Ekumenia-aloitus poistettiin

Anonyymi

Se perustui johonkin P. Paavolan linkkiin.

Kirjoitin siihen pitkän vastauksen, kun sitten sitä lähettäessä "jokin meni pieleen"
Tässä vastaukseni siihen:

>>Maailmassa on monenmoista pahaa.

NWO nyt on eräs vaikutusvaltaisimmista ja sen metkut ovat suunnitellut, jo usean vuosisadan takaa.

Kaiken alku on tuo yksi, tietty pahahenki.
Kaikki tämä alkoi jo ennenkuin meille ihmisille näkyvä maailmamme edes luotiin.

Tämä Tosi Salaliitto on käyttänyt useita eri, ikäänkuin välivaiheita, ideologioita. Vahvoilla on ollut näennäinen järkeisoppi gnostilaisuus (= itseasiassa luciferismi) ja gnostilaisuuden hedelmää ovat sitten mm. nämä siitä syntyneet eri asiat ja ideologiat, kuten vapaamuurarius ja sen salaisemmat siivet. Nuo vaparit ovatkin olleet toimeliaita! Mitä kaikkea he ovatkaan maapallollamme luoneet!

Esim. kokonainen vapaamuurarivaltio USA! Intiaaneilta verisesti ryöstetty. He ovat esim. luoneet lukuisia, ulospäin näennäisesti hyvin hurskailta ja hienoiltakin asioilta vaikuttavia yhteisöjä, joista oman kokemukseni mukaan: yksikään ei todellisuudessa edusta sitä, mitä väittää. Näille vapareille tyypillistä on esim. ikäänkuin pikkupoikien leikkeihin verrattavat sanaleikit, arvoitukset, salamerkit ja vääristelyt, ym. taikuus ja "silmänkääntö".

Eli: on ymmärrettävä, että kauhistelulla ei mitään voita. Tapahtumien yksittäisiä osasia ei voi tuhota. Näin "täytyy" tapahtua. Olemme ikäänkuin keskellä Kristuksen ja Luciferin välistä sotaa. Kamalaa, mutta tälle nyt emme voi mitään. Pitää vain ottaa tyynesti ja yrittää asettua tässä sodankäynnissä ikäänkuin oikealle puolelle. Koskien itse ihmistekoja, ei liene paljonkaan eroa "oikeilla" ja "väärillä".

Raamattu kertoo näistä asioista. Oikean ja väärän voi - ehkä - erottaa vain hengellisin silmin. Itse ihmisestä ei synny mitään hyvää, joten ketään ihmistä, tai inhimillistä asiaa ei saa korottaa, antaa sille kaikessa luotettavaa asemaa. Hyvääkin tarkoittava ihminen, on vain langenneen ihmiskunnan jäsen. Mikä sitten on hyvää ja mikä pahaa? Tästä mielipiteen kiistasta syntyvät myös sodat.

Jos jotain hyvää on, on se ainoastaan Jumalalta lahjaksi saatua ja saatavaa.

Yksi vihje: enemmistö ihmiskunnasta valitsee aina väärin, eli sen jumalattomamman näkökannan, oli asia lähes mikä tahansa. Ihmisjärjen mielipidettä kysyttäessä se jopa "moraalisimmillaankin" asettuu pääsääntöisesti synnin puolelle.

Ehkä jo jopa valtaosa "älykkäistä" länsimaalaisista esim. hyväksyy abortin, eutanasian (murhia molemmat), vapaan seksin, "sukupuolivähemmistöt" (haureus), jne. Kaikki hyvin moraalisesti ja hyveellisesti selitettyinä, useimmiten "demokratiaan" vedoten.<<

84

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Juu. Tämä se oli. Aloin nyt hissukseen kuunnella tuota Paavolan puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Tämä se oli. Aloin nyt hissukseen kuunnella tuota Paavolan puhetta.

On se ihmeellistä, miten eksyneitä ihmisiä helluntailaisten keskuudessa on. Kuuntelevat Petri Paavolan salaliittoteorioita ja Raamatun vääristelyä ilman mitään lähdekritiikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ihmeellistä, miten eksyneitä ihmisiä helluntailaisten keskuudessa on. Kuuntelevat Petri Paavolan salaliittoteorioita ja Raamatun vääristelyä ilman mitään lähdekritiikkiä.

En ole helluntailainen, enkä ole aiemmin kuunnellut Paavolaa. Nyt ajattelin kuunnella.

• Anonyymi

En yhtään ihmettele miksi se ap viesti poistettiin. Toi video paljastaa kuinka tietty taho pyrkii kontrolloimaan ekumenian kautta kristinuskoa. Tää tuo ymmärrystä siihen miksi joka puolella ollaan raamatun totuutta vastaan.

• Anonyymi

Ei sitä poistettu. Palstalla oli tekninen vika, ja palsta ilmoitti ap::lle asiasta viestillä. Sinä olet yksi salaliittoteoreetikko.

• Anonyymi

Aiheesta Ekumenia: sana "ekumenia" tulee Kreikan sanasta "oikumenee" joka suomeksi käännettynä tarkoittaa: "ASUTTU MAAILMA".!!!

Huom! JEESUS JUURIKIN TAHTOI IRROTTAA OMAT, UUDESTISYNTYNEET LAMPAANSA -MAAILMASTA! Maailman henki on perkeleestä; siksi nämä voimat ovat toisiansa vastaan. On 'uskovia', 'luterilaisia', 'helluntailaisia' ym.laisia... jotka ovatkin vielä kiinni tässä maailmassa, noudattaen sen irstaita tekoja! Luulevat olevansa menossa Taivaaseen.. Tutkikaa itseänne; oletteko uskossa? Asuuko Jeesus teissä??? Ellei, ette ole matkalla Jumalan Valtakuntaan.. siis Haloo! Kääntykää ajoissa, nöyrtyen pyytäkää Jeesusta puhdistamaan pyhällä Verellään kaiken, mikä on saastaa Jumalan silmissä.. voitte/voimme kokea PELASTUSVARMUUDEN!!! eikä enää ole uhkana 🔥kivijärvi, joka odottaa perkelettä ja sen tekoja tekeviä!
        Siunausta ja Armoa toivotellen jokaiselle tätä lukevalle, aika on loppumassa👰

• Anonyymi

Video paljastaa koko homman!

• Anonyymi

Joo toi video paljastaa kaiken. Se on tulenarkaa "tavaraa" eliitin valehtelijoille ja hännystelijöille.

• Anonyymi

No, Maailma... ja Elämä on.
        Kunhan kukin itse pysyisi vahvana, loppuun asti.

Lähes kateeks käy jo kuolleita. Kävivät omat taistelunsa kyllä, hekin.
        On tämäkin maailma...

Mutta, onhan tämä eräänlainen kunnia-asia saada itse nähden kokea "maailmanlopun alku". Eihän maailma tietenkään vielä vähään aikaan varsinaisesti lopu, mutta nyt sen loppu on kuitenkin jo alkanut.

Pitää ottaa vaan tyynesti. Tuo tulossa oleva, yleinen nälänhätä ei kyllä ole kiva kokemus, mutta yritetään sekin kestää! Ehkä saadaan kokea jumalallisia ihmeitä, kuten esim. mannasadetta Taivaasta! "Hän valmistaa meille pöydän, meidän vihollistemme silmien edessä!"

Itselläni on niin monenlaisia ihme-kokemuksia, joten voin hyvin uskoa esim. Taivaasta yllättäen alaslaskeutuvaan ruokapöytäänkin!

Ja entä sitten? Kuollaanhan me kuitenkin, lopulta. Jos jo maailman alusta puoli ihmiskuntaa on jo muutoinkin joutunut kokemaan vilua ja nälkää, kait se meiltäkin joten kuten onnistuu? Vaikka leipä puuttuisi... pidetään me Itse Elämänleivästä kiinni! Jeesuksesta Kristuksesta, Hänen täydestä Sovitustyöstään, lahjavanhurskaudestaan, Isästä Jumalasta, Pyhästä Hengestä, uskosta, johon meidät on kastettu.
        🔥

• Anonyymi

Rajua touhua on. NWO jyrää mutta häviää kuiteskii sitte lopulta.

• Anonyymi

Joopa joo. Se NWO:n täysi rajuus ei vielä ole nk. julkisesti näyttäytynyt, mutta se on kyllä olemassa. Se on jo sikäli näyttäytynyt, että asioita ajatteleva ja jotain ehkä jopa ymmärtäväkin, voi jo nähdä sen toimintaa.

Tämä vaatii myös asioiden erilaista seuraamista, näiden "salaliittoteorioidenkin" lukemista (ja mielessään arvioimista). Netistä löytyy kyllä linkkejä jos mistäkin, monenlaisesta.

Koska NWO toimii ja kulkee nk. false flagina ja ilmoittaa itseään valheen kaikella voimalla, niin maailman tapahtumia eivät kaikki tajua katsoa sillai niinku oikeasta näkökulmasta. Näkemänsä ja kuulemansa pitäisi myös ymmärtää.

Törmäsin keväällä tällaiseen linkkiin ja tämä henkilö teki vaikutuksen itseeni. Hän on australialainen rock-muusikko ja ent. vapaamuurari = satanisti, jo muutamia vuosia Jeesukseen uskossa ollut. Tämän, hänen uskonsa kyllä voi jo ihan silminkin nähdä ja kuulla! (Toivotan hänelle kaikkea hyvää ja siunausta ✨!)

Hän kertoo aiheesta. Näitä videoita on useampi osa ja eivät kaikki sovi ehkä kaikkein herkkähermoisimmille, itse olen katsonut 1 ja 2-osat. Vielä suht. kesyä. Kaikkea ei tarvitsekaan tietää, kunhan tietää edes jotain ja sen verran, että se tietyllä tavalla "riittää" nk. tiedoksi. Hyvän ja pahan tiedon puusta ei pidä haukkailla kovin suuria paloja, voi muutoin mennä vähintäänkin yöunet.

Altiyan Childs - Episode 1:
        https://www.youtube.com/watch?v=GhP__n8rIgI
        *

• Anonyymi

Karmea NWO suunnitelma ja plaani.

• Anonyymi

Tuon julki, että minulla on Ekumenia-näky, että tapahtuu Uskon kokonaisremonttiin Suomessa.

On hienoa, että tuodaan julki väärentämätöntä tietoa totuudesta Herra Jumalasta ja poljetaan maanrakoon Sana-jumalaoppi ja Jeesuksen jumaluus-oppi ja Pyhä Henki-oppi.

Ja hienointa, että tuon pohjalta tuodaan esille tarve Uskon kokonaisremonttiin Suomessa.
      On syntymässä tarve hajottaa [uudelleenmuotoilla, hylätä omaan mitättömyyteensä] maantasalle Suomen Ekumeeninen Neuvosto ja tuon jäsenistö.

Ja palata alkuun todelliseen kristinuskoon niinkuin oli alussa.
      >>Ensimmäisiä opetuslapsia kutsuttiin Antiokiassa kristityiksi.
      Ap.t. 11: 26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.
      Nuo alkuperäiset opetuslapset ovat kristinuskossa. Nuo ovat Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetuksen mukaisessa uskossa!>>

Olkaa hyvät.
      Tehkää parannus ja kääntykää Herran Jumalanne puoleen ja kulkekaa Herra Jumalan valtatiellä.

• Anonyymi

Petri Paavola on täysin harhassa oleva salaliittoteoreetikko. Kuka haluaa olla hänen äärilahkonsa seuraaja? Minä en ainakaan halua, sillä minulla on tervettä harkintakykyä ja Raamatun tuntemusta.

Jos joku katselee Paavolan videoita, hän nolaa itsensä.

• Anonyymi

Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan.

• Anonyymi

tuo on aika merkillistä, eikä toteutunut, miksi näin kävi..

>>jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. >>

onko kellään enemmän, lähemmin tietoa tuosta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuo on aika merkillistä, eikä toteutunut, miksi näin kävi..

>>jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. >>

onko kellään enemmän, lähemmin tietoa tuosta??

Hmmm. Joko nuo lauseet on käännetty epäselvästi, tai sitten maan päällä elää ihmisiä, joilla on ikää n. parisentuhatta vuotta, emme vain tiedä sitä.

• Anonyymi

Joh.14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. Joh.17:21-26 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä - minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä. Joh.15:9-14

• Anonyymi

tuossa on tuota harhaoppia, joka tulisi hävittää keskuudestanne.
        SEN- yhteisön opit ovat valhetta, sekundaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luuk.17:20-21 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: Katso, täällä se on, tahi: Tuolla; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä. Luuk.17:21 Biblia (1776) Ei myös heidän pidä sanoman: katso tässä, katso aiellä; sillä katso, Jumalan valtakunta on teidän keskellänne.

• Anonyymi

Joh.7:33-36 Mutta Jeesus sanoi: Minä olen vielä vähä aikaa teidän kanssanne, ja sitten minä menen pois hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt. Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Niin juutalaiset sanoivat keskenään: Minne tämä aikoo mennä, koska emme voi löytää häntä? Eihän vai aikone mennä niiden luo, jotka asuvat hajallaan kreikkalaisten keskellä, ja opettaa kreikkalaisia? Mitä tämä sana on, joka hän sanoi: Te etsitte minua, mutta ette löydä, ja: Missä minä olen, sinne te ette voi tulla? Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

1Moos.33:20 Ja hän pystytti siihen alttarin ja antoi sille nimen Eel**, Israelin Jumala. * Hebreaksi; sukkot. ** Nimi merkitsee: Jumala.

• Anonyymi

2Moos.3:13-15 Mooses sanoi Jumalalle: Katso, kun minä menen israelilaisten luo ja sanon heille: Teidän isienne Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne, ja kun he kysyvät minulta: Mikä hänen nimensä on? Jumala vastasi Moosekselle: Minä olen se, joka minä olen. Ja hän sanoi vielä: Sano israelilaisille näin: Minä olen* lähetti minut teidän luoksenne. Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen. * Minä olen, hebreaksi ehjee; muistuttaa nimeä Jahve.

• Anonyymi

tuossa on Teidän Jumalanne...Hän on Vanhan ja Uuden liiton Jumala iankaikkisesta iankaikkiseen..sukupolvets sukupolveen...

>>Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen>>

Kiitos Teille!
        On hienoa, että tuodaan julki väärentämätöntä tietoa totuudesta Herra Jumalasta ja poljetaan maanrakoon Sana-jumalaoppi ja Jeesuksen jumaluus-oppi ja Pyhä Henki-oppi.

Ja hienointa, että tuon pohjalta tuodaan esille tarve Uskon kokonaisremonttiin Suomessa.
        On syntymässä tarve hajottaa [uudelleenmuotoilla, hylätä omaan mitättömyyteensä] maantasalle Suomen Ekumeeninen Neuvosto ja tuon jäsenistö.

Ap.t. 11: 26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.
        Nuo alkuperäiset opetuslapset ovat kristinuskossa. Nuo ovat Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetuksen mukaisessa uskossa!>>

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvä ku totuus alkaa paljastumaa. Näin sitä pitää.

• Anonyymi

Totuus voittaa lopulta kaikki valheet!

• Anonyymi

Ekumenia on valhetta ja pahuutta.

• Anonyymi

Kaikki tosiuskovat nyt äkkiä pois ekumeniasta.

• Anonyymi

Ekumenian tarkoitus on tietysti jalo: - kristikunnan saattaminen keskinäiseen yhteyteen. Tätä tavoitetta perustellaan Jeesuksen rukouksella:

- "Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut". Tämä on lainaus vuoden 1992 käännöksestä, jossa asia esitetään lähes vaatimuksena.

1938 käännös: - "Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt" Joh. 17:11,21-23.

Ekumenian nimissä tapahtuva keskinäisen yhteyden tavoittelu on kuitenkin saatanallinen väärennös siitä mitä Jeesus tarkoitti. Ekumenia on osaltaan lopunajan viimeisten päivien väkevää eksytystä. Todellisuudessa on siis kysymys siitä, että Antikristuksen kirkko, Rooma, haluaa palauttaa protestanttiset ja ortodoksiset "kadonneet lampaat" takaisin äitikirkon helmaan. Äitikirkko, totuudesta luopunut luopiokirkko, tuo Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti Ilm.17:5 haluaa "tyttärensä" palaavan kotiin.

• Anonyymi

Itseasiassa Rooman kirkko ei ole aito ja alkuperäinen Katolinen kirkko, vaan Bysantin kreikkalaiskatolinen, ortodoksinen kirkko edustaa Katolisen kirkon alkuperäistä uskoa ja toimintaa. Tästä tuo nimitys "ortodoksinen" = pravoslavnyj = oikeauskoinen. ("Oikeauskoinen, apostolinen ja katolinen kirkko.")

Rooman piispa 1100-luvulla hajoitti tuon kirkon, korottaen itsensä muita kirkon piispoja korkeammaksi, "paaviksi", koska hän, Pietarin seuraajana, katsoi itselleen kuuluvan muita piispoja korkeamman aseman. Kyseisessä, Suuressa skismassa oli kyse myös muutamista muista, opillisista periaatteista, joihin Rooman piispa vaati muutoksia. Näin kirkko jakaantui idän, eli Bysantin ja lännen, eli Rooman kirkoiksi.

Roomalaiskatoliseen ylimielisyyteen kuuluu esiintyä kuin itse aitona Katolisena kirkkona, vaikka itseasiassa siis tuo Bysantin katolinen kirkko on se aito ja alkuperäinen, "ortodoksinen" = oikeauskoinen.

• Anonyymi

Ortodoksinen kirkko on yhtä harhainen ku paavin kirkko!

• Anonyymi

Ja sinä edustat, mitä uskontoa?

• Anonyymi

Perustele. Ilmeisesti hyvin tunnet molemmat eri kirkkokunnat.
        Kerro, missä kohdin.

Mutta, mikäli mahdollista, edes yritä olla rehellinen.

• Anonyymi

eiks jokaisen raamatun kristityn pitäis uskoa Jeesukseen totuudessa. Siten ja siksi edustaa Jeesusta ja Hänen seurakuntaansa.

• Anonyymi

Ihmisen moraali on sitä, mitä yhteisössä sovitaan. Jos sinun yhteisösi moraali ikäsitys ei sovi sinulle, vaihda poppoota. Jos jonkun muun yhteisön moraalikäsitys ei sovi sinulle, ei voi mitään. Sinulla ei varsinkaan vähemmistönä ole paljoa tehtävissä. Ulkopuolisten moraalikäsityksiä voi arvostella mutta niihin puuttuminen on täysin turhaa. Yksilö kun ei päätä sitä, mikä on moraalisesti oikein. Sen päättää kukin yhteisö yhteisvastuullisesti. Siksi on jopa hieman ylimielistä sanoa, mikä on jossakin ulkopuolisessa porukassa moraalisesti oikein.

Sinulla on oma moraalisi. Meillä muilla omamme. Mikään voima tällä planeetalla ei anna sinulle valtaa määrätä, mikä on oikein ja mikä väärin; onneksi, sillä silloin oltaisiin tyranniassa. Se, mikä on moraalisesti oikein ja mikä väärin, sen päättää demokratia.

Voit päivitellä täällä helluntailaisuus-palstalla muitten moraalia mutta mikä tekee täällä juuri sinun moraalistasi oikean? Yhteisöllisyyskö? Voin kertoa, ettei yhdenkään helluntailaisenkaan moraali ole täällä sama. On vain keskimääräinen moraali. Siksi mielipiteille tulee antaa tilaa, myös P. Paavolan miepiliteille. Oletko varmistanut, että Paavolalla on mahdollisuus tasapuolisesti kommentoida asiaa. Jos et, menee kirjoituksesi enempi juoruilun puolelle.

Minä en vastaa aloituksesi mielipiteisiin, koska moraaliasioista on turha kiistellä. Meillä molemmilla on oma moraalimme.

• Anonyymi

Yksilön moraali on aina yksilön kannalta kaikkein oikein ja sopivin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksilön moraali on aina yksilön kannalta kaikkein oikein ja sopivin.

tässä on tätä yksilön moraalia enemmän kanssa.

Lähtekää ulos tuosta järjestöstä ja unohtakaa yksilön moraalinne.
        Ilm.kirja
        18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä on tätä yksilön moraalia enemmän kanssa.

Lähtekää ulos tuosta järjestöstä ja unohtakaa yksilön moraalinne.
        Ilm.kirja
        18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

jatkan vielä..

Vastuullisen yksilön moraalin lähtökohtana on Apt. 3: 19-21: "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen. Taivaan piti (käännös) / pitää (oikea muoto) omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta."

Vastullinen yksilön moraali toimii ja lähtee ulos tuosta SEN-järjestöstä ja unohtaa nykyisen vastuuttoman yksilön moraalin eli tekee parannuksen ja kääntyy pois SEN-järjestöstä.
        Ilm.kirja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

Vastuullisen yksilön moraalin lähtökohtana on Apt. 3: 19-21: "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen. Taivaan piti (käännös) / pitää (oikea muoto) omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta."

Vastullinen yksilön moraali toimii ja lähtee ulos tuosta SEN-järjestöstä ja unohtaa nykyisen vastuuttoman yksilön moraalin eli tekee parannuksen ja kääntyy pois SEN-järjestöstä.
        Ilm.kirja

Ja tiedoksi, että SEN-järjestön hallituksen puheenjohtaja 2022-2024 on arkkipiispa Tapio Luoma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tiedoksi, että SEN-järjestön hallituksen puheenjohtaja 2022-2024 on arkkipiispa Tapio Luoma.

Yhteenveto:

Joten olen tuossa kommenteissani tuonut julki Herra Jumalan moraalin, Teidän S24-lukijoiden Jumalan, Herran moraalin.

tuossa on Teidän Jumalanne moraalikäsitys...Hän on Vanhan ja Uuden liiton Jumala iankaikkisesta iankaikkiseen..sukupolvesta sukupolveen sama Herra...yksi persoona.
        Eikä Hän ole Jeesus myöskään, Hänen nimensä on Herra eikä nimensä ole Jeesus.

>>Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen>>

Kiitos Teille!

Ja hienointa, että tuon pohjalta tuodaan esille vastuullinen yksilön moraali ja tarve Uskon kokonaisremonttiin Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteenveto:

Joten olen tuossa kommenteissani tuonut julki Herra Jumalan moraalin, Teidän S24-lukijoiden Jumalan, Herran moraalin.

tuossa on Teidän Jumalanne moraalikäsitys...Hän on Vanhan ja Uuden liiton Jumala iankaikkisesta iankaikkiseen..sukupolvesta sukupolveen sama Herra...yksi persoona.
        Eikä Hän ole Jeesus myöskään, Hänen nimensä on Herra eikä nimensä ole Jeesus.

Kiitos Teille!

Ja hienointa, että tuon pohjalta tuodaan esille vastuullinen yksilön moraali ja tarve Uskon kokonaisremonttiin Suomessa.

jatkan vielä, vähän täydennän yhteenvetoa "Ennalleenasettaminen"-käsitteellä.

ENNALLEEN ASETTAMINEN

"Ennalleenasettaminen"-käsite

Ennalleenasettamissanoman lähtökohtana on Apt. 3: 19-21: "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen. Taivaan piti [KR 38 käännös / Taivaan pitää [oikea muoto] omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta."

"Ennalleenasettaminen"-sanaa ei ole Raamatussa (1933/1938) suomeksi kirjoitettuna, eikä myöskään ilmaisuja "seurakunnan ennalleen asettaminen" ja "asettaa seurakunta ennalleen".
        Monta kertaa me joudumme tunkeutumaan sanan alkutekstisisältöön tarkemmin, ja niin sitten tällekin löytyy hyvin selkeä sisältö.

Nämä sanat: "kaikki jälleen kohdallensa asetetaan" ovat alkutekstissä yksiselitteisesti "kaikki jälleen ennalleen asetetaan", palautetaan alkuperäiseen tilaan.

Silloin tämä ja kaikki muutkin Uuden Testamentin puolella olevat tekstit, jotka käyttävät ilmaisua "kohdalleenasettaminen", "kaiken kohdalleenasettami- nen", avautuvat. Niihin kuuluu alkutekstissä ilmaisu "kaikki asetetaan ennalleen", palautetaan alkuperäiseen.

Tekstiä pitää vielä tarkistaa, jotta ymmärrämme sen oikein. Käännösversiossa on "taivaan piti omistamaan hänet niihin aikoihin asti..." (Apt. 3:21), mikä antaa käsityksen, että puhutaan Jeesuksen ensimmäisestä tulemisesta. Tosiasiallisesti siellä ei ole mennyttä aikamuotoa, vaan oikea käännös on "Taivaan pitää omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen ennalleenasetetaan".

Yhteen jakeeseen sisältyy Jumalan alkuperäisen luomisteon ja aivoituksen valtava täyttymys: kaiken palauttaminen ennalleen, alkuperäiseen tilaansa, mistä Jumala on ikänään ihmiselle mitään ilmoittanut profeettainsa kautta. Tässä opetetaan, että Jeesus ei tule ennenkuin ollaan kaiken ennalleenasettamisen ajassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä, vähän täydennän yhteenvetoa "Ennalleenasettaminen"-käsitteellä.

ENNALLEEN ASETTAMINEN

Ennalleenasettamissanoman lähtökohtana on Apt. 3: 19-21: "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen. Taivaan piti [KR 38 käännös / Taivaan pitää [oikea muoto] omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta."

"Ennalleenasettaminen"-sanaa ei ole Raamatussa (1933/1938) suomeksi kirjoitettuna, eikä myöskään ilmaisuja "seurakunnan ennalleen asettaminen" ja "asettaa seurakunta ennalleen".
        Monta kertaa me joudumme tunkeutumaan sanan alkutekstisisältöön tarkemmin, ja niin sitten tällekin löytyy hyvin selkeä sisältö.

Nämä sanat: "kaikki jälleen kohdallensa asetetaan" ovat alkutekstissä yksiselitteisesti "kaikki jälleen ennalleen asetetaan", palautetaan alkuperäiseen tilaan.

Silloin tämä ja kaikki muutkin Uuden Testamentin puolella olevat tekstit, jotka käyttävät ilmaisua "kohdalleenasettaminen", "kaiken kohdalleenasettami- nen", avautuvat. Niihin kuuluu alkutekstissä ilmaisu "kaikki asetetaan ennalleen", palautetaan alkuperäiseen.

Tekstiä pitää vielä tarkistaa, jotta ymmärrämme sen oikein. Käännösversiossa on "taivaan piti omistamaan hänet niihin aikoihin asti..." (Apt. 3:21), mikä antaa käsityksen, että puhutaan Jeesuksen ensimmäisestä tulemisesta. Tosiasiallisesti siellä ei ole mennyttä aikamuotoa, vaan oikea käännös on "Taivaan pitää omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen ennalleenasetetaan".

Yhteen jakeeseen sisältyy Jumalan alkuperäisen luomisteon ja aivoituksen valtava täyttymys: kaiken palauttaminen ennalleen, alkuperäiseen tilaansa, mistä Jumala on ikänään ihmiselle mitään ilmoittanut profeettainsa kautta. Tässä opetetaan, että Jeesus ei tule ennenkuin ollaan kaiken ennalleenasettamisen ajassa.

Lisään vielä tämän YHTEENVETOON.

KYSYMYS TÄRKEIMMÄSTÄ KÄSKYSTÄ
        KR1938
        28 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hyvin vastanneen heille, ja kysyi häneltä: "Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä?"
        29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
        30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.
        31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
        32 Niin kirjanoppinut sanoi hänelle: "Oikein sanoit, opettaja, totuuden mukaan, että yksi hän on, ja ettei ketään muuta ole, paitsi hän.
        33 Ja rakastaa häntä kaikesta sydämestään ja kaikesta ymmärryksestään ja kaikesta voimastaan, ja rakastaa lähimmäistään niinkuin itseänsä, se on enemmän kuin kaikki polttouhrit ja muut uhrit."

• Anonyymi

ekumenia on iso eksytys.

• Anonyymi

vain helluntailaisuus on oikeaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vain helluntailaisuus on oikeaa

helluntalaisuus kuuluu samaan vastuuttoman yksilön moraalin joukkoon kuin arkkipiispa Tapio Luomakin.

>>Vastullinen yksilön moraali toimii ja lähtee ulos tuosta SEN-järjestöstä ja unohtaa nykyisen vastuuttoman yksilön moraalin eli tekee parannuksen ja kääntyy pois SEN-järjestöstä.>>

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntalaisuus kuuluu samaan vastuuttoman yksilön moraalin joukkoon kuin arkkipiispa Tapio Luomakin.

>>Vastullinen yksilön moraali toimii ja lähtee ulos tuosta SEN-järjestöstä ja unohtaa nykyisen vastuuttoman yksilön moraalin eli tekee parannuksen ja kääntyy pois SEN-järjestöstä.>>

siis pieni täydennys, että Herra Jumalan moraali on tässä apostoli Pietarin julistamana,

Tuota Herran moraalia Teidän kaikkien tulee vastuullisesti noudattaa [vastuullinen yksilön moraali] !!!

• Anonyymi

Joh.12:44-45 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.

• Anonyymi

tuollaisten kommettien julkituominen on vastuutonta yksilön moraalia.

• Anonyymi

Ekumenia on pahaa tosi pahaa.

• Anonyymi

Ekumenia on pahan juoni. Todella paha juoni.

• Anonyymi

On syntymässä tarve hajottaa [uudelleenmuotoilla, hylätä omaan mitättömyyteensä] maantasalle Suomen Ekumeeninen Neuvosto [SEN] ja tuon jäsenistö.
        SEN-järjestön hallituksen puheenjohtaja 2022-2024 on arkkipiispa Tapio Luoma.

Lähtekää ulos tuosta SEN-järjestöstä ja unohtakaa valheellinen yksilön moraalinne.
        Ilm.kirja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On syntymässä tarve hajottaa [uudelleenmuotoilla, hylätä omaan mitättömyyteensä] maantasalle Suomen Ekumeeninen Neuvosto [SEN] ja tuon jäsenistö.
        SEN-järjestön hallituksen puheenjohtaja 2022-2024 on arkkipiispa Tapio Luoma.

Lähtekää ulos tuosta SEN-järjestöstä ja unohtakaa valheellinen yksilön moraalinne.
        Ilm.kirja

Paavali kirjoittaa 2 Kor. 6 koskien esim. Suomen Ekumeenista Neuvostoa ja tuon jäsenistöä seuraavassa.

Paavali kirjoittaa yksiselitteisesti kristinuskosta ja mm. epäjumalista ja valheopit [SEN-opit, tavoitteet jne.]:

2. Kor. 6:14-18 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä?
        Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat?
        Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: “Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani”.
        Sentähden: “Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali kirjoittaa 2 Kor. 6 koskien esim. Suomen Ekumeenista Neuvostoa ja tuon jäsenistöä seuraavassa.

Paavali kirjoittaa yksiselitteisesti kristinuskosta ja mm. epäjumalista ja valheopit [SEN-opit, tavoitteet jne.]:

2. Kor. 6:14-18 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä?
        Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat?
        Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: “Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani”.
        Sentähden: “Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias”.

jatkoa..

Ekumeeninen liike [SEN] on luikerrellut moniin kirkkoihin ja herätysliikkeisiin kaunopuheisilla valheilla, vaikka Messias Jeesus varoitti kolme kertaa eksytyksestä lopun aikoja koskevassa puheessaan (Matt. 24).

Ekumenia viittaa jo terminä katolilaiseen imperialismiin; sana oikumene tarkoittaa maanpiiriä, katholikos taas yleistä ja universaalia. Raamatussa sanaa oikumene ei käytetä koskaan kuvaamaan Jeesuksen seuraajia, vaan koko maailmaa:
        Ilm 12:9 “Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin (=oikumene) villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

Katolinen kirkko esiintyy alkuseurakunnan jatkumona ja Pyhän Raamatun kokoajana ja vaalijana, vaikka todellisuudessa se poltti apostolien alkuperäiset kirjoitukset ja tappoi arameankielisiä sanan-opettajia ja vainosi Jeesuksen seuraajia yli tuhannen vuoden ajan.
        Miksi poltti alkuperäiset kirjoitukset ja tappoi alkuperäiset opettajat??

Katolinen uskonto ei ole koskaan sitoutunut Pyhään Raamattuun, vaan liittänyt Rooman valtakunnassa vallinneeseen babylonialais-roomalaiseen synkretismiuskontoon Raamatullisia elementtejä. Kaikki alkuseurakunnan teologiset perustat on muutettu hienovaraisesti pakanalliseksi, esimerkiksi henkilökohtaisen uudestisyntymisen korvaaminen lapsikasteella ja jäsenmatrikkelilla.

Teologi Martti Luther jatkoi tuota työtä 1500-luvulla.
        Hän suunnitteli ja lanseerasi Pelastusopin [Vanhurskauttamisoppi], jonka mukaan ihminen pelastuu yksin uskon, armon ja Jeesuksen Kristuksen ansioon perustuen.

Tuo kaikki on vastoin Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetuksia.
        Joten tuo uusi oppi on syntiä ja sen palkka on kuolema [Room. 1:18-32].

Tuosta Pelastusopista on tehty uusin sopimus v1999 katolisten ja evankelis-luterilaisten kirkkojen kesken [Yhteinen julistus vanhurskauttamisopista on luterilaisten kirkkojen ja Roomalaiskatolisen kirkon yhteinen julkilausuma, joka allekirjoitettiin 31.10.1999 Augsburgissa].
        Kirkkojen tulee luopua tuosta sopimuksesta ja opista, koska se on harhaoppia ja vastoin Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetusta Pelastuksesta.

Paavali kirjoittaa yksiselitteisesti ekumeenisista uskottomien, epäjumalanpalvojien touhuista:
        2. Kor. 6:14-18 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: “Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani”. Sentähden: “Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias”.

Tuommoista yleistietoa Teille tuossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkoa..

Ekumeeninen liike [SEN] on luikerrellut moniin kirkkoihin ja herätysliikkeisiin kaunopuheisilla valheilla, vaikka Messias Jeesus varoitti kolme kertaa eksytyksestä lopun aikoja koskevassa puheessaan (Matt. 24).

Ekumenia viittaa jo terminä katolilaiseen imperialismiin; sana oikumene tarkoittaa maanpiiriä, katholikos taas yleistä ja universaalia. Raamatussa sanaa oikumene ei käytetä koskaan kuvaamaan Jeesuksen seuraajia, vaan koko maailmaa:
        Ilm 12:9 “Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin (=oikumene) villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

Katolinen kirkko esiintyy alkuseurakunnan jatkumona ja Pyhän Raamatun kokoajana ja vaalijana, vaikka todellisuudessa se poltti apostolien alkuperäiset kirjoitukset ja tappoi arameankielisiä sanan-opettajia ja vainosi Jeesuksen seuraajia yli tuhannen vuoden ajan.
        Miksi poltti alkuperäiset kirjoitukset ja tappoi alkuperäiset opettajat??

Katolinen uskonto ei ole koskaan sitoutunut Pyhään Raamattuun, vaan liittänyt Rooman valtakunnassa vallinneeseen babylonialais-roomalaiseen synkretismiuskontoon Raamatullisia elementtejä. Kaikki alkuseurakunnan teologiset perustat on muutettu hienovaraisesti pakanalliseksi, esimerkiksi henkilökohtaisen uudestisyntymisen korvaaminen lapsikasteella ja jäsenmatrikkelilla.

Teologi Martti Luther jatkoi tuota työtä 1500-luvulla.
        Hän suunnitteli ja lanseerasi Pelastusopin [Vanhurskauttamisoppi], jonka mukaan ihminen pelastuu yksin uskon, armon ja Jeesuksen Kristuksen ansioon perustuen.

Tuo kaikki on vastoin Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetuksia.
        Joten tuo uusi oppi on syntiä ja sen palkka on kuolema [Room. 1:18-32].

Tuosta Pelastusopista on tehty uusin sopimus v1999 katolisten ja evankelis-luterilaisten kirkkojen kesken [Yhteinen julistus vanhurskauttamisopista on luterilaisten kirkkojen ja Roomalaiskatolisen kirkon yhteinen julkilausuma, joka allekirjoitettiin 31.10.1999 Augsburgissa].
        Kirkkojen tulee luopua tuosta sopimuksesta ja opista, koska se on harhaoppia ja vastoin Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetusta Pelastuksesta.

Paavali kirjoittaa yksiselitteisesti ekumeenisista uskottomien, epäjumalanpalvojien touhuista:
        2. Kor. 6:14-18 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: “Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani”. Sentähden: “Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias”.

Tuommoista yleistietoa Teille tuossa.

Jatkan vielä..

Yhteenvetona totean, että kyseessä on parannuksenteko Ekumeniasta ja parannuksenteko tuon Ekumenia-aatteen opeista ja tuon aatteen opinmukaisesta uskonelämästä..

Kyse on Teidän jokaisen yksilön henkilökohtaisesta asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä..

Yhteenvetona totean, että kyseessä on parannuksenteko Ekumeniasta ja parannuksenteko tuon Ekumenia-aatteen opeista ja tuon aatteen opinmukaisesta uskonelämästä..

Kyse on Teidän jokaisen yksilön henkilökohtaisesta asiasta.

EKUMEENINEN LIIKE VÄÄRISTÄÄ RAAMATTUA
        Katolinen kirkko yhdessä maallistuneen luterilaisen kirkon kanssa ovat jo vuosikymmeniä olleet ateistisen kehitysopin puolustajia hyläten Raamatullisen luomiskertomuksen.

Paavali kertoo tuosta luomiskertomuksen hylkäämisestä Room. 1 : 18-32.

Tuon luomiskertomuksen hylkäämisen tilalle ovat Ekumenistit tuoneet uuden alun Joh. 1: 1-3.

• Anonyymi

Paavolaa kannattaa kuunnella.Mies tutkii ja kirjoittaa paljon.Aihealueita paljon.
      Todellista palavaa antautumista asialle.Se on nykyään harvinaista.

• Anonyymi

kuuleppas nyt..ei todellakaan kannata kuunnella harhaoppista Paavolaa.

Tuon sijasta tulee toimia Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetuksen mukaan v30- 68.

Ottakaa opiksenne tuo!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuuleppas nyt..ei todellakaan kannata kuunnella harhaoppista Paavolaa.

Tuon sijasta tulee toimia Herran, Jeesuksen ja Paavalin opetuksen mukaan v30- 68.

Ottakaa opiksenne tuo!!!

On hassua, että kristityt vastustavat kyseistä videota. Kyse on kuitenkin heidän uskonnostaan. Miksi he häpeävät uskontoaan? Vai eivätkö he halua, että totuus heistä paljastuu?

https://www.youtube.com/watch?v=cQ4114XO-Xo

Vauva.fi -sivustoilta on poistettu paljon erilaisia palstoja, joissa on kyseenalaistettu kristinuskon pätevyys. Pelkästään tänään on poistettu kokonainen uskono.vol 2-sivusto sekä muita pienempiä palstoja, jotka kristinuskoa kritisoivat.

• Anonyymi

jatkan vielä vähäsen...

Nykyinen Kristillisyys on v2022 kaukana oppiharhoissaan ja valheen hengessä siitä mitä Jeesus ja apostoli Paavali opettivat v30-68 [Ap. t. 11:26 ”Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.]
      Tuo Jeesuksen, apostoli Paavalin, Pietarin, Jaakobin ja Juudan opetus on totuus v30-68.
      Apostoli Johanneksen evankeliumi ja Johanneksen kirjeet, Hebrealaiskirje ja Ilmestyskirja ovat Vanhan kirkon toimesta jo tahrittu oppiharhoissa ja valheen hengessä pilalle alkaen noin v90 -400, päättyen Rooman valtakunnankirkon Kirkkoraamatun Vulgatan julkaisemiseen v 405.

Juutalaisvainoissa alkuperäiset apostolien aramean- ja hebreankieliset kirjoituksen hävitettiin ja poltettiin Vanhan kirkon mahtivallan, omien hyötyjen ja etujen tähden. Samoin arameankielen opettajat tapettiin.

Tärkeintä on tänään käsittää, että v2022 olette harhassa ja on pakko palata alkuun vuosiin 30-68 ja tuohon Jeesuksen ja apostolien opetukseen, koska tuo on Jeesuksen antaman lähetyskäskyn tarkoitus, että nimenomaan tuota ajankohtaista sanomaa viedään maailman ääriin. Tuo on täysin unohdettu työmääräys, maahanpoljettu käsky!!!
      Tuo Jeesuksen, apostoli Paavalin, Pietarin, Jaakobin ja Juudan opetus on totuus , jota julistettiin v30-68.
      Kaiken pahuuden alku on alkukirkon toiminta, joka pahuus on saanut jatkua tähän päivään v2022 saakka.

Nyt on aika panna poikki tuo nykykristillinen Ekumeniatouhu ja puhaltaa pilliin loppuvihellys ja lopettaa tuo sekundaopin levitys ja sekundauskominen!!!
      [Tässä Paavalin opetus tuohon edellä kirjoittamaani tekstiin:
      Room. 6:13
      Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
      Room. 6:19
      Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.]

• Anonyymi

>>Mikäli Teitä yleensäkään Pelastuminen ja Taivaskelpoisuus kiinnostaa>>

Tärkeintä on tänään käsittää, että v2022 olette harhassa ja Teidän on pakko palata alkuun ,opetusvuosiin 30-68, oman itsenne tähden [mikäli Teitä yleensäkään Pelastuminen, ja Taivaskelpoisuus kiinnostaa] ja tuohon Jeesuksen ja apostolien opetukseen, koska tuo on Jeesuksen antaman lähetyskäskyn tarkoitus, että nimenomaan tuota ajankohtaista sanomaa viedään maailman ääriin. Tuo on täysin unohdettu työmääräys, maahanpoljettu käsky!!!
        Tuo Jeesuksen, apostoli Paavalin, Pietarin, Jaakobin ja Juudan opetus on totuus , jota julistettiin v30-68.
        Kaiken pahuuden alku on alkukirkon toiminta, joka pahuus on saanut jatkua tähän päivään v2022 saakka.

Nyt on aika panna poikki tuo nykykristillinen Ekumeniatouhu ja puhaltaa pilliin loppuvihellys ja lopettaa tuo sekundaopin levitys ja sekundauskominen!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Mikäli Teitä yleensäkään Pelastuminen ja Taivaskelpoisuus kiinnostaa>>

Tärkeintä on tänään käsittää, että v2022 olette harhassa ja Teidän on pakko palata alkuun ,opetusvuosiin 30-68, oman itsenne tähden [mikäli Teitä yleensäkään Pelastuminen, ja Taivaskelpoisuus kiinnostaa] ja tuohon Jeesuksen ja apostolien opetukseen, koska tuo on Jeesuksen antaman lähetyskäskyn tarkoitus, että nimenomaan tuota ajankohtaista sanomaa viedään maailman ääriin. Tuo on täysin unohdettu työmääräys, maahanpoljettu käsky!!!

Olkaa varuillanne! Teidän täytyy huutaa ilmoille tämä varoitus vielä KOVEMMIN KUIN KOSKAAN AIEMMIN.
        Näemme selvästi, että juuri Antikristuksen henki tekee työtä portossa, ja hänen kauppiaansa ovat antikristuksia [EKUMEENISET JÄRJESTÖT].
        Tietysti useimmat Teistä ovat tästä enemmän tai vähemmän tietämättömiä.
        Teidät on johdettu harhaan. Siksi me tahdomme äänen taivaasta huutavan voimakkaammin kuin koskaan ennen: "Lähtekää sieltä ulos, minun kansani!" Ilm. 18:4. Annamme valon loistaa, maksakoon se mitä vain.

Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
        Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkaa varuillanne! Teidän täytyy huutaa ilmoille tämä varoitus vielä KOVEMMIN KUIN KOSKAAN AIEMMIN.
        Näemme selvästi, että juuri Antikristuksen henki tekee työtä portossa, ja hänen kauppiaansa ovat antikristuksia [EKUMEENISET JÄRJESTÖT].
        Tietysti useimmat Teistä ovat tästä enemmän tai vähemmän tietämättömiä.
        Teidät on johdettu harhaan. Siksi me tahdomme äänen taivaasta huutavan voimakkaammin kuin koskaan ennen: "Lähtekää sieltä ulos, minun kansani!" Ilm. 18:4. Annamme valon loistaa, maksakoon se mitä vain.

Ekumenia on opetusta elää pellossa, joka on tämä maailma!!!

Jeesuksen vertaukseen pellosta, jossa kasvaa lustetta ja nisua. Vt. Matt. 13:24-30 ja 36-42.

Tämä tilaisuus pidettiin Jeesuksen asuinpaikalla. Kun Jeesus lopetti kansalle puhumisen, hän meni asunnolleen opetuslapsien kanssa ja selitti heille, mitä tämä vertaus taivasten valtakunnasta merkitsi.

Kun tämän ja kaikki muut Jeesuksen opetukset lukee Raamatusta, niin ero maailman ja Jeesuksen seuraajien välillä on mielestäni selkeä.
        Myös se on monessa yhteydessä selvitetty, että maailma on täynnä lustetta, eli sitä on paljon. Jumalan Seurakunta eli nisu erottuu lusteesta, vaikkei sitä ole paljon.

Ekumenia on opetusta elää pellossa, joka on tämä maailma, vt. jae 38, “Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekumenia on opetusta elää pellossa, joka on tämä maailma!!!

Jeesuksen vertaukseen pellosta, jossa kasvaa lustetta ja nisua. Vt. Matt. 13:24-30 ja 36-42.

Tämä tilaisuus pidettiin Jeesuksen asuinpaikalla. Kun Jeesus lopetti kansalle puhumisen, hän meni asunnolleen opetuslapsien kanssa ja selitti heille, mitä tämä vertaus taivasten valtakunnasta merkitsi.

Kun tämän ja kaikki muut Jeesuksen opetukset lukee Raamatusta, niin ero maailman ja Jeesuksen seuraajien välillä on mielestäni selkeä.
        Myös se on monessa yhteydessä selvitetty, että maailma on täynnä lustetta, eli sitä on paljon. Jumalan Seurakunta eli nisu erottuu lusteesta, vaikkei sitä ole paljon.

Ekumenia on opetusta elää pellossa, joka on tämä maailma, vt. jae 38, “Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset”.

NIIN...ETTÄ KETKÄ SUOMESSA OVAT "PELLOSSA"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisista 99 % on "PELLOSSA" .

Nuo kaikki 99% ovat SEN jäseniä.

• Anonyymi

Ekumenia ei oo Jumalasta. Tää on tosi!

• Anonyymi

juu..olet oikeassa.

Suomen Ekumeeninen Neuvosto [SEN] ja sen jäsenet ovat sotkeneet Herra Jumalan järjestyksen luopumalla Hänestä.

SEN ja jäsenistö ovat suunnitelleet ja lanseeranneet suomalaislle uuden järjestyksen omilla mielipiteillään.
        Paavali kirjoittaa tuosta luopumuksesta, tuon työn laadusta ja tuon kaiken seurauksista Room. 1 : 18-32.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu..olet oikeassa.

Suomen Ekumeeninen Neuvosto [SEN] ja sen jäsenet ovat sotkeneet Herra Jumalan järjestyksen luopumalla Hänestä.

SEN ja jäsenistö ovat suunnitelleet ja lanseeranneet suomalaislle uuden järjestyksen omilla mielipiteillään.
        Paavali kirjoittaa tuosta luopumuksesta, tuon työn laadusta ja tuon kaiken seurauksista Room. 1 : 18-32.

Suomalaisista 99 % on "PELLOSSA" .
        Nuo kaikki 99% ovat SEN jäseniä.

Matt. 13:24-30 ja 36-42.
        SEN ja jäsenistö ovat suunnitelleet ja lanseeranneet suomalaisille epäjumalan järjestyksen omilla mielipiteillään [Isä, Poika Pyhä Henki, Sana-jumala, Kristuksen kirkko, Jeesuksen jumaluus, Jeesuksen kaksiluonto-oppi].
        Paavali kirjoittaa tuosta Herra Jumalasta luopumuksesta, tuon SEN-työn laadusta ja tuon kaiken SEN-seurauksista Room. 1 : 18-32.
        Tässä seuraavassa mainitut SEN-jäsenet ” OVAT ”PELLOSSA”.
        lähde: ekumenia.fi
        JÄSENKUNTA / MEDLEMSKAPSKRETSEN

SEN:n jäsenkunta muodostuu kirkoista ja yhteisöistä, jotka ovat jäsenen tai tarkkailijan asemassa, ja kumppanuusjärjestöistä, jotka ovat rakenteeltaan tai toiminnaltaan ekumeenisia ja sitoutuvat ekumeeniseen baasikseen.

Ekumeeninen baasis pohjautuu Pariisin baasikseen, joka on ilmaistu NMKY-liikkeen perustamisasiakirjassa.
        SEN:n säännöt rakentuvat jäsenyyden osalta ekumeeniseen baasikseen eli perustaan, joka vahvistettiin Kirkkojen Maailmanneuvoston kolmannessa yleiskokouksessa New Delhissä 1961 ja joka on yleisesti käytössä oleva kristillisen kirkon määritelmä eri ekumeenisten elinten peruskirjoissa.

Neuvosto toimii kirkkojen ja järjestöjen yhteistyöelimenä ja sen tarkoitus on:
        • edistää pyrkimyksiä kohti Kristuksen kirkon näkyvää ykseyttä
        • vahvistaa kristittyjen yhteyttä, palvelua ja todistusta Suomessa
        • toimia kirkkojen ja kristillisten yhteisöjen kohtaamispaikkana

Jäsenet
        Suomessa toimivat kirkot ja kristilliset yhteisöt, jotka tunnustavat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja Vapahtajaksi Raamatun mukaan ja jotka sen vuoksi pyrkivät yhdessä täyttämään yhteistä kutsumustaan yhden Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kunniaksi.
        • Suomen evankelis-luterilainen kirkko
        • Suomen ortodoksinen kirkko
        • Suomen Vapaakirkko
        • Katolinen kirkko Suomessa
        • Suomen Pelastusarmeija
        • Finlands svenska baptistsamfund
        • Finlands svenska metodistkyrka
        • Suomen Metodistikirkko
        • Missionskyrkan i Finland
        • The Anglican Church in Finland
        • International Evangelical Church in Finland

Tarkkailijat
        Suomessa toimivat kirkot ja kristilliset yhteisöt, jotka tunnustavat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja Vapahtajaksi Raamatun mukaan ja jotka sen vuoksi pyrkivät yhdessä täyttämään yhteistä kutsumustaan yhden Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kunniaksi.
        • Suomen Adventtikirkko
        • Suomen Baptistikirkko
        • Suomen Helluntaikirkko
        • Ystävien Uskonnollinen Seura Kveekarit
        • Finlands Svenska Pingstmission

Kumppanuusjärjestöt
        Suomessa toimivat kristittyjen yhteyttä edistävät
        rekisteröidyt yhdistykset ja säätiöt.
        • Filantropia
        • Filoksenia
        • Helsingin Diakonissalaitos
        • Herättäjä-Yhdistys
        • Hiljaisuuden Ystävät
        • Kansan Raamattuseura
        • Kirkon alat
        • Kirkon Ulkomaanapu
        • Kulttuuri- ja uskontofoorumi FOKUS
        • Medialähetys Sanansaattajat
        • Lasten ja nuorten keskus
        • OCM-Suomen Konstantinus Yhdistys
        • Opiskelijoiden Lähetysliitto
        • Pyhän Henrikin pyhiinvaellusyhdistys
        • Sinapinsiemen
        • Suomen Caritas
        • Suomen kristillinen rauhanliike
        • Suomen Kristillinen Ylioppilasliitto
        • Suomen Liikemiesten Lähetysliitto
        • Suomen Lähetysseura
        • Suomen Merimieskirkko
        • Suomen NMKY:n liitto
        • Suomen NNKY-liitto
        • Suomen Pipliaseura
        • Suomen World Vision
        • Temppeliherrain Ritarikunta
        • Tuomasyhteisö

Jeesus sanoo:
        >>”Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä [SEN]”>>
        Matt. 24
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

>>Lähtekää siitä ulos [SEN], te minun kansani>>
        Ilm. 18
        4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
        5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti

• Anonyymi

Petri Paavolan salaliittoteoriat ja rokotevastaisuudet ovat demonien sanomaa.

• >>Katolinen kirkko yhdessä maallistuneen luterilaisen kirkon kanssa ovat jo vuosikymmeniä olleet ateistisen kehitysopin puolustajia hyläten Raamatullisen luomiskertomuksen.>>

Ja uskovat pallomaahan.

• Anonyymi

kyllä totuus on laajempi kuin kerrot kommentisasi ...katson että tuo virke kuuluu kirjoittaa seuraavasti:

Katolinen kirkko ja Suomen Ekumeeninen Neuvosto yhdessä maallistuneiden SEN-jäsenien, tarkkailijoiden ja kumppanien kanssa ovat jo vuosikymmeniä olleet ateistisen kehitysopin puolustajia hyläten Raamatullisen luomiskertomuksen.

Ja tuosta hylkäämisestä ja suomalaisten ateistisesta uskon luonteesta kertoo Paavali Room. 1: 18-32.

• Tietopisteen Pete ei ole julkaissut uusia artikkeleita lättämaasta lokakuun jälkeen. Katolinen Kirkko varmaan kieltänyt.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

• Anonyymi

Meille kaikille kristityille on annettu maailmanhistorian suurin tehtävä: julistaa Herra Jumalan sanaa kaikkialla ja tehdä kaikista kansoista Jeesuksen opetuslapsia. Kristityn silmissä on koko maailma.

Ensimmäinen – vain oma pelastus – on suostumista liian vähään.
        Jälkimmäinen – lähetyskäskyn toteuttaminen – antaa elämälle suuren tarkoituksen. Tässä maailman tärkeimmäissä tehtävässä haluan olla mukana. Kristitty, joka tyytyy vain omaan pelastumiseen, suostuu liian vähään.

Lähetyskäskyssä Markuksen evankeliumin mukaan on 7-osainen tehtävä:
        ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.Jokauskoo ja kastetaan pelastuu, joka ei usko, tuomitaan kadotukseen.
        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        ” (Mark. 16:15-18).
        1. Menkää!
        2. Julistakaa!
        3. Rohkaiskaa uskoon ja pelastukseen!
        4. Johtakaa upotusvesikasteeseen ja Herra jumalan seurakunnan yhteyteen!
        5. Lähtekää ulos Ekumeenistä kirkoistanne ja yhdistyksistänne!
        6. Haluan elää elämäni Herran ja välimiehen Jeesuksen yhteydessä siten, että mahdollisimman moni ihminen pelastuisi ja eläisi elämänsä Herra Jumalan tahtoa seuraten. Haluan, että elämälläni on ikuisuuden näkökulmasta merkitystä myös toisille.
        7. Sinulla on yksi elämä. Mitä sinä haluat elämältäsi? Mitä tarkoitusta varten sinä elät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meille kaikille kristityille on annettu maailmanhistorian suurin tehtävä: julistaa Herra Jumalan sanaa kaikkialla ja tehdä kaikista kansoista Jeesuksen opetuslapsia. Kristityn silmissä on koko maailma.

Ensimmäinen – vain oma pelastus – on suostumista liian vähään.
        Jälkimmäinen – lähetyskäskyn toteuttaminen – antaa elämälle suuren tarkoituksen. Tässä maailman tärkeimmäissä tehtävässä haluan olla mukana. Kristitty, joka tyytyy vain omaan pelastumiseen, suostuu liian vähään.

Lähetyskäskyssä Markuksen evankeliumin mukaan on 7-osainen tehtävä:
        ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.Jokauskoo ja kastetaan pelastuu, joka ei usko, tuomitaan kadotukseen.
        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        ” (Mark. 16:15-18).
        1. Menkää!
        2. Julistakaa!
        3. Rohkaiskaa uskoon ja pelastukseen!
        4. Johtakaa upotusvesikasteeseen ja Herra jumalan seurakunnan yhteyteen!
        5. Lähtekää ulos Ekumeenistä kirkoistanne ja yhdistyksistänne!
        6. Haluan elää elämäni Herran ja välimiehen Jeesuksen yhteydessä siten, että mahdollisimman moni ihminen pelastuisi ja eläisi elämänsä Herra Jumalan tahtoa seuraten. Haluan, että elämälläni on ikuisuuden näkökulmasta merkitystä myös toisille.
        7. Sinulla on yksi elämä. Mitä sinä haluat elämältäsi? Mitä tarkoitusta varten sinä elät?

JATKAN VIELÄ

On hienoa olla synneistä parannuksen tehnyt kristitty, upotusvesikastettu Jeesuksen Kristukseen, Herra Jumalan lapsi -Herran hengellä täyttynyt lapsi, Jeesuksen seuraaja, lunastettu, vanhurskautettu, taivaskelpoinen, pyhä ja pelastettu—UUSI LUOMUS.

Ei ole mitään suurempaa!
        Tai oikeastaan on!
        Ei ehkä suurempaa, mutta suuri lisä tuohon omaan pelastukseen.

Jokainen kristitty voi olla Herra Jumalan työtoveri maailmassa. Olen hengenpelastusoperaatiossa pelastamassa muita.

• >>On hienoa olla synneistä parannuksen tehnyt kristitty, upotusvesikastettu Jeesuksen Kristukseen, Herra Jumalan lapsi -Herran hengellä täyttynyt lapsi, Jeesuksen seuraaja, lunastettu, vanhurskautettu, taivaskelpoinen, pyhä ja pelastettu—UUSI LUOMUS.>>

Samaa mieltä. Ja on hienoa kun on pullo punaviiniä jääkaapissa odottamassa.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

juu..

Jokainen kristitty voi olla Herra Jumalan työtoveri maailmassa. Olla oikeassa työssä mukana hengenpelastusoperaatiossa pelastamassa muita.

• Anonyymi

Kannattaako tuohon eksytykseen uuskristinuskon Sana-jumalaan ja Kolmiyhteiseen Jumalaan ja Uskontunnustuksiin uskoa, mitä tykkäätte oikeesti hyvät lukijat?
      Mikä on totta ja mikä on valhetta Kolmiyhteisessä Jumalassa; Isässä, Pojassa ja Jeesuksessa lihaan tulleessa sekä Pyhässä Hengessä sekä Sana-jumalassa?

Totean, että Johanneksen evankeliumissa, Sana-Poika-jumalassa ja Kolmiyhteisessä Jumalassa ja Raamattu-jumalassa ja Uskontunnustuksissa ja Kristuksen kirkko-rakennelmassa EI OLE yhtään mitään totuutta, vaan ovat pelkkää Ekumeenisten kirkkojen suunnittelemaa ja julkituomaa valhetta ja harhaoppia.

Totean, että Kolmiyhteinen jumala on harhaoppi eli uuskristinuskon oppi ( 100- 500 j.Kr. ), jota oppia on täydennetty myöhempien aikojen kristinuskon opilla ( keskiaikainen, teologi Martti Lutherin oppi ) sekä lisäksi on Suomen Evankelisluterilaisen kirkon jatkojalostama oppi luterilaisessa Kirkkoraamatussa kirjoitetulla tavalla ja eri vuosipainoksissa ilmenevällä tavalla.
      Tuon lisäksi muita Sana-mustetta paperilla-jumalaan perustuvia uuskristinuskon harhaoppeja ovat ”Yksin uskosta”, ”Yksin armosta”, ”Yksin Kristuksen ansiosta”, ”Yksin luterilainen Kirkkoraamattu” ,”Yksin Kristus”, ”Yksi on Isä ja Poika”, ”Jeesus yksin” -oppi eli ”Jumala on Jeesus”-oppi jne.

Totean yhteenvetona, että ei kannata uskoa tuohon eksytykseen uuskristinuskon Sana-jumalaan ja Kolmiyhteiseen Jumalaan ja Uskontunnustuksiin eikä myöhempien aikojen oppeihin eikä myös olla jäsenenä Suomen Ekumeenisessa Neuvostossa eikä Kristuksen Kirkossa.

• Anonyymi

Valitettavasti osa vapaiden suuntien uskovaisista on sekaantunut sellaisiin salaliittoteorioihin, joissa juutalaiset nähdään kaiken pahan syynä, mitä vain maailmassa tapahtuu.

Ukrainan sota: juutalaisten aikaansaama. Naapurin kissan kuoleminen auton alle: juutalaisten juonia. Antikristus: tulee olemaan juutalainen.

Inflaatio, hintojen nousu: nenämiesten suunnitelma. Korona: sen aiheuttivat miehet, joilla on kaksiosainen saksankielinen sukunimi, jotta saisivat tapettua maailman väestön koronarokotteilla.

Tähän on lähtenyt mukaan myös jonkin verran helluntailaisia. Miksi he, jotka ennen ihailivat juutalaisia ja Israelia, lähtivät mukaan juutalaisvihaan? Lukekaa vaikka Ylilaudan palstaa nimeltä Korona, niin näette, miten paljon siellä on uskovaisia juutalaisvihaajia:

https://ylilauta.org/koronavirus/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4771
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      187
      3734
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      179
      3344
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3144
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1911
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      177
      1711
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1375
    Aihe