Tarvitsen lainaa

Anonyymi

Tarvitsen lainaa 2000 euroa.Ilmoita mikä olis sopiva lyhennys summa kuukaudessa.

54

3659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kerro oikein hyvää taloustaidoistasi, jos sinua ei kiinnosta ollenkaan takaisinmaksuajan pituus ja lainan kokonaishinta.

• Anonyymi

Otan ehdotuksia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan ehdotuksia vastaan.

eikö se ole ehdotus, että jos pankki ei anna niin ei myöskään kukaan yksityinen. 2000€ on muuten iso määrä . Eikä lainanantaja ehdota mitään! Jos tekee saman säännön kuin tonnin kohdalla, niin tuskin lämpenee! 1000€ olisi 100€ kk ja laina-aika 12 kk on 1200€ 2000€ olisi 200€ kk ja laina-aika 12kk.

Mutta koska raha-asit pitää hoitaa pankin kanssa, niin kukaan yksityinen lähde tähän mukaan!

Minäkin tarvitsisin pari sataa tonnia seuraavan 10-20v aikana, mutta en alene velaksi elämiseen! Saan sen tai en saa. En edes mieti asiaa vakavasti niin, että laskisin sitä koneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan ehdotuksia vastaan.

Pyydä somaliasta.

• Anonyymi

Ala strippaamaan strippariksi. Ajattele jotain kyllä voi maksaa. Mitä jos menisitte kysymään. Tässä apu teille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan ehdotuksia vastaan.

Jos saat 10% korolla niin voit ajatella että 20euroa mene korkoihin kuukaudessa j jos vielä haluat lyhentää niin ainakin 5euroa/kk eli 25euroa olisi lyhennykset. Ei paha.

• Anonyymi

Satanen kuussa olisi sopiva lyhennyssumma.

• Anonyymi

Järkevälle se olisi sopiva säästösumma ja vuoden, parin päästä ihan
        sopivan suuruinen käytettäväksi johonkin projektiin.

• Anonyymi

No, annoitko Tarulle lainaa?

• Anonyymi

2000€ kertaa 12. =2400 josta korko 400€. Korko prosentti 20.

Ongelma vaan se että tuskin lainaaja kiinnostaa nin että laina tulisi maksettua.

• Anonyymi

Kerran lainasin pari tonnia, tutulle.
      Laina on tällä hetkellä ulosotossa kun ei maksanutkaan takaisin.

Muistakaa aina tehdä velkakirja.

• Anonyymi

Helposti jäävät lainatut rahat sinne piikkiin.

• Anonyymi

Yksityisten ihmisten kesken velkakirjat on yhtä tyhjän kanssa! Pääsääntöisesti omaa rahatilannetta ei kannata avata toisille on rahaa sitten tai ei.

Jos kaverilla on tiedot hukassa niin homma on siinä. Jos kaverilla on tiedot ja oikeasti tahtoa maksaa ja itsellä on pelimerkkejä, niin voi harkita pantin antamista pankille velkaa vastaan. Esim jos kyse on 2000€ ja itsellä on mahdollisuus antaa 3000€ pantti, niin antaa takuun nimen lisäksi. Pankki saa omansa takaisin paremmin kuin yksityinen. Miksi 3000€. No luulisi pääoman päällä olevan kulut ja korot. 3000€ tosin vaatii itseltä aika paljon rahaa jottei tappio kirvelisi pahasti.

Mutta lähtökohta on se ettei kenenkään raha-asiat kuulu muille ja jokainen saa lainata rahansa pankista eikä yksityiseltä ihmiseltä.

• Anonyymi

Ja myös henkilö todistuksesta vaikka kuva niin voit vetää käräjille ja siitä sitten ulosottoon.

• Anonyymi

Tarvitsetko lainaa ? Jos kyllä, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

Ystävällisin terveisin.

• Anonyymi

Paljonkos etumaksu on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonkos etumaksu on?

Etumaksun saa takaisin sitten kun laina on tullut tilille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonkos etumaksu on?

Mikä etumaksu?

• Anonyymi

Korjaa itse et tarvitse 2000e ?

• Anonyymi

Joko aloittajalla on 2000€ säästöjä? Ajan ja juttujen mukaisen maksuvaran puolesta pitäisi olla

• Anonyymi

Kuka olisi niin tyhmä että lainaisi luottotiedottomalle rahaa?Luotto tiedot sinulta on menyt jos pankista et edes noin pientä sumaa et saa lainaksi.

• Anonyymi

Mä tarvitsisin 200€. En lainaa vaan rahaa!

• Anonyymi

Töistä saisit tuon joka päivä.

• Anonyymi

Säästä 50€ kk 30kk aikana niin siinä erä!

• Anonyymi

Pankista saa lainaa, jos on asiat kunnossa. Tuskin on, jos suomi24:ltä pitää kysellä.

• Anonyymi

Ei saa vaikka asiat olisi kunnossa.

Tyhjää vastaan ei saa vaikka olisi omat vakuudet. Varmaan jos olisi esim. 50000€ asiointi, niin saisit 1000-2000€ kortin pankin omasta korttifirmasta.

Itse sain pankilta pyynnön tehdä korttihakemus tyhjää vastaan koska vakuudet oli. Suostuin vaikka tiesin miten käy. Korttifirman robotin vastaus oli oman tuntemukseni mukainen ”noup”. En tiedä, miten olisi ollut jos minulla olisi ollut tuo 50000€. Mutta ”kynäppiään” vastaan ei lähtenyt kilon korttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa vaikka asiat olisi kunnossa.

Tyhjää vastaan ei saa vaikka olisi omat vakuudet. Varmaan jos olisi esim. 50000€ asiointi, niin saisit 1000-2000€ kortin pankin omasta korttifirmasta.

Itse sain pankilta pyynnön tehdä korttihakemus tyhjää vastaan koska vakuudet oli. Suostuin vaikka tiesin miten käy. Korttifirman robotin vastaus oli oman tuntemukseni mukainen ”noup”. En tiedä, miten olisi ollut jos minulla olisi ollut tuo 50000€. Mutta ”kynäppiään” vastaan ei lähtenyt kilon korttia.

Höpöhöpö. Et vain ole töissä.

• Anonyymi

Putin antaa kun menet töihin venäjälle

• Anonyymi

Niin , saa matkustaa...

• Anonyymi

Kaunis nainen saa ilman pelkoa ym saa....

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmissä sanotaan jokainen näkee kauneuden ja se että joku on kaunis voi toisen mielestä olla ruma. Aika glitterimäistä.

• Anonyymi

No kerroppa miksi tuolla X puolella tyypit ihmettelee että tulee hylky luottokorttihakemukseen tuloilla joista jokainen tässä ketjussa voi vaan unelmoida?

• Anonyymi

Kyllä saa

• Anonyymi

Teoriassa joo. Mutta maksukyvyttömälle ei ja sosiaalituilla elävä ei ole maksukykyinen, eikä siltä voida myöskään ulosmitata mitään.

• Anonyymi

Noissa 2000€ lainoissa voi usein olla piilokuluja, kannattaa tutustua tarkkaan ja mahdollisesti käyttää ulkopuolista tukea lainanhaussa että tulee piilokulut huomioitua.. tässä listattuna joitain mahdollisia kuluja https://www.halpaalainaa.fi/blog/lainojen-piilokulut/

• Anonyymi

Hei kaikki! Minä olen Patricia. En enää lainaa suomalaisille rahaa, koska etumaksut ovat olleet myöhässä. Pahoitellen Patricia Kingsman.

• Anonyymi

Ihan yleisesti aloittajan kaltainen ihminen ei pysty maksamaan velkaa oikeitten ehtojen mukaan, eikä kukaan lainaa järjettömillä ehdoilla. Jos ihminen itse säästää esim. 100€ kk, niin puolessatoista vuodessa se 2000€ on olemassa ilman lainaa. Mistä helvetistä se tarve nyt tuli? Onko joku 30000€ projekti kiinni 2000€ puutteesta?

Hyvä esimerkki maksusuunnitelmstsa voisi olla 140€ ja 15kk. Se tekisi sata euroa pääoman päälle, mutta se ei kata edes kuluja.

Sadas kerta kun sanon, ja sanon taas, ne joilla on vara lainata ja hävitä iso pinkka eivät lue näitä. Sada kerta kun sanon. Jos pankki on torjunut, niin sille on perusteet. Tuskin aloittajan kaltainen on edes rohjennut kysyä.

Näihin tälläisiin aloituksiin on vain pakko vastata.

• Anonyymi

Mutta mitäpä jos aloittajalla on jo 250 000 euroa säästössä? Et voi tietää sitä. Hän on kyennyt säästämään tuollaisen summan, joten kyllä hänellä on myös takaisinmaksukykyä. Nyt hän ehkä tarvitsee vielä lainaksi 2 000 euroa, koska asunnon hinta on 252 000 euroa, ja hän haluaa päästä pian uuteen asuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitäpä jos aloittajalla on jo 250 000 euroa säästössä? Et voi tietää sitä. Hän on kyennyt säästämään tuollaisen summan, joten kyllä hänellä on myös takaisinmaksukykyä. Nyt hän ehkä tarvitsee vielä lainaksi 2 000 euroa, koska asunnon hinta on 252 000 euroa, ja hän haluaa päästä pian uuteen asuntoon.

Mitä helvettiä se kuuluu muille miksi joku ei pysty johonkin asiaan tai miten joku on tehnyt jonkin asian. Itse olen kova laskemaan asioita. Minulla on yksi loppuelämän maali, en kuitenkaan räknää sitä muutoin kuin omassa mielessä ja joskus pikkasen laskimella. Mitä mietin on aivan oma asiani tai miksi mietin.

Ei tuon aloittajankaan tarvitse satuilla miksi ei ole saanut 18kk aikana ”2000€” aikaan. Jos ihminen säästää tuon summan hän voi tehdä lisää päätelmiä ja oppia. Itse olen aikanaan säästänyt tyhjästä vastaavan summan nopeassa ajassa. Pankin reaktio oli tilintarkastus ja kommentti,” kaikkea on nähty ja kuultu. Pienellä saa paljon aikaan jos vain oikein haluaa”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys aiempaan kommenttiin. Jos ihmisellä olisi 250000€ säästössä ja raha kestää päivän valon, niin on kaksi vaihtoehtoa. 1. Ei tarvita 2000€ lainaa. 2. Pankki kyllä antaa lainaa 2000€ ilman ulkopuolisia vakuuksia. Toisaalta jos jollain olisi 250k, niin ei lisää haeta tälläisessä paikassa.

Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1038
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe