Aikuisten ranta

Tamperelainen poliitikko väläytti lapsilta kiellettyä uima­­rantaa ja aiheutti palaute­ryöpyn – näin hän perustelee puheitaan
--
-
Olisikin jo aika saada aikuisille tarkoitettu ranta. Sielä voisi harrastaa aikuisten harrastuksia yksin, kaksin tai ryhmässä.
Ei tarvitsisi miettiä onko sakkolihaa mukana.

32

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sarjahukuttaja iskisi 🤣🤣🤣

      • Hukuttaja kyllä.
        Arvaa mitä hukuttaisin ja minne.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hukuttaja kyllä.
        Arvaa mitä hukuttaisin ja minne.

        Hukuttaisi mulkeroa pinnan alle.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hukuttaja kyllä.
        Arvaa mitä hukuttaisin ja minne.

        Tuo rinteen poika on päästänyt ennenkin aivopieruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukuttaisi mulkeroa pinnan alle.

        Pelästyin että mukelon.
        Millainen ihminen voi ehdottaa tuollaista?
        Onko hänellä omia lapsia? Toivottavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rinteen poika on päästänyt ennenkin aivopieruja.

        Eikö se ole kokoomuksen Arttu Rintanen? Ei sdp:n Rinne. 🥴
        Ajattelee vain bisnestä ja oikiksen käynyt oman edun tavoittelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole kokoomuksen Arttu Rintanen? Ei sdp:n Rinne. 🥴
        Ajattelee vain bisnestä ja oikiksen käynyt oman edun tavoittelija.

        Törkeä nuori pullistelija. Tuo pitää saada pois kokoomuksesta.


    • Anonyymi

      K 18 ranta.

    • Anonyymi

      Rantaa on Nässyn ja Pyhäjärven ympärillä vaikka kuinka, herra on hyvä ja valitsee itselleen oman, rauhallisen uimapaikkansa sieltä.
      Tai jos tuon kaltainen ehdotus menee läpi niin minä haluan uimarannan jossa saa käydä koiran kanssa uimassa.

      • Moni koiran omistaja haluaisi rannan jossa koiratkin voisi uida.
        Onko muuten ei virallisia uimarantoja? Sellaiseen voisi ottaa koiran mukaan.


      • Anonyymi

        Tuo koiraranta olisi myös tarpeen ja ihan aiheellinen toive.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koiraranta olisi myös tarpeen ja ihan aiheellinen toive.

        Hanki oma mökki


    • Anonyymi

      Nyt kun on jo naisille omat vuorot uimahalleissa, niin voishan sen lapsivapaan uimarantapaikankin kehitellä. Koiravapaa uimaranta on jo olemassa, anokaa koirille uimahallivuoroa.

      • Anonyymi

        Kuka putsaa virtsat ym...


    • Anonyymi

      Oikeasti kovinkin fiksu ajatus sellaisesta rauhallisesta uimarannasta jossa olisi hiljaista ja rauhallista.
      Kyllä noita kustuja, paskottuja ja meteli paikkoja riittää niille jotka niitä kaipaavat.

      • Anonyymi

        Siis ymmärsinkö oikein, Sulla ei oo aineenvaihduntaa? Hienoo,


      • Anonyymi

        Johtuu siitä että nämä rintaset ym. eivät kasvata lapsiaan. Kokoomuksessa kauniit tavat ovat muisto vain ja kirkuvat kakarat ja mylvivät teinit mellastavat vapaalla kun Kokkari isät istuvat ilta tapahtumissa ja tekevät tutusmiskäyntejä ulkomaille.


    • Anonyymi

      Nuo lapsiperheiden aikuiset ovat ilmeisen stressaantuneita kun ovat ehkä pahimpia valittajia ja kaikesta. Ei kannata hankkia lapsia jos pää ja menttaali kestä muutaman vuoden elämää jossa ei ole itsekkyys aiheellista.

      • Anonyymi

        Ei Arttu Rintasella (kok) ole lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Arttu Rintasella (kok) ole lapsia.

        En ihmettele.


    • Anonyymi

      Kuulkaas Virtanen ja muut. Rannat ovat kaikille avoimia ja sinne pitää olla kaikilla pääsy. Jos teillä on tarve harrastaa jotain suki-sukia tai muuta, niin järkätkää itsellenne omat mestat. Ehkä joku bisnesmies voi kehittää kesämökkinsä ympärille sellaisten aikuisten rannan ja periä vaikka pientä pääsymaksua periaatteella adults only. Kyä jämpti on nii.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Kokoomuksen uimamaisteri voi suki suki nami nami kotonaan vaikka kuivaveivillä.


      • Anonyymi

        Mikä sitä rintasta innostaa muhinoimaanko yleisillä uimarannoilla?


    • Anonyymi

      Aloittaja on ytimessä ,(vrt rytman Vilho ),näitä näköjään sattuy

    • Anonyymi

      Minä kaipaan valkoposkohanhista vapaata rantaa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ajatuksen isä ei tule koskaan lapsen isäksi.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Voi lapsi parkaa.


      • Anonyymi

        Hän sanoi pitävänsä eläinlapsista, ei ihmislapsista.


    • Anonyymi

      Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
      Rikkoo YK:n lasten oikeuksien julistusta.
      Täytyy painaa nuoren juristin nimi mieleen.
      ARTTU RINTANEN

    • Anonyymi

      Kyllä, Tamperelaiset on Tamperailisia.
      Antaa heidän häärätä.

    • Anonyymi

      Sellainen ranta missä voi hillua munasillaan olisi tarpeen.

    • Anonyymi

      Hiljainen ranta olisi ihana, ei mitään bassojykytystä ja huutamista. Jos haluaa kuunnella musiikkia niin sitten omista napeista. Saisi lukea rauhassa kirjaa tai nukkua ja kuunnella järven ääntä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1853
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      639
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      632
    Aihe