Ilmestyskirla kirjoitettiin noin 100 vuotta jälkeen Jeesuksen kuoleman.
Siinä mainitaan "ikään kuin teurastettu karitsa jioka avaa sinetit>", miks Jeesus ei avannut eläissään?
Ilmeisti puutui kyky avata ne, ilmaisiha hän kuitenkin halukuutensa siihen, sanomalla "tulta olen tullut tuomaan maailmaan, kuinka toivoisinkaan että se olisi syttynyt"
Ei sitten syttynyt, 2000 vuotta Jeesuksen jälkeen, arvon luterilaiset, helluntalaiset, leestaadioöaiset, mormonin ym...
Jos maailman tilanne alkaa teitä kuumottaa, niin tässä Teille profetia ne ovat helvetin ensilikit jotka odottavat Teitä.
Yks kysymy vaivaa mua,
1
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mies joutui helvettiin. Helvetin porteilla hänet saateltiin vastaanottoon, jossa hänet kirjattiin sisään. Sitten alkoi esittelykierros. Esittelyn aikana mies totesi, että eihän tämä helvetti ole ollenkaan sellainen kuin on kirjoitettu. Esittelijä vastasi, ettei kaikkea kannata uskoa. Meillä on täällä kaikkea, urheilua, viihdettä, erotiikkaa, harrastuksia, yhdistystoimintaa... kaikkea mitä voi kuvitella. Sitten mies sai vapaasti tutkia paikkoja. Häntä alkoi epäilyttämään, että jotain tässä on mätää kuitenkin, tämä on aivan liian hyvää ollakseen totta. Hetken kuljeksittuaan hän alkoi kuulemaan tuskanhuutoja ja vaikerrusta. Häntä alkoi pelottamaan, että hänen epäilyksensä on aiheellisia. Hän seurasi ääntä ja tuli portille, jossa luki "Pääsy kielletty". Mies hetken tuumittuaan päätti, että on pakko kurkistaa sisään ja selvittää asia. Varovasti hän avasi portin ja livahti sisään. Ääntä seuraten hän lopulta tuli paikkaan, jossa hengitysilma oli raskasta, kitkerää ja kuumaa. Tuskanhuudot voimistuivat ja lopulta hän tuli tulisen järven äärelle. Mies huudahti "Tiesin tämän!!" Samalla itse Saatana tuli paikalle ja mies säikähti ja polvistui täristen ja aneli armoa. Saatana katseli hetken ja kysyi, että "mikäs sinulla on ongelma?" Mies sanoi, että "ne kaikki mukavuudet on siis vain huijausta ja nyt minä joudun tuonne!" Saatana siihen, että "miksi sinä tuonne haluaisit?" Mies kysyi, että "eikö tuo ole se oikea helvetti?" Saatana siihen, että "ei, tämä on kristittyjen paikka. Jostain kumman syystä haluavat helvettinsä välttämättä tuollaisena."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745