Onko kokkolan alueella missään uimapaikkaa missä voisi uida nakuna esim.hiekkakuoppa tai jotai sellaista kiinnostunut
Vastaukset 12
- Anonyymi
Samaa olemme miettineet. Jos joku vinkkaa rauhallisen paikan niin täällä ois 50v pariskunta kiinnostunut
- Anonyymi
Joo olisi kiva tietää 59v um minä
- Anonyymi
Miten niin eikös nudismi ole aika luonnollista
- Anonyymi
siellä nyt ei ainakaan saa olla nakuna!!! Miksi olet tällä sivulla kun suhtaudut noin kyynisesti?
- Anonyymi
Antaa meidän naturistien nauttia rajattomasta rusketuksesta mikä sen ihananpaa kauniina kesäpäivänä paikkoja pitäisi olla enenmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa meidän naturistien nauttia rajattomasta rusketuksesta mikä sen ihananpaa kauniina kesäpäivänä paikkoja pitäisi olla enenmän
Itse tapaan käydä Tallamo koivistonmontuilla Kokkolasta vähän pohjoiseenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olisi kiva tietää 59v um minä
Millainen Vartalo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen Vartalo?
Ihan normaali omastamielestä 186/89
- Anonyymi
Ilmat lämpenee tänään voisi jonnekin mennä ottamaan rajatonta
- Anonyymi
Niuvanniemen suljettuosasto olisi sinulle oikea paikka.
- Anonyymi
Lisää rantoja naturisteille suomessa piisaa kyllä rantaviivaa jokaiselle
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654