Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uhkasin vetää puhelinmyyjää turpaan vedolla

Anonyymi

Jatkuvaa soittelua samasta numerosta, neljännellä kerralla kipaannuin ja uhkasin tulla vetämään turpaan,jollei soittelu lopu. sanoin vielä, että osoitteen saa kyllä selville.

12

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oujee

      • Anonyymi

        Sanoin, että katson Enirosta, mistä numerosta nämä soitot tulevat ja sanoin tulevani itse
        henkilökohtaisesti paikalle ellei soittelu lopu ja kysyin vielä että pitääkö lyödä turpaan, että soittelu loppuu.
        Se puhelinmyyjähän tekee vain työtään, en syytä häntä, vaan sitä paskafirmaa, missä on töissä ja sen paskafirman pomoja, jotka käskee soittamaan uudelleen ja uudelleen samaan numeroon, ellei vastata ekalla kerralla.


    • Anonyymi

      Puhelinmyynti on saatava loppumaan.

    • Anonyymi

      Työtään ne vaan tekee! Älkää myyjille raivotko. Raivotkaa yritysten johtajille.

      • Anonyymi

        Olet selvästi aivopesty puhelinrobotti. Kyse ei ole työstä vaan epärehellisestä rikollisesta terrorismista.


    • Anonyymi

      Puhelinmarkkinoinnin voi kieltää, ja on kuluttajan suoja, maksuton oikeusneuvonta/-apu, ja rikosilmoitus lopulta, jos muu ei auta. Voi pyytää poistamaan tietonsa per firma, joka auttanee aikaa myöten, ja EU:n Oikeus tulla unohdetuksi on myös pätevä.

    • Anonyymi

      mää lyön aina puhelimen kiinni kun myyjä soittaa- teeppä se 100 kertaa niin loppuu soittelut- samoin kun ilkkailkimys lykkäsi aina vaan lappuja tilaa tilaa tilaa nyt on loppunu nekin ei muuta kun sinnikkyyttä kehiin niin loppuu :)

    • Anonyymi

      Säälittävää kiusata työtä tekevää ihmistä. Häpeisitte! Puhelinmyynnin voi kieltää halutessaan. Tehkää niin, älkääkä purkako raivoa ihmisiin, jotka yrittävät saada elantoaan.

    • Anonyymi

      Puhelinmyynnin ja postiluukun suoramainonnan voisi kieltääkin. Kansanedustajamme ei vain halua. Bisnes edellä tässä maassa kuljetaan, vähät ihmisistä, luonnosta ja hyvistä tavoista.

    • Anonyymi

      Mulle kun soittaa niin otan mielelläni vastaan kaiken mitä tarjotaan. Sanon kyllä lopuksi ettei minulla rahaa ole ja luottotiedot on mennyt mutta lähettää voi . Soittajan päässä menee luuri kiinni eikä uutta soittoa samasta firmasta tule.

    • Anonyymi

      Eikö ketään ole ihmetyttänyt kyseinen keskutelun aloitus?
      t. ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe