Kommarit..vasemmistolaiset.

Anonyymi

Ketäs ne olikaan jotka Suomeen ja Riihimäkeen halusit Sosialismin ja Neuvostokomennon???
Asiasta toiseen..Kaivuri Kake alkaa rakentaa Riihimäen kaupungilta saatuun lahjustonttiin kaupungin etelärajalle.:) sinne kaupunki siirtyy..
Meijeri-Arolammi-Kapula-Monni-Rauhasaari. Seudulle. Uusi Rautatie tulee meneen näillä nopeilla junilla Paarijoki-Retkioja seutuu. Tämä nykynen samalla linjauksella. Uusi eteläinen ohikulkutie 54 länsi- 54itä motarilta mentäessä Arolamminseutuu. Se uusi koulukeskus tulee Arolammille..sanoo ketä mitä tahansa mut fakta on. Meijerin eteläpuolelle tulee uusi kaupungin osa kerrostaloineen.. Kaupunki ilman varjoa on jo lyönnyt suunnitelmat lukkoon

86

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs pitäs tehdä?

      • Anonyymi

        joko


    • Anonyymi

      Menevätkö taas suunnitelmat uusiksi. Uusi päällikkö ei pääsekään toteuttamaan valmista.

    • Anonyymi

      Li voisi dominoida mua ja istua naamalle.

    • Anonyymi

      VAINOSI TULEE VASEMMALTA

      on minulle pitkän aikaa sanottu, mutta ei tarkemmin. Ettäkö kaikki Suomen kommunistit? Mikäs se vasemmistoliitto on muuta kuin Hirviniemen klaani? Ja demarit ovat ilmoittaneet,että yksittäiset jäsenet vainoavat, ei koko puolue.

      • Anonyymi

        Tutkailin kommunisteja. Sutisen naaman löysin netistä. Pian tämän jälkeen sellaisen kookkaan, (valkoista lainehtivaa tukkaa paljon) tyypin kanssa Atomin kahvilassa tuli ilmehtimään. Käskin rikollisten painua h-vettiin. - Olisko kommunisteja ollut ongelmajätteessä töissä 1980 luvulla?- Ketä asuu ..just hävisi tien nimi--siellä Uhkolan kioskilta kaupunkiin päin ? Siellä on ollut uhkailevasti käyttäytyneitä miehiä.

        muuta en siitä puolueesta tiedä

        KERTOKAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkailin kommunisteja. Sutisen naaman löysin netistä. Pian tämän jälkeen sellaisen kookkaan, (valkoista lainehtivaa tukkaa paljon) tyypin kanssa Atomin kahvilassa tuli ilmehtimään. Käskin rikollisten painua h-vettiin. - Olisko kommunisteja ollut ongelmajätteessä töissä 1980 luvulla?- Ketä asuu ..just hävisi tien nimi--siellä Uhkolan kioskilta kaupunkiin päin ? Siellä on ollut uhkailevasti käyttäytyneitä miehiä.

        muuta en siitä puolueesta tiedä

        KERTOKAA!

        Siten se vasemmistoliitto, Hirviniemet. Ainoa juttu Asemasema tapahtumassa Akun kanssa. Siellä näyttämöltä loi minuun kammottavan läpitunkevan voitoinriemuisen niljakkaan katseen. Ja netissä minulle vihjailtiin, että on esittänyt minua Putouksessa.

        Kertokaa, mitä tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten se vasemmistoliitto, Hirviniemet. Ainoa juttu Asemasema tapahtumassa Akun kanssa. Siellä näyttämöltä loi minuun kammottavan läpitunkevan voitoinriemuisen niljakkaan katseen. Ja netissä minulle vihjailtiin, että on esittänyt minua Putouksessa.

        Kertokaa, mitä tiedätte.

        Ketä käy Kiistaveikkojen majalla. Siellä pihalla ja maastossa olen joutunut e-ammuskelun kohteeksi ja myös mindcontrollin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä käy Kiistaveikkojen majalla. Siellä pihalla ja maastossa olen joutunut e-ammuskelun kohteeksi ja myös mindcontrollin.

        Keitä kuuluu jousiampujiin? TK:ssa oli sähkömiehenä niiden pomo, Vihasi minua avoimesti ja tod.näk. ammuskellut minua e-aseella. Edesmennyt. Nimi livahti mielestä. Puoluekanta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä kuuluu jousiampujiin? TK:ssa oli sähkömiehenä niiden pomo, Vihasi minua avoimesti ja tod.näk. ammuskellut minua e-aseella. Edesmennyt. Nimi livahti mielestä. Puoluekanta?

        Erkyläntie kummallakin puolella ollaan oltu vihamielisiä. 1990 luvun alussa, kun menin apukoululle, neuvottiin parkkeeraamaan autoni piilossa oevaan kohtaan. Jos haluan, että se on ehjä vielä lähtiessäni.

        Kun yritin tutustua paikkakuntaan ja kävelin keskustapäin Erkyläntien yläpuolella olevaa tietä, taloista ja pihoita ilmestyi vihaisesti tuijottavia ihmisiä.

        Syksyllä 2017 alkoi ruskan värien muuttaminen. Piti mennä kävelemään Uhkolan kioskin takana olevalle metsätielle. Heti alkupäässä värit muuttuivat tummiksi, ei samanlaisiksi kuin muualla. JA JOUDUIN ERITTÄIN VOIMALLAAN E-HÄIRINNÄN KOHTEEKSI. Aiheutti voimakkaita vaikutuksia. Hyvä, että pystyin karkuun lähtemään.

        ETTÄ MITÄS PUOLUETTA SIELLÄ ASUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erkyläntie kummallakin puolella ollaan oltu vihamielisiä. 1990 luvun alussa, kun menin apukoululle, neuvottiin parkkeeraamaan autoni piilossa oevaan kohtaan. Jos haluan, että se on ehjä vielä lähtiessäni.

        Kun yritin tutustua paikkakuntaan ja kävelin keskustapäin Erkyläntien yläpuolella olevaa tietä, taloista ja pihoita ilmestyi vihaisesti tuijottavia ihmisiä.

        Syksyllä 2017 alkoi ruskan värien muuttaminen. Piti mennä kävelemään Uhkolan kioskin takana olevalle metsätielle. Heti alkupäässä värit muuttuivat tummiksi, ei samanlaisiksi kuin muualla. JA JOUDUIN ERITTÄIN VOIMALLAAN E-HÄIRINNÄN KOHTEEKSI. Aiheutti voimakkaita vaikutuksia. Hyvä, että pystyin karkuun lähtemään.

        ETTÄ MITÄS PUOLUETTA SIELLÄ ASUU.

        TK:n sähkömies/jousiampujien pomo/edesmennyt oli Arminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TK:n sähkömies/jousiampujien pomo/edesmennyt oli Arminen.

        Kiistaveikkojen majalla oli lähivuosina "Sotilaspoliisi"-näytelmää. Amatöörit esitti.Oli siihen lupa täytynyt kysyä Kiistaveikoilta.


    • Anonyymi

      Minulle kymmenisen vuotta sitten kerrottiin, että venäläiset vihaavat minua.

      • Anonyymi

        Yhdistyksen majalla Puujoen varressa vietin juhannusta. Vein isännän koiran lenkille. Eräs nainen päästi susikoiran irti. Koira iski hampaansa minulla olleen koiran selkään. Muistelen olleeni niin sankarilline/ tyhmä, että syöksyin irrottamaan "suden" hampaat selästä ja huusin muijalle, että hae koirasi pois. Jotenkin selvittiin.
        Tiesin missä talossa nainen asui. Bertta meni myöhemmin selvittämään asiaa. Kertoi, että venäläiset vihaavat minua. Ei kertonut syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistyksen majalla Puujoen varressa vietin juhannusta. Vein isännän koiran lenkille. Eräs nainen päästi susikoiran irti. Koira iski hampaansa minulla olleen koiran selkään. Muistelen olleeni niin sankarilline/ tyhmä, että syöksyin irrottamaan "suden" hampaat selästä ja huusin muijalle, että hae koirasi pois. Jotenkin selvittiin.
        Tiesin missä talossa nainen asui. Bertta meni myöhemmin selvittämään asiaa. Kertoi, että venäläiset vihaavat minua. Ei kertonut syytä.

        Bertta oli itse rajan takaa palannut ja hoitelin heidän asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bertta oli itse rajan takaa palannut ja hoitelin heidän asioitaan.

        en hoidellut heidän asioitaan, vaan bertta. Mistä tuo ylimääräinen n on sanan perään mennyt.


    • Anonyymi

      Siis

      KOMMUNISTIT, kirjoitelkaa tähän.

      • Anonyymi

        Paljonko teillä on elektronisia pyssyjä ja häirintälaitteita?


    • Anonyymi

      tämä on DEMARIEN kenttä.

      • Anonyymi

        Demarit kertokaa, ketä ne yksittäiset jäsenet ovat. Minkälaista vainoa minuun kohdistavat?


    • Anonyymi

      Sitten sieltä vasemmalta:Aku näyttelijä, äitinsä Erja iltanäyttelijä ja Akun ex-vaimokin näyttelijä. Tuli mieleen yhdistäisikö siellä vasemmalla teatteri, eikä politiikka.

      Minun vainossani on ollut niin paljon ihan roolitettuja ja puvustettujakin näytelmänpätkiä, että olen päätynyt siihen, että joku yhteys teatterimaailmaan pitää olla.
      Esim. Aulangon joutsenlammella oli sellaisia puvustuksia, että täytyi olla teatterin varastosta lähtöisin.

      Olen epäillyt, että Riihimäen nuorisoteatteria on käytetty apuna. On ollut niin ammattimainen ote.

      Että olisiko taustalla 1960-luvulla Helsingin Ruotsalaisessa teatterissa minulle tehty katala temppu takana. (Hypnotisoituna päähän pantu yhden näyttelijän syrjähypyt, minut raahattu näytökseen aitioon, NYT sana ja työntö selkään toimi triggerinä, joka laukaisi minut huutamaan ko.asiat. Pää pimeäksi js sitten raahattu pois. Aamulla en muistanut mitään. Noin lyhyesti kerrottuna.) (Sain ikuisen porttikiellon kaikkiin Suomen teattereihin.Kaikkiin kulttuuriesityksiin myös.)

    • Anonyymi

      Lainaan Sako-ketjusta

      "päämyyrät tarttis paikantaa"

      " ne pyörittävät vainoamista ja kyyläämistä partisaani-----"

      "kaikille vasemmistopuolueiden ja ammattiliiton aktiivit tietävät keitä ovat - voi olla hyvin haitallista monessa asiassa"

      ALKAKAAS ANTAA TIETOJA!!!!

      • Anonyymi

        lisäys :partisaanirenkaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäys :partisaanirenkaina

        googlaa partisaanirenkaat, löytyy linkki suomi24 ketjuun. Onpas tekstiä. Tuli vastaan 2 e-häirintää, jotka ovat tuttuja. - ei ollut dissiaatioharhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa partisaanirenkaat, löytyy linkki suomi24 ketjuun. Onpas tekstiä. Tuli vastaan 2 e-häirintää, jotka ovat tuttuja. - ei ollut dissiaatioharhoja.

        Saa nähdä julkaistaanko, mutta

        -aika äskettäinkin, kun ammutaan suuhun tässä pöydän vieressä istuessani, ensin huulet menee tunnottomiksi, sitten kielenkärki kirvelee ja sitten pamahtaa metallinmaku suuhun. Kestää jonkin aikaa.

        - jossain e-häirinnän vaiheessa, keskellä päälakea kohdistettiin voimakasta energiaa. Tosiaan mietin, yritetäänkö tehdä lobotomia.


    • Anonyymi

      Voihan jessus, pitäisikö tämmöisestäkin ottaa selvää.

      Minulta on kysytty, olenko ollut politiikassa mukana. Vainoni muistuttaa poliittista vainoa. En tiedä , minkälaista poliittinen vaino on.

      Riihimäellä siirryin akateemiseen köyhälistöön. Se, että vainossa oli mukana kaiken maailman tyyppejä selittyi minun mielessäni paikkakunnan väestörakenteella ja sillä, että gang stalkingissa käytännön vaino teetettiin muuallakin esim. rikollisilla.

      • Anonyymi

        En ole ollut politiikassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut politiikassa mukana.

        Olisiko tämän ongelmajätehässäkän tarkoitus ollut saada vasemmisto kimppuuni?

        Tämä asiakkaani ei siirtynyt nuorisopsykologille. Oli sanonut, ettei tarvitse hoitoa. Oli ollut tarkoitus vain käydä kertomassa nämä asiat minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tämän ongelmajätehässäkän tarkoitus ollut saada vasemmisto kimppuuni?

        Tämä asiakkaani ei siirtynyt nuorisopsykologille. Oli sanonut, ettei tarvitse hoitoa. Oli ollut tarkoitus vain käydä kertomassa nämä asiat minulle.

        Tämä 30 vuotta sitten aiakasta näytellyt, on vainonnut 30 vuotta. Nyt ihan viime aikojen tilannetta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 30 vuotta sitten aiakasta näytellyt, on vainonnut 30 vuotta. Nyt ihan viime aikojen tilannetta en tiedä.

        18.7.2022 viestin olen hyvinkin voinut kirjoittaa, mutta tuskin olen jaksanut 26.7.2022 ajatella koko asiaa.


    • Anonyymi

      SOVITAAN, ETTÄ KOKO SUOMI VAINOAA.

      Turha sitä on eritellä eri tahoja, kun kuitenkaan pysty suojautumaan ja puolustautumaan.
      Aikani kuluksi kirjoittellen ja teen havaintoja tästä lähiympäristön perpeista ja stalkkereistakin. Naureskelen , kun jäävät kiinni.

      • Anonyymi

        olen voinut kirjoittaa 18.7.2022 20;10 viestin, vaikka tuo "Naureskelen, kun jäävät kiinni." ei sovi minuun. On voitu yhteistyössä ylläpidon kanssa kirjoittaa jälkikäteenkin.


    • Anonyymi

      Wikipediasta luin, että skdl; ja skp:n jämät ovat liittyneet vl:oon.

      HML palstalla olinostettu ketju esille. Siinä oli vähän selitetty vasemmiston touhuja.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis edelliseen ketjuun vedoten, kysyn

        OVATKO KOMMARIT HOITANEET ELEKTRONISENRAISKAILUNI???

        Hullu näyttelijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis edelliseen ketjuun vedoten, kysyn

        OVATKO KOMMARIT HOITANEET ELEKTRONISENRAISKAILUNI???

        Ukrainan sodan takia joudutaan sähkön käyttöä vähentämään. joten voihan se olla niinkin, että siihen elektroniseen häirintään ei enää tule riittävästi virtaa tai sitten se on niin kallista, että sähkön tuleminen katkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan sodan takia joudutaan sähkön käyttöä vähentämään. joten voihan se olla niinkin, että siihen elektroniseen häirintään ei enää tule riittävästi virtaa tai sitten se on niin kallista, että sähkön tuleminen katkeaa.

        Minulla on sellainen epäilyt, että joudun itse maksamaan vakihäirinnät.


    • Anonyymi

      SIITÄ TEATTERISTA, JOTA MINULLE ESITETÄÄN

      se on etukäteen tarkkaan suunniteltua, ei mitään kovaäänistä melskaamista ja liitoittevaa käyttätymistä nk.tänään kukkakaupassa.

      • Anonyymi

        Ei ollut teatteria tänään. Kävelin urheilupuistossa harjun päällä. Hetkeksi seisahduin levähtämään. Joku vanhempi pariskunta sattui tulemaan kohdalla. Ihan vaan totesin,että hieno juttu tämmöinen kävelyreitti. Mies totesi sen olleen olemassa jo kauan. Minä lisäilin routimiskokemuksia 1980 luvulla. Mies puhui ihan kuiskaamalla. Lisäsin, että 1986 luvulla pidin meteliä siitä, että hämeenkatu pitää tehdä ruotimattomaksi.- Suunnilleen silloin minua ammuttiin vasempaan korvaan syvälle. Ensin luulin pistävän itikan syöksyneen sinne. Sormella lorvaa kaivellen juoksin pois.- Olin siis sen näyttelijän talon kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut teatteria tänään. Kävelin urheilupuistossa harjun päällä. Hetkeksi seisahduin levähtämään. Joku vanhempi pariskunta sattui tulemaan kohdalla. Ihan vaan totesin,että hieno juttu tämmöinen kävelyreitti. Mies totesi sen olleen olemassa jo kauan. Minä lisäilin routimiskokemuksia 1980 luvulla. Mies puhui ihan kuiskaamalla. Lisäsin, että 1986 luvulla pidin meteliä siitä, että hämeenkatu pitää tehdä ruotimattomaksi.- Suunnilleen silloin minua ammuttiin vasempaan korvaan syvälle. Ensin luulin pistävän itikan syöksyneen sinne. Sormella lorvaa kaivellen juoksin pois.- Olin siis sen näyttelijän talon kohdalla.

        Tein muitakin havaintoja, mutta en kerro. En kerro myöskään aikaisemmista ampumiskokemuksista siinä kohtaa.


    • Anonyymi

      Loppulauseeksi Koko Suomi vainoo ketjuun kirjoitin, että luulisi yhdelle ihmiselle riittäneen, että on ollut koko elämänsä ajan eliitin mustalla listalla, mutta ei. Kaikkien muidenkin pitää saada käydä kimppuuni ilman seurauksia.

      1980 luvun lopulla minut on sotkettu Ekokemin juttuihin ilmeisesti tahallaan. On vissiin haluttu saada minulle vihamiehiä vasemmalta.

      En rupea pohtimaan, ketkä vainoavat. - Saatan aikani kuluksi vähän paljastella jotakin.

      • Anonyymi

        Joo, mitäs kaikkea se johtaja P on vainossani saanut aikaan ja komentaja P ja asiakas, mikä sen pitkän laijan nimi nyt olikaan. Entäs kommarit ja muu vasemmisto. Kertokaa nyt ihmeessä, MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitäs kaikkea se johtaja P on vainossani saanut aikaan ja komentaja P ja asiakas, mikä sen pitkän laijan nimi nyt olikaan. Entäs kommarit ja muu vasemmisto. Kertokaa nyt ihmeessä, MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT.

        Psykiatreilla on sen verran osaamista, että selvittävät mistä sinun ongelmasi ja käytöksesi johtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatreilla on sen verran osaamista, että selvittävät mistä sinun ongelmasi ja käytöksesi johtuvat.

        gaslihting

        googlaa, jos et tiedä, mitä tarkoittaa

        Huom. minulle on useamman kerran huomautettu, että vainoni tulee vasemmalta

        En jaksa kaivella asiaa, mutta jotakin on pulpahtanut mieleen. Että mitä nk.kostatte, psykiatri osaisi ehkä teille kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        gaslihting

        googlaa, jos et tiedä, mitä tarkoittaa

        Huom. minulle on useamman kerran huomautettu, että vainoni tulee vasemmalta

        En jaksa kaivella asiaa, mutta jotakin on pulpahtanut mieleen. Että mitä nk.kostatte, psykiatri osaisi ehkä teille kertoa.

        Nyt kun olen selaillut ketjuja, huomasin kirjoittaneeni tähän ketjuun kesän alkupuolella, viimeksi 18.7.2022 ja Avasin Koko suomi vainoo ketjun 19.7.2022 ja sitten jouduin pesuun, linkoukseen enemmäkseen tajuttomana kuivumaan, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen selaillut ketjuja, huomasin kirjoittaneeni tähän ketjuun kesän alkupuolella, viimeksi 18.7.2022 ja Avasin Koko suomi vainoo ketjun 19.7.2022 ja sitten jouduin pesuun, linkoukseen enemmäkseen tajuttomana kuivumaan, jne.

        Olin kaameassa kunnossa, tuskin olen jaksanut kommariketjuun jatkaa. Syyskuussa on kirjoitettu kaksikin trolliketjua, jotka huomasin jälkeenpäin.

        ETTÄ VASEMMISTO ON TURHAN LÄHELLÄ TÄTÄ KETJUN AVAUSTA, JOKA ALKAA VIITTAUKSILLA ELIITTIIN ja vasemmisto jatkaa, kun olen henkihievärissä.


    • Anonyymi

      Toisaalta, SKP, SKDL:stä ja vasemmistoliitosta on kirjoitettu paljon, että minkälaisia ovat. SKP :läiset raakoja, julmia,vainovia, niin SKDL:kin. Vasemmistoliitosta en uskalla sanoa mitään.

      Aivopestyjä ideologiaansa ja vihollisia ovat kaikki erilaiset.

      • Anonyymi

        Riihimäellä on muitakin aivopestyjen ryitä .Siihen kuuluvat ovat oikeita ihmisiä, ulkopuoliset eivät edes ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä on muitakin aivopestyjen ryitä .Siihen kuuluvat ovat oikeita ihmisiä, ulkopuoliset eivät edes ihmisiä.

        Tämäkinn kommentti ja viesti voivat olla trollien kirjoittamia.


    • Anonyymi

      Olen tätä asiaa joskus pohtinutkin, mutta ei ole selvää tullut.

    • Anonyymi

      Liittyisikö Hämeenlinnaan ja äitini punikki vihaan. Kun lähdin parikymppisenä maailmalle, unohdin sen. - Kun loppuun väsyneenä sairauslomalle, jouduin Hämeenlinnassa hoitamaan äidin ja perikunnan asioita. Jouduin joka paikassa rankan e-ammuskelun kohteeksi. Ei olleet eliitit asialla, vaan työmiehen näköiset.

      Niin että kun v.1918 punaiset ampuivat äidille elintärkeän ihmisen ja äiti vihastui loppu elämänsä ajaksi , se pitää kostaa minulle.

      • Anonyymi

        On poistettu, mitä muuta punaiset tekivät v.1918 ja äiti puolestaan minun lapsuusaikana.
        Toivottavasti ei muistu muuta mieleeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On poistettu, mitä muuta punaiset tekivät v.1918 ja äiti puolestaan minun lapsuusaikana.
        Toivottavasti ei muistu muuta mieleeni.

        V.1918 tapahtumista olen lukenut netistä. Eivät ole vain äidin kertomia.


    • Anonyymi

      TOISTAN VIELÄ

      - en tiedä, ketkä täällä ovat punaisia, paitsi muutaman

      - en tunne poliittistavainoa, en pysty erottamaan sitä muusta kauheudesta

      - olen yrittänyt miettiä motiivia. Ei tule mieleen kuin tämän yli sukupolven menevä kosto

    • Anonyymi

      Kun kommunistit poistuivat puoluerekisteristä, sellaista puoluetta ei enää ole. Demari ilmoitti minulle, että jotkut yksittäiset jäsenet vainoavat, mutta ei koko puolue. Voisiko näissä yksittäisissä olla ent.kommunisteja.

      En ymmärrä tätä vainoamisintoa.

    • Anonyymi

      HUOM. EN AIO YHTÄÄN ENEMPÄÄ SELVITTÄÄ TÄTÄ ASIA. Ne, jotka ovat tuhonneet minut ja elämäni, ovat sen tehneet. Sillä sipuli.

    • Anonyymi

      KERRAN VIELÄ KIELLON PÄÄLLE

      Jäin vain ihmettelemään, ketä täällä ne punaiset ovat. Tuli mieleen kokemukset Peltsin lammella sen jälkeen, kun sinne tuli lintujen syöttökielto ja heinäkuun ranskanleivän syöttäminen sorsanpoikasille loppui.

      Minä olen käynyt siellä lähinnä uimakauden päätyttyä. Ystävilleni variksille vein kourallisen parin pähkinäpuolikkaita, jotka hotkivat samantien.- Minua jahtasivat ja ajoivat takaa ilm.kaupungin työmiehet suurilla koneilla, mihin lie olivat tarkoitettuja. - Olivatko punaisia?

    • Anonyymi

      että punainen kupla riksussa taitaa olla suuri

      • Anonyymi

        Kun kävin Lapualla isolla maatilalle jouduin 90 lehmän ammunnan kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kävin Lapualla isolla maatilalle jouduin 90 lehmän ammunnan kohteeksi.

        Muut voisivat ilmaista tilanteen noin, mutta kun olen TI ja minulle on toistuvasti sanottu vainoni tulevan/tulleen vasemmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut voisivat ilmaista tilanteen noin, mutta kun olen TI ja minulle on toistuvasti sanottu vainoni tulevan/tulleen vasemmalta.

        Kyllä joudun tämän vainotalon kuplia vielä miettimään. Onko täällä kommunisteja vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joudun tämän vainotalon kuplia vielä miettimään. Onko täällä kommunisteja vai ei.

        Eikö sinulla ole laitteita, joilla voisit paikantaa häiritsijäsi? Tuolla elämänkokemuksella ja taidoilla ei se olisi mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole laitteita, joilla voisit paikantaa häiritsijäsi? Tuolla elämänkokemuksella ja taidoilla ei se olisi mahdotonta.

        Huono vitsi. Olen tässä vuosien aikana paikantanut, mistä suunnasta häirintä tulee, mitä lajia energia voisi olla jne. Esimerkiksi joka -elvetin lasilävestä eli ikkunasta.

        Elämänkokemus on niin rankaa, että nyt lähes 80senä rupean olemaan viimeisellä rajalla. Voimani kuluvat siihen, että saan välttämättömät asiani hoidettua.

        Tämän talon kuplat: panen vain automaattisen havainnoinnin ja haun päälle. Katsotaan tuleeko saaliiksi mitään. Tämä on vain älyllistä uteliaisuutta. Minun elämäni oli ja meni, jäin v.2022 pahoinpitelyn jälkeen kitumaan tänne. Hartain toiveeni on päästä pois .


    • Anonyymi

      Kun se KOKO Suomi vainoo.

      Nyt on ollut viemärimiehiä sun muuta, ja oman talon kommarit/"kommarit" asialla.
      Samoihin aikoihin taas muistuteltiin Jehovista. Olivat kimpussani lähiomaisen kuoltua. Sitten unohtuivat. Nyt taas mietin niitäkin. Niillä on käytössä vahvoja mindcontrolleja.

      Onks ketään tai mitään kuplaa, joka ei vainoisi?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        LUKEKAA YLLÄ OLEVA LINKKI

        - on kph/wc elektronista häirintää yksityiskohtaisesti

        - ja myös viemärimiehet ja häkkikomeroni, sisltääkä gs:ää vai voiko kaikki olla sattumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LUKEKAA YLLÄ OLEVA LINKKI

        - on kph/wc elektronista häirintää yksityiskohtaisesti

        - ja myös viemärimiehet ja häkkikomeroni, sisltääkä gs:ää vai voiko kaikki olla sattumaa

        Koko kellarokomerotulva voi olla lavastus. Sinne letkulla ruiskutettu vettä ja kun lattiakaivo häkkokomerossa ei vetänyt, siellä pysyi.

        Viemäriautot ovat voineet tehdä mainoskeikan hyvän tarkoituksen vuoksi. Minulta on päästy päiväjärjestys sekoittamaan, häiritsemään.

        JOS NIIN OLI, OLIKO HAUSKAA????? saitteko eeveepeeltä neuvoja.

        MITÄHÄN SEURAAVAKSI? Nyt on ollut auton "törmääminen", kph/wc ja häkkikomero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kellarokomerotulva voi olla lavastus. Sinne letkulla ruiskutettu vettä ja kun lattiakaivo häkkokomerossa ei vetänyt, siellä pysyi.

        Viemäriautot ovat voineet tehdä mainoskeikan hyvän tarkoituksen vuoksi. Minulta on päästy päiväjärjestys sekoittamaan, häiritsemään.

        JOS NIIN OLI, OLIKO HAUSKAA????? saitteko eeveepeeltä neuvoja.

        MITÄHÄN SEURAAVAKSI? Nyt on ollut auton "törmääminen", kph/wc ja häkkikomero.

        Ensin lavuaarin viemärin putken alapäästä valuu vettä. Sitten viemärimies tarkistaa häkkikomeroni lattiakaivon: juu ei tää vedä. (Ainakaan sen jälkeen kun tukki sen?) Ja lähtee pois eli vesi pysyy lattian päällä.)

        Vaihtoehtoja löytyy gs-mahdollisuuden toteuttamiseksi.

        Vai tekeekö Aku koomikkona suunnitelmat?


    • Anonyymi

      LUKENEET JA KÄYTTÄNNÖSSÄKIN VIISAAT AUTTAKAA URAMONMÄEN TULVAUHREJA

      Kuulemma 20 v. on keskusteltu, mitä tehdä, kun harjunpäällä kalliolle rakennetut kerrostalot parkkipaikoineen ovat joka vuosi tulvien keskellä. Kesällä sentään on vain lätäköitä.

      • Anonyymi

        Vesi tulee Päijänteestä tunnelia pitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesi tulee Päijänteestä tunnelia pitkin.

        SELLAINEN SELKEÄ ONGELMA ON OLLUT JA ON, ETTÄ VIEMÄRIT PIHALLA EIVÄT VEDÄ, EIVÄT KESÄLLÄ EIKÄ TALVELLA. EIKÄ MAA IME, KUN ON KALLIOTA.

        Kesällä sadevedet jäävät maan pinnalle. Isot lätäköt tavallisia. -Talvella on monimutkaisempaa.

        Ensimmäisen kerran vettä tuli kellariin sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SELLAINEN SELKEÄ ONGELMA ON OLLUT JA ON, ETTÄ VIEMÄRIT PIHALLA EIVÄT VEDÄ, EIVÄT KESÄLLÄ EIKÄ TALVELLA. EIKÄ MAA IME, KUN ON KALLIOTA.

        Kesällä sadevedet jäävät maan pinnalle. Isot lätäköt tavallisia. -Talvella on monimutkaisempaa.

        Ensimmäisen kerran vettä tuli kellariin sisälle.

        Ilmastonmuutoksen takia sateet voimistuvat ja sadejaksotkin voivat pidentyä. Siinähän sitten lillutte tulvissa.

        Joidenkin MIESTEN mielestä pihaan asvaltti ja viemärit vetämään. Minne, rinteeseenkö?


    • Anonyymi

      Tässä alkuillasta olen ex-häkkikomerostani hakenut pientä roskiksen lajitelmiin sopivaa rojua ja löysin yhden rullan maalauksiani. Jonakin päivänä katson, mitä ovat.

      Sinne tuli kaksi virallisen asuista miestä. Selittivät, ettei kukaan tiedä, minne lattiakaivo johtaa. Ehkä pohjavesiin. Että kyllä Päijännetunneli on hyvä arvaus.

      • Anonyymi

        Taas rasituin ja väsyin ylimääräisestä. Olen sanonut sen säilytystilan irti, palauttanut taloyhtiölle. En tarvitse sitä. - Hyvä juttu sikäli, ettei jäänyt omaisten työksi.

        Haistakaa, vaikka HOME.


      • Anonyymi

        Päijännetunneli jatkuu Englannin kanaaliin, ja sieltä edelleen Niiliin ja lopuksi Amazon jokeen Etelä-Amerikassa.


    • Anonyymi

      Minun rasittamiseni on jatkunut muilla asioilla, MUTTA ENPÄ KERRO.

      MITÄHÄN SEURAAVAKSI?

      • Anonyymi

        Nyt muutaman päivän "seuraavan" nimi on ollut liuotus/desinfiointiaineen haju. Ensin käytävässä nuuhkin, sitten kotioven avattuani haistelin ja kylppärin oven avattuani, löi vastaan.

        Tuli mieleen valkoisen mineraaliöljyn hajua ja lopulta aiheuttama myrkytys. Apua, ei kai sentään sitä. - Olen tutkinut, siivonnut, peittänyt kylppärin viemärin aukkoja. - Aamulla kun menin vessaan, iski silmiin aiheuttaen voimakasta kirvelyä. ---Tähän nyt menee aikaa ja voimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muutaman päivän "seuraavan" nimi on ollut liuotus/desinfiointiaineen haju. Ensin käytävässä nuuhkin, sitten kotioven avattuani haistelin ja kylppärin oven avattuani, löi vastaan.

        Tuli mieleen valkoisen mineraaliöljyn hajua ja lopulta aiheuttama myrkytys. Apua, ei kai sentään sitä. - Olen tutkinut, siivonnut, peittänyt kylppärin viemärin aukkoja. - Aamulla kun menin vessaan, iski silmiin aiheuttaen voimakasta kirvelyä. ---Tähän nyt menee aikaa ja voimia.

        Valkoistamineraaliöljyä suositeltiin nariseviin saranoihin.(Haisi desinfiointiaineelle tai esim.asetonille.)
        Minulla oli meneillään stalkkaus: oven saranat narisee, tavallinen tai microwavehearingilla voimistettuna tai ehkä nyt unohtu, kirjoitan kun muistan.)
        Naapurihuoneen kaapin oven saranat narisivat voimakkaasti, käytävän vastapuolen asunnon oven sarana narisi, kun isäntä heilutteli sitä edestakaisin, minun aaunnon oven sarana narisi, kylpyhuoneen oven sarana narisi ja auton oven sarana narisi. -Lopuksi minulle tultiin Joutselammen rantaan pitämään tanssiesitys, jossa narisutettiin myös auton ovien saranoita.IHAN JOKU KOULUTUSTA SAANUT NELJÄN NUORENMIEHEN/POJANVAUHDIKAS ESITYS.

        Ihan vaan kirjoitin esimerkiksi siitä, että kaikesta, mitä minulle stalkataan, nousee mieleen monenlaisia muistikuvia aikaisemmista stalkkauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoistamineraaliöljyä suositeltiin nariseviin saranoihin.(Haisi desinfiointiaineelle tai esim.asetonille.)
        Minulla oli meneillään stalkkaus: oven saranat narisee, tavallinen tai microwavehearingilla voimistettuna tai ehkä nyt unohtu, kirjoitan kun muistan.)
        Naapurihuoneen kaapin oven saranat narisivat voimakkaasti, käytävän vastapuolen asunnon oven sarana narisi, kun isäntä heilutteli sitä edestakaisin, minun aaunnon oven sarana narisi, kylpyhuoneen oven sarana narisi ja auton oven sarana narisi. -Lopuksi minulle tultiin Joutselammen rantaan pitämään tanssiesitys, jossa narisutettiin myös auton ovien saranoita.IHAN JOKU KOULUTUSTA SAANUT NELJÄN NUORENMIEHEN/POJANVAUHDIKAS ESITYS.

        Ihan vaan kirjoitin esimerkiksi siitä, että kaikesta, mitä minulle stalkataan, nousee mieleen monenlaisia muistikuvia aikaisemmista stalkkauksista.

        ENTÄS MOTIIVI TÄLLE "LIOTIAINE"HAISTATTELULLE.

        - Kiusaamisen jatkaminen

        - peiteoperaatio. Olin jo jonkin kerran ihmetellyt PISSANI VÄRIÄ JA YLIMÄÄRÄISTÄ HAJUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ENTÄS MOTIIVI TÄLLE "LIOTIAINE"HAISTATTELULLE.

        - Kiusaamisen jatkaminen

        - peiteoperaatio. Olin jo jonkin kerran ihmetellyt PISSANI VÄRIÄ JA YLIMÄÄRÄISTÄ HAJUA

        Rasittaminen. väsyttäminen on ollut tavoitteena siitä alkaen, kun auto saatiin korjauskuntoon ja yli kuukauden olin jalankulkija. Kun sain auton takaisin, ihan heti alkoi tapahtua ja sattumuksi ja sattumuksia on riittänyt, yksi päivässä ja kaksi parhaassa.

        Kirjoitin tuosta liuotinaineen hajusta, kun arvelin, että voi loppua siihen. Nenän mukaan niin kävi. Aamulla haistaa, onko loppunut.


    • Anonyymi

      Eilen vaihdettiin vesimittari. Täällä on huoneistokohtainen käytetyn vedenmittaus. Toivottavasti minulla eivät laskut muutu isommiksi.

    • Anonyymi

      HUOM! punaiset. En epäile teitä kaikesta edelläolevasta. Kirjoitteluni jatkui täällä, kun aihe jatkui elämässäni.

      Jos tiedätte syyllisiä, paljastakaa.

      • Anonyymi

        Melkoista narinaa tältä "stalkkauksen" uhrilta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista narinaa tältä "stalkkauksen" uhrilta...

        Ajattele, vain vähän narisen.

        Ihan vaan tiedoksi, että taitaa olla satanisteilla hippalot menossa kanssani. Ihan jatkuvasti on tapahtunut eli sattunut jotakin yllättävää, joka nyt periaatteessa voisi olla sattumakin.

        Kun mineraaliöljyn haju loppui, seuraavaksi räjähti mikroaaltouuni, jne, jne,jne , jne. En kerro, muuta kuin 2 viimeisintä. Tulin ulkoa sisälle. Kaaduin mahalleni, en sentään naamalleni. Oli tossunpohjan piikki jäänyt kiinni käytävän mattoon. Piikki irtosi pohjasta.. Äsken käväisin vessassa, kun tuntui, että äkkiä voi tulla jotakin. Tuli hieman vetelää ulostetta, jossa oli aivan hurja kemikaalin haju. Olinko jo syönyt sitä valkoista mineraaliöljyä? Oliko einekseni myrkytetty? Oliko lintujen pähkinät myrkytetty? - Siis päivästä toiseen sattumuksia. Sellaisia, että ihan väkisin huomaa.

        Joku sitten kolkkaa lopullisesti?


    • Anonyymi

      sorry punaiset. En viitsi aloittaa uutta ketjua, että minun narinat jatkuu sitten täällä.
      Tavallinen tapa päästä hengestään TI:llä on aggressiivinen harvinainen syöpä. Minua ammuttiin ikkunan läpi mahaan kolmeen kohtaan toukokuussa 2015.. Jäi paloarvet. Yksi hävisi joskus. Kahta on säteilytetty jatkuvasti öisin sen jälkeen. Olen odotellut syöpää. -Nyt toiseen on tullut muutoksia. Ehkä on vain mustelma, jonka sattumalta sain siihen kohtaan, kun sattumalta kengän nasta jäi mattoon kiinni ja kaaduin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe