Mitä viinaa juotte?

Anonyymi

Täällä juodaan talousviinaa. Alkuperä ei aivan varma, koska myydään kanistereissa. Epäillään eestiläiseksi.

14

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään.

      • Anonyymi

        Sama juttu ,en mitään.Muutama vuosi sitten kun join oli normiannos 3× 0.5l leijonaviinaa päivässä.Kävi fyysisen ja henkisen terveyden päälle.


    • Anonyymi

      Mallasviskiä. olutta, sidukkaa, lonkeroa...... kaikkea mitä nyt voi kurkusta alas kaataa

    • Anonyymi

      Absinttiahan sitä tulee usein maisteltua.

    • Anonyymi

      Kokeile virolaista, se on parempaa.

    • Anonyymi

      Minä olen hienostelija ja juon viiniä. Yleensä olen juonut punaviiniä, mutta nyt laitoin tulemaan valkoviiniä, josko aiheuttaisi vähemmän päänsärkyä. Punaviiniä tullut juotua kun mainostettu terveellisemmäksi.

      • Anonyymi

        Tulkin hyvää, jätin nyt kirkastumaan. Kun pysäyttää 11-12% kohdalla niin jää sopivasti makeutta, ei maistu happamalle eikä närästä. Kannattaa myös lapota ennen pysäytysaineen ja kirkastusaineen lisäystä, saa sakat ja hiivat pois eikä tarvitse ravistella mikä vaan saa sakat liikkeelle.

        Ennen siidereitä juotiinkin omppuviiniä ja siiderit tehty yleensä omenasta, punaviinit aiheuttaa helposti päänsärkyä ja kaupan viinit järjettömän närästyksen, ei kannata pilata vatsaansa niillä.


      • Punaviiniä talvisin ja valkoista kesäisin. Tosin nyt noikin on jääny vähälle.

        Mut kirkas viina viina ei kiinnosta..


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Punaviiniä talvisin ja valkoista kesäisin. Tosin nyt noikin on jääny vähälle.

        Mut kirkas viina viina ei kiinnosta..

        Jos olisi rikas niin olisi kiusaus maistella kaikkia juomia mitä saa käsiinsä, joku valkoviini oli todella hyvää Alkossakin, samoin kirsikkaviini. Onneksi en edes nauti baarissa käynnistä eikä ainakaan yksin kulu paljon mitään. Suomen hinnoilla harmittaa jokainen baarissa ostettu ja nuorena jaksoi juoda enemmänkin. Silti terveellississä määrissäkin säästää kun tekee itse ja tietysti kun juo pohjat.


    • Mä oon viimeeks käyny anniskelu ravintolassa 2014. Enkä ota muutenkaa känniä. Tänään menee 3 pientä purkkia olutta saunan kanssa.

      Sitä vaan kyllästyi entiseen elämään, parempi näin.

      • Anonyymi

        Onneksi Suomessa portsarit enemmänkin yrittää estää sisäänpääsyn kuin houkutella sisään, ei tulisi mieleenkään nöyristellä niitä ja vielä maksaa, säästyy isot rahat. Käyn vain paikoissa missä ei ole portsareita ja harvoin niissäkin. Entisessä vakiopaikassa uusi portsari ei meinannut laskea sisään, se olikin viimeinen kerta. Sitten ihmettelevät kun ei paikat kannata, olen vaan vahingoniloinen kun joutuvat lopettamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Suomessa portsarit enemmänkin yrittää estää sisäänpääsyn kuin houkutella sisään, ei tulisi mieleenkään nöyristellä niitä ja vielä maksaa, säästyy isot rahat. Käyn vain paikoissa missä ei ole portsareita ja harvoin niissäkin. Entisessä vakiopaikassa uusi portsari ei meinannut laskea sisään, se olikin viimeinen kerta. Sitten ihmettelevät kun ei paikat kannata, olen vaan vahingoniloinen kun joutuvat lopettamaan.

        https://m.youtube.com/watch?v=6EgrV7o3GKw

        Ihan hauska.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        https://m.youtube.com/watch?v=6EgrV7o3GKw

        Ihan hauska.

        Tämä on noilta parempi, nauhoitin joskus nuorena kasetin täyteen ja olisin laittanut pääälle kun kytät olisi pysäyttäneet, mutta joku varasti.
        https://www.youtube.com/watch?v=S_ec2nEvyjQ

        Ovat tainneet lopettaa levyttämisen ja esiintymisen kun ei ole kuulunut mitään.

        Ei kytille ja portsareille kannata laittaa vastaan kun ovat hommissa, pilkata vaan, jos tarvetta niin koston voi tehdä myöhemminkin. Pikkupiliset tarvitsee tehostaa itseään noissa ammateissa, säälittävää että joku uransa huipulla portsarina.


    • Anonyymi

      Ihan vaan bissellä mennään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe