-Millä oikeudella Venäjä on käynyt valloitussotia kaikkiaan 350 vuoden ajan ja liittäneet valtioita itseenne vastoin heidän tahtoaan?
-Myö kompastuttiin rajalla
-Siis mitä?
-Myö kompastuttiin rajalla!
-Siis, te veitte suuren armeijan naapurin rajalle ja kompastuitte toiselle puolelle? Eihän kukaan noin kompastu!
-Kompastuttiin myö!
Putin kansainvälisessä oikeudessa
15
86
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta läntinen metia valehtelee aina! Ei venäjä oo sotinu, ei koskaan. Ihteensä ovat natsit ampuneet ja syyttäneet venäjää. Ovat muka kompastuneet venäjän puolelle...
- Anonyymi
Putinhan on vanaha kun Metusaalemi ! Kolme ja puoli sataa vuotta pahuuden teossa!
- Anonyymi
Suomi on ainoa rehellisesti tiedottava maa, siksi kaikki haluavat tulla Suomen kansalaisiksi. Parhaat kansaivälset suhteet ovatkin Afrikkaan ja arabimaihin.
- Anonyymi
Venäjä vastustaa kaikkea nationalismia, koska siitä syntyy natsisimi. Siksi kaikki on venäläistettävä. Jokainen maa mihin yksinään venäjäläinen on astutunut on Venäjän pyhää maata!
- Anonyymi
Venäjä tekee mitä haluaa, meillä on isot asevoimat!
- Anonyymi
Äiti Venäjä uhrautuu pahan lännen puolesta!
- Anonyymi
Tarkoitatko että ensin tapetaan 2 miljoonaa kansanvihollista Venäjällä ja lisäksi 4 miljoonaa sotilasta valloitussodissa?
- Anonyymi
Millon remmi alkoi luistaa? Muistatko?
- Anonyymi
Venäjä on jo valmistautunut 300 vuotta taistelemaan NATOA vastaan! Vapaamuurarit kertoivat että NATO laittaa stopin Venäjän mahtavuudelle.
- Anonyymi
Ihan turhaan urputat. Vahvat jakavat heikot.
- Anonyymi
Muistetaan jonkun kaatuneen yhden kompastuessa https://youtu.be/CWha4sBv94s
aina saa turpiin - Anonyymi
Vahvemman oikeudella. Pitäisi sinun senverran tietää.
- Anonyymi
Mutta kun Nato on 20 kertaa vahvempi.
- Anonyymi
Venäläinen nauttii kun vaimo tai naapurimaa sanoo ”Ei”.
- Anonyymi
Palataan tähän. Tåmä on kirjoitettu ennen kuin putin etsintäkuulutettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090