Pitkään eli jo vuosia olen kesällä huonossa vedossa, lukossa ja ahdistunut, uskon sen liittyvän valon määrään joka laukaisee jotakin hormonaalisia juttuja. Kesä on ihana kun on valoa mutta minut se sairastuttaa.
Onko muilla kokemuksia tästä.
Syksyllä saan virtaa kummasti.
Valon määrä/ ahdistus
3
279
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Ahdistaa myös kesällä.
- Anonyymi
Joillain ihmisillä sukupuolen katsomatta ja ikään katsomatta.Kohti valoa viimeistän helmikuun loppu,Ahdistaa masentaa ja selvitäkseen tilanteen tajuavat hakea lääkäriltä lääkeitä.Sama heillä alkaa kohti pimeään eli elokun loppu vimeistän syyskuu ja sama asia selvitäkseen läkäriltä läkeitä.Kun ovat uraputkessa,eivät kestä,Mutta salavt tilanteet.Mikä värin lähisukua kohtaan ,olisi ymärrys.Eikä turhan sukset menisi ristin. Itseläni meni äitinä/ anoppina.kun molemmat veti kohti valoa ja kohti pimeää lääkkeitä satunaisesti. salaten sen miksi vaikeaa? Kunnes normalisoitui lääkeiden aloitetua syömään.Nimen oman uraputkessa olevat " akateemiset"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181