GANG STALKING - KAIKKI PYRITÄÄN ESTÄMÄÄN

Anonyymi-ap

Isoja kokonaisuuksia estetään, kun diskriminoidaan yhteiskunnasta, tuhotaan sosiaalinen verkosto, ei anneta ostaa palveluita eikä tuotteita, kaikki iloa tuottava estetään, jne.

Olen jo iäkäs ja pitkään TI:nä ollut. Tulin rääpineeksi, ettei satlkkareilla ole paljon mahdollisuuksia estää minua tai käydä livenä kimppuuni, kun nykyään tee muuta kuin kaupassa autollani, liian kylmää lenkkeillä, kotona vain olen.

NÄYTTIVÄT: voivat estää tai tehdä liian epämiellyttävksi WC/kylpyhuonetilan käytön. Tässä sitä olen ja ihmettelen. Pahus kun uimalakin on remontissa.

57

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikku hiljaa selvittelen , mitä rupesi tapahtumaan.

      1. Verenvuoto nenästä
      Minulla on allergoitten takia nenä . joka alkaa vuotamaan limaa ärsytyksistäkin. On nenäliinapaketteja tarjolla kolemassakin paikassa kodissa tällä hetkellä.

      2. Sitten alkoi nenäliinaan tulla verilänttejäkin. Sitten vähän vuotamaankin. Huomasin, että tapahtuu pian kylppärissä käynnin jälkeen. Miksi ihmeessä?

      3. Sitten tuli se suuri vuotaminen. Vuosi vauhdilla. Verisiä paperinenäliinoja ympäri huushollia, kun liikkumaankin jouduin. Loppui joskus. -Pahus kun en tehnyt pientä videota kotini näkymistä Olisi punaista ollut.

      4. Tein hypoteesin, että liittyy vainooni. Monet stalkkaukset ovat loppuneet kuin seinään, kun olen kirjoittanut palstalle. - Nyt en jaksanut kirjoittaa. Ihan vaan yksikseni kotona puhuin, kun on vuosien kokemus, että kaikki, mitä kotona höpisenkin kuullaan ja pannaan laajempaan jakeluun muidenkin kuultavaksi.

      LOPPUI KUIN VEITSELLÄ LEIKATEN. Vaikka kävin kylppärissä, ei vuotanut nenä verta eikä muutenkaan. - Sen sijaan muuta tapahtui.

      • Anonyymi

        2. TOINEN SEURAUS KYLPPÄRISSÄ KÄYNNISTÄ OLI PÄÄNKIVISTYS, TUNTEMUKSET PÄÄNAHASSA.

        1. Riippuen siitä, millainen/mihin kohtaan päätä, pääkipu tuli, arvioin , MISTÄ SUUNNASTA MAHDOLLINEN E-HÄIRINTÄ OLISI KOHDISTETTU?

        - kattolamppu, jota en käytä. (Ja tämän tulin kertoneeksi isännöisijälle, ja "kaikki" ovat kuulleet.) On niin korkealla, ettei lampunvaihto onnistu minulta. - Siis sinnehän on voitu käydä asentamassa häirintälaitteen pääte!?

        - Sitten pesualtaan edessä seinällä oleva peilikaappi ja sen yläreunassa oleva loisteputki, jonka juuri olin vaihtanut ja uusi olikin LED. Isännöitsijältä oli käynyt kysymässä LED:in takia ohjeita.

        - pistorasioita eri puolilla ja tuuletushormin aukko.

        MINKÄLAISIA PÄÄNKIVISTYSOIREITA

        - Aika samanlaisia eri paikoissa: puristuksen tunnetta, painetta ihoon/kalloon ,puutumisen ja puutumislakkaamistunteita. Ne pahenivat ja muuttuivat vähitellen asunnon puolella.

        - Tarkistin, että alkavat kylpyhuoneen puolella. Olin siellä niin kauan, että ehtivät alkaa. Voimistuivat asunnonpuolella, laatu ei muuttunut.

        - Ensin taisi olla tunne puuduttavasta baskerista, joka vähitellen kutistui kalotiksi ja loppui.

        - Alkuun oli paineentunnetta otsan yläosassa ja kallon etuosassa. (Pelko, että frontaalilohkoa tuhotaan.)

        - Sitten oli jo kylppärissä voimakas paineentunne päälaella poikittain (mikäs aivon osa siinä onkaan, no se, mikä aikanaan katkaistiin lobotomiassa: aivosilta) Sieltä tuntemukset laajenivat eteenpäin.

        - Sitten oli baskeri, jonka tuntemukset valuivat vähitellen alaspäin ihan kasvoille ohimoilla. Poskipäät jäivät vähän särkemään. ( Muistin, että olen kokenut tämän ennenkin.)

        -Nyt viimeksi on ollut kova, selvärajainen puristus kallon sivuilla. Arvelisin että siinä- hups unohtui nimi- siinä muistialueen päällä.

        Sun monenlaista muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. TOINEN SEURAUS KYLPPÄRISSÄ KÄYNNISTÄ OLI PÄÄNKIVISTYS, TUNTEMUKSET PÄÄNAHASSA.

        1. Riippuen siitä, millainen/mihin kohtaan päätä, pääkipu tuli, arvioin , MISTÄ SUUNNASTA MAHDOLLINEN E-HÄIRINTÄ OLISI KOHDISTETTU?

        - kattolamppu, jota en käytä. (Ja tämän tulin kertoneeksi isännöisijälle, ja "kaikki" ovat kuulleet.) On niin korkealla, ettei lampunvaihto onnistu minulta. - Siis sinnehän on voitu käydä asentamassa häirintälaitteen pääte!?

        - Sitten pesualtaan edessä seinällä oleva peilikaappi ja sen yläreunassa oleva loisteputki, jonka juuri olin vaihtanut ja uusi olikin LED. Isännöitsijältä oli käynyt kysymässä LED:in takia ohjeita.

        - pistorasioita eri puolilla ja tuuletushormin aukko.

        MINKÄLAISIA PÄÄNKIVISTYSOIREITA

        - Aika samanlaisia eri paikoissa: puristuksen tunnetta, painetta ihoon/kalloon ,puutumisen ja puutumislakkaamistunteita. Ne pahenivat ja muuttuivat vähitellen asunnon puolella.

        - Tarkistin, että alkavat kylpyhuoneen puolella. Olin siellä niin kauan, että ehtivät alkaa. Voimistuivat asunnonpuolella, laatu ei muuttunut.

        - Ensin taisi olla tunne puuduttavasta baskerista, joka vähitellen kutistui kalotiksi ja loppui.

        - Alkuun oli paineentunnetta otsan yläosassa ja kallon etuosassa. (Pelko, että frontaalilohkoa tuhotaan.)

        - Sitten oli jo kylppärissä voimakas paineentunne päälaella poikittain (mikäs aivon osa siinä onkaan, no se, mikä aikanaan katkaistiin lobotomiassa: aivosilta) Sieltä tuntemukset laajenivat eteenpäin.

        - Sitten oli baskeri, jonka tuntemukset valuivat vähitellen alaspäin ihan kasvoille ohimoilla. Poskipäät jäivät vähän särkemään. ( Muistin, että olen kokenut tämän ennenkin.)

        -Nyt viimeksi on ollut kova, selvärajainen puristus kallon sivuilla. Arvelisin että siinä- hups unohtui nimi- siinä muistialueen päällä.

        Sun monenlaista muuta.

        Keksin keinoja välttää kylppärissä käymistä. Keittokomeroon naaman ja hampaiden pesu.
        Vaikka tunsin jo pissahätää, pitkitin pytylle menoa, kun tiesin siitä seuraavan päänsäryn.

        Suihkussa kun pesee hiuksetkin, vesi suojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin keinoja välttää kylppärissä käymistä. Keittokomeroon naaman ja hampaiden pesu.
        Vaikka tunsin jo pissahätää, pitkitin pytylle menoa, kun tiesin siitä seuraavan päänsäryn.

        Suihkussa kun pesee hiuksetkin, vesi suojaa.

        näköjään estetty suomenkieli sulla...

        gang stalking..,-,-.,-.,-.,-

        TI-.,-.,.,-. ???

        mikset samantein kirjota venäjäksi.--


      • Anonyymi

        verta tulee kun laittavat asuntoon jotain huonoa ilmaa, joka limakalvoille huonoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verta tulee kun laittavat asuntoon jotain huonoa ilmaa, joka limakalvoille huonoa?

        edellinen ei ole aloittajan kirjoittama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edellinen ei ole aloittajan kirjoittama

        Sosiaalipolitiikan alkeissa jo kerrotaan että eräs poliisin tehtävä on luoda rikollisuutta.

        Siks valtio tekee joukkokiusaamis-häirintää?-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17381747/tiesitteko-etta-gang-stalking-(t-i--operaatioissa-on-aina-paikallisupseeri

        erityisesti mielenkontrolloidut kohteena, joille tehty sopiva mielenkontrolli, jolla saadaan aikaan epätoivoisia tekoja kun mielenkontrolli saadaan ohjattua tiettyyn epätoivoiseen tilaan?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18291106/joukkokiusaajille-maksetaan-2-3000-eur+auto-lisaksi--vaitestubb-koulukiusasi-naisen-tyokyvyttomaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalipolitiikan alkeissa jo kerrotaan että eräs poliisin tehtävä on luoda rikollisuutta.

        Siks valtio tekee joukkokiusaamis-häirintää?-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17381747/tiesitteko-etta-gang-stalking-(t-i--operaatioissa-on-aina-paikallisupseeri

        erityisesti mielenkontrolloidut kohteena, joille tehty sopiva mielenkontrolli, jolla saadaan aikaan epätoivoisia tekoja kun mielenkontrolli saadaan ohjattua tiettyyn epätoivoiseen tilaan?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18291106/joukkokiusaajille-maksetaan-2-3000-eur auto-lisaksi--vaitestubb-koulukiusasi-naisen-tyokyvyttomaksi

        Asunnottomaksi tekeminen on yksi keino, jota sattunut muutamille liikaa asioista tietäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verta tulee kun laittavat asuntoon jotain huonoa ilmaa, joka limakalvoille huonoa?

        Oisko tupakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunnottomaksi tekeminen on yksi keino, jota sattunut muutamille liikaa asioista tietäville.

        Öh, mitähän olen tiennyt liikaa? Että amerikkalainen tumputtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öh, mitähän olen tiennyt liikaa? Että amerikkalainen tumputtaa?

        neljää edellistä viestiä ei ole aloittaja kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        neljää edellistä viestiä ei ole aloittaja kirjoittanut

        Suomen joukkovainottujen ryhmän yhdistys perustettu- kokoontuvat ja toimivat, mm. sivusto asiasta

        Olisitko kannattanut juutalaisvainoa jos olisit elänyt natsi-Saksassa?
        En Ääniä: 0 0,0%
        En tiedä, en osaa sanoa Ääniä: 0 0,0%
        Kyllä Ääniä: 0 0,0%

        Tässä sivusto- mukana mm YKn tekemä virallinen määritys asiasta- eli tämä ei ole mitään poistettavaa huuhaata- vaan oikeasti tapahtuvia asiooita joillekin- ja Suomessakin taitaa olla jo kymmeniä jotka on kohteina moiselle vainolle.

        Suomen joukkovainotut ry:

        Suomen joukkovainotut ry:n toiminta alkanut
        targetedindividualsfinland.wordpress.com
        Suomen joukkovainotut ry:n toiminta alkanut
        Suomen joukkovainotut ry on aloittanut toimintansa keväällä 2019 mm. painattamalla paitoja, joissa on teksti ”Targeted Individuals Finland” ja lähettämällä kaikille uusille kansanedusta…
        targetedindividualsfinland.wordpress.com targetedindividualsfinland.wordpress.com

        Facebook-ryhmä:

        facebook.com/groups/1763926883865041/


    • Anonyymi

      CORNET MITTARI

      1.kerralla mikroaaltoa oli keltaisella alueella eri kohdossa, mutta niin on koko huoneistossakin.

      2. Efield (ELF Mode)
      säikäytti ensimmäisellä mittauskerralla ison vuodon jälkeen. Oli nähnyt sen punaisella alueella, kun olin kokeeksi pannut ihan valokatkaisijan viereen seinällä tai pöytälampussa. Nyt punaiset vuorenhuiput eivät mahtuneet näytölle kylppärissä. Kauhistuneena poistin LEDputken. Ja pökerryksissä poistuin.

      Uudestaan seuraavana päivänä. Punaiselle mentiin monessa paikassa. Kun en kirjoittanut muistiin, en kerro tarkemmin.

      Olen jkv. mittaillut , mutta en ehtinyt paneutua, kun stalkkerit järjestivät muitakin juttuja, jotka oli pakko hoitaa.

      Nyt aamulla kun mittasin, ei ollut punaista ihan villisti, vain vähän hankalasti, mutta selitettävästi. Pesualla ei enää sijaitse keskellä "Grilliä". -Palaan aiheeseen joskus.

      • Anonyymi

        Kävin äsken mittarin kanssa. Kuumassa putkisessa pyykinkuivatustelineessä putkia myöten menee punaiselle. Samoin yksi valokatkaisin seinää, 10 sentin päähän. Peilikaapin ylä ihan vaan vihreää.

        Mutta uusi ihmetyksen aihe keittokomeron lattialla. YHden tiskipöydän kaapin edessä märkää. Kuivasin. Äsken menin kk:hon. Taas pitkälle märkä lattia sen kaapin oven edessä. -En löytänyt mitään selitystä. Vaadin huoltomiestä käymään. Ei löytänyt selitystä. Mutta ei ole enää minun vastuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin äsken mittarin kanssa. Kuumassa putkisessa pyykinkuivatustelineessä putkia myöten menee punaiselle. Samoin yksi valokatkaisin seinää, 10 sentin päähän. Peilikaapin ylä ihan vaan vihreää.

        Mutta uusi ihmetyksen aihe keittokomeron lattialla. YHden tiskipöydän kaapin edessä märkää. Kuivasin. Äsken menin kk:hon. Taas pitkälle märkä lattia sen kaapin oven edessä. -En löytänyt mitään selitystä. Vaadin huoltomiestä käymään. Ei löytänyt selitystä. Mutta ei ole enää minun vastuulla.

        SIIS PUTKISTA TEHTY PYYKINKUIVAUSTELINE KPH:N SEINÄLLÄ

        Kun ekaa, tokaa kertaa Cornetilla mittasin, vain alimman poikittaisen putken kohdalla meni sähkömittaus punaiselle. TELINE OLI LÄMMIN. Nyt teline saa joka kohdasta mittarin punaiselle ja TELINE ON JOKA KOHDALTAAN POLTTAVAN KUUMA, niin kuuma ettei siihen voi pyykkiä panna kuivumaan.

        Että siltä osin kylppäri käyttökelvoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS PUTKISTA TEHTY PYYKINKUIVAUSTELINE KPH:N SEINÄLLÄ

        Kun ekaa, tokaa kertaa Cornetilla mittasin, vain alimman poikittaisen putken kohdalla meni sähkömittaus punaiselle. TELINE OLI LÄMMIN. Nyt teline saa joka kohdasta mittarin punaiselle ja TELINE ON JOKA KOHDALTAAN POLTTAVAN KUUMA, niin kuuma ettei siihen voi pyykkiä panna kuivumaan.

        Että siltä osin kylppäri käyttökelvoton.

        KEITTOKOMERON LATTIAN MÄRKYYS

        Illalla kun huomasin sen, olin ihan väsynyt. Tuli kauhukuva mieleeni: putkirikko, kk revitään auki. Asunnosta muutto. - Ei onneksi.

        Nyt eilen illalla se meni taas likomäräksi. Keksin syyn. Tiskipöydän allas on korkeammalla kuin kylppärin ja hana hyvin korkealla. Kun pesen kasvoni sen vedessä, sitä valuu käsivarsia myöten alas ja kyynärpää on tiskipöydän ulkopuolella. - Silti veden määrä lattialla oli uskomaton.

        EI SIIS SUUNNITELTU keljuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS PUTKISTA TEHTY PYYKINKUIVAUSTELINE KPH:N SEINÄLLÄ

        Kun ekaa, tokaa kertaa Cornetilla mittasin, vain alimman poikittaisen putken kohdalla meni sähkömittaus punaiselle. TELINE OLI LÄMMIN. Nyt teline saa joka kohdasta mittarin punaiselle ja TELINE ON JOKA KOHDALTAAN POLTTAVAN KUUMA, niin kuuma ettei siihen voi pyykkiä panna kuivumaan.

        Että siltä osin kylppäri käyttökelvoton.

        mistä tuon mittarin voi hankkia-

        vai tarviiko itse rakentaa risuista ja kuparilangoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä tuon mittarin voi hankkia-

        vai tarviiko itse rakentaa risuista ja kuparilangoista?

        Googlaa tai kysy Sähköyliherkkien yhdistyksestä. Sen kautta ostin.


    • Anonyymi

      Kun on ollut "muutakin", olen arvellut astuneeni useammankin malignin narsistin varpaille.

      Katso ketjua KOKO SUOMI VAINOO ja mikä alkuni. (olen mm. vähän kysellyt, mikä sen lakimiehen nimi olikaan, siis sen. joka väitti olevansa isäni. Itse olen unohtanut.

      • Anonyymi

        Niin MOTIIVI voi selvitä edeltävästä, mutta kirjoitan kuitenkin keinoista jotakin.

        - häirintää voi olla
        -mutta myös ehdollistamista (tehdään minulle)
        - hypnoosi (täällä, Riksussa on käytössä kovan luokan taitajia, esim. päänkivistykset osin tuttuja NLP ja hypnoosikoulutuksestani, jälikimmäisestä vain perustietoja itsellä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin MOTIIVI voi selvitä edeltävästä, mutta kirjoitan kuitenkin keinoista jotakin.

        - häirintää voi olla
        -mutta myös ehdollistamista (tehdään minulle)
        - hypnoosi (täällä, Riksussa on käytössä kovan luokan taitajia, esim. päänkivistykset osin tuttuja NLP ja hypnoosikoulutuksestani, jälikimmäisestä vain perustietoja itsellä)

        MITEN NE TÄMÄN TEKI

        Kävin vessanpytyllä pissalla. Olen varmaankin vähän kumartunut eteenpäin, että olen saanut pyyhittyä. --Havahduin siihen, että tipahdin istumaan. Päähän sattui. Olin löynyt sen niin, että metallin ritinä kuului. Katseli ympärilleni ihmeissäni. Suihkukraana oli ainoa mahdollisuus. - Että olin saanut pääni osumaan siihen , minun oli pitänyt matalana kurkottaa pitkälle ja oikealle. Sitten nostaa päätä ylöspäin niin, että päälaki iskeytyi kraanaa vasten. - Ihan tahallisestikin tehtynä liike oli hankala.

        Nyt sitten pääsärkee siltä kohdin.-NO TIETENKIN SATTUMA, mutta ensimmäinen 37 vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITEN NE TÄMÄN TEKI

        Kävin vessanpytyllä pissalla. Olen varmaankin vähän kumartunut eteenpäin, että olen saanut pyyhittyä. --Havahduin siihen, että tipahdin istumaan. Päähän sattui. Olin löynyt sen niin, että metallin ritinä kuului. Katseli ympärilleni ihmeissäni. Suihkukraana oli ainoa mahdollisuus. - Että olin saanut pääni osumaan siihen , minun oli pitänyt matalana kurkottaa pitkälle ja oikealle. Sitten nostaa päätä ylöspäin niin, että päälaki iskeytyi kraanaa vasten. - Ihan tahallisestikin tehtynä liike oli hankala.

        Nyt sitten pääsärkee siltä kohdin.-NO TIETENKIN SATTUMA, mutta ensimmäinen 37 vuoteen.

        Vielä nenäverenvuodosta. Oli erilaista kuin tähän asti on ollut. Tässä aikaisemmin vielä. kun verta alkoi vuotamaan, aika pian jouduin syljeskelemään suun kautta veriklimppejä ja nenästäkin varovasti niitä pudotella. Ja hyytymiin vuoto loppui. - Nyt oli kuin nenästä olisi vuotanut värillistä vettä, ei hyytymiä. -Varmuuden vuoksi tarkistin ruokavalioni ja ostin apteekista K-vitamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin MOTIIVI voi selvitä edeltävästä, mutta kirjoitan kuitenkin keinoista jotakin.

        - häirintää voi olla
        -mutta myös ehdollistamista (tehdään minulle)
        - hypnoosi (täällä, Riksussa on käytössä kovan luokan taitajia, esim. päänkivistykset osin tuttuja NLP ja hypnoosikoulutuksestani, jälikimmäisestä vain perustietoja itsellä)

        Rixussa myös Kakola-vankila, jossa tuota psykiatrisen tuhonnan osaamista varmaan huipputason taitajia?


    • Anonyymi

      Noinhan ne tappaa vainonkohde-henkilönsä- kohde ei enää edes viitsi liikua missään, joten kyyhöttä kotona ja mm kunto alkaa heti rappeutua- ratista ilmaa ei saa, jne...?

      • Anonyymi

        Minun kohdalla ei ole kyse viitsimisestä eli aloittajan kohdalla, vaan kunnon tuhoamisesta ja liikkumisen estämisestä esim. autollani. Kovat pakkaset. Ulkona ei 80 vee tarkene. Jne.

        MUTTA tässä vierrssä on ketju, joka alkaa Pirkanmaalla mielenkontrolli..... Samaan kategoriaan liittyviä ketjuja on muitakin. Joukkovainon lisäksi tullut mielenkontrollia, jolla kohteesta tulee kotinsa vanki. -On kuulemma lukuisia jo vuosia kodin vankina olleita.


      • Anonyymi

        Muuttavat tahalleen naapuriin asumaan ja tupakoimaan savuttomaan taloon. Seinät ihan mustat ja taloyhtiö taas tilaa Tikkurilan maalit seinille. Näin saadaan samalla Tikkurilan maaleja myytyä taloyhtiöillä siinä sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttavat tahalleen naapuriin asumaan ja tupakoimaan savuttomaan taloon. Seinät ihan mustat ja taloyhtiö taas tilaa Tikkurilan maalit seinille. Näin saadaan samalla Tikkurilan maaleja myytyä taloyhtiöillä siinä sivussa.

        yllä oleva ei ole aloittajan kirjoittama


    • Anonyymi

      Taloyhtiön asikkaista osa ainakin on ihan joukkopsykoosissa kimpussani. Kylpyhuuoneessa ei voi ilman seurauksia käydä. Veri ei enää lennä nenästä, mutta päänsäryt tulee. On selventynyt kuvio. Tulee säteilyjä, joita ei mittarillani voi havaita.

      • Anonyymi

        Sen verran päivitystä, että enää ole liikaa sähköä, joka nostaisi Cornet mittarin Elfin punaisen äärirajalle. Nyt on käytössä sellaista säteilyä, jota Cornetilla ei voi mitata.

        Olin eilen pytyllä "isolla asialla" eli meni kauemmin. Ehri iskeä päänsärky päälaelle poikittain. Käyttämätön kattovalaisin, mitä siellä kuvun alla. Hain Cornetin ja mittailin ne neljä lajia, mitä on mahdollista. Ei mainittavaa. Olin seissyt sivuttain lavuaarin peilikaapin edessä. Päänsärky ehti alkaa oikealla puolella päälaeltä poskipäähän. Äkkiä pois. Särky koveni ja iho oli särkyalueella niin arka, että pieni hipaisu auheutti kovaa kivuntunnetta, kuin olisi kiouhermojen päitä silitellyt. Tätä kesti tunteja siinä ihon pinalla ja meni samalla syvemmälle. Poskipään särky jatkui seuraavalle päivälle. ETTÄ MISTÄHÄN KYSE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran päivitystä, että enää ole liikaa sähköä, joka nostaisi Cornet mittarin Elfin punaisen äärirajalle. Nyt on käytössä sellaista säteilyä, jota Cornetilla ei voi mitata.

        Olin eilen pytyllä "isolla asialla" eli meni kauemmin. Ehri iskeä päänsärky päälaelle poikittain. Käyttämätön kattovalaisin, mitä siellä kuvun alla. Hain Cornetin ja mittailin ne neljä lajia, mitä on mahdollista. Ei mainittavaa. Olin seissyt sivuttain lavuaarin peilikaapin edessä. Päänsärky ehti alkaa oikealla puolella päälaeltä poskipäähän. Äkkiä pois. Särky koveni ja iho oli särkyalueella niin arka, että pieni hipaisu auheutti kovaa kivuntunnetta, kuin olisi kiouhermojen päitä silitellyt. Tätä kesti tunteja siinä ihon pinalla ja meni samalla syvemmälle. Poskipään särky jatkui seuraavalle päivälle. ETTÄ MISTÄHÄN KYSE?

        Vielä siitä kylppärin säteilystä. Kylppärin ovi oli jäänyt auki, en huomioinut sitä. Puin ulkovaatteita päälleni. Yhtäkkiä alkoi huimata , päässä pyörivää oloa, niin, että meinasin kaatua. Kylppärin ovesta tuli jotakin säteilyä. Jäi tuntumaan päälaella ja otsassa. -Ulkona meni jonkun aikaa, ennen kuintasapaino palasi. -ETTÄ MITÄN SIELTÄ KYLPPÄRISTÄ TULI. kattolampusta oli suora sihti minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä siitä kylppärin säteilystä. Kylppärin ovi oli jäänyt auki, en huomioinut sitä. Puin ulkovaatteita päälleni. Yhtäkkiä alkoi huimata , päässä pyörivää oloa, niin, että meinasin kaatua. Kylppärin ovesta tuli jotakin säteilyä. Jäi tuntumaan päälaella ja otsassa. -Ulkona meni jonkun aikaa, ennen kuintasapaino palasi. -ETTÄ MITÄN SIELTÄ KYLPPÄRISTÄ TULI. kattolampusta oli suora sihti minuun.

        EDELLÄ ON PITKÄ SELOSTUS TILANTEESTA. Ei tarvitse vastaväitteiksi esittää kaikenlaisia arvailuja.

        Tähän astinen lopputulos on kph/wc:n käyttö täytyy tapahtua hyvin nopeasti tai on seurauksia: päänsärkyä, ehkä elimistön vahingoittumista. - Epämiellyttävää tunnettä häirinnästä/yksityisasioihin puuttumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EDELLÄ ON PITKÄ SELOSTUS TILANTEESTA. Ei tarvitse vastaväitteiksi esittää kaikenlaisia arvailuja.

        Tähän astinen lopputulos on kph/wc:n käyttö täytyy tapahtua hyvin nopeasti tai on seurauksia: päänsärkyä, ehkä elimistön vahingoittumista. - Epämiellyttävää tunnettä häirinnästä/yksityisasioihin puuttumisesta.

        Opin käyttämään kylppäriä nopeasti. Päänsäryt lievenivät. Nenäverenvuoto loppui.

        Nyt on pari päivää ollut kylppärinkäytön haittana ollut voimakas liuottimen/desinfioitiaineen haju. Vaikuttaa tulevan kylppärin viemäriaukoista. Olen tutkinut, siivonnut, peittänyt viemäriaukkoja. - Aamulla kun menin vessaan, oli niin vahva haju, että silmät alkoivat kirvellä. Piti syöksyä pois.


    • Anonyymi

      Kellarissa häkkikomeroni on ollut viikon veden valassa. Muutamia viemäriautoja käynyt. Viimeisin imi vedet lattialta. Seuraavana aamuna entinen tulva.

      "Kommunistin oloisia" miehiä asioitteni kimpussa. Yksi on jo uhonnut, etten kauan autollani ajele. Joo, ei ole kunnossa, mikähän loota vaihdettu akku on on?

      • Anonyymi

        Eilen uteliaisuuttani kolme kertaa käväisin kellarissa. Aamulla keskiosassa pieni lammikko, vasemmalla heti kynnyksen takana "eteisen" lattia kunnolla veden peitossa, samoi yli puolet kellarin lattiasta. Ihan hivenen oli pinta laskenut joka käynnillä.

        Soitin toisen käynnin jälkeen huoltoon. Naureskeltiin, että muka on vettä. Suutuin jo ja sanoin soittaneeni sen takia, että vieläkin ilmoitan,kun sattuu olemaan kyse minun kellarokomerosta. Ettei minua voida syyttää siitä, etten ole tiedottanut asiasta ja panna vastuuseen seurauksista. Vesi imeytyy rakenteisiin ja siitä seuraa homepulmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen uteliaisuuttani kolme kertaa käväisin kellarissa. Aamulla keskiosassa pieni lammikko, vasemmalla heti kynnyksen takana "eteisen" lattia kunnolla veden peitossa, samoi yli puolet kellarin lattiasta. Ihan hivenen oli pinta laskenut joka käynnillä.

        Soitin toisen käynnin jälkeen huoltoon. Naureskeltiin, että muka on vettä. Suutuin jo ja sanoin soittaneeni sen takia, että vieläkin ilmoitan,kun sattuu olemaan kyse minun kellarokomerosta. Ettei minua voida syyttää siitä, etten ole tiedottanut asiasta ja panna vastuuseen seurauksista. Vesi imeytyy rakenteisiin ja siitä seuraa homepulmat.

        Soitin ma- aamuna eli seuraavana aamuna isännöitisijälle. Hekoheko pientä naureskelua. Minä puhuin tiukan asiallisesti ja kerroin tapahtumasarjan. Eteinen ja häkkikomeroni vedenvallassa. Kohta jo 2vk. Hometta tulee.
        Ilmoitin myös, että irtisanon hallintaoikeuteni siihen häkkikomeroon eli palautan taloyhtiölle. Ikävä kyllä en jaksa/en pysty tyhjentämään tavaroista.

        Kirjoitin kirjallisesti saman ja vien postilaatikkoon.

        Iltapäivällä oli ainakin pari tuntia HVR:n auto imemässä vesiä. Työnjohtajan auto kävi. Tiesi selvästi kuka olin, kun vilkutti autolta minulle samalla tavoin, kuin minä aina välillä poliisimaijalle tai ambulanssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin ma- aamuna eli seuraavana aamuna isännöitisijälle. Hekoheko pientä naureskelua. Minä puhuin tiukan asiallisesti ja kerroin tapahtumasarjan. Eteinen ja häkkikomeroni vedenvallassa. Kohta jo 2vk. Hometta tulee.
        Ilmoitin myös, että irtisanon hallintaoikeuteni siihen häkkikomeroon eli palautan taloyhtiölle. Ikävä kyllä en jaksa/en pysty tyhjentämään tavaroista.

        Kirjoitin kirjallisesti saman ja vien postilaatikkoon.

        Iltapäivällä oli ainakin pari tuntia HVR:n auto imemässä vesiä. Työnjohtajan auto kävi. Tiesi selvästi kuka olin, kun vilkutti autolta minulle samalla tavoin, kuin minä aina välillä poliisimaijalle tai ambulanssille.

        Juttelut, muut ihmiset.

        On kerrottu, että kun siellä pihalla oli tulvaa parkkialueiden välissä, sinne oli tilattu viemäriauto. Se oli puhaltanut viemäreihin voimakkaasti.. KOSKAAN ENNEN EI OLE TALVELLA PUHALLETTU. Putket on tukossa. Vesi menee taloon sisälle, siis sinne kellariin.
        (OLIKO TAHALLINEN TEKO. NE VEDET MENIVÄT VAIN MINUN HÄKKIKOMEROONI, JOKA OLI ERIKSEEN ALEMPANA.

        Taisi olla seuraava kerta, kun olin ikkinasta huomannut, että kellarissa on valot ja iso auto pihalla. Tuli saunaanmenijöitä vastaan, MINUN käskettiin mennä katsomaan. Sitten tuli ovelle ussia asukkaita, joiden häkkikomero oli samassa isommassa tilassa, mutta vähän korkeammalla. Yritin kehottaa käymään katsomassa myös. Eii. Pakotin miehen käymään kellarissa. Ikään kuin tiesi, ettei koske heidän komeroaan. Ja nainen tiesi, että olen TI.

        (Kävin katsomassa. Komeroani kohti oli menossa vettä. Hain komeron lukon avaimen. Palatessa vesi peitti jo koko komeron lattian. Viemärimies katsoi lattiakaivoa ja huusi toiselle: ei tämä kyllä vedä mitään,.) Ja lähti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelut, muut ihmiset.

        On kerrottu, että kun siellä pihalla oli tulvaa parkkialueiden välissä, sinne oli tilattu viemäriauto. Se oli puhaltanut viemäreihin voimakkaasti.. KOSKAAN ENNEN EI OLE TALVELLA PUHALLETTU. Putket on tukossa. Vesi menee taloon sisälle, siis sinne kellariin.
        (OLIKO TAHALLINEN TEKO. NE VEDET MENIVÄT VAIN MINUN HÄKKIKOMEROONI, JOKA OLI ERIKSEEN ALEMPANA.

        Taisi olla seuraava kerta, kun olin ikkinasta huomannut, että kellarissa on valot ja iso auto pihalla. Tuli saunaanmenijöitä vastaan, MINUN käskettiin mennä katsomaan. Sitten tuli ovelle ussia asukkaita, joiden häkkikomero oli samassa isommassa tilassa, mutta vähän korkeammalla. Yritin kehottaa käymään katsomassa myös. Eii. Pakotin miehen käymään kellarissa. Ikään kuin tiesi, ettei koske heidän komeroaan. Ja nainen tiesi, että olen TI.

        (Kävin katsomassa. Komeroani kohti oli menossa vettä. Hain komeron lukon avaimen. Palatessa vesi peitti jo koko komeron lattian. Viemärimies katsoi lattiakaivoa ja huusi toiselle: ei tämä kyllä vedä mitään,.) Ja lähti pois.

        Kävin tarkistelemassa komeroani useina päivinä. Veden peitossa lattia. Sitten näin pienikokoisen huoltomiehen pihalla. Pystyin raahaamaan kellariin. Näki veden. Vapisten soitti huoltoon. Tuli heidän pieni imuriautonsa, joka imi veden pois. Minulle selitettiin, joku pumppu oli mennyt rikki. Siksi oli vedet tulleet sisälle. (Nehän oli tullut sisälle sen voimakkaan puhaltamisen takia.)

        Illalla kävin katsomassa. Vedet olivat lattialla, Niin olivat lau-aamunakin ja sunnuntaina. Silloin soiton huoltoon. Naureskelua ja naureskelua: ONKO MUKA VETTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tarkistelemassa komeroani useina päivinä. Veden peitossa lattia. Sitten näin pienikokoisen huoltomiehen pihalla. Pystyin raahaamaan kellariin. Näki veden. Vapisten soitti huoltoon. Tuli heidän pieni imuriautonsa, joka imi veden pois. Minulle selitettiin, joku pumppu oli mennyt rikki. Siksi oli vedet tulleet sisälle. (Nehän oli tullut sisälle sen voimakkaan puhaltamisen takia.)

        Illalla kävin katsomassa. Vedet olivat lattialla, Niin olivat lau-aamunakin ja sunnuntaina. Silloin soiton huoltoon. Naureskelua ja naureskelua: ONKO MUKA VETTÄ.

        No nyt ajankohdat sekaisin.
        1. Harjunpäällä kalliolla oli pihalla tulva. Viemäreihin puhallettiin voimakkaasti ilmaa, mikä oli täysin poikkeuksellista ja väärin. (oliko tahallaan tehty=?)

        2, vettä tuli vain minun häkkikomerooni. (Oliko etukäteen tiedetty ?)

        3. ei ryhdytty toimenpiteisiin, vaikka kerroin häkkimeroni tulvan jatkuvan)

        4. naureskelua, se työnjohtajan kädenheiluttelu malli ambulanssi ja poliisimaija.

        OLIKO ELIITIN KOSTO. Tavallaan häkkikomerossa tuhotiin historiaani liittyvää. Viemärimiehet hoitelivat minut.- Joku sanoi, että onneksi näissä autoissa hoidellaan vain vesihommia ei likavesihommia, EI PASKA HAISE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ajankohdat sekaisin.
        1. Harjunpäällä kalliolla oli pihalla tulva. Viemäreihin puhallettiin voimakkaasti ilmaa, mikä oli täysin poikkeuksellista ja väärin. (oliko tahallaan tehty=?)

        2, vettä tuli vain minun häkkikomerooni. (Oliko etukäteen tiedetty ?)

        3. ei ryhdytty toimenpiteisiin, vaikka kerroin häkkimeroni tulvan jatkuvan)

        4. naureskelua, se työnjohtajan kädenheiluttelu malli ambulanssi ja poliisimaija.

        OLIKO ELIITIN KOSTO. Tavallaan häkkikomerossa tuhotiin historiaani liittyvää. Viemärimiehet hoitelivat minut.- Joku sanoi, että onneksi näissä autoissa hoidellaan vain vesihommia ei likavesihommia, EI PASKA HAISE?

        JOS ELIITTI MAKSAA, VIEMÄRIFIRMOJEN LASKUT NIIN!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS ELIITTI MAKSAA, VIEMÄRIFIRMOJEN LASKUT NIIN!!

        On jäänyt pois, että puhaltaminen putkiin pitää tehdä kesällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jäänyt pois, että puhaltaminen putkiin pitää tehdä kesällä

        Nämä "TIEDOT", jotka minulle keskusteluissa annettiin, olivat luultavasti kaikki vääriä. Suggestioita.

        Minut saatiin huutamaan pihalla, vaikka ei mitään järkisyytä ollut (ja tämä kaikki kuului kaikille)

        Koko juttu on voitu saada aikaiseksi, johtamalla letkulla vettä lattioille, ESIMERKIKSI.

        Minun ei olisi tarvinnut välittää koko asiasta sen jälkeen, kun vilkaisin, mitä tavaraa häkkikomerossani kastui. Jälkeenpäin ajatellen mindcontrolilla on pantu käymään siellä useita kertoja tarkastamassa tilanne.

        Ja tästä sekavasta kirjoittelusta tulee mieleen edellinen kerta, kun kronologisesta tapahtumasarjasta kirjoitettuna tuli ihan sekava. Koski Jaanaa. Vei uskottavuuden jutulta.

        Tällaista KULTTUURIA kaupungissamme on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä "TIEDOT", jotka minulle keskusteluissa annettiin, olivat luultavasti kaikki vääriä. Suggestioita.

        Minut saatiin huutamaan pihalla, vaikka ei mitään järkisyytä ollut (ja tämä kaikki kuului kaikille)

        Koko juttu on voitu saada aikaiseksi, johtamalla letkulla vettä lattioille, ESIMERKIKSI.

        Minun ei olisi tarvinnut välittää koko asiasta sen jälkeen, kun vilkaisin, mitä tavaraa häkkikomerossani kastui. Jälkeenpäin ajatellen mindcontrolilla on pantu käymään siellä useita kertoja tarkastamassa tilanne.

        Ja tästä sekavasta kirjoittelusta tulee mieleen edellinen kerta, kun kronologisesta tapahtumasarjasta kirjoitettuna tuli ihan sekava. Koski Jaanaa. Vei uskottavuuden jutulta.

        Tällaista KULTTUURIA kaupungissamme on.

        Ei tässä eliittiä ole tarvittu. Talon väki ja kommunistit riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä eliittiä ole tarvittu. Talon väki ja kommunistit riittää.

        Kuvio: Kolme kerrostaloa rakennettu harjun päälle kalliolle parkkipakkoineen. Kesällä ja talvella pulmana, että viemärit eivät vedä eikä sadevesi imeydy kallioon. Nyt alukuun voitu tehdä virhe, jota ennen ei ole tehty tai sitten tehtiin tahallaan. Minun häkkivarastoni oli ainoa, jonka lattia peittyi vedellä. - Sen jälkeen on pelleilty. Ei ole hoidettu pulmaa.- Sanoin irti varaston, palautin taloyhtiölle. - Nyt tänäänkin yritin viedä kevyempää roinaa roskiin, paikalle rynni kaksi virallisesti pukeutunutta pelleä, jne.

        Tuli turhan pitkä selostus, kun luulin tarvitsevani muistiinpanoja. NYT AINAKIN käytetään tilannetta joukkovainooni. Stalkkereita ja satanistipelleilyä.


    • Anonyymi

      kun muutin- siis tämä ei alottajan viestiä- oli heti kellarit ja mahdollisesti vintin komerot murtovarastettu= saatiin poliisiseuranta?

      kun kävi komerolla ilmestyi joku häiskä kommentoimaan komeron omistajuutta.

      varastettu tavaroita.

      myöhemmin tuli syytös omien tavaroideni varastamisesta ja kiinniotto.

      muutakin häirintää ja tavallaan asunto pilattiin kelvottomaksi asua tuolla hetkellä.

      • Anonyymi

        kun kävi komerolla- siis kellarikomerolla.


      • Anonyymi

        Tekee vaan palveluksen jos varastaa tavarat kun en ole vienyt niitä pois ja vieminenkin maksaa=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee vaan palveluksen jos varastaa tavarat kun en ole vienyt niitä pois ja vieminenkin maksaa=)

        siis tämä viesti on aloittajan sen mummun, joka ajattelee omaisiaan


    • Anonyymi

      KETJUN ALOITUKSESSA mainitsen, etten kylmänä vuodenaikana paljon muuta tee, kuin KÄYN KAUPASSA AUTOLLA. NO, SEHÄN ESTETTIIN.

      Lyhyesti tässä kohtaa: Minun piti peruutta pieni pätkä autollani. Aiheutettiin se, että takaluukku osui ulkonevan parvekkeen nurkkaa. Luukun ikkunakin hajosi. Korjaamolle yli kuukaudeksi viime syksynä. - Nyt taas stalkkeri kähisi, että minulla on lyhyt muisti. Et kuule kauan tuolla autollasi ajele.

      - Ehkä uskallan kirjoittaa vähän enemmän, mutta en tähän kellonaikaan.

    • Anonyymi

      SIIS tässä sekavassa ketjussa on ensin kerrottu, miten yht'äkkiä kylpuhuoneen käyttö aiheutti särkyä eri kohtiin päätä ja verenvuotoa nenästä.
      Tein kirjanpitoa käynnin jälkivaikutuksista ja mittailua Cornet-mittarilla. lähinnä Elfit eli sähköt korkealla. - Pikkuhiljaa vaikutukset lievenivät. - Vieläkin käyn siellä hyvin nopeasti.
      Kun elektromagneettisen spektrin energiat vaimenivat, tulikin tilalle voimakas kemiallisen aineen hajua. Sai muun muassa silmät kirvelemään enkä sitä hengittääkään halunnut.

      Sitten on tulvavesi ulkoa. Se tuli vain minun kellarikomeroon. Kaikki lattialla ollut kastui. Muut komerot olivat korkeammalla. Oliko tilanteen hoitaminen muuten vai tahmeaa vai liittyikö minuun. En tiedä. - Luovuin komerosta. Vein roskiin sen, mitä lajitteluun kelpasi.

      • Anonyymi

        tuon seksimainoksen julkaisusta ei saa kysellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuon seksimainoksen julkaisusta ei saa kysellä

        Otsikko on KAIKKI PYRITÄÄN ESTÄMÄÄN ja ketjussa on esimerkkejä, mitä vielä voi estää, kun TI:n ympyrät ovat jo kotiin kutistuneet. - Talvella en muuta tee. kuin käyn autolla kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko on KAIKKI PYRITÄÄN ESTÄMÄÄN ja ketjussa on esimerkkejä, mitä vielä voi estää, kun TI:n ympyrät ovat jo kotiin kutistuneet. - Talvella en muuta tee. kuin käyn autolla kaupassa.

        Nyt kun on maa sulana ja kevät vihertää, olen käynyt kävelemässä luontopoluilla ja kuntoilureiteillä. On pyritty pilaamaan joka reissuni ja niin pahastikin, etten enää uskaltaisi sinne mennä. -Ei enää alkuaikojen gang stalking riitä, vaan lisänä on mielenkontrollia ja uusinta e-häirintätekniikkaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun on maa sulana ja kevät vihertää, olen käynyt kävelemässä luontopoluilla ja kuntoilureiteillä. On pyritty pilaamaan joka reissuni ja niin pahastikin, etten enää uskaltaisi sinne mennä. -Ei enää alkuaikojen gang stalking riitä, vaan lisänä on mielenkontrollia ja uusinta e-häirintätekniikkaakin.

        Aivan.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on varmaan kylppäri homeessa.. Oireet sopii siihenkin..

      • Anonyymi

        Ei ole homeessa. Oireet ja Cornet-mittarin lukemat ei sovi siihen. Oireet alkoivat yht´äkkiä. Jkv vähitellen lopetettiin osa, osa loppui heti, kun kirjoitin asiasta.


    • Anonyymi

      Ota parin viikon lomamatka Euroopan ulkopuolelle. Ne voi joltain osin nollata systeemin.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että älä kuitenkaan mene Kanariansaarille, siellä on todella kovaa elektronista häirintää/mind controllia.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe