Tuleva apinarokko.

Anonyymi

Nyt on sitten Valiton neuvosto eli hallitus tekemässä sitä tulevaa apinarokkoa, koska muut käskevät.
tästä voit katsoa mitä mieltä ovat olleet JOPA Suomen asiantuntijat, sen vaarallisuudesta, eli se ei ole mikään vaara, varsinkaan meille Suomalaisille.

Tässä on jotain, lue, en sitä tähän kokonaisuudessa laita.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17312750/ensimmainen-valkea-hevonen--korona-

Anonyymi
16.06.2022 11:52

"Koska isorokkorokotus suojaa hyvin myös apinarokolta, aiemmin apinarokkoviruksen leviämistä luonnosta ihmisiin on varmasti hillinnyt laajamittaisten isorokkorokotusten tuoma laumasuoja. "

Suomalaisella on jo vauvana ja lapsena saama täydellinen eli immuniteetti, joten mitään rokotuksia tai rättejä naamalle ei tarvitse, ellei
ELLEI kyseessä ole joku muu tarkoitus, kenties tulevat vaalit jolloin voidaan sulkea koko maa.

Mutta mitään tietellistä eikä järkevää, perusteltua syytä ei ole!

ja lisää kahvia.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä Terveyden ja hyvin vointi laitos, THL sanoo:

      https://thl.fi/fi/-/mika-on-apinarokko-katso-perustiedot-taudista-thl-n-verkkosivuilta

      Mikä on apinarokko?
      Katso perustiedot taudista THL:n verkkosivuilta.
      24.5.2022

      eli tuoretta tietoa eikä sn jälkeen ole uusia tutkimuksia tehty joten tämä on voimassa ellei ole uutta tutkimusta!

      https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/apinarokko

      Valtioneuvosto kertoo tiedotteessaan 30.6. että apinarokko lisätään valvottaviin tartuntatauteihin 1.7.2022 alkaen. Valtioneuvosto päätti asiasta istunnossaan 30.6.2022

      https://valtioneuvosto.fi/-/1271139/apinarokko-lisataan-valvottaviin-tartuntatauteihin

      Laaja epidemia ei ole todennäköinen

      "Laajamittaista epidemiaa ei pidetä todennäköisenä, koska apinarokko tarttuu ihmisten välillä huonosti. Tartunnan voi saada suorassa kontaktissa sairastuneen ihmisen ihomuutoksiin ja pisaroiden välityksellä pitkään kestävässä, kasvokkain tapahtuvassa lähikontaktissa. Valtaosa tartunnoista on saatu seksin yhteydessä. "

      Nyt sitten kaikki joukolla seuraamaan KUINKA TÄMÄ JOSSAIN vaiheessa muuttuukin super tapppavaksi epiksi jolloin kaikkien on pakko käyttää rättiä naamalla ja koko maa tulee sulkea!

      eli petos ja valhe on KÄSKETTY, WHO, ja muiden pahojen toimesta tehdä joka paikassa!

      "Euroopan tautienehkäisy- ja -valvontakeskus ECDC ja Maailman terveysjärjestö WHO ovat ohjeistaneet jäsenmaita seuraamaan apinarokkotartuntojen määrää ja katkaisemaan mahdolliset tartuntaketjut."

      Kuten jokainen äiti tietää että oma lapsi on JO saanut sen verran piikkejä vauva ettei ole mitään tarvetta.

      jossain euroopassa ja afrikassa se voi olla ongelma, ei täällä jossa rokotus kattavuus, vauvojen ja lasten osaltaon lähes 100% eli täydellinen.

      ELI MEILLÄ EI OLE MITÄÄN hätää, mitä on THL:N tutkimukset, JOPA TÄNÄ vuonna, 2022 ilmoitettu..


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Minkä verran pitää ottaa velkaa apinarokon takia? Jääkö alle 10 miljardin?

    • Anonyymi

      "Minkä verran pitää ottaa velkaa apinarokon takia? Jääkö alle 10 miljardin?"

      tämä on vain alku siihen mitä se tulee Suomalaisille maksamaa, VELALLA.
      sillä toki Suomen tulee maksaa koko afrikan ongelmat ja muun maailman joten velkaa otettaan niin paljon että, että varmasti on tarpeeksi.

      olsiko tyttö hallitus, nyt nostanut, Valtion velen jostain, noin 60 miljardista130 miljardiin, muutamassa vuodessa?

      Järkyttävää kun tämä tietämätön tyhmä kansa ei nouse puolustamaa itseään!

      mutta saattaa olla että se on jo liian myöhäistä, sillä Nato, Turkki & Suomi.

      joten kyllä Turkki sen lopun sitten tuhoaa mitä on jäljellä, Naton kautta ja vaikutuksesta tahi yksin!



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Enempi tuhoaa Suomea tuo veli Venäjä, kun kohta saa tarpeeksen sille uhittelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempi tuhoaa Suomea tuo veli Venäjä, kun kohta saa tarpeeksen sille uhittelusta.

        Hyvä asia vaan, että tulevat vaihtamaan maan hallituksen.

        Muistakaa, joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu, joten ei muuta kuin "Russian military welcome" kyltit ojossa rajalle ja opasteet eduskuntatalolle, niin sadaan hyväntekeväisyysoperaatio suoritettua jouhevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempi tuhoaa Suomea tuo veli Venäjä, kun kohta saa tarpeeksen sille uhittelusta.

        "Enempi tuhoaa Suomea tuo veli Venäjä, kun kohta saa tarpeeksen sille uhittelusta."

        Veli Venäläisellä on hyvin pitkä pinna, kärsivällisyys on heille hyve, joka on Jumalan Mieleen!

        Nyt, sinä järjetön tomppeli, sano
        Mitä tuhoa Veli Venäläinen on Rauhan Sopimuksen jälkeen Suomelle tuonnut tahi tuottanut?
        Loppumaton määrä kaikkea hyvää, mikä on osaltaan nostanut, Suomen Maailman Huipulle, ja jota nyt kovasti tyrkitään alas.

        Lue esim, mikä on Suomen paras ja kallis arvoisin asia!
        Olisko, lapset eli KOULU systeemi ja sen mittari, monessa on PISA!

        Miten Suomella nyt menee, Pisa, "testeissä", kaiken maailman setan ja vihreiden ja muiden kriikkien vallassa olessa!

        Sinä, järjetön tomppeli

        ja nyt juuri keitettyä tuoretta kahvia, pavuista jauhettu :)

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä asia vaan, että tulevat vaihtamaan maan hallituksen.

        Muistakaa, joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu, joten ei muuta kuin "Russian military welcome" kyltit ojossa rajalle ja opasteet eduskuntatalolle, niin sadaan hyväntekeväisyysoperaatio suoritettua jouhevasti.

        Jos maa hylkää Jumalan kymmenen käskyä ja muuttelee ne mieleisekseen lakipykäliksi, käy niin, että pikkuhiljaa totuus muuttuu valheeksi . Häipyy terve Jumalan pelko kansalaisilta eli viisauden alku. Totuus muutetaan valheeksi ja kaikki viettelykset opitaan jo lapsena kenenkään varjelematta. Myllynkivet ja vietteleminen Raamatussa - lue?
        Kristinuskoisen kansan hallituksen pitää estää kansa hukkumasta valheeseen ja pelkoon. Nyt on tapahtunut päinvastoin. Lakimme ei ole Jumalan 10 käskyä. Kansa on yllytetty hylkäämään Jumalan käskyt ja samalla luottamus Jumalaan , joka kaiken voi. Myös varjella sodalta! Maamme tarvitsee kiireesti johtoonsa miehet, joilla on luottamus Jumalaan.
        Jesaja 24
        5 Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
        6 Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.
        Matteus 10
        28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
        29 Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
        30 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
        31 Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
        32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
        33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
        34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
        37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
        38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
        39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
        40 Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
        41 Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
        42 Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."


    • Anonyymi

      Tästäkö se johtuu että tänään ei ollut paljoa vessapapereita supermarketissa? Onko ne nyt hamstrattu?

    • Anonyymi

      He pahat suunnittelevat PAKKO ROKOTUKSIA yli 50 vuotialle,
      (kansan osa joka ei enää tuota eli vain maksaa valtiolle ja avrsinkin, vielä vanhemmat jotka tarvitsevat sairalaa hoitoa, se on ollut usein maailmalla esillä, pois he eivät sa elää, ARMO KUOLE, eli pakotettu autettu 'pyydetty' kuolema, mikä lie anestia kuole)

      Ryhmä suositteli, että Covid-rokotepakko asetetaan yli 50-vuotiaille ja pannaan täytäntöön, mikäli uusi ja vakavampi koronaviruksen variantti ilmaantuu. Virallisten tahojen asettaman ryhmän mukaan terveydenhuollon työntekijöitä ei pitäisi velvoittaa ottamaan rokotetta, vaikka se suositteli, että kaikkien alan työntekijöiden olisi ilmoitettava rokotusasemansa.


      nämä järjenjättiläiset:
      Hallitus kokoontuu seuravaksi keskustelemaan ryhmän suosituksista. Pääministeri Xavier Bettelin odotetaan antavan julkilausuman edustajainhuoneessa jo perjantaina.

      Asiantuntijaryhmä koostui seuraavista viidestä henkilöstä: tohtori Vic Arendt, professori Claude Muller, tohtori Gérard Schockmel, tohtori Thérèse Straub ja professori tohtori Paul Wilmes.
      https://today.rtl.lu/news/luxembourg/a/1937222.html

      Saksassa tarjotan KYLMÄÄ kyytiä kansalaisille!

      VAIN KAKSI TUNTIA päivässä kuumaa vettä, kuin intiassa!

      Suomen tulevan talven huoltovarmuus on palanut KIRJIMELLISESTI poroksi!.

      eli
      Nato-Suomen ”huoltovarmuus” pettänyt heti: USA:n kanssa sovituissa LNG-kaasun toimituksissa jopa vuoden viivästykset

      https://www.reuters.com/business/energy/us-regulator-finds-unsafe-conditions-freeport-lng-export-facility-bars-restart-2022-06-30/

      ja UUSI SUOMI ihmettelee, samaa:
      https://www.uusisuomi.fi/uutiset/huoltovarmuuskeskus-varoittaa-sahko-lammitys-ja-polttoaineet-voivat-olla-todella-kalliita-ensi-talvena-suomessa/ff8f653a-0c42-4a03-a94e-252dcdc59e9c

      Huoltovarmuuskeskus varoittaa: Sähkö, lämmitys ja polttoaineet voivat olla todella kalliita ensi talvena Suomessa

      NYT, Veli Venäläinen kyllä myy edelleen kaasua ja öljyä, dieseliä ja bensaa:
      KUN se maksetaan Ruplissa, mitä tyttölauma ei tahto tehdä, joten
      Suomalaisen ei tarvitse, tinkiä mistää, mitä oli muutama vuosi sitten
      JOS palataan, entisee.

      Tulevat vaalit tuskin muuttavat, mitään
      Joten itse Edelleen ja jatkuvasti, Rukoilen Jumalaa että saan rajattoman vallan, Suomea ja Suomen kansalaisia ja kaikkea stiä kohtaan mikä on kytköksissä SUomeen.

      absoluuttinen eli rajaton valta. Jumala voi sen antaa.
      Jos et usko, että se on mahdollistsa, niin kanna minua Herran eteen sillä minulla on SUURI USKO, mitä Jumalani, ISÄNÄ, Jumala KAikkivaltias voi tehdä, jso ei muita tarjokkaita ole, olen jonossa ensimmäisenä, vuodesta xxx ollut ja olen KUNNES Herra vastaa minulle!

      Kunnia Jumalalle, ja Kiitso Herralle!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe