Jumala Puhdistaa omansa kärsimyksellä ja vaivalla! Kaksi vaivaajaa tulee! Ilm 11

Anonyymi

Miten on, miehet ja veljet:

Kun nämä kaksi säkkipukuista todistajaa tulee, tuleeko koko maailmalle ilo?

Johanneksen ilmestys 11

"10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

Tässä on hakukoneen käännös sanasta: vaivata

to test (metals) by the touchstone, which is a black siliceous stone used to test the purity of gold or silver by the colour of the streak produced on it by rubbing it with either metal

testata (metalleja) koetinkivellä, joka on musta piipitoinen kivi, jota käytetään kullan tai hopean puhtauden testaamiseen siihen tuotetun juovan värin perusteella hankaamalla sitä joko metallilla

kyseenalaistaa kiduttamalla

kiusata (kehon tai mielen) vakavia kipuja, piinata

olla ahdisteltu, ahdistunut

niistä, jotka merellä kamppailevat vastatuulen kanssa

https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Rev&c=11#conc/10
ja sana:
https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G928&t=KJV
Tässä on kaksi toista paikkaa joka käyttää samaa sanaa, TUTKI itse, ei kestä kauan!

laitan tähän muutaman paikan, josta voit aivoitella, mitä se on.
Kaikki naiset, jotka ovat synnyttäneet lapsia tietää että huutoa piisaa, varsinkin jos ei saa sitä "puudutus-piikkiä"

https://duckduckgo.com/?q=Epidural synnytys&t=newext&atb=v326-1&ia=web
No tästä en osaa mitään sanoa, ilmoittakoot naiset jotka sen tietävät!

eli, kovat ovat vaivat, kunnes lapsi sitten syntyy.

Ilm. 12:
2 Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää.

ja tämä on Jumalan TEKO alusta asti:
1. Moos. 3:
16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

Joten Ilmestyskirjan kohta on sen takia että käytettään samaa sanaa ja se on nyt, myös miehet kokeva!
(kenties joku nainen saattaa ajatella että nyt sitten saatte kokea sen, ja jotain herjaa päälle)

Ilm. 14:
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

ja taas saan takia, mutta huomaa, että tämä on samanlaista vaivaa, kuin se mitä on Jumalan VIHAN maljassa niille jotka ottavat pedon merkin!

"vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä."
Herran ON kosto, sanoo joku jossain!
ja, Karitsa eli Herra Jeesus ei auta!

ja vielä yksi
Ilm. 20:
10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

joten, voit ajatella, hyvä ettei se tapahdu minun aikanani tahi minulle :)
Kyllä, sanoo joku jossain:
Niin tehkööt Herra, ja ONNEKSI Ei minun aikanani.

Nyt Itke ja valita, SILLÄ on Kirjoitettu:
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.

eli nämä kaksi vaivaavat KAIKKIA! Jumala yksin tietää kuka heistä säästyy, mutta kun luet, mitä merkitsee vaivata ja missä asiayhteydessä ne ovat, niin
Itke ja valita!

Eli, mitä tarkoittaa, kulta / hopea puhdistetaan?
eli, testaaan uskovia ovatko he, mitä lie sitten on tarkoitus.

Monet, mahdollisuudet, käännösten kautta on että:
monet uskovat testataan!
eli HE, monien mielestä, laupiaat säkkipukuiset, silittää päätä ja lohduttavat!
ei, vaan HE tuottavat vaivaa KAIKILLE, ja Herra kyllä, jossain kohden auttaa, mutta voi niitä, jotka ovat perkeleen "vallassa" eli eivät TAHDO tehdä kuten Herra neuvoo eli sanoo!

nyt sitten tämä vaiva on, kuin:
- synnytys tuskat, MYÖS miehet!
- Jumalan Vihan malja!
- ja VIIMEINEN paikka missä on sitten, niin mukavaa!!!

ja TÄMÄN VALLAN Jumala on heille antanut!
ei perkele eikä he itse, vaan Jumala!

Joten, miten tulee sitten suhtautua siihen että he ovat JO matkalla, tulemaa esille ja VAIVAAMAAN KAIKKIA!

Nyt te, syntiset, Miehet ja veljet sekä sisaret;
mitä olisi tehtävä että selviää Jumalan Lähettiläistä, sillä näyttää että heillä ei ole armoa ja laupeutta jakaa vaan kärsimystä ja vaivaa!

MITEN tulisi valmistautu?

Nyt olen ansainnut uutta juuri jauhettua tuoretta kahvia!

itkekää ja valittakaa, sillä
minä tulen pian!

33

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt heillä, ketä lie, on VALTA Jumalalta eli valtuus, kuten esim, polisii ei saa pamputtaa ellei ole saanut valtuutusta eli poliisin lätkää joka sitten on merkki että saa pamputtaa.

      poliisi koulussa, mikä lie, opettaan sitten pamputtamaan ja sen jälkeen tulee lätkä ja he lähtevät innoissaan kaduille ja kujille pamppua heiluttaen!

      Näin on mysö kahden Jumalan Poliisin kohdalla. he lähtevät kaduille ja kujille, ja kuten poliisi, he havaitsevat ne jotka juoksevat punaisia päin ja jos tahtovat sitten pamputtavat!
      ja he, aloittavat pamputtamisen eli vaivaamisen Herran huonesta, Jumalan Seurakunnan sisältä!

      Joten kuvitele esim sitä kauhu kuvaa, että Jumala sallisi antaisi minulle, kuka lie ole, vallan?!!!

      Jos olet kauhuissasi JO kirjoituksestani, mitä täällä ja muualla kirjoittelen, yht-äkkiä. ja pian kuten vanha Paavali sanoo, niin olisin oman Seurakuntasi, Herran Huoneessa!

      ja, silmäni, jo nopealla tarkaamisella, polisin tavalla, havaisen että olet "paha" aj kurja ja syntinen joka ei tahdo tehdä parannusta eli lopettaa pahan tekemistä ja Kääntyä Herran Jeesuksen puoleen!

      eli, jos tahtoisin voisin samalla silmänräpäyksellä vaivata sinua, kuin naista jolla on synnytys tuskat, ilman puudutus piikkiä!
      ja jos tahtoisin voisin, sieluais piina kuin piinataan sielua, joka on "paha" eikä tahdo Herran neuvoa kuulla!

      Miten on esim, naiset jotka eivät suostu, peitämään päätänsä, (ei koske neitsykäisiä sillä heillä ei ole muuta Herraa Kuin Jumala) joten jokainen nainen saisi heti, uudellleen synnnytys vaivat!
      eikö Jokainen nainen repisi hameensa jos enää niitä käyttää tahi paitansa ja peittäsi päätänsä!

      ja miehet, jotka ovat haureelliset, hyljänneet ensi-rakkauden eli vaimon ja vaihtaneet sen uuteen!
      Kuinka he saivat juoda Jumalan Vihan maljan kaltaista sappea, ja pohjaan asti, ja kukaan ei voisi heitä auttaa!

      Lapset ovat, turvassa, sillä he ovat Jumalan ilo ja silmäterä :)

      joten monet, opettavat että he kaksi, ketä lie ovat, vaivaavat maailmaa!
      Kyllä, se saa kovan osan, mutta
      100%& varmuudella, Herra ei puhdista syntistä, jumalatonta, niinkuin kultaa puhdistetaan, vaan
      uskovia!

      joten, miten tulee VARAUTUA että KUN he tulevat?

      Joten itkekää ja valittakaa, sillä
      minä tulen pian, äkkiä kuin salama taivaalta!

      Suuri on Jumalan jylinä ja kova pauke, Kun Herra avaa suunsa tahi, Jumalan lähettämät vaivaajat!

      Itkekää ja valittakaa, tämä on jo tulossa ja liikkeellä!

      ei ole enää kauaa aikaa kun he tulevat ja silloin ei auta, itku markkinoilla, he ovat armottomat ja eivät sääli!

      Mitään, pimeyttä eikä pahaa tule pääsemään Herran tykö TAIVAASEEN, ja nämä kaksi "auttavat" uskovia puhdistamaan itsensä!
      mutta voi voi aj voi niitä jotka eivät tahdo!

      ja voi niitä herjaajia jotka asettuvat vastaa!
      ja voi niitä jotka opettavat väärin!
      voi niitä jotka elävät haureudessa, eli uudessa avioliitossa!
      voi niitä jotka ennustavat väärineli pahat aj väärät profeetat!
      voi niitä jotka ovat omasta mielestä puhtaita ja hyviä!
      voi voi ja voi

      itkekää ja valittkaa, sillä
      minä tulen pian!

      aj sitten nautin lisää kahvia!

      joten tiedä ja käsitä, että Jumala armahtaa ketä armahtaa ja on armollinen kenelle on armollinen!

      joten vielä hetken tulee odottaa, ja sitten saan Nähdä Opettajani :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa tietää ketä ne kaksi viisasta profeettaa on taitavat kuitenkin olla ulkomaalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa tietää ketä ne kaksi viisasta profeettaa on taitavat kuitenkin olla ulkomaalaisia?

        Ilmestyskirjan mukaan he profetoivat 1260 päivän ajan eli 42 kuukauden ajan. Sen ajan kaupunki, jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin on "pakanain tallattavana" ja kaupunkin on hengellisesti puhuen "Sodoma ja Egypti". Kun aika on kulunut, "peto, joka nousee syvyydestä" ja tappaa profeetat ja heidän ruumiinsa viruvat "suuren kaupungin kadulla". Ihmiset iloitsevat profeettojen kuolemasta, koska se, mitä he sanoivat toteutui ja aiheutti kärismystä. Kolmen ja puolen päivän kuluttua tapettuihin kahteen profeettaan menee Jumalasta elämän henki, ja he virkoavat eloon ja ja he nousevat taivaaseen vihollisensa nähden.

        Ilmestyskirjan luvussa 17 kerrotaan pedosta, joka on ollut, mutta jota ei ole enää, mutta joka on nouseva syvyydestä. Peto menee kadotukseen ja "ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan" ihmettelevät, kun näkevät pedon". Peto on yksi kuninkaista, joka on ollut, mutta joka tulee uudelleen ja pedolla on oleva valta maan päällä yhdenssä kymmenen muun kuninkaan kanssa. Tuona aikana peto ja kuninkaat tuhoavat "suuren porton", "kaupungin, jolla on maan kuninkaiden kuninkuus". Kaikki tapahtuisi "yhdessä hetkessä" ja tuottaisi suuren vahingon maanpiirin kauppiaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa tietää ketä ne kaksi viisasta profeettaa on taitavat kuitenkin olla ulkomaalaisia?

        Jumala ei ole antanut, mitään TIETOA;
        ketä he ovat,
        mistä he tulevat
        ja
        Koska he tulevat.

        Ainostaan, ISÄNI tietää sen sanoo Jeesus.

        ja sitten lisää kahvia.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Sehän on hyvä että he tulevat koska he ovat Jumalan miehiä. Milloin he tulevat?

      • Anonyymi

        Kukaan, ei tiedä koska, en edes minä, kuka lie olen!
        vain Jumala tietää!
        MUTTA
        Kun kohtaan Herran, Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin kasvoista kasvoihin, ja katselen Herraa, Jeesuksen takintaskun napin reijästä, niin toki sen teille ilmoitan :)


        ja sitten lisää kahvia.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Luultavasti vasta vihanaikana tempauksen jälkeen


      • Anonyymi

        Ehkäpä näin: Jos Päivi Räsänen tuomitaan kirjoituksistaan ja puheistaan oikeudessa, niin katolisen kirkon paavi ja Konstantinopolin ortodoksisen kirkon patriarkka, nämä kaksi todistajaa nousevat viime vaiheessa puolustamaan kristillisen kirkon sanomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti vasta vihanaikana tempauksen jälkeen

        Tätä seuraavaa, paikkaa ENNEN on juuri kaksi vaivaajaa, tapettu ja Jumala kutsuu heidät taivaan Kotiin :)
        ja sen jälkeen samalla "hetkellä" VIIMEINEN PASUUNA, antaa äänensä ja, toinen paikka sanoo, että ylienkeli antaa KÄSKY huudon, eli kutsuu, ekas' kuolleet haudoista ja heti sen jälkeen, ne jotka ovat elossa, Herra vastaan taivaan iloon eli häihin.

        Ilm. 11:
        15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

        ja kuten AINA, tästä, tahi muista, "epäselvistä" omituisista ilmoituksista, ennustukista ei voi sano varmaan, miten ja koska, mutta jossain vaiheessa, kun ne kaksi vaivaajaa ovat saaneet virkansa tehtyä, tulee Viimeinen pasuuna.

        se että Efraim, tulee olla omassa maassa, joka on Aabrahamille luvattu, on jossain välissä, ja miten kyä niiden jotka nyt ovat luvatussa maassa, mahdollisesti, väärät juutalaiset, jotka ovat osa, sitä joukkoa joka hyökkää Oikeiden niskaan, kuten Hesekiel sanoo. luvussa 38!

        Hes. 38:
        2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
        3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.

        NYT Tarkkaa tutki tätä listaa ja sitten Nooan poikien sukuja!

        1. Moos. 10:
        1 Tämä on kertomus Nooan poikien, Seemin, Haamin ja Jaafetin, suvusta. Heille syntyi poikia vedenpaisumuksen jälkeen.
        2 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras.
        3 Ja Goomerin pojat olivat Askenas, Riifat ja Toogarma.

        Jaafet,
        Goomer
        Askenat, kasatan ja sen lähellä olevat kansat!

        eli ne jotka ovat, mukamas juutalaisia !

        eli he ovat luvatussa maassa, ja he eivät ole Seemin lei Aabrahamin jälkeläisiä eli oikeita jälkeläisiä joille on luvattu Luvattu maa.

        Joten miten heille käy?

        no he kuitenkin tulevat, kuten Hes 38 sanoo ja osa tahi suuri osa heistä tuhoutuu!
        eli he ovat, väärät nyt Luvatussa maassa ja
        KUN,
        Oikea esikoinen eli Efraim palaa, väärät heitetään ulos?

        Oikea esikoinen, Jumalan Todistuksen mukaan:

        Jer. 31:
        9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

        JA mitä tapahtui juuri ennen tätä?
        8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

        eli se suuri tapahtuma joka on suurempi kuin Mooseksen teko, jonka Jumala teki Mooseksen kautta.

        eli Goomer ei ole se, joka tulee pohjoisesta vaan kuka ja mistä?

        no tästä olen kirjoittanut eikö kukaan ole kiinnostunut, joten
        keskityn kahvin juonitiin :)

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Mooses, Elia sekä Eenok, ovat pois laskuista.
      Mooses ei pääse luvuttuu maahan
      Elia on jo tullut ja tulee, Elian hengessä, ei kait sanota että tulee Elian hengessä jos on Elia.
      Eenok, sillä Eenok eikä Mooses eilä Elia ole Herran Jeesuksen Kristuksen todistaja.

      Aikaa ei kukaa voi tietää, sillä Herra sanoo että joku voi sen rukouksella muuttaa!
      eli jos tapahtuu talvella, ja minulle se ei sovi, niin rukoilen ja se siirtyy kesälle, tahi joku muu vaoi olla sitä mieltä aj siirtää.

      se että kahden vaivaajat päivät ovat määrätty ja säädetty, niitä ei voi poistaa eikä lisätä!

      Joten, me emme tiedä, edes minä, kuka lie olen!
      ja sen enkeli taas sanoi Danielille.

      Joten kuka tulee ja missä järjestyksessä , sitä EI KUKAAN paitsi, ISÄ tiedä!

      ja jossain välissä Efrain on tuleva, ja se taas vaikuttaa että Mooses laitetaan museoo ja se merkitsee että temppeli on oltava valmis sillä ei voi muualla uhrata.

      Joten, KUKAAN ei tiedä, ketkä ovat vaivaajat eikä aikoja.

      mutta huur keer!
      Sillä meidän tulee olla valmiina, tulee Herra huomenna tahi vuoden päästä.

      Tulevat he, koska tahansa heidän, "APUNSA" Seurakunnan, Morsiamen puhdistamista on vaikuttava!

      joten KAIKKI on vielä sekaisin ja meillä on peite silmillä, kunnes Herra avaa sinetit mistä Daniel sanoo.

      ja sitten on aika, lähellä se aika kun kaikki tapahtuu, nopeasti ja rutosti.

      Joten en tiedä, eikä kukaan tiedä.

      Nyt miten voit saada, varmaa tietoa tästä :)
      siten että, Rukoilet puolestani että Herra KIIRUUSTI tulee, notkistaa taivaat ja astuu alas tyköni :)

      ja sitten saan nähdä Opettajani ja Opettaja opettaa, kaikki, kuten Moosekselle ja Paavalille.

      no sama se
      ja lisää kahvia.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Kukaan ei tässä ajassa tule näkemään Jumalaa raamatussa sanotaan että me ihmiset näemme Jumalan sitten taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tässä ajassa tule näkemään Jumalaa raamatussa sanotaan että me ihmiset näemme Jumalan sitten taivaassa.

        Me tulemme näkemään Jumalan, ISÄN kotona, totta.
        jotkut, ketä lie, voivat ja saavat nähdä Jumalan JO MAAN PÄÄLLÄ,
        kuten
        Mooses, 70 muuta
        Salomo
        Jeremias
        Paavali

        ja etä lie, Johannes, Ilmetyskirjan kirjoittaja.
        NYT
        itselläni on 110% varmuus ja Jeesuksen USKO, jonka Jeesus vaikuttaa, että saan nähdä Opettajani, Herran Lupauksen mukaan :)

        iloitkaa ja riemuitkaa :)

        ja sitten lisää kahvia.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      2 todistajaa. Ilmestyskirja: 11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
      11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
      11:13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,
      11:14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.
      11:15 Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
      11:16 Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
      11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
      11:18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
      11:19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin."
      11:20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
      11:21 Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.
      11:22 Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.
      Raamattu sanoo suoraan, että pakanat ovat metsäöljypuu
      Israelilaiset ovat luonnollisia oksia öljypuussa ja ovat uudestisyntyneitä uskovaisia ja pakanat ovat siihen istutettuja mersäöljypuita ja päässeet osalliseksi Jumalan suunnitelmasta ja ovat lupauksen perillisiä, ne joitka ovat udestisyntyneitä uskovaisia.

    • Anonyymi

      "Kukaan ei tässä ajassa tule näkemään Jumalaa raamatussa sanotaan että me ihmiset näemme Jumalan sitten taivaassa."

      VÄÄRIN
      Jo aikoja sitten on, Jumala, Kaikkivaltias, Herra Sebaot, ISÄ sen ilmoittanut sekä, Jumalan Poika, KAIKEN HERRA, sekä monet Profeetat että muut!

      Ilm. 6:
      14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
      ja
      Ilm. 20:
      11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.

      Eli ENNEN tuhat vuotista aikaa ja sen jälkeen, SITTEN Herra, tekee KAIKEN uusiksi eikä ENÄÄ ole jumalomia mukana, missä lie ovat!

      Jesaja ILOITSEE JA RIEMUITSEE!
      Jes. 30:
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      ja
      Joh. 14:
      9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
      ja
      Joh. 10:
      30 Minä ja Isä olemme yhtä."
      ja
      Joh. 4:
      24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

      se että emme ymmärrä mitä, sana: 'Henki" on ei ole minun tahi sinun ongelma, mutta, KAIKKI tulevat näkemään Jumalan, Joka on Isä, Jumala Kaikkivaltias, HERRA, Luoja ja HENKI

      Monet uskovat tulevat JO TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ, Näkemään Herran, ja kuoltuaa kaikki.
      Kuolema ei ol häviämistä vaan kuin nukkumista, tahi kuin eteinen jossa odotettaan että pääsee sisälle.

      AINA TE EKSYTTE!
      Aina

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Hyvä että tätä ketjau luetaan ja seurataan.
      Mutat toki voit osallistua, yhteiseen tutkimukseen ja keskusteluun.

      se on teille hyväksi.

      Nyt samasta aiheesta, kahden vaivaajan,säkkipukuisen eli kahden Todistajan käsityksistä..
      miten arvelevat että he saavat, absoluuttisen, mit lie Suomeksi, vallan.

      eli, oma tulkintani on että Rajattoman vallan.

      Kuka kestää heidän edessään?

      oletus että he tahi toinen heistä kävelisi, nyt, ylpeyden marsilla, pride, niin
      kuviteletteko ,että he, ylpeät, pääsivät naarmuitta kotiin, kuka sitten kotiin eli asuntoon, missä lie pelkäävät?

      tahi jos Turun Tuomio kirkon, perkeleenninen ekumeenine kokous, jso se siellä nyt pidettäisiin, kestäisi ne kivet aj tulen ja salamat taivaalta ja sitten olisivat vielä elävien kirjoissa eli henkissä!

      eli, Havaitkaa että he eivät ole laupiaita vaan kovin vihaisia, ja rangaisevat, heti ja kovasti, esim Seurakunnan sisällä, perkeleellisiä voimia ja valtoja;
      mutta sekin on teille ja heille hyväksi, sillä heilläm teillä on mahdollisuus puhdistaa vaatteet, eli PUKEA Herra Jeesus päällenne niin että
      Herra on meidän ja teidän VANHURSKAUTENNE!

      1. Kor. 1:
      30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,

      Viisas MENEE piiloo tahi Jumalan Pojan Ristin Juurelle,
      ja
      Herra Jeesus on ,meidän ja teidän Vanhursakus (VIATTOMUUS ! :) )
      Pyhitys :) ja
      Lunastus!

      Joten iloitkaa KAIKKI jotak tahdotte, ja riemuitkaa
      Mutta te kyykärmeitten sikiöt, itkekää ja valittakaa, sill
      mnä tulen pian

      Nyt lisää kahvia, ja osallistu, keskusteluun ja tutkiskeluu :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Eivät he saa rajatonta valtaa, vaan he ovat samalla asialla kuin Elia ( 1 Kuningasten kirja, 17) ja samalla tavalla huutavan ääni erämaassa kuin Johannes Kastaja (Luukas 7, 24-28).

        Sen sijaan että yrittää muuttaa Raamatun tekstejä vitsiksi, olisi parempi tutkia kirjoituksia sillä mielellä, joka niitä avaa.


    • Anonyymi

      Monet, uutupessa ja netti sivuilla, arvelevat että he tulevat kovin pian ja heillä, on "käsittämättön" suuri valta, Jumalalta, jota kukaan ei kestä!

      Onko näin, miehet ja veljet?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Eivät he saa rajatonta valtaa, vaan he ovat samalla asialla kuin Elia ( 1 Kuningasten kirja, 17) ja samalla tavalla huutavan ääni erämaassa kuin Johannes Kastaja (Luukas 7, 24-28).

      Sen sijaan että yrittää muuttaa Raamatun tekstejä vitsiksi, olisi parempi tutkia kirjoituksia sillä mielellä, joka niitä avaa."

      - - -

      Ilm. 11:
      6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G2309&t=KJV

      Täydellisesti OMAN MIELENSÄ mukaan, ja
      kone kääntäjä sanoo:
      - tahtoo, pitää mielessä,
      - aikoo ratkaistavaksi tai määritettäväksi,
      - tarkoitukseen haluta,
      - toivoa
      - rakastaa tykkää tehdä jotain,
      - olla ihastunut tekemään iloita,
      - nauttia

      Joten he RAKASTAVAT että voivat vaivata KAIKKI ja koska ja kuinka plajon tahtovat?
      sekä
      Nauttia kätensä töistä!

      Pitävät keskenään ilo juhlaa ja riemuitsevat?
      ja Aramean kieli sanoo:
      "Ja näillä on valta sulkea taivaat, ettei sade laskeudu heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vesi vereksi ja
      lyödä maata kaikilla vitsauksilla, niin paljon kuin haluavat"

      eli Suomeksi, heillä on RAJATON VALTA, kaikkia ja kaikkialla ! ! !
      itke ja valita, jos olet Herran oma iloitse ja riemuitse!

      1. Kor. 12:
      26 Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.

      ja Daavit, Taavit iloisi:
      Ps. 58:
      10 Vanhurskas iloitsee, kun hän näkee koston, hän pesee jalkansa jumalattoman veressä.

      ja koko maailma, joka Rakastaa Jumalaa sanoo, iloiten ja riemuiten:
      11 Silloin ihmiset sanovat: "Totisesti, vanhurskaalla on hedelmä; totisesti, on Jumala, joka tuomitsee maan päällä".

      Vanhurskas on viaton/viattomuus, ja mikä eli KUKA on Uskovien Vanhurskaus?

      Jeesus!
      1. Kor. 1:
      30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,

      ja KUKAAN EI VOI HEITÄ VASTUSTAA kun he RAKKAUDELLA ja Ilolla tekee mitä tahtoo, Jumalan Kunniaksi!

      Mutta, aamilma se on jumalaton, itkee ja valittaa, ja kukaan ei heitä voi auttaa!

      ja nyt lisää kahvia, vai ottaisko viskiä!
      Iloitkaa ja riemuitkaa, ja vieläkin sanon teille iloitkaa, sillä
      minä tulen pian!

      Totta on että he tahi toinen, kuka tietää, itse en sillä Herra ei sitä vielä ole minulle paljastanut, kuka lie olen,
      ja
      Totta, He valmistavat TIEN Herran toiselle tulemiselle, joka on samalla, se että "auttavat" Morsianta puhdistautumaan, lipeällä ja juuri harjalla.

      eli,
      Kuten Jeremia!
      Jer. 1:
      10 Katso, minä asetan sinut tänä päivänä yli kansojen ja valtakuntain, repimään maasta ja hajottamaan, hävittämään ja kukistamaan, rakentamaan ja istuttamaan."

      eli jumalattomat, revitään ja hajotetaan, hävitetään ja kukistetaan,
      MUTTA Herran omat rakennetaan ja istutetaan, valmiiksi!

      Joten Kuule, mitä Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot sanoo:
      Kuulkaa tahi olkaa kuulematta!

      sillä
      minä tulen pian!

      AINA TE EKSYTTE
      AINA!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Jumalan profeetat eivät tee mitään, mitä Jumala ei anna heille tehtäväksi, vaan kuten Jeesus sanoo: Joh. 5:30 »Omin neuvoin minä en voi tehdä mitään. Minä tuomitsen sen mukaan mitä kuulen, ja tuomioni on oikea, sillä minä en pyri toteuttamaan omaa tahtoani, vaan lähettäjäni tahdon."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan profeetat eivät tee mitään, mitä Jumala ei anna heille tehtäväksi, vaan kuten Jeesus sanoo: Joh. 5:30 »Omin neuvoin minä en voi tehdä mitään. Minä tuomitsen sen mukaan mitä kuulen, ja tuomioni on oikea, sillä minä en pyri toteuttamaan omaa tahtoani, vaan lähettäjäni tahdon."

        hhmm
        "Jumalan profeetat eivät tee mitään, mitä Jumala ei anna heille tehtäväksi, "

        Ja minkä tehtävän Herra, heille antaa?
        eikö sen että saavat oman mielensä mukaan VAIVATA kaikkia ja kaikkilla ja miten tahtoo?

        "Joh. 5:30 »Omin neuvoin minä en voi tehdä mitään. Minä tuomitsen sen mukaan mitä kuulen, ja tuomioni on oikea, sillä minä en pyri toteuttamaan omaa tahtoani, vaan lähettäjäni tahdon.""

        Totta, ja Eikö nämä vaivaajat tee JUMALAN TAHDON ja vallalla minkä Herra heille on antava?

        Mitä sitten tuomioon tulee, se on mitä kukin tuomiolla tarkoittaa ja miten sen määrittelee.

        esim Seurakunnan sisällä oleva tuomio voi olla:
        1. Tim. 1:
        20 Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

        eli Jobin vaivat?

        1. Kor. 5:
        5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

        tämä sisi on Seurakunnan sisällä,
        Nyt ulkopuoliset että jumalattomat, he saavat monia lyötejä ja paljon ja lujaa!

        Herran Jeesuksen VIRKA ei ole vaivata ihmisiä, edes jumalattomia, vaan'
        Herran VIRKA ON PELASTAA KAIKKI!

        jos ei tahdo, tulee sitten Kaksi vaivaajaa ja kuka voi heitä vaivattuja auttaa, jos eivät tahdo ottaa Pelastusta vastaan, mitä Herra Jeesus tarjoaa!

        eli he pilkaavat Jumalaa ja taivasta!

        ja sitten lisää kahvia.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Joten Taavitin sanoin:

      Ps. 16:
      9 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.

      Joten sieluni on kirjurin kynä ja laulajan laulu, ihana laulu Jumalalle!
      Iloitkaa ja riemuitkaa, kanssani yksin ja yhdessä!

      Jumalani, Herrani, ja ISÄNI, on Kaikkivaltias, laupias ja armahtavainen sekä armollinen kenelle on armollinen ja armahtaa ketää armahtaa!

      ja kuinka suuri armo on minulle annettu, jo ennen maailman luomista.
      Jo ennen Abrahamia, Herra näki minut ja Siunasi suurilla ja mahtavilla, siunauksilla, joilla ei ole rajaa!

      Joten iloitkaa ja riemuitkaa;
      Kaikki jotka Rakastatte Herraa!

      vieläkin sanon teille, iloitkaa ja riemuitkaa,
      sillä
      minä tulen pian!

      Laul. l. 6:
      3 Minä olen rakkaani oma, ja rakkaani on minun-hän, joka paimentaa liljojen keskellä."

      Kuinak suuri ja loppumaton On Jumalani RAKKAUS ja ARMO ja LAUPEUS, minua kohtaa!

      Iloitkaa aj riemuitkaa!

      Suuri on Herrani, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot! minun ISÄNI, Luoja ja HERRA!

      Iloitkaa ja riemuitkaa.

      Laul. l. 7:
      13 Lemmenmarjat tuoksuavat, ja oviemme edessä kasvavat kaikkinaiset kalliit hedelmät, uudet ja vanhat: sinulle, rakkaani, olen ne säästänyt."

      Parhaat lahjat on Jumalani SÄÄSTÄNYT minulle :)

      ja Jumalan Profeetta riemuitsee ja iloitsee:

      "Minä laulan ystävästäni, laulan rakkaani laulun hänen viinitarhastaan."

      26 Ja hän pystyttää viirin kaukaiselle kansalle ja viheltää sen luokseen maan äärestä. Ja katso, se tulee viipymättä, nopeasti.
      27 Ei kukaan heistä väsy eikä kompastu, ei kukaan torku eikä nuku, ei vyö kupeilta aukene, eikä kengänpaula katkea.
      28 Sen nuolet ovat teroitetut, sen jouset kaikki jännitetyt, sen orhien kaviot ovat kuin pii, ja sen rattaat kuin rajuilma.
      29 Sen kiljunta on kuin naarasleijonan, se kiljuu kuin nuoret jalopeurat, se ärjyy ja tempaa saaliin ja vie sen pois, eikä pelastajaa ole.
      30 Se ärjyy sille sinä päivänä, niinkuin meri ärjyy. Silloin tähyillään maata, mutta katso, on pimeys, on ahdistus, ja valo on pimennyt sen synkeyteen.

      Viiri- lippu -merkki.

      ja sitten nautin lisää kahvia!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ps. 45:
      1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; koorahilaisten mietevirsi; laulu rakkaudesta.(45:2) Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.
      2 (45:3) Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.
      3 (45:4) Vyötä miekka vyöllesi, sinä sankari, vyöttäydy kunniaasi ja korkeuteesi.
      4 (45:5) Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja.
      5 (45:6) Sinun nuolesi ovat terävät, kansat kaatuvat sinun allesi; kuninkaan vihollisten sydämet lävistetään.
      6 (45:7) Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
      7 (45:8) Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi.
      8 (45:9) Mirhaa, aloeta ja kassiaa tuoksuvat kaikki sinun vaatteesi, kanteleet helisevät sinun iloksesi norsunluisista palatseista.
      9 (45:10) Kuningasten tyttäriä on sinun kaunistuksenasi, kuningatar seisoo sinun oikealla puolellasi, Oofirin kullassa.
      10 (45:11) Kuule, tytär, katso ja kallista korvasi, unhota kansasi ja isäsi huone,
      11 (45:12) ja saakoon kuningas halun sinun kauneuteesi, sillä hän on sinun herrasi. Kumarra häntä.
      12 (45:13) Tytär Tyyro ja kansan rikkaimmat etsivät lahjoillaan sinun suosiotasi.
      13 (45:14) Ylen ihana on kuninkaan tytär sisäkammiossa, kultakudosta on hänen pukunsa.
      14 (45:15) Kirjailluissa vaatteissa hänet saatetaan kuninkaan tykö. Neitsyet seuraavat häntä, hänen ystävättärensä tuodaan sinun tykösi.
      15 (45:16) Ilolla ja riemulla heitä saatetaan, he astuvat kuninkaan palatsiin.
      16 (45:17) Sinun poikasi tulkoot sinun isiesi sijaan; aseta heidät ruhtinaiksi kaikkeen maahan.
      17 (45:18) Minä teen sinun nimesi kuuluksi suvusta sukuun; sentähden kansat sinua ylistävät aina ja iankaikkisesti.

      Kuule Heran sana :)

      ja Daniel iloitsee ja mikään salaisuus ei ollut salassa!

      ja
      ja jolle mikään salaisuus ei ole liian vaikea!

      9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
      10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
      11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
      12 Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
      13 Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."

      Iloitkaa ja riemuitkaa,
      mutta jumalomat eivät tätä ymmärrä!
      Mutta
      Taidolliset ymmärtävät !

      ja Hesekiel iloitsee ja riemuitsee:

      26 Näin sanoo Herra, Herra: Ota pois käärelakki, nosta pois kruunu.
      27 Tämä ei jää tällensä: alhainen korotetaan, korkea alennetaan. Raunioiksi, raunioiksi, raunioiksi minä panen tämän; eikä tästä ole jäävä mitään, kunnes tulee hän, jolla on oikeus, ja minä annan sen hänelle.
      28 Ja sinä, ihmislapsi, ennusta ja sano: Näin sanoo Herra, Herra ammonilaisia ja heidän herjauksiansa vastaan: Sano näin: Miekka, miekka on paljastettu, teurastukseen hiottu, saamaan kyllänsä, salamoitsemaan,
      29 vaikka sinulle petollisia näkyjä nähdään, valheita ennustellaan, että sinut muka pannaan tallaamaan saastaisten, jumalattomain niskaa, joitten päivä on silloin tullut, kun syntivelka on loppumäärässään.
      30 Pane se tuppeensa takaisin. Paikassa, jossa olet luotu, synnyinmaassasi, minä tahdon sinut tuomita.
      31 Minä vuodatan sinun ylitsesi kiivastukseni, puhallan sinuun vihani tulen ja annan sinut raakain miesten käsiin, turmiontekijäin.
      32 Tulen kulutettavaksi sinut annetaan, sinun veresi on oleva keskellä maata, ei sinua enää muisteta. Sillä minä, Herra, olen puhunut."

      2. Moos. 29:
      6 Pane myös käärelakki hänen päähänsä ja kiinnitä pyhä otsalehti käärelakkiin.
      Iloitkaa ja riemuitkaa!

      10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

      Iloitkaa ja riemuitkaa!

      Herran päivä se suuri ja peljästytävä on ovella!

      Mal. 4:
      5 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt Herra ilmesty ja KATSO
      Kirjakäärrön on Kirjoitettu.

      Herra notkista taivaat ja astu alas, tykö!
      Jumala vastaa, kiiruhda tylöni.
      Totisesti, totisesti!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Raamattu sanoo suoraan, että pakanat ovat metsäöljypuu
      Israelilaiset ovat luonnollisia oksia öljypuussa ja ovat uudestisyntyneitä uskovaisia ja pakanat ovat siihen istutettuja mersäöljypuita ja päässeet osalliseksi Jumalan suunnitelmasta ja ovat lupauksen perillisiä, ne joitka ovat udestisyntyneitä uskovaisia."

      Okei
      Nyt Sakarja, sanoo, mitä toit esille.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Sakarjan_kirja
      Hyvä

      Koska, Jumala alkoi nimittämään Efraimia eli Efraimin Huonetta, kuninkas kuntaa, ISRAELIKSI?
      eikö ENNEN pakkosiirtolaisuutta eli Sakarjaa ;)

      Joten, nyt on KAKSI, huonetta, lammaslaumaa kaksi kuninkas kuntaa, Juuda ja Efraim

      eli, onko Israel se oikea puu ja Juuda sitten mitä?

      Joten onko syytä TARKISTAA, mit avioittelet :)

      "Raamattu sanoo suoraan, että pakanat ovat metsäöljypuu
      Israelilaiset ovat luonnollisia oksia öljypuussa ja ovat uudestisyntyneitä uskovaisia ja pakanat ovat siihen istutettuja mersäöljypuita ja päässeet osalliseksi Jumalan suunnitelmasta ja ovat lupauksen perillisiä, ne joitka ovat udestisyntyneitä uskovaisia."

      ja sitten lisää kahvia.
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Raamattu sanoo suoraan, että pakanat ovat metsäöljypuu
      Israelilaiset ovat luonnollisia oksia öljypuussa ja ovat uudestisyntyneitä uskovaisia ja pakanat ovat siihen istutettuja mersäöljypuita ja päässeet osalliseksi Jumalan suunnitelmasta ja ovat lupauksen perillisiä, ne joitka ovat udestisyntyneitä uskovaisia."

      Matt. 21:
      15 Mutta kun ylipapit ja kirjanoppineet näkivät ne ihmeet, joita hän teki, ja lapset, jotka huusivat pyhäkössä ja sanoivat: "Hoosianna Daavidin pojalle", niin he närkästyivät

      - - -ylipapit ja
      - - - kirjanoppineet näkivät ne ihmeet,

      19 Ja nähdessään tien vieressä viikunapuun hän meni sen luo, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin pelkkiä lehtiä; ja hän sanoi sille: "Älköön sinusta ikinä enää hedelmää kasvako". Ja kohta viikunapuu kuivettui.

      - - - "Älköön sinusta ikinä enää hedelmää kasvako". Ja kohta viikunapuu kuivettui.

      23 Ja kun hän oli mennyt pyhäkköön, tulivat hänen opettaessaan ylipapit ja kansan vanhimmat hänen luoksensa ja sanoivat: "Millä vallalla sinä näitä teet? Ja kuka sinulle on antanut tämän vallan?"

      - - - pyhäkköön, tulivat hänen opettaessaan
      - - - ylipapit ja
      - - - kansan vanhimmat hänen luoksensa

      ENSIMMÄINEN Vertaus:
      28 Mutta miten teistä on? Miehellä oli kaksi poikaa; ja hän meni ensimmäisen luo ja sanoi: 'Poikani, mene tänään tekemään työtä minun viinitarhaani'.

      TOINEN VERTAUS:
      33 Kuulkaa toinen vertaus: Oli perheenisäntä, joka istutti viinitarhan ja teki aidan sen ympärille ja kaivoi siihen viinikuurnan ja rakensi tornin; ja hän vuokrasi sen viinitarhureille ja matkusti muille maille.

      43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.

      Nyt siis, onko niin että, Juudan huone, kuninkas kunta ja lammas lauma, ainakin hallitsijoiden, juudasta tulee hallitsijat, sekä Leevistä papit, niin
      sitten poissa laskuista?

      eli vain Efraim eli Kuninkas kunta ja Huone on osa, jaloa Öljypuuta?

      Toki, Herra tulee YHDISTÄMÄÄN kaksi laumaa, kaksi kuninkas huonetta, kaksi sauvaa (valitkaa) yhdeksi, mutta
      VASTA kun Efraim palaa "egyptin" orjuudesta.

      elim osin oikein, mitä itse aivoittelen ja osin väärin, sillä
      Sakarja sanoo että, tulee paljon tapahutmaan ENNEN kuin:

      Sak. 10:
      6 Minä teen väkeväksi Juudan heimon ja autan Joosefin heimoa. Minä saatan heidät kotiin, sillä minä armahdan heitä, ja he tulevat olemaan, niinkuin en minä olisi heitä hyljännytkään. Sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa, ja kuulen heidän rukouksensa.
      7 Efraim on oleva niinkuin sankari, ja heidän sydämensä on iloitseva niinkuin viinistä. Heidän lapsensa näkevät sen ja iloitsevat; heidän sydämensä riemuitsee Herrassa.
      8 Minä olen viheltävä heille ja kokoava heidät, sillä minä lunastan heidät, ja he lisääntyvät, niinkuin lisääntyivät ennen.
      9 Kun minä sirotan heidät kansojen sekaan, muistavat he minua kaukaisissa maissa; ja he lastensa kanssa saavat elää ja palata takaisin.
      ja
      Sak. 12:
      1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

      HUOM:
      "myös Juudan" ! ! !

      eli Israel, ja sitten "myös Juudan"!!!

      4 Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.

      ja sama HUOM
      "Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni,"

      12 Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,
      13 Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.

      eli kuninkaat ja papit, eli Juuda ja Leevi :)

      NYT
      Sak. 14:1
      HERRAN PÄIVÄ! (ELIAAN "päivä" malakia)

      "9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi."
      Mitä Juuda ja Leevi sanoo, MIKÄ on Jumalan NIMI?

      Mitä, Efraim, sanoo, JEremian 16, 23 ja 31 tapahtumien jälkeen:
      Mooses ei ole enää TÄRKEÄ vaan:

      Jer. 16:
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      ja sitten lisää kahvia.
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
      01/0x

      • Anonyymi

        Jer. 23:7,8
        7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
        8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

        Jer. 31:
        - - - 9 Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni. !!!

        Nyt Juuda ja Leevi. juhlii ja muistaa JOKA VUOSI Moosesta, eli, pelastusta EGYPTISTÄ,
        MUTTA
        se tulee muuttumaan!
        KUN Esikoinen tulee Pohjoisesta maasta!

        Nyt TULEE haavaita että:
        Sak. 13:
        8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
        9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

        HAVITSE HOOSEA!
        Hoos. 2:
        23 (2:25) Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani'."

        Hoos. 1:
        6 Ja vaimo tuli jälleen raskaaksi ja synnytti tyttären, ja Herra sanoi Hoosealle: "Pane hänelle nimeksi Loo-Ruhama, sillä en minä enää tästedes armahda Israelin heimoa, niin että antaisin heille anteeksi.
        eli Israel on "luopio" ja Jumala ei siitä tykkää!
        ja
        11 Ja Juudan miehet ja Israelin miehet kokoontuvat yhteen ja asettavat itsellensä yhteisen pään; ja he lähtevät sotaan siitä maasta, sillä suuri on Jisreelin päivä.

        Nyt ei ole ENÄÄ vihollisuutta, Juudan eikä Efraimin välillä!
        - - - asettavat itsellensä yhteisen pään;

        Hoos. 6:
        11 Myös sinun varallesi, Juuda, on asetettu elonleikkuu, silloin kun minä käännän kansani kohtalon.

        KUN Efraim palaa, tulee Juudaan ELONLEIKKUU!

        Hoos. 11:
        8 Kuinka minä jättäisin sinut, Efraim, heittäisin sinut, Israel? Kuinka jättäisin sinut niinkuin Adman, tekisin sinulle niinkuin Seboimille? Minun sydämeni kääntyy, minun säälini herää.

        11 Vavisten he tulevat Egyptistä kuin linnut, Assurin maasta kuin kyyhkyset, ja minä saatan heidät asumaan kodeissansa, sanoo Herra.
        12 (12:1) Efraim on ympäröinyt minut valheella ja Israelin huone vilpillä. Juuda juoksee yhä valtoimena, välittämättä Jumalasta, Pyhästä, Totisesta.

        EFRAIM egyptistä!!!
        HUOM
        1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani.

        Toki Herra Kutsui, Jeesuksen Egyptistä, ja Joosef on Herran esikuva.
        ja Efraim Joosefin poika.

        Hoos. 12:
        13 (12:14) Mutta profeetan kautta vei Herra Israelin Egyptistä pois, ja profeetta sitä paimensi.

        eli, Herran Egyptistä vai Efarim nyt?

        Hoos. 14:
        1 (14:2) Palaja Israel, Herran, sinun Jumalasi tykö, sillä sinä olet kompastunut rikoksiisi.

        4 (14:5) Minä parannan teidän luopumuksenne, omasta halustani minä teitä rakastan; sillä minun vihani on kääntynyt hänestä pois.
        5 (14:6) Minä olen oleva Israelille kuin kaste, se on kukoistava kuin lilja ja juurtuva syvälle kuin Libanon.

        Jumala sen tekee, ei Efraim tahi ihminen:
        "omasta halustani minä teitä rakastan;"

        ja HUOM
        6 (14:7) Sen vesat leviävät, sen kauneus on oleva kuin öljypuun ja sen tuoksu kuin Libanonin.
        Öljypuu ? jalo öljypuu vai metsäöljy puu?

        Efraim! Mitä on minulla enää tekemistä epäjumalien kanssa? Minä kuulen häntä, minä katson hänen puoleensa, minä, joka olen kuin viheriöitsevä kypressi: minusta on sinun hedelmäsi.

        Joten, saattaa olla että, nyky selitykset, eivät aina ole ymmärretty, oikein kun AINA ei ole otettu, ESIKOISTA; EFRAIMIA mukaan!

        Nyt Jumala yhdistää kaksi sauvaa, kaksi laumaa ja kaksi kuninkas kuntaa!

        Sak. 14:1
        "9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi."

        Sananl. 30:4
        Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet vaipan sisään? Kuka on kohdalleen asettanut maan ääret kaikki? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, jos sen tiedät?

        Luuk. 1:
        31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
        ja
        Joh. 17:
        6 Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.

        "Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi."

        ja sitten lisää kahvia.
        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
        02/02


    • Anonyymi

      Nyt oeln ansainnut uutta kahvi-pavuista juuri jauhettua kahvia!
      Iloitkaa ja riemuitkaa:)
      sillä
      minä tulen pian!

      ja sitten lisää kahvia.
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Matt.6:24 osoittaa vankasti edelleen iloista. Molemmista.
      -repent-

    • Anonyymi

      Matt. 6:
      32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
      33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
      34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

      Nyt voiko Ilmestyskirjassa olla virhe, kun sanotaan ettei saa:
      "Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

      en usko että on virhe :)

      Nyt Jumala tietää että tarvitsen kahvi-papuja, ja sen perustteella sitten Jumala runsaasti siunaa ja enentää, arbien, brasilialaisten, columbialaisten ja muiden kahvi kasvattajien satoa, että, minulla on aina runsaasti kahvia saatavilla ;)

      Nyt kun etsin Jumalan Valtakuntaa, yöt aj päivät, niin tämä on tuleva, kuin automaattisesti :)

      Joten en murehdi, jos kahvin saanti loppuisi, mutta siinäkin tapauksessa, Jeesus voi männyn ja kuusen kävyistä tehdä kahvia minulle tahi sitten kivistä!

      Minun Jumalani on Kaikkivaltias, joka tekee mitä tahtoo :)

      Joten iloitkaamme ja riemuitkaamme!

      hhhmm
      mitäs jos jompi kumpi vaivaajista ei tykkää kahvista ja sitten tuhoaa kaikki kahvit!
      voi voi ja voi.

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Miten on, miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret:

      Onko kukaan, Jeesusta lukuun ottamatta, nouset taivaaseen tahi tullut alas taivaasta?

      Miten on, astuuko Mooses jalallansa luvattuun maahan?
      Mitä sanoo Jumala!

      Mitä asnoo Aabraham, jonka helmassa, Lasarus sai viettää aikaansa:
      uskooko joku, saarnan eli ilosanoman kuten Jesaja sen sanoo:

      Jes. 53:
      1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?

      ja Paavali sitä ihmettelee:
      Room. 10:
      16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"

      Jos siis, kuoleita ei uskota, mikä on vaivaajien tehtävä ja virka, sillä toki joku tulee parannukseen ja uskoon heidän kauttaa?

      Luuk. 16:
      31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

      Toki EDES ,Jumala ja sitten Jumalan ystävä, Aabrahan tietää?

      Joten kavahtakaa vääriä ka kieroja profeettoja, varsinkin jos tekevät ihmeitä, matt 24 ja 2 Tes 2!
      ja kavahtakaa, vääriä opettajia, varsinkin pilalle leikattuja eli ympärileikkattuja!

      ME jotka uskomme ollemme NIINKUIN Iisak, joten laki eikä Mooses ollut edes olemassa kun Iisakin, heitteli kiviä ja ihmetteli maailman menoa.

      Joten, 2 Tes 2 Luopumus on AVIOERO ,Jeesuksesta, eli VAPAUDESTA ja paluu takaisin vanhan aviomiehen luo:

      Joten, kun ihminen tulee uskoon, on se kuin avioliittoon menemistä, joka sitten täyttyy Taivaassa,
      joten
      3. Moos. 20:10
      10 Jos joku tekee aviorikoksen toisen miehen vaimon kanssa, jos hän tekee aviorikoksen lähimmäisensä vaimon kanssa, niin heidät, sekä avionrikkoja mies että-nainen, rangaistakoon kuolemalla.

      Ja jos palaa ensimmäisen miehen tykö, niin siinäkin vaimo on ja tekee haureuden ja on ei-kelvollinen!

      Joten jos joku ottaa avioeron Herrasta Jeesuksesta, eli Luopuu Herrasta, on sen seuraus, kuolema!

      Joten, meillä ei ole EDES OLLUT, lakia ja ei enää edes juutalaisella!

      Joten älkää antako, SITOA itseänne alin orjuuteen, josta Herra on meidät vapautanut!

      Joten kavahtakaa heitä jotka opettavat, meidän tarvitsevan tahi täytyvän täyttää tahi juutalaisten tapoja!

      Maran ata!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Itselläni on sellainen "tunne" että he ovat jo hyvin lähellä ja Herra antaa heille vallan vaivata kaikkia, ja
      puupää Pietari sanoo että se alkaa Seurakunnasta, eli Ilm 2:9 ja Ilm 3:9

      ja sitten tapahtuu sama mitä oli, iisebelin, bileamin juoni, Koko ISRAELIN, Seurakunnan vitsauksessa, ja
      Herra itse, tavalla tahi toisella, antaa oikein ISÄN kädestä kuten Joosua, Mooseksen aikana.

      Nyt, Suomi ja koko maailma tarvitsee heitä ja, he ovat jo liikkeellä, me, te ette vielä vain näe sitä :)

      Mutta, KAIKKI Seurakunnan saavat sen tuntea ,sanoo Jumala :)

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kuuletko Jumalan hiljaisen kuiskauden ennenkuin tulee, nämä vaivaajat?

      Tuleeko he myös "KAIKKIA" uskovia vaivaamaan, kuten on Ilmestyskirjan vaikea selkoinen ilmoitus, ilmoittanut, vai ainoastaa niitä jotka ovat kuin iisebell, bileam ja nikolait?

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Miten on, miehet ja veljet:

      Vaihda sukupuolta,voit olla nainen kohta !
      Sanon suoraan,kirjoittajalle !

      Ei ole mitään miehet ja veljet !!
      On vain lahkot missä sitä hoetaan,
      Hoe,kuin Islam !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe