Isoin fantasiani

Anonyymi

Olen 18-vuotias mies ja mun isoin fantasiani olisi päästä parin kanssa kolmanneksi(hetero pohjalta) ja päästä harrastamaan kimppakivaa ja kokeilemaan kaikkea uutta kokeneen naisen kaa. Se olisi vaan jotenkin niin upeeta päästä sänkyyn varatun naisen kanssa ja vuorotella isännän kanssa ja kokeilla tuplaa ja samaan aikaan pilluun ja vaikka mitä. Olisi vielä kuumempaa että tämmöinen järjestely jatkuisi useita vuosia/vuosikymmeniä ja useita keroja kuukaudessa vaikka koko viikonlopun yli. Pidän fantasiaani kuitenki nolona enkä usko että pääsen toteuttamaan tätä kun en kehtaa puhua tästä omalla identiteetilläni. Jos jollain on kokemuksia kenen tahansa näkökulmasta niin saa kertoa, tykkään lukea niitä vaikka monet on varmasti ihan keksittyjä setämiesten kirjoittamia.

44

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ollaan noin 10 vuotta sinua vanhempia (alle 30v) ja haemme sinunlaista miestä kolmanneksi hetero hommiin.
      Emme hae pikapano kaveria vaan mieluiten koko viikonlopuiksi.
      Haluaisimme saada ystävän jonka kanssa viihdyttäisiin niin vaatteet päällä kuin ilman vaatteitakin.
      Vaimoni olisi kummankin vapaasti pantavana ja yöt vaimo nukkuu alasti aina ja miesten keskellä.

• Anonyymi

Laita osoite niin tullaan tekemään sinustakin jakokunnan yhteinen? Tarvitaan varmaan kaasunaamareita!

• Anonyymi

Niinhän sinä sairas ihminen kuvittelet

• Anonyymi

Toi on juuri semmoinen asetelma jonka haluaisin kokea, mistä päin olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on juuri semmoinen asetelma jonka haluaisin kokea, mistä päin olette?

Olen siis AP

• Anonyymi

Ap mietiskelee aiotko jossain vaiheessa lukea vastauksen

• Anonyymi

Ei 18 vuotias ole mies, vaan poika.

• Anonyymi

18- vuotias on täysi-ikäinen, virallisesti aikuinen.

• Anonyymi

entä jos poijalla isompi kalu kun sun nysäs kateutta vaan

• Anonyymi

Elikkäs Saara sinulla on kummatkin sukupuoli elimet!🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori miehen alku on innokas panemaan kun ei ole paljon kokemusta.
        On naisen toive mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä on että hän on ahkera panemaan.

• Anonyymi

kimppa kivassa on kivointa kun saa kokeilla myös bi-juttuja eka kerran minä otin 40v toisen miehen kalun suuhun samaan aikaan kun minua imettiin rouva antoi myös peppua ja sanoi kokeile itse miltä tuntuu kokeilin ja mukavaa samalla imut tulin kuin tulivuori haluaisin lisää kokeile reilusti

• Anonyymi

Sait siis 3.pyörältä kalua peppuusi ja samaan aikaan rouvasi otti sinulta suihin?
        Hiemanko oon kateellinen, tahtoisin kanssa ;)
        Tai siis olla itse se 3.pyörä jota isäntä nai peppuun, kun nuolen samaan aikaan rouvaa... ;)
        M48Tre

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait siis 3.pyörältä kalua peppuusi ja samaan aikaan rouvasi otti sinulta suihin?
        Tai siis olla itse se 3.pyörä jota isäntä nai peppuun, kun nuolen samaan aikaan rouvaa... ;)
        M48Tre

se oli vaan yx kerta siitä lähtien vain haaveillut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M48Tre

minäkin luulin illan päätteks saavani parin rouvaa mutta olikin toinen mies no ei siinä mitään hommia koko yön sain ja annoin kaveruus jatkuu

• Anonyymi

Ei ole helpoin fantasia toteutettavaks

• Anonyymi

Moi! Me olemme sua kylläkin vanhempia M 37v
      N 39v ajattelimme tarjota mahdollisuude, saada kokeneen aikaisen naise muodot käsittelyy, eikä olisi mitää kiirettä voisit huoletta olla pitkä Vkl.
      Voisit tehdä kaikkee sitä mitä naiselle haaroje reisie välii tehdää. Myöskin saat täysin katsoa kaiken kun me nussitaa työnnetää kyrpää rva haaroje välistä vittuu, ja saat osallistua täysin,
      että otetaa vaimoo kimpassa. Toivomme että pidät aikaisesta kokeneesta rva naisesta.
      Tämä kaikki tapahtuisi kesäasunnolla, meillä on
      myöskin Asuntoauto mikä mahdollistaa aivan missä vaan, tehdä vaimon kanssa sexi töitä.
      Vaimo on 166cm Isot rinnat, pyöreä peppu,
      on sopivasti pulska pullukka. Sievä rva on ja, halukkaita olemme saamaa nuoren miehen tosi toimii, ilman mitään ujosteluja. Missä päin olet sinä nuori mies. 👍👍

• Anonyymi

Kuulostaa kiihottavalta. Olen pääkaupunkiseudulta. Entäs te?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen siis ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme uudeltamalta, kesäasunto Hämeessä.
        Kesäasunnolla on tosi hyvät mahdollisuudet
        moneenlaisee sexi miten voi naista ottaa monin eri tavoin. Kirjoittele jotai mitä erikoista
        olisi mielessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moneenlaisee sexi miten voi naista ottaa monin eri tavoin. Kirjoittele jotai mitä erikoista
        olisi mielessäsi.

Mielessä olis Tuplaa, kahta kalua pilluun, suuseksiä, vartaassa oloa, jälkiliukkailla oloa ja paljon kaikenlaista naintia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielessä olis Tuplaa, kahta kalua pilluun, suuseksiä, vartaassa oloa, jälkiliukkailla oloa ja paljon kaikenlaista naintia

Haluaisitko itse tuohon vartaaseen? Itse haluaisin... vaikka olenkin itse myös mies ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko itse tuohon vartaaseen? Itse haluaisin... vaikka olenkin itse myös mies ;)

Joo hyi en, puhuin heteropohjalta…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisi mielessäsi.

Moi
        Kiinnostaisko teitä upea n 60v mies jolla joutilasta aikaa.
        Alueena hki-tre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisi mielessäsi.

Voisin tulla mökille! TV. Hämeen mies

• Anonyymi

Laita Kik niin jutellaan enemmän

• Anonyymi

Ei ole kikkiä

• Anonyymi

Mä myös haluaisin leikkimään parin kanssa olen iso raamikas nelikymppinen mies p-savosta kik muajussi ottakaa rohkeasti yhteyttä ja jutellaan lisää.

• Anonyymi

Uuh.. iso savolainen turvejunnu olisi ihanaaa mutta vain mun kaa!?
        Ootko ihan vapaa, jos bi-henkinen joka tarpeen myös pari jutuissa muutenhan se homma olis noloa!?
        Ainahan se on ensin kierretään ja kielletään ja kohta ollaan jo miehenkin peräreiällä jos vaikka vaimo haluaa ( mikä akan kanssa,etukäteen sovittukin!).

Mutta savon julli jos sulla iso kullikin olet kiinnostava vaikka matkaa tokkkiisa on!
        Smack!
        😘😍😋

• Anonyymi

Meille voisit tulla kolmanneksi olen 28v 167cm 54kg rouva Järvenpäästä.
      Viikonloppuisin voisimme viettää laatuaikaa.
      Anna s-posti osoite niin otan yhteyttä.
      T. 28-vuotias rouva

• Anonyymi

Moi
        Kiinnostaako Järvenpäässä miehekkään komea ja sporttinen 60v mies?

• Anonyymi

Viljelläänkö Savossa myös Kik-herneitä, vai mistä kikstä puhutte!😂

• Anonyymi

sun pitäs kokeilla myös miestä ottaa suihin ja peppuun kyllä olis ottajia

• Anonyymi

Hyi ei

• Anonyymi

kyllä on kivaa kokeiltu on jatketaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi ei

kokeile voit yllättyä

• Anonyymi

Parasta mitä nuori mies voi saada on kokenut nainen

• Anonyymi

vieläkö kun antaa naisen tehdä sulle mitä haluaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä olemme valmiit, sinä nuori mies saat kyllä tulla luoksemme. Me olemme kokeneet kaikenlaista olemme M51v N47v Rva On varmasti halukas tähän sessio että saa nuorta ahnetta miestä naimaa, jyystämää haaroje väliä Vkl, ja saat olla vaikka koko Vk luonamme rva naimassa panemassa. Saat tosi kokeneet tyylikkää rva, siis rva on pullukka sopivasti lihv
      161cm 88kg on jämäkkää lihaa, ei ole läski.
      Jos omaat ja halusi on kiihkee saada kokenutta aikaista naista, voit toteuttaa haluasi, kiihkeellä rajulla tavalla voimia käyttäen ei tarvii ujostella, eikä sääliä mitään, kun tekee rajuja irstaa syntisiä
      töitä Rvalle tyyli lihv perseelle, että Lihv reisie haaroje välistä vittuu, vitun häpy lihoille.
      Kerro kui ahne olet haluumaa tosi rva lihoja Vittua. Odotamme jotai viestiä näkyviin.

Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe