Kävin perjantaina hakees katukokista kebabranskikset ja ne ranskikset maistu siis aivan järkyttävältä!! pehmeitä ja ihan mauttomia kaikenlisäks.. Onks kellään muulla samaa kokemusta katukokin ranskiksista? Ja mistä sais kunnon kebabranskikset ??
Katukokki
32
4590
Vastaukset
- Mustafa
Parhaat kebabit saa ehdottomasti Kurikan Puska-Jussista.
- heka
missä on kurikka
- minä vaan
heka kirjoitti:
missä on kurikka
olen ollut katukokin kanta-asiakas ja käynyt siellä monen monta kertaa..siellä saa välillä tosi hyvii ranskalaisii mutta riippuu ihan siitä kuka siellä on töissä!!-....
- tiedä
heka kirjoitti:
missä on kurikka
Ei sun tartte sitä tietääkään.
- mieltä kanssasi
Puska-Jussin kebab-burger on maailman paras.
- rasvassa
sehän nyt riippuu aivan siitä kuinka kauan niitä paistetaan rasvassa...
Sano seuraavalla kerralla että paistaa loppuun asti, eikä pidä kiirettä....
;)
HYMYÄ- mummeli
Meinaatko että se pitää vielä erikseen sanoa! :D
Et sama ku tekis himas safkansa!
Olen kokenut myös karmaisevia kokemuksia Jerikon grillillä! Ihan karmeeta safkaa vääntää se vanhempi naishenkilö siä!
Jos on enää töis..en oo käynyt sen jälkeen - Satu
mummeli kirjoitti:
Olen kokenut myös karmaisevia kokemuksia Jerikon grillillä! Ihan karmeeta safkaa vääntää se vanhempi naishenkilö siä!
Jos on enää töis..en oo käynyt sen jälkeenJerikolla saa joskus ihan järkyttävää safkaa.....
Se vanha mummeli tekee yleensä, se on aina niin tiukkapiponenkin,että huh huh.....Ei koskaan hyvällä päällä.
Kerran tilasin kaverin kans ranskalaiset majoneesilla, ni ei laittanu mausteita ollenkaan, pelkkä majoneesi siis vain,eikä edes kysyny et tuleeko mitä mausteita!!! - Entinen asiakas
Satu kirjoitti:
Jerikolla saa joskus ihan järkyttävää safkaa.....
Se vanha mummeli tekee yleensä, se on aina niin tiukkapiponenkin,että huh huh.....Ei koskaan hyvällä päällä.
Kerran tilasin kaverin kans ranskalaiset majoneesilla, ni ei laittanu mausteita ollenkaan, pelkkä majoneesi siis vain,eikä edes kysyny et tuleeko mitä mausteita!!!Minusta tuli kertaheitolla jerikon entinen asiakas.
Jerikon ollessa vanhalla paikallaan,menin autoluukulle ja tilasin sulatejuusto-tonnikalahampurilaisen.
Grillin takana oli auto odottamassa ja tämä myyjä käväisi siellä juttelemassa kuskin kanssa.
Siinä tietysti seurasin tilannetta ja huokailin että menisi nyt tekemään hampurilaisen loppuun.
Tämä myyjä kaivoi nenäänsä samalla,kun jutteli tämän kuskin kanssa.Sitten hän muitta mutkitta meni ja teki hampurilaiseni loppuun ja ojensi sen minulle.Arvaa kaksi kertaa jäikö syömättä ja olenko sieltä enää sen jälkeen ruokaa ostanut!
Hyi H**vetti!
Myyjää en viitsi sen kummemmin paljastaa kuka se oli.
Elintarviketyössä työskennellessä,ei todellakaan käydä välillä pihalla,saatikka kaiveta nenää samalla sormella millä tehdän ruoka loppuun.
Mitenköhän on grilleillä yleensä tuo käsienpesun laita? - hamppari
mummeli kirjoitti:
Jos on enää töis..en oo käynyt sen jälkeenHainpas mäkin kerran hampparin nälkääni Jerikolta. Yleensä otan puolikkaat makkaraperunat mutta ajattelinpas laajentaa syömistottumuksiani. No taispa olla viimenen kerta ainaki Jerikolla! Perushamppari, jossa oli tasan sämpylät, pihvi, YKSI maustekurkun pala ja nokare ketsuppia. KIITOS!
- kultakurkku
mummeli kirjoitti:
Jos on enää töis..en oo käynyt sen jälkeenmitäs mieltä porukka nyt on jerikon uudesta paikasta ja ruuista. Itse kanta-asiakkaana sanoisin että annokset ovat pienentyneet huomattavasti syytä en tiedä. lisäksi mielestäni ruoan laatu ja annoksien koko riipuu aivan myyjästä. parhaat ruoat tekee tumma vanhempi nainen (EI siis se mummeli) kuka tiedän mielestä tekee parasta ruokaa kyseisellä grillillä? kun käyn syömässä katson kyllä kuka on töissä ensi ja tilaan sitte vasta jos tilaan ollenkaan.
ja kyllä kyseinen mummeli on vielä töissä, omistaa paikan tietääkseni
- kojak
Siellä on ainakin aina ollut hyvät ruuat.
- makke
Samburgerin ruuatkin on ihan ok, mutta ainakin siellä parhaat näköiset myyjät!
- Olli
Eikö Mondeoltaki saa ympäri vuorokauden annoksia? ei oo tullu kovin useesti käytyä mutta ostin kerran jonku hampurilaisen ja oli kyllä hyvä.
- ihan ok paikka
Vaikei heti uskoisi niin ihan hyvät safkat.
- foorttia
ihan ok paikka kirjoitti:
Vaikei heti uskoisi niin ihan hyvät safkat.
kerran yöllä vedin ranskikset foorttipaaris, ja oli kyl sama vaik olis syöny suoraan pakastepussista... RAAKOJA, kävin huomauttamassa asiasta ja sain kauheen ryöpyn niskaani,,, -piääkö ne nyt ola..... mumisi myyjä(omistaja)
- koskenlaskia
foorttia kirjoitti:
kerran yöllä vedin ranskikset foorttipaaris, ja oli kyl sama vaik olis syöny suoraan pakastepussista... RAAKOJA, kävin huomauttamassa asiasta ja sain kauheen ryöpyn niskaani,,, -piääkö ne nyt ola..... mumisi myyjä(omistaja)
Lapualla on parhaat hampparit!
- Jaska
Mäkin käyn mondeolla aika useesti syömässä ja siellä on hyviä ne annokset.. no joskus on vähä erikokosia annoksia ja pihtaillaan mausteissa... riippuu vähän kuka on töissä...
mut aion käydä jatkossaki !!!
- Kisuli_95
Jerikon annokset on saakelin pieniä kerran tilasin makkaraperunat mutta makkaroiden tilalle halusin nakkia ja ajattelin että nakki paistetaan rasvakeittimessä ei se oliki höyry ja ranskikset ei ollu kunnolla paistettu ihan vitun löysää paskaa eikä annos ollut hyvä hintaan nähden en oo enään käynyt jerikolla muutenki joskus aikanaan oli jotenki järkky tilanne kun sielä ollut raskaana oleva nainen poltti tupakkia
- lare_3
RANSKALASIET PERUNAT MAKSAA ALLE EURON OSTAT NIITÄ JA PAISTAT UUNISA TULEE HYVÄÄ SUOLAA SUOLAA PÄÄLLE TYKKÄÄN SYÖDÄ NIITÄ PERUNOITA MONESTI TELEVISIO PÄÄLLÄ SIINÄ
- jare_3
ÄLÄ HYVÄ IHIMINEN PIRÄ TELEVISIOTAS RANSKALAASTES PÄÄLLÄ SE SOTTAANTUU JA HANKALOOTTAA SYÄMISTÄS VOI AIHEUTTAA VIÄLÄ TULIPALOVAARAN KAIKEN LISÄKSI HÖLÖMÖN NÄKÖÖSTÄ KU AHARAT TÖLLÖTTIMEN LAUTASELLES
- htydushzb
jare_3 kirjoitti:
ÄLÄ HYVÄ IHIMINEN PIRÄ TELEVISIOTAS RANSKALAASTES PÄÄLLÄ SE SOTTAANTUU JA HANKALOOTTAA SYÄMISTÄS VOI AIHEUTTAA VIÄLÄ TULIPALOVAARAN KAIKEN LISÄKSI HÖLÖMÖN NÄKÖÖSTÄ KU AHARAT TÖLLÖTTIMEN LAUTASELLES
Voi jumalattomat teitä. Älkää katsoko televisiota, se on suoraan saatanasta. Ostakaa mielummin videotykki ja heijastakaa kuva seinälle niin jumala ei huomaa sitä. Tai katsokaa televiisota tietokoneen näytöltä, niin saatte syntinne anteeksi. Televisiot hyljätkää.
- Paskagrilli
Hain samburgerilta makkaraperunat.oli täyttä paskaa,ranskalaiset valkoisia ja raakoja,suolaa niin saatanasti,ja kaikenkukkursks ketsuppia aivan helvetisti että koko annos lillu.makkaraperunat lens auton ikkunasta kadulle.oli viimeinen kerta ku haen siit puljusta mitään.koko ajan huononee safka.
- Äitisiivoaa
Tollasen läskipään tartte muutenkaan mitään makkaraperunoita syödä jos kerran ei jaksa lautastakaan roskikseen viedä.
Oot varmaan niitä jotka raahaa pesukoneenkin metsätielle vaikka saisi ilman viedä kierrätykseen. - LoistoTuulella
Sama kirjoittelija heittelee provoja sinne ja tänne :)
Huomaa kirjoitustaito ja kirjoitustyyli. Järjettömyys paistaa läpi :D
Itse ainakin tykkään sampparin hamppareista ja makkaraperunoista. Parhaimmistoa Seinäjoella, ihan siellä top 3:n joukossa.
- munahamppisonsymppis
jerikolla on menty alaspäin, en käy sielä enää, samoin jykä en käy, samburger ja halliska, äitee oli myös hyvä, miksi on nyt kiinni en tiedä
- lapsiltapankille
Äitee ainakin jäi ajat sitten eläkkeelle ja lapset jatkoi ja meni konkkaan.
Ei osanneet niinkuin äitee. - gebab
Paras on El Gepo. saa parhaat gebabit ja ranskikset. Jos on pieni nälkä lasten gebab annos 5e.
ehdoton ykkönen.- mumsskista
Onks se Gebon gebabbi tehty gerbiilinlihasta?
- santiag0
ei kyl ole paras, lihan laatu heittelee ihan hirveesti laidasta laitaan, ja ne tympeet "kiireiset" ilmeettömät myyjät ei paranna asiakaspalvelua...
joskus tääkin oli hyvä, ei enää
- Varmavalintaaina
Mene kebab el ceboon
- palunuttajäätä
Katukokissa ne nuoret myyjätytöt on ihan kivoja mutta vaihtuu joka viikko eikä ne osaa ruokaa laittaa. Ranskikset ihan palaneita, sämpylät karrelle palaneita ja pihvitkin monesti. Toisinaan sitten taas saattaa olla pihvi UMPIJÄÄSSÄ. Ne pitää niitä vissiin pakastimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393