C-paperit takas armeijaan. AUK?

Anonyymi

Hoi ihmiset!

Kaipasin AVULIAITA vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Keskeytin armeijan 7v sitten J-kauden loppupuolella (6kk palvelus) erilaisten henkisten ja fyysisten rasitteiden takia. Myöhemmin minulle määrättiin vapautus rauhanajan palveluksesta, ja olen
siitä lähtien vain elänyt normaalia elämää, opiskellut, ollut työelämässä ja armeija aiheet jäänyt pois elämästäni ja mielestäni. Nyt on elämäntilanne hyvin erilainen ja olisin fyysisesti että henkisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin ja ajattelin että perkele voisin lähteä suorittamaan tuon varusmiespalvelukseni loppuun.

Olisiko minulla mahdollisuus vielä yrittää AUKKIIN? vai onko minun nakki jo kiveen hakattu, kun olen jo P-kauden käynyt ja 6kk palvelus oli myös jo tiedossa. Jos nyt lähtisin suorittamaan palveluksen loppuun, olisi aika kiva jos siinä olisi "a little something something" kylkiäisiksi, kuten tämä aliupseerikurssi.

Jos pystyn lääkärin kanssa puhumaan ja todistamaan olevani henkisesti terve, ja saanut apua sen suhteen näiden vuosien aikana, haittaakohan se silti mahdollisesti jos hakisin vaikka jälki AUKKIIN jos en enään normi AUKKIIN pääsisikään.

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!

2

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm yleensä on puhe ollut että palvelusaika ei voi muuttua sen ilmoitetun ajan jälkeen, mutta toisaalta sulla tuskin on sodanajan paikka kiveenhakattu jos se on kesken jäänyt. Kannattais varmaan kysellä joltain kapiais tutulta tai kysellä lisätietoja AU santsareitahan kyllä on yleensä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2403
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe