Lottovoittaja

Anonyymi

Kuka voitti 14miljoonaa

36

3289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paa sanoen sille, että suulilla tanssit pystyyn ja seurakunnalle myös kymmenykset.

    • Anonyymi

      Pitääkö veikkaus torijuhlat?

    • Anonyymi

      Voiskohan voittaja lainata hieman rahaa minulle?

      • Anonyymi

        Pankista rahaa saa lainaksi, jos vain vakuudet ja riittävät? Ei yksityisiltä ihmisiltä? Ei lottovoittaja miljonäärikään niin idiootti ole että persaukisille alkaisi rahojaan jakelemaan tosta vain ilman vakuuksia tai takauksia. Kysymys sinänsä oli jo aika erikoinen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankista rahaa saa lainaksi, jos vain vakuudet ja riittävät? Ei yksityisiltä ihmisiltä? Ei lottovoittaja miljonäärikään niin idiootti ole että persaukisille alkaisi rahojaan jakelemaan tosta vain ilman vakuuksia tai takauksia. Kysymys sinänsä oli jo aika erikoinen....

        Siksipä kukaan ei koskaan haluakaan voittojaan julki, koska heti on kymmeniä j käsiojossa sukulaisista vieraisiin ihmisiin.


      • Anonyymi

        Ei voi


    • Anonyymi

      No minähän se olin. On tässä vuosien varrella perkeleesti tullut laitettua peleihin, nyt pääsi jokseenkin omilleen. Ja yhdellekkään kerjääjälle EN ANNA PENNIÄKÄÄN !!

      • Anonyymi

        Muuta pois, vaikka Tampereelle, selviää se kumminkin ensivuonna verotiedoista. Se on nimittäin onnenpotku myös Sastamalalle, käsittääkseni voitosta joutuu maksamaan kunnallisveroa eli n. 2,8 milj. Eikö Sastamala voisi vihdoin rakentaa sen uimahallin, vaikkapa tai siirtää kirjaston keskustaan edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta pois, vaikka Tampereelle, selviää se kumminkin ensivuonna verotiedoista. Se on nimittäin onnenpotku myös Sastamalalle, käsittääkseni voitosta joutuu maksamaan kunnallisveroa eli n. 2,8 milj. Eikö Sastamala voisi vihdoin rakentaa sen uimahallin, vaikkapa tai siirtää kirjaston keskustaan edes.

        Uimahallin voisi sitten nimetä lähjoittajan mukaan. Tai kirjaston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta pois, vaikka Tampereelle, selviää se kumminkin ensivuonna verotiedoista. Se on nimittäin onnenpotku myös Sastamalalle, käsittääkseni voitosta joutuu maksamaan kunnallisveroa eli n. 2,8 milj. Eikö Sastamala voisi vihdoin rakentaa sen uimahallin, vaikkapa tai siirtää kirjaston keskustaan edes.

        Tai panna ne eri suuntaan sojottavat valaisinpylväät ojennukseen Varilan tien varressa. En enää aja sitä kautta Tampereelle, kun ei tiedä, koska joku niistä rojahtaa auton päälle, niin vinossa jotkut niistä on. Ja kun ne on kaikki vinossa, varsinkin lähellä risteystä. Yhden voisi vielä käsittää, mutta ei tälläista hutilointia. Otettu tietysti halvin mahdollinen urakoitsija tekemään työ.
        Vinossa on myös Kiikasta Vammalaan vaneritehtaan ohi tullevan tien varrella olevia pylväitä.


    • Anonyymi

      Joku onnekas

      • Anonyymi

        Sastamala on laaja pinta-alaltaan, voittaja voi olla jostain näistä entisistä kunnista, ei välttämättä Vammalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sastamala on laaja pinta-alaltaan, voittaja voi olla jostain näistä entisistä kunnista, ei välttämättä Vammalasta.

        Suuresti epäilen että voittaja oli juuri tuo Anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuresti epäilen että voittaja oli juuri tuo Anonyymi.

        Hyppisin kyllä riemusta tasajalkaa ja muuttaisin Helsinkiin tai vaikkapa Norjaan, jos se olisin minä. Ikävä kyllä en voita edes euroa lotossa, ai taisin valehdella, olen tainnut kerran voittaa sen euron.


    • Anonyymi

      Sitkeistä huhuista johtuen joudun tuotaan yleiseen tietoon, että voittaja en ole minä eikä kukaan sukulaiseni.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan Ahertajankadun mies. Ekille vähä vuokria pystyssä listan mukaan.

    • Anonyymi

      Artsi varmaan. Ja rahat makaavat tilillä hautaan asti kuten tähänkin asti kusettamalla hankitut.

    • Anonyymi

      Roismalaan meni.

    • Anonyymi

      Koivulan Aune voitti.

    • Anonyymi

      Kuka on aika erikoinen nimi.

      • Anonyymi

        Joo oli se Kuka Kuka.


    • Anonyymi

      Tällä viikolla om lotossa päävoittona 5 miljoonaa euroa. Ajelin varta vasten Punkalaitumen puolelta tänne Sastamalan Prismalle, ja tein 7 rivin lottoveikkaukseni täällä.

      Kalamiehenä uskon ja tiedän, että jos jossakin paikassa isoja kaloja saadaan kerran, niin siitä samasta paikasta niitä vonkaleita kannattaa koettaa pyytää uudelleenkin.

    • Anonyymi

      Ei taida kyllä suomessa olla yhtään ainuttakaan lotto voittajaa kuhan vain kalastelevat tyhmiä ihmisiä että saisivat rahat pois t. Joskus ollut taskuissa rahaa pikkupoikana olin tyhmä ja kulutin kaiken luulin että voitan lisää mutta sinne meni pennoset kerran opin ja enkä ole enään tyhmä

    • Anonyymi

      Minä en tunne tai tiedä ainoatakaan ihmistä tuttavapiiristä tai töistä tai muualta, joka olisi voittanut lotossa vaikak 5.000 euroa taikak enemmän. En ainoatakaan.

      En tunne enkä tiedä ketään joka olisi osallistunut Taloustutlimuksen puhelinhaastatteluun, jossa tiedustellaan henkilön puoluekannatusta, joka kuukausi julkaistaviin useiden eri lehtien kannatuskyslyihin.

      Tosiaan en tunne kumpiakaan noita ihmisiä yhtyään. Silti joka viikkoa tulee uusia lottovoittajia ja joka kuukausi on taas 1500 suomalaiselta kysytty puoluekannatusta.

      Jostakin nuo kannatuksen lukemat aina saadaan ja jonnekin ne lottovoiton rahat menevät, mutta minne?

    • Anonyymi

      Minä se olin. Juhlan kunniaksi kävin Mamin grilllistä hakemassa yhden lihapiirakan.

      • Anonyymi

        Lihapiirakan! Et sitten muuta keksinyt :-(

        Vieläkö Mamilta saa Vammalalaista? Hampurilaissämpylän välissä paksu viipale lauantaimakkaraa ja paistettu kananmuna. Legendaarista purtavaa. Maistuis myös lottovoittajalle.


    • Anonyymi

      Veikkaus Oy on loton pelaamisen laajentamisen markkinointimielessä julkistanut 14 miljoonan euron potin voittaneen sukunimen. Se on Viitamäki. Tämän tarkempaa tietoa Veikkaus Oy ei suostu paljastamaan.

      • Anonyymi

        Ei se oli makkonen lainaa rahaa


    • Anonyymi

      Voitin. Euroakaan en maksanut tälle kaupungille vaan suoraan lähdin veroparatiisiin asumaan. Hyvä ette saa uimahallia.

      • Anonyymi

        Minä ainakin kustannan kaupungille sen uimahallin, jos Eurolotossa pamahtaa rahaa hyvin tilille. Lähden vasta sen jälkeen itse etelään asumaan, ja jätän täkäläiset uimaan sinne Pororannan halliinsa.
        Mitään neuvottelutiloja ja kulttuuritiloja ja patsastelupaikkoja en Malmbergille ja kumppaneille sinne uimahalliin kustanna. Pelkkä uimahalli vaan, ja siihen pieni baari.

        Sikäli en ole pahaluontoinen ihminen, että annan kyllä omastani muillekin. Naisille olen aina antanut, kun se vaan on ollut mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin kustannan kaupungille sen uimahallin, jos Eurolotossa pamahtaa rahaa hyvin tilille. Lähden vasta sen jälkeen itse etelään asumaan, ja jätän täkäläiset uimaan sinne Pororannan halliinsa.
        Mitään neuvottelutiloja ja kulttuuritiloja ja patsastelupaikkoja en Malmbergille ja kumppaneille sinne uimahalliin kustanna. Pelkkä uimahalli vaan, ja siihen pieni baari.

        Sikäli en ole pahaluontoinen ihminen, että annan kyllä omastani muillekin. Naisille olen aina antanut, kun se vaan on ollut mahdollista.

        Kyllä se on niin että kaupunkin päättävät elimet vaatii siihen halliin ainakin 300 metriä korkean hyppytornin, uimahalli olisi ollut jo vuosikymmeniä ilman sitä päätöntä hyppytornia, muistelkaa ja lukekaa vanhoja lehtiä.


    • Anonyymi

      Raha tulee, raha menee

    • Anonyymi

      Masa voitti ja nyt osti jo ferrarin joka kylällä pyörii ja esson baarissa aina parkissa.

    • Anonyymi

      En ainakaan minä valitettavasti

      • Anonyymi

        Korppi kuulemma


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe