YouTubessa leviää "Vuokraisäntä Uuno Turhapuro" -niminen video jota monet ovat erehtyneet luulemaan "kadonneeksi Uuno Turhapuro elokuvaksi". Todellisuudessa kyseessä on vuonna 1996 esitetystä Turhapuro TV-sarjasta koostettu "elokuva".
Eli mitään "Vuokraisäntä Uuno Turhapuro" -elokuvaa ei oikeasti ole ollut olemassakaan.
Kyseiseen YouTube videoon on taidokkaasti väärennetty muun muassa alkutekstit, myös elokuvan sävyt on muutettu mustavalkoiseksi.
Vuokraisäntä Uuno Turhapuro -elokuva
Anonyymi
4
12001
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hyvä meinasin jo että joo on se
- Anonyymi
Uuno seipäänä,
On vanhempaa tuotantoa,
Vuodelta 1977 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuno seipäänä,
On vanhempaa tuotantoa,
Vuodelta 1977ei pidä paikkaansa, esim tuon tenavatähden valmistus alkoi vasta vuonna 1982...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuno seipäänä,
On vanhempaa tuotantoa,
Vuodelta 1977!977 ???? *Jopas on Vesku vanhan näköinen jo tuolloin. Et valoja noihin väitteisiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512