Olen ollut yhteydessä siskoni kanssa just sheivaamisen takia. Olemme usein puhuneet miltä se tuntuisi jos joku tosi tuttu ajaisi meidän molempien karvoituksen? Olemme varmaan ymmärtäneet että tarkoitamme loppujen lopuksi vain toisiamme. Hän kävi luonani kylässä ja just tämän takia!! Hänellä oli musta nahtakkikin päällä kun tuli Vantaalta! Kun sanoin että keitän kahvit hän meni pitkälleen sohvalle selälleen, vasen jalka lattialle. Toin kahvia olohuoneeseen niin Sirpa oli muka vähän nukuksissa? Laskeuduin sohvan viereen polvilleni ja sillä hetkellä olisi pitänyt "herätellä" vaikka puristamalla varovasti polvilunpioita ja takaa silittämällä reisien sisäpintaan ja tökkiä hieman sormenpäi llä... Pilasin ihan kaikki! Otin kiinni oikean jalan joka oli suorana sohvalla, nilkasta vein sen varovasti lattialle ja siskon piti tietenkin nousta ylös!!! Voi perhana minun kanssani, Sirpa katsoi pari sekuntia suoraan silmiini, minä punastuin ankarasti!! Siinä sitten! Sisko joi kupin kahvia ja lähti pois... Ei varmaan tule enää milloinkaan uutta tilannetta? Emme ole tämän jälkeen puhuneet siskoni kanssa sanaakaan mistään sheivailuista!! Kuinka kukaan voi olla näin tyhmä kuin minä olin!!!!!
Onko sisko ajellut pois koskaan karvanne?
6
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Älä syytä itseäsi! Tuossa tilanteessa menisi varmaan sormi suuhun monellakin, ehkä myös sinun siskosi? Myönnän että kyllä vituttaisi minuakin jos kaikki olisi jo noin 'hollilla' Uskon että Sirpa ymmärtää myös ja oli myös pettynyt!!! Älä sure, vaikutat hyvältä tyypiltä, myös siskosi
- Anonyymi
Kiitos kamerat, siskoni Sirpa tulee luokseni pariksi päiväksi. En aio ottaa puheeksi viime kertaista juttua kun hän oli pitkällään sohvalla. Noloa nolottaa vieläkin niin että punastun nytkin!!!
- Anonyymi
Olen aivan varma että Sirpa ottaa piankin yhteyttä, älä yhtään epäile! En ole homo mutta tuntuu kiihottavalta ajatus että sheivaisit mun karvat!! Tarkoitan vain mielikuvituksissa, en missään nimessä tulisi yhdenkään miehen leikkauttajaksi
- Anonyymi
Kiitos !
- Anonyymi
Leikkaisiko siskosi mun karvat? Maksaisin hyvin
- Anonyymi
Uskon että kyllä, ehkä jopa mielellään?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999