Kumpi terveellisempää helteellä.

Anonyymi

Juoda lämmintä vettä vai kylmää vetttä janoon?

Kun jos juo kylmää vettä niin elimistö joutuu lämmittämään sen kuitenkin mahassa sitten, eli vbie energiaa paljon.

4

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse sain kylmästä nuorena 20v usein pieniä vilustumisia ja nuhaa. Sen jälkeen olen juonut vain huoneenlämmintä ja seisonutta kuten Aku Ankka opetti. kun on seisonut vesi, siitä on haihtunut monet jopa vaaralliset kaasut ja muutamien paikkakuntien lisätty kloori.

      Minulla on sellainen juttu, jos esim. pesen hampaat, en todella voi juoda tuntiin edes huoneenlämpöistä, se tuntuu niin kylmältä, jo 1 dl juonti vaikeaa.

      Hyvin kuitenkin hurisee 75 v iässä, lämpöisellä vedellä. Viimeisestä nuhasta tai kuumeesta on noin 28 vuotta.

      • Anonyymi

        Hammastahnassasi on voimakkaita makuaineita jotka tekevät tuon tunteen että lämminkin vesi tuntuu hyvin kylmältä. Sama tilanne syntyy esimerkiksi joidenkin kurkkupastillien syönnin jälkeen.


    • Anonyymi

      Kun on kuuma, niin juotavankin täytyy olla lämmintä. Se tasaa lämpötilaeroja.

    • Anonyymi

      En tiedä.tyttäreni opetti minuan aikoinan lämpimällä ilmalla,meni ilmaa lämpimämpän suihkun,niin kotisi tuntu hetken vileämältä kun tulet suihkutsta pois.Itse myös juon mieleläni lämpimällä eli nyt heltellä teetä.Ulkonan minulla usein miten nyt on vesipulossa Whissyä .Pelkkä veden juonti oksettaa.Mistä tulee teen juonti. Jos katsoo elokuvia maista jossa normalia tämä helle,mitä juovat? Teetä.Talvi flunssasa tytäreni neuvo: Juo kylmää tapaa pakteerit nopeammin,kuin kuumat juomat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3479
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2889
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2534
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2055
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1608
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1306
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      255
      1269
    Aihe