Käytän vaippoja

Tässä on mun tarina ja vaipat:) ensimmäinen kosketus vaippoihin oli 7weenä parhaalla kaverillani kun laitettiin molemmille housujen päälle vaipat jotka oli mun parhaan kaverin pikkuveljen. Sitte vaipat hävisi noin vuodeksi mutta sitten kun mun serkku synty ja oltiin mun suvun mökillä. meijän perheestä oli ainoastaan siellä mä ja mun isoveli. mun serkku oli täyttämässä 1v ja sille laitettiin vaippoja Ja mulla oli siellä semmonen ongelma että en ikinä ehtiny vessaan ja pissasin aina housuun mut en kakannu. Itkin aina kun en löytäny enää puhtaita pikkareita sitte tajusin että mun serkkuhan käyttää vaippoja (ne oli ostanu vahingossa liian isoja vaippoja mun serkulle ja mä olin 8) päätin että menen ottamaan yhden vaipan ja ONNISTUIN sitte käytin loppu joku 2-3 pv niitä vaippoja ennen kun lähettiin sieltä. mun setä oli kyl ihmetellyt et mihin nää vaipat katoo mut olin vaan turpa kiinni sillo. 9weenä tuli hirvee himo käyttää vaippoja ja kaitoin kaikkii videoi youtubest kun tyypeil oli vaipat esim 24h. Sitten kekkasin että mähän voisin ostaa vaippoja menin kauppaan ja osti Drynites 7-15 years yövaippoi ja käytin niitä öisin. pissassin joka kerta niihin yöllä koska halusin. Sain pissat aina sillee et just ennen kun olin nukahtamassa join vettä ja sit aamulla kun heräsin oli pisut housussa. Tein sitä ehkä joku 2kk ja olin täyttänyt jo 10v. Lopetin "yökastelut" koska rahaa ei oikee enää ollu ha mun vanhemmat ei tienny mistään vaippa jutuista vielä. Sit kun olin normisti menos treeneihin nii tuli auto kolari ja jouduin käyttää vaippoja koko loppu ikäni se tuntu sillon kun sain tietää sen nii kivalta ja tyhmältä samaan aikaan kivaa siinä oli se että ei tarvii salaa käyttää ja et ei tarvitse mennä vessaa mut tyhmää siinä oli se että ÄITIN pitäis vaihtaa ne ja joutuisin käyttää niitä KOULUSSA. No nykyää oon 13wee menos 7lk mut aina kun koulus vaihetaa mun vaipat nii mennää PÄIVÄKODIN PUOLELLE ja sit se nostaa mut siihen hoitopöydälle ja sit se lässyttää siin jotai et laitetaanpas puhdas vaippa😊. Ihan niinku olisin joku vauva. Sekin on ärsyttävää et kaikki meijän luokkalaisetki tietää et millon mun vaippa vaihetaa koska mul on avustaja koulussa ja otetaan aina mun repusta uus puhdas vaippa ja sit mun avusta sanoo aika kovaan ääneen mun opelle et "ME MENNÄÄ VAIHTAA PIKUSELLE VAIPPA" sit aina välil mun luokka alkaa nauraa. Jos mul on tullu kakka nii se pyyhkii mun perseen jollain vauojen peppupyyhkeil koska siel ei oo muita. me mennää aina sinne 0-3vuotiaitten puolel koska ei oikeestaan muut päiväkodissa olevat enää käytä vaippoi. Ja käytän siis teippivaippoi nii niit on hankala laittaa ite joten sen takii avusta laittaa ne. Mut joo täs mun tarina ja joo bye!

2

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuten kuulostaa iha uskottavalta mut toi kolarijuttu 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe