Helsingin paikat

Anonyymi

Aloitteleva nudistimies, joka kyselee onko Helsingissä jotain spotteja, missä samanhenkiset tykkäävät kokoontua?
Siis pihlajasaaren lisäksi..
Ja umpihetero kun olen 😁, niin naisia olisi myös kiva siinä ohessa vähän vilkuillla..

25

1035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä paikkoja on ja paljon, valinnan mukaan! Luulisi jo olevan useimmille selvillä?
      Nudisti-turistien yms. on syytä pysytellä niillä paikoilla jossa ko. toiminta on sallittua!
      Muuten voi olla saa syytteen "epäsiveellisestä" käytöksestä!

      Pihlajasaaren lisäksi on Helsingin Seurasaaren länsirannan aidattu ( näkösuojattu) kaksipuoleinen ranta, kaupungin vanhin naisille ja miehille. Ehkä kävijät ovat pääosin vanhempaa väkeä.
      Paikka on maksullinen.

      • Anonyymi

        Kiitos!
        Itselläni ei siis ole vielä kokemusta kun oon kerännyt rohkeutta tähän asti.
        Ja tietysti käyttäytyminen asiallista…


      • Anonyymi

        Idiootti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Itselläni ei siis ole vielä kokemusta kun oon kerännyt rohkeutta tähän asti.
        Ja tietysti käyttäytyminen asiallista…

        Jaa odotukset ovat siis korkealla? Ei siellä rekisteröidä ja kysellä kummassakaan miksi olet tullut tms ! Eli mitään erityisempää jännittämistä ei tarvita. Kuin menisit uimalaan tai saunaan!
        Jos ymmärrän oikein aloittajalla on jotain muuta odotetta paikoissa kuin itse päätarkoitus niissä on, aurinkokylvyt!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa odotukset ovat siis korkealla? Ei siellä rekisteröidä ja kysellä kummassakaan miksi olet tullut tms ! Eli mitään erityisempää jännittämistä ei tarvita. Kuin menisit uimalaan tai saunaan!
        Jos ymmärrän oikein aloittajalla on jotain muuta odotetta paikoissa kuin itse päätarkoitus niissä on, aurinkokylvyt!?

        Eipä oikeestaan sen ihmeempiä ajatuksia /odotuksia..
        Ehkä lievää tirkistelyn halua..
        mietin vaan lähinnä että jos alkaa sitten seisomaan, niin miten sitten kuuluu olla 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oikeestaan sen ihmeempiä ajatuksia /odotuksia..
        Ehkä lievää tirkistelyn halua..
        mietin vaan lähinnä että jos alkaa sitten seisomaan, niin miten sitten kuuluu olla 🤷‍♂️

        Jaa jos kulli alkaa jöpöttää, sehän on hyvä merkki että paikat ja tunteet ovat niiltä osin kohdallaan!
        Joku asian huomatessaan voi saada väärän "viestin" jos huomaa erektiosi, mutta tuskin sen suurempaa jos et ala "siintymään" eli näyttelemään se voi olla kohtalokasta riippuen paikasta!
        Jos et halua yleisesti näytellä "ekshibitionismisesti" tavaraasi, sen voi peittää jollain vaatteella jos muutenkin liika auringon paiste alapäähän ei ole UV.n takia hyväksi!

        Itse nauttisin jos saisi katsella komeaa seisovaa kullia ... jälleen paikasta riippuen!
        :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa jos kulli alkaa jöpöttää, sehän on hyvä merkki että paikat ja tunteet ovat niiltä osin kohdallaan!
        Joku asian huomatessaan voi saada väärän "viestin" jos huomaa erektiosi, mutta tuskin sen suurempaa jos et ala "siintymään" eli näyttelemään se voi olla kohtalokasta riippuen paikasta!
        Jos et halua yleisesti näytellä "ekshibitionismisesti" tavaraasi, sen voi peittää jollain vaatteella jos muutenkin liika auringon paiste alapäähän ei ole UV.n takia hyväksi!

        Itse nauttisin jos saisi katsella komeaa seisovaa kullia ... jälleen paikasta riippuen!
        :DDD

        Jos olet nainen, niin tämmöistä sitä varmaan jotenkin ajan takaa, pieniä katseiden vaihtoja, ehkäpä jopa hymyjä.. on minussa sen verran exhibitonistia..

        jos olet mies, niin katseemme ei varmaan kohtaa, mutta jöpötyksestä saisit tietysti nauttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet nainen, niin tämmöistä sitä varmaan jotenkin ajan takaa, pieniä katseiden vaihtoja, ehkäpä jopa hymyjä.. on minussa sen verran exhibitonistia..

        jos olet mies, niin katseemme ei varmaan kohtaa, mutta jöpötyksestä saisit tietysti nauttia

        Ai jaa? No jos kuitenkin tiedostat ja yhä jöpöttää" niin sekin merkki hyväksyvästä katseesta sinne alapään suuntaan!? Eihän sitä kieltääkään voi, katseita!
        😁😋😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? No jos kuitenkin tiedostat ja yhä jöpöttää" niin sekin merkki hyväksyvästä katseesta sinne alapään suuntaan!? Eihän sitä kieltääkään voi, katseita!
        😁😋😘

        Se on just näin.. alkaa pian jöpöttää ilman nudistirantaakin kun miettii miten ihanaa olisi jos joku nainen ’hyväksyvän’ katseensa antaisi seiskoille ☺️😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin.. alkaa pian jöpöttää ilman nudistirantaakin kun miettii miten ihanaa olisi jos joku nainen ’hyväksyvän’ katseensa antaisi seiskoille ☺️😘

        Tai seisokille 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai seisokille 😁

        Onko sulla komea "katseen kestävä" tai useammat katseet... Miten sitten jöpötys entistä voimakkaampanako?
        👋👋👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla komea "katseen kestävä" tai useammat katseet... Miten sitten jöpötys entistä voimakkaampanako?
        👋👋👌

        No pakko kehua sen verran että on.
        Ja veikkaan että kyllä, seisoisi entistä kovempana kun saisi katseita😉😁😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pakko kehua sen verran että on.
        Ja veikkaan että kyllä, seisoisi entistä kovempana kun saisi katseita😉😁😘

        Jos rohkenet, niin laita KIK viestiä niin voidaan jatkaa vaikka siellä 😊😘

        KIK:
        Waltsu_69


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rohkenet, niin laita KIK viestiä niin voidaan jatkaa vaikka siellä 😊😘

        KIK:
        Waltsu_69

        Mulle uusi foorumi, en ole "asiakas"... Mutta olet herkullisen avoin jotenkin tapaa kiinnostavakin, asiallisesti ottaen.
        Mutta ilolla seuraisin jos ei muutakaan... 😘👌
        🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle uusi foorumi, en ole "asiakas"... Mutta olet herkullisen avoin jotenkin tapaa kiinnostavakin, asiallisesti ottaen.
        Mutta ilolla seuraisin jos ei muutakaan... 😘👌
        🤔

        Täytyy kyllä sanoa ihan samat sanat sinusta.
        Kiehtoo ajatus kokonaisuudessaan, ja mukavia keskusteluja kanssasi on kyllä aikaan saatu jo😊
        Sähköpostia voi lähettää toki myös:

        [email protected]

        Olisi jotenkin kyllä kiva jatkaa kanssasi hieman ’privaatimmin’ ☺️😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa ihan samat sanat sinusta.
        Kiehtoo ajatus kokonaisuudessaan, ja mukavia keskusteluja kanssasi on kyllä aikaan saatu jo😊
        Sähköpostia voi lähettää toki myös:

        [email protected]

        Olisi jotenkin kyllä kiva jatkaa kanssasi hieman ’privaatimmin’ ☺️😘

        Kiitos olet eroottinen, ja hyvinkin vastaanottavainen näissä merkeissä. Sulla on kaikki "pallot ilmassa" kikit ja sp.t valikoimissa! Nimiä omia ja lainattuja myöten.
        Kiva kun olet niin vuorovaikutteinen...jopa estoton, eikö niin.
        Mutta en mä varmaan ole ketä haet... mielit seuraajaksesi!? Mutta uskon joku muu kerää näin potin ja saat sen mukaista postia?
        Mäen muuten käy nakurannoilla ym. kartan auringossa olemista vaikka liikun. Käyn kyllä kun sää sallii uimassa jne. tarkkailen siellä Waltsuja ja Willeja ja pömpöttäviä etumuksia ja paljaana tottakai!
        🐻🐼 💘👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos olet eroottinen, ja hyvinkin vastaanottavainen näissä merkeissä. Sulla on kaikki "pallot ilmassa" kikit ja sp.t valikoimissa! Nimiä omia ja lainattuja myöten.
        Kiva kun olet niin vuorovaikutteinen...jopa estoton, eikö niin.
        Mutta en mä varmaan ole ketä haet... mielit seuraajaksesi!? Mutta uskon joku muu kerää näin potin ja saat sen mukaista postia?
        Mäen muuten käy nakurannoilla ym. kartan auringossa olemista vaikka liikun. Käyn kyllä kun sää sallii uimassa jne. tarkkailen siellä Waltsuja ja Willeja ja pömpöttäviä etumuksia ja paljaana tottakai!
        🐻🐼 💘👅

        Jotenkin minusta taas alkoi enemmän ja enemmän tuntua siltä, että se olet juuri sinä ketä minä olen etsimässä 😉😘

        Enhän minäkään ole ehtinyt sinne nudistirannalle vielä ollenkaan 😂

        Mielelläni sinulle sitten jöpötystäni esittelisin, kunhan vaan aika ja paikka saadaan sovittua.
        Lupaisin kyllä ’kivikovan’ esiteltävän ja sinä selkeästi tykkäisit sitä vilkuilla 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin minusta taas alkoi enemmän ja enemmän tuntua siltä, että se olet juuri sinä ketä minä olen etsimässä 😉😘

        Enhän minäkään ole ehtinyt sinne nudistirannalle vielä ollenkaan 😂

        Mielelläni sinulle sitten jöpötystäni esittelisin, kunhan vaan aika ja paikka saadaan sovittua.
        Lupaisin kyllä ’kivikovan’ esiteltävän ja sinä selkeästi tykkäisit sitä vilkuilla 😘

        Hihih... Vai niin arvelisit että minulle haluaisit esitellä. Mä en vilkuilisi, vaan tuijottaisin ja saattaisin käydä jopa kiinni!😁
        Se ei ehkä se mistä tässä pitäisit? Jos olet enemmän "esittelijä"tyyppiä?
        Olet ilmeisen nuori "tyyppi" ja innokas sittenkin. Olisimpa minäkin!
        Ja elät haaveissa nakurannasta mutta et sinne ehtinyt, helteet ainakin hellittää tällä erää.
        Rannoilla ketkä siitä pitää on siedettävämpää vähemmissäkin lämpötiloissa!
        Mutta kiva tässä unelmoida kanssasi...
        😘😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihih... Vai niin arvelisit että minulle haluaisit esitellä. Mä en vilkuilisi, vaan tuijottaisin ja saattaisin käydä jopa kiinni!😁
        Se ei ehkä se mistä tässä pitäisit? Jos olet enemmän "esittelijä"tyyppiä?
        Olet ilmeisen nuori "tyyppi" ja innokas sittenkin. Olisimpa minäkin!
        Ja elät haaveissa nakurannasta mutta et sinne ehtinyt, helteet ainakin hellittää tällä erää.
        Rannoilla ketkä siitä pitää on siedettävämpää vähemmissäkin lämpötiloissa!
        Mutta kiva tässä unelmoida kanssasi...
        😘😋

        Jatkan tätä ihanaa unelmointia 😊
        En nyt ihan niin noviisi ole, että vähästä säikähtäisin..
        Olen aika varma että suorastaan tykkäisin siitä kun vähän ’silittelisit’ kivikovaa kaluani 😁
        Tai tekisit jotain muutakin..
        Saattaisin jopa itsekin hieman sinua hyväillä, siis jos luvan saisin ja siitä tykkäisit.

        Ai että kun nyt pääsisi esittelemään sinulle miltä kunnon jöpötys näyttää 😂😘😉

        Kyllähän tässä alkaa jo tehdä mieli oikeasti sinut tavata 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tätä ihanaa unelmointia 😊
        En nyt ihan niin noviisi ole, että vähästä säikähtäisin..
        Olen aika varma että suorastaan tykkäisin siitä kun vähän ’silittelisit’ kivikovaa kaluani 😁
        Tai tekisit jotain muutakin..
        Saattaisin jopa itsekin hieman sinua hyväillä, siis jos luvan saisin ja siitä tykkäisit.

        Ai että kun nyt pääsisi esittelemään sinulle miltä kunnon jöpötys näyttää 😂😘😉

        Kyllähän tässä alkaa jo tehdä mieli oikeasti sinut tavata 🥰

        Hmmm....mahtavaa olet nyt niin "kuumalla" päällä, että vaikea uskoakaan! Toivoisit ja odottaisit jopa kosketustakin... Se olisi enemmän kuin toivottua.
        En halua tuottaa pettymystä, mutta kuitenkin voin vaan kuvitella millainen mies olet.
        Hyvä ettet säikähdä pienistä, sillä olet itse ylläpitämässä tätä "unelmaa" jotain suurta jota sulla on, mitä harvat osaa tuoda esiin näin sanallisesti arvoituksellisesti ja kauniisti jopa. Eläydyn tähän olet aika kiinnostava myönnän, olet hyvä "jöpöttäjä", sanat hyvin valittuja.
        😆😍🤗 Namm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm....mahtavaa olet nyt niin "kuumalla" päällä, että vaikea uskoakaan! Toivoisit ja odottaisit jopa kosketustakin... Se olisi enemmän kuin toivottua.
        En halua tuottaa pettymystä, mutta kuitenkin voin vaan kuvitella millainen mies olet.
        Hyvä ettet säikähdä pienistä, sillä olet itse ylläpitämässä tätä "unelmaa" jotain suurta jota sulla on, mitä harvat osaa tuoda esiin näin sanallisesti arvoituksellisesti ja kauniisti jopa. Eläydyn tähän olet aika kiinnostava myönnän, olet hyvä "jöpöttäjä", sanat hyvin valittuja.
        😆😍🤗 Namm.

        Kiitos kauniista sanoistasi..
        Tuntuu, että ne taitavat voimistaa entisestään seisokkia 😘😁

        Ihanaa olisi että tämä tarina saisi arvoisensa päätöksen, ja komeuteni pääsisi tarkkojen silmiesi, kauniin hymysi, taitavien käsiesi ja ..
        Hmm.. 🥰 käsittelyyn.

        Mistä sinunkaltaisia naisia oikein löytyy ☺️
        Kerro vaan minne syrjäiselle kalliolle minun pitää mennä, niin saavun sovittuna ajankohtana, jotta voit ’löytää’ minut 🥰

        Mutta., siitä olisi kiva sopia vaikka sähköpostilla, muuten siellä ketjun lukijämäärästä päätellen 😂 saattaisi olla joitain muitakin, jotka yrittäisivät varmaankin vetää sinua höplästä esiintyen minuna…😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi..
        Tuntuu, että ne taitavat voimistaa entisestään seisokkia 😘😁

        Ihanaa olisi että tämä tarina saisi arvoisensa päätöksen, ja komeuteni pääsisi tarkkojen silmiesi, kauniin hymysi, taitavien käsiesi ja ..
        Hmm.. 🥰 käsittelyyn.

        Mistä sinunkaltaisia naisia oikein löytyy ☺️
        Kerro vaan minne syrjäiselle kalliolle minun pitää mennä, niin saavun sovittuna ajankohtana, jotta voit ’löytää’ minut 🥰

        Mutta., siitä olisi kiva sopia vaikka sähköpostilla, muuten siellä ketjun lukijämäärästä päätellen 😂 saattaisi olla joitain muitakin, jotka yrittäisivät varmaankin vetää sinua höplästä esiintyen minuna…😁

        Kaikki kauniskin unelmointi päättyy aikanaan... vaikka väärillä nuoteilla.
        Mutta kiitos kaunis tästä nyt, ja hyvää nude-kesän aloitusta - vielä on kesää jäljellä!
        Tämä sama myös innokkaille satumme seuraajille!
        Hyvää kesän jatkoa jöpöllesi ja noin muuten!
        😆😁😘


    • Anonyymi

      Sperma lentääää

    • Anonyymi

      Runkkasit siis.

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe