yhdistys on orjayhdistys, myös EK.
        Extyökkärin ajatusmaailmassa ei todellisuus juhli, aina vain hölmömmäksi menee...

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla logiikalla jokainen yhdistys on orjayhdistys, myös EK.
        Extyökkärin ajatusmaailmassa ei todellisuus juhli, aina vain hölmömmäksi menee...

Et voi verrata ay mafiaa ja Elinkeinoelämän Keskusliittoa, niillä ei ole mitään yhteistä. En usko EK:n edes koskaan lakkoa puuhanneen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et voi verrata ay mafiaa ja Elinkeinoelämän Keskusliittoa, niillä ei ole mitään yhteistä. En usko EK:n edes koskaan lakkoa puuhanneen!

Itsehän niin väitit, jos kuuluu yhdistykseen, on sen orja. Tollo olet!

• Anonyymi kirjoitti:

Itsehän niin väitit, jos kuuluu yhdistykseen, on sen orja. Tollo olet!

Aivan jos tottelet mitä sanotaan, esim jos joku sanoo LAKKO niin koko orjajoukko lakoaa mutta moista ei tapahdu esim Elinkeinoeläömän Keskusliitossa!

On se kummaa miten Lyyli ei ymmärrä normaalia elämää, vaan hokee tuota ay orjan kohtaloa ja kuvittelee sen olevan jotain normaalia!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Aivan jos tottelet mitä sanotaan, esim jos joku sanoo LAKKO niin koko orjajoukko lakoaa mutta moista ei tapahdu esim Elinkeinoeläömän Keskusliitossa!

On se kummaa miten Lyyli ei ymmärrä normaalia elämää, vaan hokee tuota ay orjan kohtaloa ja kuvittelee sen olevan jotain normaalia!

No miten eduskunnassa kansanedustajien kohdalla. Jos puolue sanoo miten äänestät, niin onko orja. Jos työantajajärjestö sanoo että näin edetään, niin onko orja jos noin toimii.

Ay-liike vaan neuvottelee eri aloille minimisopimukset, eli perälaudan. Noilla sopimuksilla lähinnä pyritään estämään orjuus. Jokainen itse sopii oman työsopimuksensa. Jos tuossa vaiheessa työnantaja alkaa tarjota alan minimisopimusta, niin silloin pitää alkaa heräämään että nyt ei ole työantajalla puhtaat jauhot pussissa. Normaalisti ainakaan palkan suhteen ei alan minimisopimus tule edes esiin.

Tietysti sinun edustama harmaa talous ja edustamasi mafioiden kaltaiset toimet oma lukunsa. Mutta niille omat palstansa

• Anonyymi kirjoitti:

No miten eduskunnassa kansanedustajien kohdalla. Jos puolue sanoo miten äänestät, niin onko orja. Jos työantajajärjestö sanoo että näin edetään, niin onko orja jos noin toimii.

Ay-liike vaan neuvottelee eri aloille minimisopimukset, eli perälaudan. Noilla sopimuksilla lähinnä pyritään estämään orjuus. Jokainen itse sopii oman työsopimuksensa. Jos tuossa vaiheessa työnantaja alkaa tarjota alan minimisopimusta, niin silloin pitää alkaa heräämään että nyt ei ole työantajalla puhtaat jauhot pussissa. Normaalisti ainakaan palkan suhteen ei alan minimisopimus tule edes esiin.

Tietysti sinun edustama harmaa talous ja edustamasi mafioiden kaltaiset toimet oma lukunsa. Mutta niille omat palstansa

Ay mafiaa ei tarvita! Ei edes kansanedustajan ammattiliittomafiaa! Eikö mene perille?

Miksi te aina kauppaatte minimiä, kun itse olin aina maksimoimassa? Ja nyt on massia kohtuudella!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ay mafiaa ei tarvita! Ei edes kansanedustajan ammattiliittomafiaa! Eikö mene perille?

Miksi te aina kauppaatte minimiä, kun itse olin aina maksimoimassa? Ja nyt on massia kohtuudella!

Niin, paino sanalla kohtuudella. Jopa niin kohtuudella että itket verta kun työttömät saa työmarkkinatukea ja leipäjonosta homeista leipää. Sitä se teettää kun on perse auki koko ajan.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Niin tuo Ay-mafiahan on ihan pelkästään sinun oma juttu.

Kukaan ei todella kauppaa minimiä. Etkö ymmärrä lukemaasi. Jos ymmärtäisit lukemasi niin et varmasti moittisi noita perälautoja. Kun ne ei ole este sille että palkalla tulee toimeen. Vai oletko ymmärtänyt toisin? Miksi teet itsestäsi noin tyhmän. Vai oletko oikeasti noin tyhmä?

Jos jollekin on nuo eri alojen minimisopimukset joku ongelma, niin silloin ei varmasti ole puhtaat jauhot pussissa.

"Ei edes kansanedustajan ammattiliittomafiaa! Eikö mene perille?"

Mites jos työnantajärjestöt sopii miten edetään?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kukahan hokee? Olet papukaijan tasolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, paino sanalla kohtuudella. Jopa niin kohtuudella että itket verta kun työttömät saa työmarkkinatukea ja leipäjonosta homeista leipää. Sitä se teettää kun on perse auki koko ajan.

Työttömän pitää mennä töihin ja ansaita tuoretta leipää! Niin minäkin tein! Se on se ainoa oikea konsti.

Jos et kykene itseäsi myymään työn pariin niin kokeile alennusmyyntiä ja kun osoitat todella ansaitsevasi enemmän, niin kyllä se siitä korjaantuu!

Työssä on aina etenemisen mahdollisuus, jota KELA orja ei kykene käyttämään!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Työttömän pitää mennä töihin ja ansaita tuoretta leipää! Niin minäkin tein! Se on se ainoa oikea konsti.

Jos et kykene itseäsi myymään työn pariin niin kokeile alennusmyyntiä ja kun osoitat todella ansaitsevasi enemmän, niin kyllä se siitä korjaantuu!

Työssä on aina etenemisen mahdollisuus, jota KELA orja ei kykene käyttämään!

Eiköhän se riitä että sinä annoit panna halvalla itseäsi että yleensä sait töitä palkkaustasolla jolle kengänkiillottajakin kadun kulmalla nauraa.

Mitä 15 vai 20 vuottako sinä olet somessa itkenyt katkerana ammattiliittojen perään miten eläkkeesi on niin pieni mitä se ei olisi jos olisit maksanut pari kymppiä kuussa jäsenmaksua saaden siten tessien mukaisen palkan?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tuo Ay-mafiahan on ihan pelkästään sinun oma juttu.

Kukaan ei todella kauppaa minimiä. Etkö ymmärrä lukemaasi. Jos ymmärtäisit lukemasi niin et varmasti moittisi noita perälautoja. Kun ne ei ole este sille että palkalla tulee toimeen. Vai oletko ymmärtänyt toisin? Miksi teet itsestäsi noin tyhmän. Vai oletko oikeasti noin tyhmä?

Jos jollekin on nuo eri alojen minimisopimukset joku ongelma, niin silloin ei varmasti ole puhtaat jauhot pussissa.

"Ei edes kansanedustajan ammattiliittomafiaa! Eikö mene perille?"

Mites jos työnantajärjestöt sopii miten edetään?

"Kyösti Kakkonen haukkuu sekä "ay-mafian" että ahneet johtajat
        https://yle.fi › Yle Uutiset › Talous
        9.8.2017 — Kyösti Kakkonen haukkuu sekä "ay-mafian" että ahneet johtajat: "Ay-pojilla kuvitelma, että on jotakin jakovaraa"."

"Jiri Keronen on Twitter: "@liandersson AY-mafia hallitsee ...
        https://twitter.com › keronen › status
        Medialiitto hylkäsi ratkaisuesityksen, jonka kaikki muut osapuolet olisivat hyväksyneet. ... AY-mafia hallitsee Suomea. ... https://medialiitto.fi/ajankohtaista/ ..."

"Teollisuusliitto todistaa olevansa AY-mafia? - Superhiiri
        http://www.superhiiri.fi › ...
        4.6.2019 — Usein nykypäivänä törmää termiin AY-mafia. Nyt Teollisuusliitto on astunut ulos mainoksillaan, jotka jo itsessään tuntuvat todistavan väitteen"

"Ay-mafian loputtava - Hämeen Sanomat
        https://www.hameensanomat.fi › uutiset › ay-mafian-lo...
        Ay-mafian loputtava. 14.12.2004 00:00 Päivitetty 13.6.2018 13:44 ... Haluaisin tuoda esille tavallisen duunarin näkemyksen ay-liikkeen touhuista."

"Näin meitä kusetetaan osa 5. AY-MAFIA - LIITTO X
        https://liittox.wordpress.com › 2015/09/20 › nain-meita...
        20.9.2015 — Hakaniemessä on miljoonien veroparatiisi, jossa todelliset suomalaiset veroparasiitit elelevät AY-mafian mahdollistamasti tavan duunarin ..."

Siinä nyt muutama realinen todiste ay mafian olemassa olosta, joka sinulta on päässyt livahtamaan sivu!

• Anonyymi kirjoitti:

Kukahan hokee? Olet papukaijan tasolla.

Pakko toistaa kunnes Lyyli oppii! Kaijakin varmaan oppisi todella Lyyliä nopeammin!

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se riitä että sinä annoit panna halvalla itseäsi että yleensä sait töitä palkkaustasolla jolle kengänkiillottajakin kadun kulmalla nauraa.

Mitä 15 vai 20 vuottako sinä olet somessa itkenyt katkerana ammattiliittojen perään miten eläkkeesi on niin pieni mitä se ei olisi jos olisit maksanut pari kymppiä kuussa jäsenmaksua saaden siten tessien mukaisen palkan?

Aika hyvin olen kengänkiillottajan palkoilla pärjännyt. Edelleenkin on niin kiinteää kuin setelibitti omaisuutta kohtuudella ja veikkaan jotta sinunkin varallisuuttasi enemmän.

Olisi sinunkin siten kannattanut olla kengänkiilloittajana niin ei tarttis parkua vappusatasia!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Aika hyvin olen kengänkiillottajan palkoilla pärjännyt. Edelleenkin on niin kiinteää kuin setelibitti omaisuutta kohtuudella ja veikkaan jotta sinunkin varallisuuttasi enemmän.

Olisi sinunkin siten kannattanut olla kengänkiilloittajana niin ei tarttis parkua vappusatasia!

Jopa niin hyvin että itket verta edelleen päivittäin koska eläkkeesi on niin pieni ettei psyykesi kestä sitä.

Mökkirähjä ja kissat kusemassa nurkkiin siinä ne sinun saavutukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Jopa niin hyvin että itket verta edelleen päivittäin koska eläkkeesi on niin pieni ettei psyykesi kestä sitä.

Mökkirähjä ja kissat kusemassa nurkkiin siinä ne sinun saavutukset.

Mistä sinä eläkkeeni määrän tiedät? Voin kertoa jotta kaiki ei edes mene elämiseen vaan kartuttaa tiliä mukavasti. Asuin aiemmin rivitalossa mutta laiskuuttani muutin kerrostaloon, täällä kun talkkari hoitaa pihahommat!

• Minähän vain todistin sinun Lyyli olevan väärässä, en ole ainoa joka näkee todellisuuden ay mafian yhteydessä! Kannattaa alkaa miettimään sillä tuo addiktoitumisesi moiseen työttömyysgeneraattoriin on todella vahingollista hyvinvoinnin rakentamiselle!

• Kateutesi saa aikaan varsin kummia mielikuvia. Taitaa olla niitä märkiä vaippoja sinulla muuallakin kuin pöksyissäsi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Pakko toistaa kunnes Lyyli oppii! Kaijakin varmaan oppisi todella Lyyliä nopeammin!

Emme ole hulluja, emme usko mafioihin. Harmittaahan se papukaijaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Emme ole hulluja, emme usko mafioihin. Harmittaahan se papukaijaa.

Omapahan on mokasi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Siis kannatko vai et kokoomuskommarina tuota aloituksessa mainittua 80 tunnin työviikkoa. Kova olet höpisemään mutta ei itse asiaa.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Omapahan on mokasi!

Olet outo tapaus, ymmärrät väärin lähes kaiken, ehkä terveyskeskus voi auttaa?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kateutesi saa aikaan varsin kummia mielikuvia. Taitaa olla niitä märkiä vaippoja sinulla muuallakin kuin pöksyissäsi!

Älä anna kateudelle valtaa. Näkee jo selvästi että näin käynyt kohdallasi. Kohtalosi on mitä on mutta kyllä me veronmaksajat sinusta huolta pidetään.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä anna kateudelle valtaa. Näkee jo selvästi että näin käynyt kohdallasi. Kohtalosi on mitä on mutta kyllä me veronmaksajat sinusta huolta pidetään.

Pitäisittekin mutta kun vievät leijonan osan tuloistani veroina joten lienet erehtynyt. Minä maksan veroja, en saa sieltä paljoakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ay mafia on vastakkain asettelija, minä en vaan olen aina itse sopinut asiat työnantajan kanssa ja toiminut lupaamallani tavalla. En ole edes päivää ollut lakossa vuosikymmenten mittaan jos tupakkalakkoa ei lasketa, sen aloitin syksyllä 1964, muistaakseni!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ay mafia on vastakkain asettelija, minä en vaan olen aina itse sopinut asiat työnantajan kanssa ja toiminut lupaamallani tavalla. En ole edes päivää ollut lakossa vuosikymmenten mittaan jos tupakkalakkoa ei lasketa, sen aloitin syksyllä 1964, muistaakseni!

Mikä ihmeen mafia. No tuo tupakkalakkokin, muistaakseni.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"muistaakseni!"

No tuotahan koko elämäsi on ollut että muistaakseni. Ja täällä sitten tuot julki mitä tuo osaltasi tarkoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"muistaakseni!"

No tuotahan koko elämäsi on ollut että muistaakseni. Ja täällä sitten tuot julki mitä tuo osaltasi tarkoittaa.

Sitähän se on kuten muistaakseni kun puhutaan vuosikymmenten takaisista asioista. Vuosikymmen ja vuosi on oikein mutta oliko se syys- vai lokakuu ei merkitse mitään, joten muistaakseni!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sitähän se on kuten muistaakseni kun puhutaan vuosikymmenten takaisista asioista. Vuosikymmen ja vuosi on oikein mutta oliko se syys- vai lokakuu ei merkitse mitään, joten muistaakseni!

Menopaussissa käpristelevä Extyökkäri voisi yrittää hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Menopaussissa käpristelevä Extyökkäri voisi yrittää hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

Minulla ei ole mielenterveys ongelmia kuten Lyyli tyyliin kuuluu ynnä ay orjillekin!

Olen aina kyennyt hoitamaan omat työasianikin suoraan työnantajien kanssa enkä ole sotkeutunut mihinkään työnvälityksiin kuin yhden kesätyön osalta aikoinaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Minulla ei ole mielenterveys ongelmia kuten Lyyli tyyliin kuuluu ynnä ay orjillekin!

Olen aina kyennyt hoitamaan omat työasianikin suoraan työnantajien kanssa enkä ole sotkeutunut mihinkään työnvälityksiin kuin yhden kesätyön osalta aikoinaan!

Edellinen kommentoija kertoi sen, mikä sinä todellisuudessa olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Edellinen kommentoija kertoi sen, mikä sinä todellisuudessa olet.

Lienet samanlainen sekopää hänen kanssaan.

Te Lyylin lylleröt ette kykene mihinkään keskusteluun ja siksi että uskalla luopua Lyylin asemasta, vaan haluatte piilosta huudella tyhmyyksiänne!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Lienet samanlainen sekopää hänen kanssaan.

Te Lyylin lylleröt ette kykene mihinkään keskusteluun ja siksi että uskalla luopua Lyylin asemasta, vaan haluatte piilosta huudella tyhmyyksiänne!

No tuo hakee vertaistaan!

Eiköhän täällä kaikki jo tiedä ja ymmärrä sinun tarinasi.

"Te Lyylin lylleröt ette kykene mihinkään keskusteluun"

No miten on sinun osalta? Miten on aletaanko keskusteluun Kokoomuksen ja Suomen historiasta.

Sopiiko!

• Anonyymi kirjoitti:

No tuo hakee vertaistaan!

Eiköhän täällä kaikki jo tiedä ja ymmärrä sinun tarinasi.

"Te Lyylin lylleröt ette kykene mihinkään keskusteluun"

No miten on sinun osalta? Miten on aletaanko keskusteluun Kokoomuksen ja Suomen historiasta.

Sopiiko!

Kun alat väittämään jotain moista pravdaa mihin syyllistyit niin se todella hakee vertaistaan. Et kykene millään muotoa osoittamaan minun mieltäni muuksi kuin terveeksi. Kykenen jopa näkemään sen tyhmyyden johon vasemmisto on langennut ja joka vie meitä turmioon!

Kokoomuksen historia on kunniakas, se osana Suomen valkoisia tukahdutti teidän punarosvojen kapinan ja pelasti Suomen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun alat väittämään jotain moista pravdaa mihin syyllistyit niin se todella hakee vertaistaan. Et kykene millään muotoa osoittamaan minun mieltäni muuksi kuin terveeksi. Kykenen jopa näkemään sen tyhmyyden johon vasemmisto on langennut ja joka vie meitä turmioon!

Kokoomuksen historia on kunniakas, se osana Suomen valkoisia tukahdutti teidän punarosvojen kapinan ja pelasti Suomen!

No mikä oli Kokoomuksen osuus Suomen hyvinvoinnin perustassa kun Urkki piti Kokoomuksen sivussa että se onnistui?

Ja miten mielestäsi Kokoomuksen historia on kunniakas? Miten aina niissä hallituksissa missä Kokoomus on ollut mukana käynyt työttömyyden ja valtionvelan? Jatketaanko?

• Anonyymi kirjoitti:

No mikä oli Kokoomuksen osuus Suomen hyvinvoinnin perustassa kun Urkki piti Kokoomuksen sivussa että se onnistui?

Ja miten mielestäsi Kokoomuksen historia on kunniakas? Miten aina niissä hallituksissa missä Kokoomus on ollut mukana käynyt työttömyyden ja valtionvelan? Jatketaanko?

Työttömyys = ay mafian kykenemättömyys oikeisiin toimiin!

Valtion velka = Liian suuret menot joita vasurien kuoro on meille liian suurilla menoilla järjestänyt, kuten nyt taas näimme Rinne + SS viisikko yhdistelmän tuloksena!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Työttömyys = ay mafian kykenemättömyys oikeisiin toimiin!

Valtion velka = Liian suuret menot joita vasurien kuoro on meille liian suurilla menoilla järjestänyt, kuten nyt taas näimme Rinne SS viisikko yhdistelmän tuloksena!

Miksi välillä sekoilet kun nyt myönnät että Kokoomus suurin syyllinen työttömyyteen ja valtionvelkaan.

Aika sekaista sinulta.

Mutta miten tuo?

"Ja miten mielestäsi Kokoomuksen historia on kunniakas? Miten aina niissä hallituksissa missä Kokoomus on ollut mukana käynyt työttömyyden ja valtionvelan? Jatketaanko?"

Ilmeisesti et osaa, halua ja pysty tuon jatkamiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi välillä sekoilet kun nyt myönnät että Kokoomus suurin syyllinen työttömyyteen ja valtionvelkaan.

Aika sekaista sinulta.

Mutta miten tuo?

"Ja miten mielestäsi Kokoomuksen historia on kunniakas? Miten aina niissä hallituksissa missä Kokoomus on ollut mukana käynyt työttömyyden ja valtionvelan? Jatketaanko?"

Ilmeisesti et osaa, halua ja pysty tuon jatkamiseen.

Et kyennyt vastaamaan kommenttiini vaan livahdit pakoon aidan alta! Kommenttini:

"Työttömyys = ay mafian kykenemättömyys oikeisiin toimiin!

Valtion velka = Liian suuret menot joita vasurien kuoro on meille liian suurilla menoilla järjestänyt, kuten nyt taas näimme Rinne SS viisikko yhdistelmän tuloksena!"

On varsin kiistaton.

Työttömyys on suuri juuri sen vuoksi mitä sinä kirjoitan. Et kyennyt muuta sinäkään Lyyli osoittamaan!

Velan suhteen asia on samoin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et kyennyt vastaamaan kommenttiini vaan livahdit pakoon aidan alta! Kommenttini:

"Työttömyys = ay mafian kykenemättömyys oikeisiin toimiin!

Valtion velka = Liian suuret menot joita vasurien kuoro on meille liian suurilla menoilla järjestänyt, kuten nyt taas näimme Rinne SS viisikko yhdistelmän tuloksena!"

On varsin kiistaton.

Työttömyys on suuri juuri sen vuoksi mitä sinä kirjoitan. Et kyennyt muuta sinäkään Lyyli osoittamaan!

Velan suhteen asia on samoin!

Niin mutta historia kertoo että niissä hallituksissa missä Kokoomus on ollut mukana niin ne on eniten kasvattaneet työttömyyttä ja valtionvelkaa. Tuo faktaa.

Samoin kun hyvinvointia rakennettiin niin Kokoomus pidettiin sivussa. Ja nyt tietysti tyhmemmätkin ymmärtää että se oli hyvä.

Ja nyt kun koko historian tunnemme niin Kokoomusta ei olisi koskaan saanut päästää hallituksiin. Vai oletko toista mieltä, ja jos olet niin miksi?

• Anonyymi

Antti Rinteen olisi pitänyt kuolla Espanjaan. Miksi kohtalo ei auttanut suomalaisia työttömiä omistusasujia edes sen vertaa?

• Anonyymi

Hienosti menee sulla...

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1401
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1365
    4. 168
      1271
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe