Oma rakkaani - mietin usein millaista elämämme yhdessä olisi voinut olla

Anonyymi

Sinä tunsit minut paremmin, kuin kukaan toinen. Olin päästänyt sinut syvälle sydämeeni - et sitä ymmärtänyt tai ehkä et välittänyt.

Minusta tuntui siltä, että rakastin sinua enemmän, kuin olin voinut toista ihmistä milloinkaan rakastaa. Olit niin lähella ja samalla olit kuitenkin kaukana, ihan liian kaukana.

Olisin antanut sinulle kaiken sen rakkauden, jota olin koko elämäni sisälläni kantanut. Kuvitelmissani sinä, oma rakkaani, olisit minua rakastanut ja olisimme voineet antaa toisellemme sen, mitä emme olleet muilta elämissämme saaneet.

Olin naivi ja tiedän olevani sitä vieläkin.

Nuku hyvin oma rakkaani, pidän sinua sydämessäni tänäkin yönä.

13

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on jo elämä valmis. Mulla ei.

• Anonyymi

Voi, miten kauniisti kirjoitat, olisitpa oma rakkaani.

Jos olisit. Rakastuin myös niin syvästi, että edelleen etsin jokaista pienintäkin merkkiä sinusta. En voi unohtaa sinua. En lakata ajattelemasta sinua.

Olisin niin halunnut ottaa ne pienet askeleet ja tulla luoksesi. Olit niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana. Miten monta kertaa kuvittelin sinut lähelleni. Anna anteeksi minulle, en voinut käsittää sitä kaikkea, mitä tapahtui.
      En halua ikinä enää loukata sinua, ethän sinäkään minua. Menin niin sekaisin vain sinusta. Alusta alkaen, en nähnyt ketään muuta kuin sinut ja tilanne, jossa koin niin oli hämmentävä.

Anteeksi jos vastaan sinulle näin, sydämesi on minun aina. Saisinpa nähdä sinut. Nuku hyvin rakkaani, oma rakkaani.

• Anonyymi

😍😂😍 lakastui jo.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus 🥲😌❤

• Hyvin kaunista ja tunteellista. Valitettavasti kaikki eivät voi jakaa suuria tunteita keskenään, vaikka niitä olisikin. Silloin täytynee tyytyä toteamaan, että rakastan sinua silti ja haluan, että olet onnellinen mitä teetkin ja mihin meetkin, ilman minua.

• Anonyymi

Hyvin tunsitte toisenne. Suomi kuulee, Suomi tuntee!

• Anonyymi

Missä ne kauniit sanat oli 12 vuotta sitten

• Anonyymi

Tai vaikka 14?

• Anonyymi

No hieno juttu sinulle. Voit sitten jättää mut rauhaan.

• Anonyymi

😭😭😭

• Anonyymi

Ja tämän rustailtuasi on kiva kömpiä avokin viereen "nukkumaan".

• Anonyymi

Ehkä kaikki ei ole samanlaisia rottia kuin sinä?

• Anonyymi

Hyväähän se tekisi tässä vaiheessa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe