Pohjanmaan hyvinvointialueen hallintojohtajan paikka.

Anonyymi

Tämän päivän lehdet kertoo, että Lumio on valittu haastateltavaksi alueen hallintojohtajan virkaan.

Paikka on paljon parempi ja laajempi, josta hänet savustettiin ulos.

Onko niin, että Pohjanmaalla ei lueta ollenkaan I- P lehteä tai YLE Pohjanmaan radiota.

Siellähän kauhavalaiset päättäjät ovat haukkuneet häntä jo useita kuukausia. Jopa nimettöminä.

Ollaanko me kauhavalaiset aivan hulluja? Meidän viesti ei näköjään uppoa edes vaasanseudulle asti!

46

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä unohdit komiat- lehden ja aviisin. Ja tämän palstan sekä kauhavan helluntaalaset ja niiden vaikutus.

      Täällähän on miestä vain kehuttu🥰

    • Anonyymi

      Eiköhän kaikkialla muualla ole suht normaaleja "työpaikkoja" paitsi kauhavalla kusipäitten joukossa.

    • Anonyymi

      Ei kannata yleistää, kun katsot tarkemmin näet keitä ja mistä nämä mainitsemasi hullut asuu. Aika vähän heitä ”hulluja” valtuutettuja asuu itseasiassa Kauhavalla.

      • Anonyymi

        Oho. Kauhavan vois muuttaa avohoitolaitokseksi, vähintään puolet holhouksen tarpeessa.


    • Anonyymi

      Ei kukaan täyspäinen ota kauhavan politikkojen höpinöitä todesta. Jonkun frouvan kihnutus Lumioa vasten ja ukko täynnä vihaa.

      Me ulkopuoliset näemme asian toisin kuin mustasukkainen politikko.

      • Anonyymi

        Oli muuten viisaasti sanottu.

        Kauhavalaiset kus päät pilasivat Lumion nimen loppuelämäksi ja nyt kiertävät täysin vastuunsa. Kukaan ei ole tehnyt mitään.

        Ei häntä valita enää koskaan mihinkään. Kyllä tuon tietää. Kortistoon vaan odottelemaan eläkettä.


    • Anonyymi

      Ja pahimmat menee huomenna taas rukoilemaan ja saavat omasta mielestään kaikki anteeksi!

      V....t sanon minä näitä hurskaita teeskentelijöitä.

      • Anonyymi

        Ole huoleti, valitaan. Hyvä mies pääsee eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole huoleti, valitaan. Hyvä mies pääsee eteenpäin.

        Se on liian laiska hallintojohtajan töihin. Jos yrittääs niin varmasti masentuus tai vastapuoli antaas kenkää!


    • Anonyymi

      Lapualla sentään kunnanhallituksen kokouspöydällä kissa jota vuoron perään silitellään ja rapsutellaan.

      Lumio rapsutti maailman miehenä väärää mirriä ja siitäkös viha nousi.

      • Anonyymi

        Naimisissa olevan, johtavassa asemassa olevan miehen ei pidä sellaista tehdä ja vielä julkisella paikalla . Asia niin yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Kaikki miehet niin tekee. Toiset julkisesti, toiset salaa.

      • Anonyymi

        Eikö tuohon touhuun tarvita kaksi, naiset ole tässäkään asiassa Pekkaa parempia.


      • Anonyymi

        Eipä tee. Ei ole tätä päivää tehdä tuollaista salaa ja jäädä kiinni. Avoimuus kannattaa. Silloin ei ole mitään luurankoja kaapissa ja homma antoisampaa. Suosittelen. Toimii.


    • Anonyymi

      Eihän noin huonon miehen pitäisi päästä edes haastatteluun. Oli jopa halannutkin😍😍

      • Anonyymi

        Toivottavasti nyt kertoo rehellisesti siellä että meni homma överiksi. Ja Tiina suuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti nyt kertoo rehellisesti siellä että meni homma överiksi. Ja Tiina suuttui.

        Ja kertoa, että Tiina suuttui viikkoa tapahtuman jälkeen ja lähetti postia ahkerasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kertoa, että Tiina suuttui viikkoa tapahtuman jälkeen ja lähetti postia ahkerasti.

        Vieläkö Tiina kirjoitelee? Onko tullut vastakaikua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö Tiina kirjoitelee? Onko tullut vastakaikua?

        Sen puuttumisesta nämä ongelmat kumpuavatkin tällä tavalla.

        No, laukaus on ammuttu ja kerrasta vainaa!


    • Anonyymi

      Valittiinko tämä huippu osaaja

    • Anonyymi

      No kertokaa nyt miksi tällainen mahtava Markku ei kelvannut? Pata laiska mies, mutta kehukaa nyt!

      • Anonyymi

        Ei ole mitään kehumista.


      • Anonyymi

        No kun naiset niin Markusta tykkää. On niin kohtelias ja huomaavainen jotta nainen alkaa tuntea itsensä sadun prinsessaksi. Vaikeudet alkavat kun nainen huomaa että samat viestit ja kehut menevät monelle muullekin naiselle säännöllisesti. Joukossa voi olla rumia ja tyhmiäkin. Eihän siinä ole logiikkaa!!!
        Eikö Markun kehut olekaan totta, juuri minulle tarkoitettuja? Sitten alkavat sotkut, eivätkä miehetkään voi olla enää Markkuun tyytyväisiä kun kaikki vain riitelevät koko ajan.


    • Anonyymi

      Kyllä on kehumista!! Mutta sehän Kauhavalla onki että jos oot hyvä nii ei kelepaa. Pitää tikusta vääntää joku syy että erohon pääsöö.
      Hävekkää!!

      • Anonyymi

        Niin meinaat että jokainen on upea nainen joka tulee uniin 😀.


    • Anonyymi

      Joko maksatte korvaukset kaupungille?

      • Anonyymi

        Vähän olisit Markku ajatellut niin sulla olis uusi virka nyt. Vaan et opi mistään näköjään.


      • Anonyymi

        Markku ja osa hallituksesta viivytti Alahärmän kouluhanketta. Kustannukset nousu miljoonalla ja tila pieneni. Koska Markku ja muut maksaa noin 2 miljoonan euron vahingot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku ja osa hallituksesta viivytti Alahärmän kouluhanketta. Kustannukset nousu miljoonalla ja tila pieneni. Koska Markku ja muut maksaa noin 2 miljoonan euron vahingot?

        Siirrätte asian pois itsestänne. Nuo on kaupunki taas hyväksynyt. Te ette niihin sitoutuneet ja teitte valituksia. Korvaatteko aiheuttamanne tahallisen vahingon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku ja osa hallituksesta viivytti Alahärmän kouluhanketta. Kustannukset nousu miljoonalla ja tila pieneni. Koska Markku ja muut maksaa noin 2 miljoonan euron vahingot?

        No tuo halli ja kouluhankke oli oikeasti suuruuden hullu hanke muutenkin. Lukio loppuu sieltä 4-vuoden kuluttua ja siskojen voimisteluryhmät pienevät myöskin ihan automaattisesti lähitulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo halli ja kouluhankke oli oikeasti suuruuden hullu hanke muutenkin. Lukio loppuu sieltä 4-vuoden kuluttua ja siskojen voimisteluryhmät pienevät myöskin ihan automaattisesti lähitulevaisuudessa.

        Väkevä strategia. Viimeinen sammuttaa valot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä strategia. Viimeinen sammuttaa valot.

        Vaasassa jo pelkäävät mitä virkaa hakee seuraavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasassa jo pelkäävät mitä virkaa hakee seuraavaksi.

        Ketkä siellä pelkäävät? Ihan yksi sinutkin nimi riittäisi 55 tuhannesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo halli ja kouluhankke oli oikeasti suuruuden hullu hanke muutenkin. Lukio loppuu sieltä 4-vuoden kuluttua ja siskojen voimisteluryhmät pienevät myöskin ihan automaattisesti lähitulevaisuudessa.

        Niinhän ne pienenee koko kaupungissa, mutta huomioidaan vaan Alahärmän hankkeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä siellä pelkäävät? Ihan yksi sinutkin nimi riittäisi 55 tuhannesta.

        Ei siellä kukaan pelkää, mutta viha on edelleen suuri päävisiiriä kohtaan. Sylkykupiksi voisi Vaasa Mustasaari seudulle päästä. Muutama kaveri jopa tykkää niin kuin Kauhavallakin. Markku on hyvä ostamaan ja sitomaan porukkaa itseensä kiinni. Luonnollisesti veronmaksajien rahoilla.


    • Anonyymi

      Itse puhut pelkäämisestä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe