Onko sisko ajellut pois koskaan karvanne?

Anonyymi

Olen ollut yhteydessä siskoni kanssa just sheivaamisen takia. Olemme usein puhuneet miltä se tuntuisi jos joku tosi tuttu ajaisi meidän molempien karvoituksen? Olemme varmaan ymmärtäneet että tarkoitamme loppujen lopuksi vain toisiamme. Hän kävi luonani kylässä ja just tämän takia!! Hänellä oli musta nahtakkikin päällä kun tuli Vantaalta! Kun sanoin että keitän kahvit hän meni pitkälleen sohvalle selälleen, vasen jalka lattialle. Toin kahvia olohuoneeseen niin Sirpa oli muka vähän nukuksissa? Laskeuduin sohvan viereen polvilleni ja sillä hetkellä olisi pitänyt "herätellä" vaikka puristamalla varovasti polvilunpioita ja takaa silittämällä reisien sisäpintaan ja tökkiä hieman sormenpäi llä... Pilasin ihan kaikki! Otin kiinni oikean jalan joka oli suorana sohvalla, nilkasta vein sen varovasti lattialle ja siskon piti tietenkin nousta ylös!!! Voi perhana minun kanssani, Sirpa katsoi pari sekuntia suoraan silmiini, minä punastuin ankarasti!! Siinä sitten! Sisko joi kupin kahvia ja lähti pois... Ei varmaan tule enää milloinkaan uutta tilannetta? Emme ole tämän jälkeen puhuneet siskoni kanssa sanaakaan mistään sheivailuista!! Kuinka kukaan voi olla näin tyhmä kuin minä olin!!!!!

6

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä syytä itseäsi! Tuossa tilanteessa menisi varmaan sormi suuhun monellakin, ehkä myös sinun siskosi? Myönnän että kyllä vituttaisi minuakin jos kaikki olisi jo noin 'hollilla' Uskon että Sirpa ymmärtää myös ja oli myös pettynyt!!! Älä sure, vaikutat hyvältä tyypiltä, myös siskosi

      • Anonyymi

        Kiitos kamerat, siskoni Sirpa tulee luokseni pariksi päiväksi. En aio ottaa puheeksi viime kertaista juttua kun hän oli pitkällään sohvalla. Noloa nolottaa vieläkin niin että punastun nytkin!!!


    • Anonyymi

      Olen aivan varma että Sirpa ottaa piankin yhteyttä, älä yhtään epäile! En ole homo mutta tuntuu kiihottavalta ajatus että sheivaisit mun karvat!! Tarkoitan vain mielikuvituksissa, en missään nimessä tulisi yhdenkään miehen leikkauttajaksi

      • Anonyymi

        Kiitos !


    • Anonyymi

      Leikkaisiko siskosi mun karvat? Maksaisin hyvin

      • Anonyymi

        Uskon että kyllä, ehkä jopa mielellään?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe