ahdistaaaa

Anonyymi

Oon 15v tyttö ja mulla on ollu nyt yli vuoden lähes jokapäiväistä ahdistusta. En oo sen takii voinut käydä normaalisti koulussa tai missään julkisilla paikoilla ja ihmisten näkeminen, tulevaisuus, päivittäiset asiat yms. ahdistaa tosi paljon. Oon käynyt puhumassa koulupsykologille mut ei se auttanut. Uskon että mulla on joku ahdistuneisuushäiriö, koska ahdistus on jatkuvaa ja oon tehnyt monia testejä ja kaikista tullu melkei täydet pisteet. Mietein että miten vois saada oikeen diagnoosin ja ehkä lääkkeet tähän. Oon tosi ujo muutenkin ni en usko kenellekkään puhumisen auttavan koska edes sen ajatteleminen ahdistaa. Tiedän kyllä etten voi tosta vaan saada lääkkeitä ilman kenellekkään puhumista. Mulla on ylihuomenna konfirmaatio ja rippijuhlat ja ei oo mikään ahdistanut näin paljon ennen. Varsinkin yöllä ennen nukkumaanmenoa alan ajattelemaan tulevaisuutta yms ja ahdistus on tosi kovaa(alkaa oksettaa, vatsa sattuu, pää särkee, hikoilen, vaikee hengittää).
Toivon että joku vastaa jotain:D

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos voit niin mene kalastamaan. Se rentouttaa.
      Kaikki ahdistukset tulevat omasta päästä. Heitä siis ne ajatukset roskikseen aina kun ne tulevat ja huomaat, että ahdistusta ei ole, jos et itse halua sitä jostain syystä itsellesi.
      Jokainen ihminen on ahdistunut, jos haluaa. Se on valinta asia. Ehkä sinun täytyy selvittää ahdistuksen syyt ?
      Se on varmaa, että jos ei suostu ahdistumaan, niin sen voi jättää ja lopettaa. Ihan ajattelulla voi voittaa ajatuksen.

    • Anonyymi

      Aika sama homma täällä 22v M noin puoli vuotta sitte tuli burnout ja erinäisistä syistä stressaannuin nii paljon et sain uuden burnoutin en ole pystyny lähteä 2kk kotoa mihkää ahdistuksen takia (pahoinvointi päänsärky yms) 3 eri lääkettä kokeeltu mut mikään ei toimi kunnolla sivuoireiden takia tällä hetkellä duloxotine käytössä mut ihme pala tuntuu kurkussa lääkkeen takia.. en oikeen tiedä miten tässä etenisi

    • Anonyymi

      vIHRreä tee vois auttaa ahisuuksee. myös l-teaniini jota saa ehkä prismasta.

    • Anonyymi

      Ei kannata pilata elämääs laakkeilla. Niillä on paljon Haittoja. t. kokemusta on. Älä missään nimeasä pilaa elämääs lääkkeillä. Koke
      ile luontais tuotteita mieluumin.

    • Anonyymi

      Nykyään kaikkia ahdistaa. Se kuuluu elämään niin kuin hengitys. Kun oikein ajattelet sitä, ahdistus oikein yltyy, pian saavutat ahdistuksen huipun, paniikkikohtauksen. Paniikkikohtaus ainakin kerran viikossa tekee sinusta uskottavan.

    • Anonyymi

      Oletko jutellut vanhemmille tästä. Ei ahdistusta tarvitse sietää jos se on kovin voimakasta kyllä siihen lääkäri voi jotain määrätä. Toisaalta kannattaa vähän altistaa itseään ahdistukselle niin se myös lievenee mutta jos on huono päivä niin ei kannata yrittää. Jos ahdistus lähtee laukalle niin hengitä syvään ja keskity vain tähän hetkeen. Yöllä ei kannata miettiä tulevia vaan otat vaikka kirjan ja keskityt siihen jos uni ei tule. Hyviä rippijuhlia, selviät kyllä:)

    • Anonyymi

      Vaikuttaa pahalta. Nuotuuteen kuuluu epävarmuus mutta tuo on liiallista. Nykyisin on yleistä oireilu.
      Ei ole tutkittua tietoa kuinka langattomien laitteiden säteily vaikuttaa hernostoon. Altista itseäsi niin vähän kuin mahdollista niille langattomille reitittimille ja muulle säteilevälle teknologialle. Suomessa sallitaan moninkertaiset säteilymäärät muihin EU-maihin verrattuna nyt, vasta vuosien kuluttua esin.Sveitsi sallii samat lukemat. Päättäjät ovat varmaan taskuihinsa keränneet rahaa oman kansansa testerinä pitämisellään?

      • Anonyymi

        Tarkoitin hermostoon. Voi hyvinkin olla mahdollista että jatkuva netissä olo ja elektroniikan säteily ovat haitallista terveydelle.. Ei ole tutkimustietoa olemassa koska tekniikka on otettu käyttöön eikä asiasta tiedetä vielä.
        Tee juttuja joista itse pidät. Elä alistu ottamaan paineita ympäristön vaatimuksista, niitä riittäisi loputtomiin, vasta sitten piittaa esim.ulkonäkövaatimuksista jos joku sinulle tarjoaa isoja rahoja kuten supermalleille tarjotaan, muuten elä aikaasi peilin edessä tuhlaa kohtuuttomasti vaatimusten täyttämiseksi. Ole terveellä tavalla itsekäs.
        En tiedä onko viisasta psykiatreille valittaa vaivoista koska saat ikävän leiman terveystietoihisi ja se voi haitata myöhemmin yllättävn paljon elämääsi ja voidan pahimmillaan käyttää sinua vastaan niitä.
        Juttele vanhemmillesi tai muulle luotettavalle henkilölle ongelmastasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe