Eikö itkijä-vinkuja-valittajat ole hereillä ja huomanneet asiaa?
Ei kai heidän mielestään nyt moista ainakaan joensuussa tarvita eikä saa rakentaa?
Missä viipyy kotoinen valitusvirsi?
Nyt on kyllä jotakin vinossa....
Ilosaareen uusi vesipuisto!
15
974
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt aina itke.
- Anonyymi
kyllä vesipuisto pitää olla :D
- Anonyymi
Ne kaikki kolme ovat vielä juhannussimassa eikä sormet satu näppäimille.
- Anonyymi
Onko se ranta nyt maksullinen vai suapiko vielä köyhät uimassa käyvä?
- Anonyymi
iltaisin on ilmainen sisäänpääsy.
- Anonyymi
Ei itketä, mutta muovista on tuokin rakennettu. Naurattaa kaikki mainokset, joissa kehutaan pakkausta, jossa on vähemmän muovia, koska seassa on jotain biomateriaalia. Samaan aikaan kaikki suuret viritelmät, kuten torilla oleva pomppulinna, tällaiset "uimalat" ja katu- ym. työmaiden aitaukset ym. tehdään muovista.
- Anonyymi
Miumaumou...
- Anonyymi
Ruma iso kallis kauhee voi voi ei joinsuuhun tuommosii eikä kukkipuistoja eikä kauppahallija voi voi kun tuonnii torin ja torilavan tekivät vaikkei ois tarvittu ja puistonnii pilasivat nykyaikaseks ja liikenneympyröihinnii ovat kaikkii hökötyksii laittaneet vaikkei ois tahottu eikä tarvittu voi voi voi
- Anonyymi
Onkkoon tämä sitä nykyajan itkuvirttä? Sitäkö tiällä ylläpiettäännii?
- Anonyymi
Kovat on hinnat telmimisestä ei tuonne ole köyhillä asiaa.
- Anonyymi
No se on hyvä ettei köyhät pyöri jaloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä ettei köyhät pyöri jaloissa.
pääsymaksulla karkoitetaan köyhät pois päivällä, onneksi on iltaisin ilmainen.
- Anonyymi
Mitenkä se on jos yleiselle uimarannalle pystytetään härpäke niin voiko sitä esim. öisin estää käyttämästä? Olkoot omistajat yöllä lippuja myymässä ja vahtimassa, jos ei yleisellä rannalla heidän mielestään saa muka saa olla. Eihän härpäkkeen ympärillä ole edes aitaa.
- Anonyymi
Vartijat kiertää yöllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartijat kiertää yöllä
Mitä ne mahtaa kun poliisiakaan ei asia kuulemma kiinnosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197