Jatkuvaa soittelua samasta numerosta, neljännellä kerralla kipaannuin ja uhkasin tulla vetämään turpaan,jollei soittelu lopu. sanoin vielä, että osoitteen saa kyllä selville.
Uhkasin vetää puhelinmyyjää turpaan vedolla
12
596
Vastaukset
- Anonyymi
oujee
- Anonyymi
Sanoin, että katson Enirosta, mistä numerosta nämä soitot tulevat ja sanoin tulevani itse
henkilökohtaisesti paikalle ellei soittelu lopu ja kysyin vielä että pitääkö lyödä turpaan, että soittelu loppuu.
Se puhelinmyyjähän tekee vain työtään, en syytä häntä, vaan sitä paskafirmaa, missä on töissä ja sen paskafirman pomoja, jotka käskee soittamaan uudelleen ja uudelleen samaan numeroon, ellei vastata ekalla kerralla.
- Anonyymi
Puhelinmyynti on saatava loppumaan.
- Anonyymi
Työtään ne vaan tekee! Älkää myyjille raivotko. Raivotkaa yritysten johtajille.
- Anonyymi
Olet selvästi aivopesty puhelinrobotti. Kyse ei ole työstä vaan epärehellisestä rikollisesta terrorismista.
- Anonyymi
Puhelinmarkkinoinnin voi kieltää, ja on kuluttajan suoja, maksuton oikeusneuvonta/-apu, ja rikosilmoitus lopulta, jos muu ei auta. Voi pyytää poistamaan tietonsa per firma, joka auttanee aikaa myöten, ja EU:n Oikeus tulla unohdetuksi on myös pätevä.
- Anonyymi
mää lyön aina puhelimen kiinni kun myyjä soittaa- teeppä se 100 kertaa niin loppuu soittelut- samoin kun ilkkailkimys lykkäsi aina vaan lappuja tilaa tilaa tilaa nyt on loppunu nekin ei muuta kun sinnikkyyttä kehiin niin loppuu :)
- Anonyymi
Säälittävää kiusata työtä tekevää ihmistä. Häpeisitte! Puhelinmyynnin voi kieltää halutessaan. Tehkää niin, älkääkä purkako raivoa ihmisiin, jotka yrittävät saada elantoaan.
- Anonyymi
Puhelinmyynnin ja postiluukun suoramainonnan voisi kieltääkin. Kansanedustajamme ei vain halua. Bisnes edellä tässä maassa kuljetaan, vähät ihmisistä, luonnosta ja hyvistä tavoista.
- Anonyymi
Mulle kun soittaa niin otan mielelläni vastaan kaiken mitä tarjotaan. Sanon kyllä lopuksi ettei minulla rahaa ole ja luottotiedot on mennyt mutta lähettää voi . Soittajan päässä menee luuri kiinni eikä uutta soittoa samasta firmasta tule.
- Anonyymi
Eikö ketään ole ihmetyttänyt kyseinen keskutelun aloitus?
t. ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982