Olen 4:n vuosikymmenen aikana lomaillut kohteessa n. 30 x.
Mukavien lomasäiden lisäksi sinne on vetänyt vapaa, halpa ja vaivaton ostoseksi.
Sitä tarjotaan jo pienellä rantakävelyllä useita kertoja.
Varminta on vuokrata opas pikkubaareista. Mammalle joutuu tosin maksamaan 300 bahtia koska menettää työntekijänsä päiväksi. Tällöin kuitenkin välttyy mahdolliselta varkaudelta.
Kaikki seuralaiseni ovat olleet aivan ihania. Ystävällisiä, ymmärtäväisiä ja avuliaita.
Ongelmani on ollut lähinnä ikuisen täydellisyyden tavoittelu. Olen pitänyt tyttöjä yleensä vain vuorokauden ja taas puskenut uutta parempaa etsien sellaista koskaan löytämättä.
Toki pidempiaikaisiakin seuralaisia on ollut mutta kuittaan ne laiskuudella.
Nyt miettien en pitäisi n. 300:n thaitytön nainteja huonoina valintoina.....
Pattayan matkaajan pohdintoja.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulitko koskaan miettineeksi että miten vapaaehtoisesti ovat mukana tuollaisessa?
Ihmiskaupasta kyse, halusit sitä myöntää tai et.
Mites jos se olisikin oma tyttäresi pakotettuna toimimaan noin? - Anonyymi
Suomi24:ssä on myös matkailu- ja seksipalstat. Miksi toistelet täällä noita iänikuisia seksinostomatkojasi?
- Anonyymi
Et sinä köyhä luuseri ole käynyt missään.
Noloa olla tuossa iässä neitsyys tallella.
Säälittävää. - Anonyymi
No hyvä. Kirjoitan sitten ylistävästi Ataminin Thaimaan lomamatkoilta, kuten Atamoni on itsekkin kirjoittanut. Thaimaassa saa ... hmmm... ...hmm.. ladyboy... ja ... hmm.. hmm... ... hmm. Kolmekymmentä kertaa vuodessa matkustan Thaimaaseen ... hmm.. hmm.. hmm... ladyboy on ihana... hmm ...
Meniko oikein tällä kertaa ?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Heh heh...., ei mennyt oikein.
30 x neljällä eri vuosikymmenellä on oikein.Eli 300 miesten kanssa ei se AIDS kuitenkaan analmanin peffaa haittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eli 300 miesten kanssa ei se AIDS kuitenkaan analmanin peffaa haittaa.
Kukkahattutädit ja kommunistihomot kirjoittelevat kateellisina pilattua elämäänsä.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kukkahattutädit ja kommunistihomot kirjoittelevat kateellisina pilattua elämäänsä.
Sanoo vanha luuseri joka ei saa naista kuin ostettuna 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo vanha luuseri joka ei saa naista kuin ostettuna 😂
Tai miehiä 300 ladyboyta kyllä halvalla saa no siihen analmanin eläke just ja just riittääkin onko se sit kovin maininnan arvoinen asia..
Min on kans ajatellu lähteä parin kuukauden lomalle. Ihan chillisti vaan kaikesta hyvästä nauttien. Mut ei mua haittais vaikka sieltä tulis muija mukana. Viisas ja hyvännäköinen. Ei siis saa olla niin tyhmä kuin thaikut noin yleisesti eikä saa näyttää apinalta. Mut ilman paineita mennään ja lomasta nautitaan..
Hmm.... Timmyy..., siis haaveissasi on viisas nainen Thaimaasta joka ei olisi apinan näköinen...?
Vedä itsesi pöntöstä alas ääliö.ViktorAtaman kirjoitti:
Hmm.... Timmyy..., siis haaveissasi on viisas nainen Thaimaasta joka ei olisi apinan näköinen...?
Vedä itsesi pöntöstä alas ääliö.No mitä pahaa tuossa on, valaise mua.
ViktorAtaman kirjoitti:
Vedä itsesi pöntöstä alas ääliö.En oo siellä käynyt, myönnetään. Mut läheinen asunut vuodesta 2014 ja keskusteluissa mennään monesti maan tapoihin ja kulttuuriin.
Jotka haisevat. No ehkä se on hyvä nähdä omin silmin ja muodostaa mielipide vasta sitten.
Nyt mulla on mielikuva että lähes kaikki akat ovat hutsuja. Ja tekevät salaa vaikka olisivat parisuhteissa. Kaikki mitä thai tekee on tarkoitus saada länkkärin rahat itselleen. Ja olet huono tytär jos et tässä onnistu.
Talouden hoito retuperällä kans. Bailataan yökerhoissa joissa esitetään menestyjää. Tosi asiassa asutaan hökkelikylössö ja syödään samaa haisevaa riisiä aamusta iltaan!
Tässä jotain mitä mulle on hymyjen maasta kerrottu. 😐- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Vedä itsesi pöntöstä alas ääliö.Ihan yhtä paha ääliö olet itse.
Mielenkiintoista tietoa. Itse olen ihmetellyt hieman erilaista asiaa, nimittäin pohjois-suomessa homobaarien puuttumista.
Heti Haaparannalla Ruotsin puolella on homobaari, vain alle kilometrin päässä Suomen rajasta.
Paikka on hyvin suosittu pohjois-suomalaistenkin kaappi homojen keskuudessa.
Avoimempaa homokulttuuria toivoisin myös pohjois-suomeen ettei tarvitsisi ostaa bussilippua Tornioon/ Haaparannalle pelkästään sen vuoksi että näkee rentoa homojen juhlintaa ja homojen tankotanssia.- Anonyymi
Jättikö poikaystävä sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättikö poikaystävä sinut?
No, lähtihän se ulkoministeri Haavistonkin mies välillä Eurooppaan mutta palasi kuitenkin takaisin Pekan hellään hoitoon ❤️
Pekka itse seikkaili sen aikaa oman avustajansa kanssa, joten älä Delfiini vaivu epätoivoon, voi se karvaukkosi sieltä vielä tulla takaisinkin 💞
- Anonyymi
Viki,
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään moniko on ollut omia lapsia? Ja moniko omista lapsista päätyi raskaaksi myös omalle isälleen? En koita tällä kertaa väittää että tiesit sukulaissuhteesta, spekuloin sillä että ET tiennyt.
Oletetaan että tosiaan siellä olet 4 eri vuosikymmenen aikana käynyt, nämä vuosikymmenet lienevät 2010 luku, 2000 luku, 1990 luku ja 1980 luku.
No, oletetaan että joku silloin 80 luvulla tuli raskaaksi, mikä on kovin todennäköistä päätellen mitenkä asiasta kerrot, niin tuo jälkikasvu oli jo 2000 luvulla tarpeeksi vanhaa että kelpaisi sulle.
Kerroit taannoin tarinaa mitenkä olit siellä Suomalaisten tyttäriesi kanssa ja pokasit jonkun suurin piirtein heidän ikäisen, ja tytöt sitten tulivat keskenään hyvin toimeen.
Mikä olisi todennäköisyys sille että tulivat hyvin toimeen siksi että olivatkin sisaruksia?
Olet joka tapauksessa päätellyt että sulla olisi siellä hyvinkin ainakin joitain lapsia; ja et voi lähteä oletuksesta että lapsilla olisi vaaleat hiukset, se kun on tässä spekuloinnissa se epätodennäköisin asia; mustahiuksisuus on niin dominoiva geeneissä että jälkeläisesi olisivat siellä hyvinkin tummatukkaisia. Sama pätee silmänväriin, jos sulla siniset on, lapsilla lähes täydellä varmuutella ei olisi.
Ennenkuin kuittaat tämän trollailuna; jos lapsen äitin on ollut osana ihmiskauppajärjestelmää, on hyvin epätödennäköistä että syntyvät puoliulkomaalaiset tyttäret mihinkään muunun ammattiin pätyvät, rahaa kun koulutuksii ei ole, ja sutenööreille tuollaisissa oloissa prostituoitujen lapset on helppoa saalista.
Jotenka tähän lopuksi, kun nyt sulta toivottavasti menee yöunet hetkeksi, millainen isä toimii noin; hylkää lapsensa tuollaiseen köyhyyteen? Ne lapset siellä on ihan samalla tapaa sun lapsia kuin ne Suomessa syntyneet, sama määrä sun geenejä.
Lapsiparat.Kiitoksia vaivan näöstäsi puntaroidessasi mahdollisia ajatuksiani.
Olet oikeassa että olen joskus pohtinut etä voisiko minulla olla jälkeläisiä esim. Thaimaassa, Intiassa, Filippiineillä tai vaikkapa Kambuzeassa?
Ajatus tuntuu sangen viehättävältä- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitoksia vaivan näöstäsi puntaroidessasi mahdollisia ajatuksiani.
Olet oikeassa että olen joskus pohtinut etä voisiko minulla olla jälkeläisiä esim. Thaimaassa, Intiassa, Filippiineillä tai vaikkapa Kambuzeassa?
Ajatus tuntuu sangen viehättävältäJa sua ei häiritse että hylkäät lapsesi kurjuuteen?
Millainen psykopaatti pitää olla että on tuollainen?
Itse kärsin ajatuksesta pelkästään sivullisena. Anonyymi kirjoitti:
Ja sua ei häiritse että hylkäät lapsesi kurjuuteen?
Millainen psykopaatti pitää olla että on tuollainen?
Itse kärsin ajatuksesta pelkästään sivullisena.Niin...
Aikoinani hehkuttelin itseäni ajatuksella että olisin psykopaatti, se tuntui todella kiinnostavalta.
Tuttavapiiriini kuuluu pari kallonkutistajaa jotka torppasivat tämän itseäni viehättävän ajatuksen. Sanoivat että olen lämminhenkinen ja maailmoja ymmärtävä.
Lieneekö siinä sitten ollut kaverilisää, tiedä häntä.
Olen köyrinyt vierailla mailla ainoastaan kuninkaallisten tai hyvin varakkaiden perheiden tyttäriä joten mahdollisten jälkeläisieni tulevaisuuden näkymät ovat suorastaan loisteliaat.
Katson myös toimintani olleen rodun jalostusta parhaimmillaan. Olenhan voinut siittää äly- koko- sekä valkoisen ihoni perimää mahdollisille jälkeläisilleni joilla sen vuoksi on ymäristön kakaroita paremmat mahdollisuuden selvitä elämän melskeistä.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Niin...
Aikoinani hehkuttelin itseäni ajatuksella että olisin psykopaatti, se tuntui todella kiinnostavalta.
Tuttavapiiriini kuuluu pari kallonkutistajaa jotka torppasivat tämän itseäni viehättävän ajatuksen. Sanoivat että olen lämminhenkinen ja maailmoja ymmärtävä.
Lieneekö siinä sitten ollut kaverilisää, tiedä häntä.
Olen köyrinyt vierailla mailla ainoastaan kuninkaallisten tai hyvin varakkaiden perheiden tyttäriä joten mahdollisten jälkeläisieni tulevaisuuden näkymät ovat suorastaan loisteliaat.
Katson myös toimintani olleen rodun jalostusta parhaimmillaan. Olenhan voinut siittää äly- koko- sekä valkoisen ihoni perimää mahdollisille jälkeläisilleni joilla sen vuoksi on ymäristön kakaroita paremmat mahdollisuuden selvitä elämän melskeistä.Mutta mites tuo pohdinnan toinen puoli.
Koska prostituoitujen äitien tyttäret noissa maissa helposti päätyy myös alalle kun vaihtoehtoja ei ole, niin 40 vuosikymmenessä olisi jo toinen sukupolvi ehtinyt mahdollisesti tulla eteen.
Oletko miettinyt todennäköisyyttä tuollaiseen?
Selvästi et halua ajatella asiaa, sen verran meni taas sun vastaus tyhjänpuhumisen puolelle.
No, mietit sitten illalla nukkumaan mennessä kun uni ei tule; myönnät sitä tai et.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832