Hoi ihmiset!
Kaipasin AVULIAITA vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Keskeytin armeijan 7v sitten J-kauden loppupuolella (6kk palvelus) erilaisten henkisten ja fyysisten rasitteiden takia. Myöhemmin minulle määrättiin vapautus rauhanajan palveluksesta, ja olen
siitä lähtien vain elänyt normaalia elämää, opiskellut, ollut työelämässä ja armeija aiheet jäänyt pois elämästäni ja mielestäni. Nyt on elämäntilanne hyvin erilainen ja olisin fyysisesti että henkisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin ja ajattelin että perkele voisin lähteä suorittamaan tuon varusmiespalvelukseni loppuun.
Olisiko minulla mahdollisuus vielä yrittää AUKKIIN? vai onko minun nakki jo kiveen hakattu, kun olen jo P-kauden käynyt ja 6kk palvelus oli myös jo tiedossa. Jos nyt lähtisin suorittamaan palveluksen loppuun, olisi aika kiva jos siinä olisi "a little something something" kylkiäisiksi, kuten tämä aliupseerikurssi.
Jos pystyn lääkärin kanssa puhumaan ja todistamaan olevani henkisesti terve, ja saanut apua sen suhteen näiden vuosien aikana, haittaakohan se silti mahdollisesti jos hakisin vaikka jälki AUKKIIN jos en enään normi AUKKIIN pääsisikään.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
C-paperit takas armeijaan. AUK?
Anonyymi
2
1148
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm yleensä on puhe ollut että palvelusaika ei voi muuttua sen ilmoitetun ajan jälkeen, mutta toisaalta sulla tuskin on sodanajan paikka kiveenhakattu jos se on kesken jäänyt. Kannattais varmaan kysellä joltain kapiais tutulta tai kysellä lisätietoja AU santsareitahan kyllä on yleensä
- Anonyymi
Oletko reservissä? jos olet, niin https://intti.fi/reservin-taydennyskurssit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142013Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831554Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1511373Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49892Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas129815Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807