Keitä ne ovat jotka eivät ole hakeneet kolmatta korona rokotusta ?

Anonyymi

Onko ne noita rapajuoppoja vai muita syrjäyrtyneitä ? Pitääkö vastuullisten ihmisten odotella, tuota vastuutonta sakkia ennen kun neljäs rokote annetaan ikääntyneille ? Aihe tuli mieleen MTV3 uutisista.

221

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eihän oo ensimmäistäkä piikkiä, maskeja kyllä jemmassa jos pitää ruukas liikkua tms

      koronalta suojaa muutkin keinot ku joku kokeellinen piikki, jonka pitkä aika vaik ei tiedossa..

      talidomidi myyjät voiton riemuisina pakkomöi sitä kaikille ettei tule ees riippuvutta.. no tuli kädettömät ja jalattomat vauvat..

      • Anonyymi

        Eläkä ota piikkiä.


      • Anonyymi

        esim nämä maitohappo bakteerit, jos siellä suojaus jyllää, kuulemma hyödyttää?
        etäisyys on muutenkin hyvä ihmisin kun voi joku varas tunkea iholle lompsaa repimään muuten tai puukottaa tms.

        flunssa ollut iät ajat, silti ei maski pakkoa?? sehän tosi paha jos tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim nämä maitohappo bakteerit, jos siellä suojaus jyllää, kuulemma hyödyttää?
        etäisyys on muutenkin hyvä ihmisin kun voi joku varas tunkea iholle lompsaa repimään muuten tai puukottaa tms.

        flunssa ollut iät ajat, silti ei maski pakkoa?? sehän tosi paha jos tulee?

        entä miksei hyttysistä kansallista hätätilaa?

        pogostan tautiin ei ole paranus keinoa ja se voi tulla lopuksi ikää riesaksi lopppukesän ja syksyn hyttys pistoista?
        samoin jänis rutto hyttys pistoista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä miksei hyttysistä kansallista hätätilaa?

        pogostan tautiin ei ole paranus keinoa ja se voi tulla lopuksi ikää riesaksi lopppukesän ja syksyn hyttys pistoista?
        samoin jänis rutto hyttys pistoista??

        ne jotka kuoli jo kahteen ekaan.


      • Anonyymi

        Olen 57v. Mies, enkä ole ottanut ensimmäistäkään koronapiikkiä. Enkä ota.
        Ettekö te huomanneet että kokonaiskuolleisuus ja koronakuolleisuus kävi kasvamaan vasta kesäkuusta 2021 alkaen? Kun rokotukset kävivät täydellä teholla vaikuttamaan.
        Totuus on että korona on rokottamattomalle yhtä vaarallinen kuin tavallinen kausiflunssa.
        Vuonna 2020, ennen rokotteita, kuoli Suomessa infulenssaan (koronakuolemat mukana tilastossa) n. 580 ihmistä. Normaalina vuotena ennen koronaa kuoli 500-1200.
        Mitään epidemiaa ei siis ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 57v. Mies, enkä ole ottanut ensimmäistäkään koronapiikkiä. Enkä ota.
        Ettekö te huomanneet että kokonaiskuolleisuus ja koronakuolleisuus kävi kasvamaan vasta kesäkuusta 2021 alkaen? Kun rokotukset kävivät täydellä teholla vaikuttamaan.
        Totuus on että korona on rokottamattomalle yhtä vaarallinen kuin tavallinen kausiflunssa.
        Vuonna 2020, ennen rokotteita, kuoli Suomessa infulenssaan (koronakuolemat mukana tilastossa) n. 580 ihmistä. Normaalina vuotena ennen koronaa kuoli 500-1200.
        Mitään epidemiaa ei siis ollut.

        Mitähän tilastoja nyt latelet.


      • Anonyymi

        Viimmevuonnakos tämä tapahtui ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 57v. Mies, enkä ole ottanut ensimmäistäkään koronapiikkiä. Enkä ota.
        Ettekö te huomanneet että kokonaiskuolleisuus ja koronakuolleisuus kävi kasvamaan vasta kesäkuusta 2021 alkaen? Kun rokotukset kävivät täydellä teholla vaikuttamaan.
        Totuus on että korona on rokottamattomalle yhtä vaarallinen kuin tavallinen kausiflunssa.
        Vuonna 2020, ennen rokotteita, kuoli Suomessa infulenssaan (koronakuolemat mukana tilastossa) n. 580 ihmistä. Normaalina vuotena ennen koronaa kuoli 500-1200.
        Mitään epidemiaa ei siis ollut.

        57 v noin tyhmä ja yksinkertainen.
        Toivottavasti tyhmyys ei kauheasti ole vaikeuttanut elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim nämä maitohappo bakteerit, jos siellä suojaus jyllää, kuulemma hyödyttää?
        etäisyys on muutenkin hyvä ihmisin kun voi joku varas tunkea iholle lompsaa repimään muuten tai puukottaa tms.

        flunssa ollut iät ajat, silti ei maski pakkoa?? sehän tosi paha jos tulee?

        Ne on omilla aivoillaan ajattelevia jotka ei tota paskaa anna itteensä piikittää.Ja ne piikitetyt niitä supertartuttajia on jotka tota tautia ykläpitää, valitetettavasti.


      • Anonyymi

        Korinapiikillee kuukauden välein MARS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim nämä maitohappo bakteerit, jos siellä suojaus jyllää, kuulemma hyödyttää?
        etäisyys on muutenkin hyvä ihmisin kun voi joku varas tunkea iholle lompsaa repimään muuten tai puukottaa tms.

        flunssa ollut iät ajat, silti ei maski pakkoa?? sehän tosi paha jos tulee?

        Älä vertaa koronaa tavalliseen flunssan, kummallista että kouluttamattomat ihmiset vääntelee teorioita asiasta mistä eivät tiedä mitään


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Mitähän tilastoja nyt latelet.

        Taas yksi joka on tehnyt omia omituisia johtopäätöksiä .
        Tavallista flunssaa oli hyvin vähän Pohjoismaissa koska sen virus ei jostain syystä levinnyt sinä vuonna. Sitten että katselee ainoastaan suomen tilastoja , kun kaikki pohjoismaat saivat Koronan eri aikoina riippuen näistä omahyväisistä jotka taltuttivat toisia kun heillä ehkä oli lievä variantti taudista . Joten älä rokote itseäsi mutta älä liiku liioin ihmisten ilmoilla sitten , ei voi muuta kun sanoa että Pässi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        57 v noin tyhmä ja yksinkertainen.
        Toivottavasti tyhmyys ei kauheasti ole vaikeuttanut elämää

        Kyllä luulen että vaikuttaa aika lailla , ja luulee olevansa hyvin tietoinen , tällainen kun tulee korona osastolle itkee siellä ja pyytää että heidät pelastettaisiin , niin että hyvä on olla suuri suustaan , niinkauan kun itse saa tartunnan , siinä sivulla tartuttaneen myös muita
        Juuri se on sitä tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        57 v noin tyhmä ja yksinkertainen.
        Toivottavasti tyhmyys ei kauheasti ole vaikeuttanut elämää

        sinä tässä olet yksinkertainen , vuonna 2021 -800 urheilijaa kuollut kilpakentillä tai harjoituksissa, rokotteet aiheuttavat verisuonitukokksia jotka aiheuttavat veritulpan aivoihin , ruumiinjäseniin tai sydämeen,,


      • Anonyymi

        NE 2 piikkiä ottaneet sairastuivat tai kuolivat jo.
        Apinarokko patogeeni oli jo siinä Piikissä ja nyt se näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        57 v noin tyhmä ja yksinkertainen.
        Toivottavasti tyhmyys ei kauheasti ole vaikeuttanut elämää

        Huonokuntoista 0,5% väkeä pelastetaan influenssalta, kun koko kansa yritetään rokottaa pelottelemalla ,varmuuden vuoksi

        Miljardeja euroja tuhlataan terveeseen väestöön

        😂😂😂😁😁😁😋😋😋😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luulen että vaikuttaa aika lailla , ja luulee olevansa hyvin tietoinen , tällainen kun tulee korona osastolle itkee siellä ja pyytää että heidät pelastettaisiin , niin että hyvä on olla suuri suustaan , niinkauan kun itse saa tartunnan , siinä sivulla tartuttaneen myös muita
        Juuri se on sitä tyhmyyttä.

        Kalma noutaa myös hyväkuntoisen, mutta ei koronapelottelusta johtuen


    • Anonyymi

      Ohjeet ovat olleet vähän ristiriitaisia, kun korona keväällä levisi vltoimenaan, monet sairastuivat siihen. Silloin sanottiin että kaksikin rokotetta sairastetun koronan kanssa antaa riittävän suojan.

      Itselläni kolme rokotetta eikä koronaa sairastettuna. Otan neljännen heti kun saan.

      • Anonyymi

        No huomenna iltapäivällä, se nähdään paljonko on kuolleita, sairaalahoidossa ja teholla.


      • Anonyymi

        Minä otin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huomenna iltapäivällä, se nähdään paljonko on kuolleita, sairaalahoidossa ja teholla.

        Ota huomioon että kuolleet on n 80-100 vuotiaita. Silloin onkin jo aika lähteä.oli piikkiä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huomenna iltapäivällä, se nähdään paljonko on kuolleita, sairaalahoidossa ja teholla.

        No kun et ota tokotetta, niin kannattaa sit ottaa henkivakuutua ja perintöasiat selviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et ota tokotetta, niin kannattaa sit ottaa henkivakuutua ja perintöasiat selviksi.

        Turha pelotella.


      • Anonyymi

        Mulla 2 sairastettua kotonaa, lievänä flunssana. Niin muilla tutuillakin. Rokotetutkin2-3x piikitetyt sairastu töissä, se mitään suojannu. Jopa kiprämpiä olivat, jatkuvasti valittavat päätään vielläkin, ja olojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomioon että kuolleet on n 80-100 vuotiaita. Silloin onkin jo aika lähteä.oli piikkiä tai ei.

        Muista tuo kun (jos) täytät 80.


      • Anonyymi

        Perustervettä parempikuntoinen?
        Voiko olla perussairasta parempikuntoinen?

        Ettet nyt sekoita kahta asiaa keskenään? Ymmärrätkö? Sinun kuntosi voi olla parempi terveeseen verrattuna, vaikka olisitkin jotenkin sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha pelotella.

        Miten niin pelotella , täyttä asiaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustervettä parempikuntoinen?
        Voiko olla perussairasta parempikuntoinen?

        Ettet nyt sekoita kahta asiaa keskenään? Ymmärrätkö? Sinun kuntosi voi olla parempi terveeseen verrattuna, vaikka olisitkin jotenkin sairas.

        Niin, kun normaalipainoinen hyväkuntoinen ihminen on perusterve, niin olen tiukemmassa kunnossa.

        Alle 30-vuotias kaupunkilainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pelotella , täyttä asiaa .

        Pelottelu? täyttä Aasiaa...


    • Anonyymi

      Vikapäitä ovat he.

      Vain todella tyhmä jättää koronarokotteita ottamatta.

      • Anonyymi

        Hienoa kuulla lääketieteen lisensiaatin näkemys. Eiku vai jäikö sulla se amis silloin kesken?


      • Anonyymi

        Vain todella typerys ottaa rokotteen.


      • Anonyymi

        Opettelisit mainostamaan. Tuolla tavalla piikkejäsi ei oteta, vaikka maksaisit.


      • Anonyymi

        Miksi? Olet itse vikapää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain todella typerys ottaa rokotteen.

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain todella typerys ottaa rokotteen.

        Juuri niin typerykset ottavat sen koronarokotuksen.Ettekö vieläkään tajua tota kusetusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kuulla lääketieteen lisensiaatin näkemys. Eiku vai jäikö sulla se amis silloin kesken?

        Ei kun nimenomaan nuo rokotteen ottajat ovat niitä korkeastikoulutettuja hienohelmoja, joilla ei ole mitään luontaista vastustuskykyä eikä mitään hajua normaalista henkilökohtaisesta hygienian hoidosta kun aina joku muu siivoaa heidän jälkensä.


    • Anonyymi

      En ole hakenut vielä ensimmäistäkään. Enkä aio hakea.

      Minun puolestani muut voivat kyllä rokottautua, jos haluavat. Ja myös kuolla veritulppiin, sydänpysähdyksiin ynnä muihin, jos haluavat.

      Suomessa jo 171 on kuollut pian rokotusten jälkeen.
      https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista

      Maailmalla rokotekuolemia on tuhansia, luultavasti kymmeniä tuhansia. Pari maata mainitakseni, tietoa voi etsiä vaikkapa Britannian hallituksen sivuilta:
      https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine-adverse-reactions/coronavirus-vaccine-summary-of-yellow-card-reporting
      tai Ruotsin Läkemedelsverketin:
      https://www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/rapporterade-misstankta-biverkningar-coronavaccin#hmainbody3

      Ja nämä eivät ole salaliittoteorioita vaan valtioiden virallisesti julkaisemia tietoja.

      • Anonyymi

        Ei rokoteuskovaiset noita ymmärrä, vaikka sellainen ihme tapahtuisikin, että lukisivat. He eivät halua nähdä, koska ovat massapsykoosissa ja se rakennettu maailmankuva on ainoa oikea. Oli sitten miten paljon tahansa valheille rakennettu.


      • Anonyymi

        Te rokotevastaiset olette vikapäitä.


      • Anonyymi

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        ui jui tuli tippa linssiin 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        Moni muun serkku joka otti rokotteen kuoli sen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei rokoteuskovaiset noita ymmärrä, vaikka sellainen ihme tapahtuisikin, että lukisivat. He eivät halua nähdä, koska ovat massapsykoosissa ja se rakennettu maailmankuva on ainoa oikea. Oli sitten miten paljon tahansa valheille rakennettu.

        On jokaisen oma asia ottaa tai jättää. Ei tuosta kannata kinata koska toisinajattelevat- ja toimivat tekevät niin kuin parhaaksi näkevät. Heille Lycka till.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        Tiettyjen poliitikkojen kritisoijat halutaan vaimentaa näin iäksi. Se nyt vaan on totuus, että jokainen poliitikkokin on vain ihminen ja jokainen tekee virheitä joskus, myös poliitikot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        Minä oon2 sairastanu sen, ja moni tuttu/ sukua. Ei oo lääkäreitä tarvittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni muun serkku joka otti rokotteen kuoli sen jälkeen.

        Koronan ei teidän rokotevastaisten mielestä pitänyt tappaa ketään.

        Miten selitätte sen että 2020 talvella, ennenkuin korona oli lähtenyt leviämään ihmisten keskuuteen, erään Italialaisen kaupungin lehdessä oli keskimäärin vain kolme kuolinilmoitusta päivässä.

        Sitten kun korona tuli Italiaan, alkoi kuolinilmoituksia tulla yhä kiihtyvällä tahdilla, niin että juuri ennen korona sulkuja, niitä pelkkiä kuolinilmoituksia oli 11 sivua PÄIVÄSSÄ!

        Italialaiset vaativat päättäjiltään että tilanteeseen täytyy reagoida koska kaupunkilaisia kuolee kuin kärpäsiä. Päättäjät eivät kuitenkaan uskaltaneet reagoida, ennenkuin sama katastrofi toteutui Ranskassa ja levisi sitten sieltä ympärilleen.

        Te rokotevastaiset keskitytte pelkästään noihin tutkimuksiin, mutta te ette seuraa ollenkaan maailmaa ja sitä mitä on oikeasti tapahtunut. Eikä se ole mikään ihme että te jätätte nuo tärkeät asiat täysin huomioimatta. Te olette Venäläisten oligarkkien palkkaamia trolleja ja te olette helvetin tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        Ja mulla kuoli tuttu tukehtumalla ja oli mua paljon nuorempi.. ja serkku kuoli ku oli vielä vanhempi.. mummu kuoli ku se oli paljon vanhempi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te rokotevastaiset olette vikapäitä.

        Samoin minun nuori tuttavani , kun kuunteli näitä pökeröitä


      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat aika pieni kansana, kuolemaan joutaisivat vaikka niiden maiden kansat, jotka sikiävät kuin rotat. Tiedätte varmaan mistä maanosasta puhun.

        Euroopassa olisi helpompaa, kun tänne ei vähäälyisistä maista tungettaisi väkisin asumaan ja saamaan veronmaksajiemme tukia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        Juu, ei varmaan pessyt käsiään, syljeskeli maahan, tupakoi, räkää kaivoi likaisilla sormillaan nenästään ja pyyhki sitten kätensä seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon2 sairastanu sen, ja moni tuttu/ sukua. Ei oo lääkäreitä tarvittu.

        Ihan normaalia, että ihmisellä on välillä väsymystä, lihaskipuja, joskus kuumettakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla kuoli tuttu tukehtumalla ja oli mua paljon nuorempi.. ja serkku kuoli ku oli vielä vanhempi.. mummu kuoli ku se oli paljon vanhempi..

        Sydänsuruihin voi myös kuolla ja vitutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkkuni ei myöskään ottanut lainkaan rokotteita. Keväällä kuoli koronaan. Oli minua paljon nuorempi.

        Minun serkku kuoli myös influenssaan, vaikka oli paljon nuorempi ja ottanut 5 "korona"piikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun nuori tuttavani , kun kuunteli näitä pökeröitä

        Maskit taas naamalle, niin vältetään taas kerran kuolema

        🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia, että ihmisellä on välillä väsymystä, lihaskipuja, joskus kuumettakin.

        Mutta onko normaalia että Syksyn tullen taas aloitetaan koronaleikki.

        Sale alkoi leikkiin jo hyvissä ajoin
        🤠🤣🤣🤣😅😅😅🤠😆😆😁😁


    • Anonyymi

      Saattavatpipa nuo olla niitä, laatuhan ei parane ottaessa.

    • Anonyymi

      Keitähän ovat he jotka turhia rokotteita otti, jotain ääliöitä lie 🤭

      • Anonyymi

        Melkein 80 prosenttia kansasta. Pitää aina näyttää esimerkkiä muille maille myös viranomaisuskovaisuudessa = tyhmyydessä.

        Itävallassa on muuten rokottautuneisuus vain Suomen tasoa, vaikka siellä yritettiin määrätä rokote PAKOLLISEKSI! 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein 80 prosenttia kansasta. Pitää aina näyttää esimerkkiä muille maille myös viranomaisuskovaisuudessa = tyhmyydessä.

        Itävallassa on muuten rokottautuneisuus vain Suomen tasoa, vaikka siellä yritettiin määrätä rokote PAKOLLISEKSI! 🤭

        Älykkäitä on paljon vähemmän kuin tyhmiä, neroja on todella vähän. Että jos et tiennyt kuuluvasi idioottien klubiin niin nyt tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkäitä on paljon vähemmän kuin tyhmiä, neroja on todella vähän. Että jos et tiennyt kuuluvasi idioottien klubiin niin nyt tiedät.

        Korona rokotteita ottamattomat kuuluvatkin tuohon nerojen luokkaan.
        Sen näkee jo tilastoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkäitä on paljon vähemmän kuin tyhmiä, neroja on todella vähän. Että jos et tiennyt kuuluvasi idioottien klubiin niin nyt tiedät.

        Älykkäitä on paljon vähemmän kuin luullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein 80 prosenttia kansasta. Pitää aina näyttää esimerkkiä muille maille myös viranomaisuskovaisuudessa = tyhmyydessä.

        Itävallassa on muuten rokottautuneisuus vain Suomen tasoa, vaikka siellä yritettiin määrätä rokote PAKOLLISEKSI! 🤭

        Kuka tietää oikean määrän?

        Uutisoida voi mitä vaan. Kuten natoon haluavien määräkin, yhen kallubin varjolla🙈


      • Anonyymi

        Muista sanasi silloin kun kotona tarttuu otteellaan sinuun ja mikään ei auta, ja ” ääliöt” yrittävät pitää sinua hengissä .
        Niin että kukaan ei ole mitenkään teräs ihminen ei korona katso mihin tarttuu kun tarttuu mihin vain.
        Korona on leviämässä taas omrikonin mutaantuneessa muodossa . Niin ettei tavallinen ihminen uskalla mennä edes kauppaan kun näitä rokotamattomia sankareita on siellä tartuntaa levittämässä , joten ei voi kun ihmetellä ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää oikean määrän?

        Uutisoida voi mitä vaan. Kuten natoon haluavien määräkin, yhen kallubin varjolla🙈

        Helppoa uutisoida. Päätetään vaan, että tämmöinen juttu uutisoidaan ja se on siinä. Ei kukaan tiedä mikä on totuus.


    • Anonyymi

      Jokoha syksyllä tarttuis korona, mitä veikkaatte?

      • Anonyymi

        Aika ei käy pitkäksi 😂🤣😅


    • Anonyymi

      Sairaita virtsanjuojia ne on.

      • Anonyymi

        Mene nyt hamstraamaan sitä vessapaperia. Toi korona on suuri kusetus …..


    • Anonyymi

      Massahypnoosi: Miksi ihmiset eivät näe COVID-huijauksen läpi?

      Ne, jotka kieltäytyvät oppimasta historiasta, joutuvat toistamaan sitä. Kuten massapsykologiaa tutkiva professori Mattias Desmet selittää, jos emme ymmärrä, että miten massanmuodostus tapahtuu ja mihin se johtaa, emme voi estää sitä. Kun prosessi on kerran syntynyt yhteiskunnassa, on äärimmäisen vaikeaa herättää massoja.

      https://mvlehti.net/2022/07/05/massahypnoosi-miksi-ihmiset-eivat-nae-covid-huijauksen-lapi/

      ”Toinen hyvin erityinen piirre on se, että tämä massanmuodostusprosessi saa ihmiset olemaan valmiita uhraamaan perinpohjaisesti kaiken heille tärkeän – jopa terveytensä, varallisuutensa, lastensa terveyden, lastensa tulevaisuuden. Kun joku on massanmuodostusprosessin vallassa, hänestä tulee radikaalisti halukas uhraamaan kaikki yksilölliset etunsa.

      Kolmas piirre, vain muutamia mainitakseni, on se, että kun ihmiset ovat massanmuodostusprosessin vallassa, heillä on tyypillisesti taipumusta julmuuteen niitä ihmisiä kohtaan, jotka eivät osta narratiivia tai jotka eivät mene narratiivin mukana. He tyypillisesti tekevät niin, ikään kuin se olisi eettinen velvollisuus.

      Loppujen lopuksi heillä on tyypillisesti taipumus ensin leimata ja sitten eliminoida, tuhota, ihmiset, jotka eivät kulje massojen mukana."

      Joten JOS Jumala ei meitä armahda tulee tämä myös Suomeen!

      Jumala ARMAHDA MEITÄ!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Miten te selitätte massahypnoosilla sen että esimerkiksi Italiassa, kauan ennen sulkuja, kansa alkoi vaatimaan päättäjiltään että alue täytyy sulkea, koska ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä.

        Niin. Siihenhän teillä ei ole mitään argumentteja, koska teidän argumenttinne on tehtailtu vasta jälkeenpäin ja selkeästi välttäen juuri noita teille kiusallisia faktoja!


    • Suomessa on 3,1 miljoonaa rokotetta miltä vanhenee elo-syyskuussa. Kuitenkaan neljänsien rokotusten antamista pantataan.

    • Anonyymi

      Suurin syy on varmasti se, että kun toisen ja kolmannen rokotuksen väli oli ensin 6 kuukautta ja sen jälkeen 5 kuukautta, niin moni ehti saada koronan ennen kuin ehti ottaa kolmatta rokotusta. Ainakin aikaisemmin THL:n ohje oli, että sairastuminen vastaa kolmatta rokotusta.

      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä koko tota koronarokotus hysteriaa,olis saanut jäädä tekemättä ja ihmiset voisivat paljon paremmin .


    • Anonyymi

      Onko se sulta jotenkin pois, jos joku ei ota rokotteita?
      Eipä ole ollut tullut koronaa, vaikkei rokotuksia olekaan.
      Tartunnaltahan rokotteet eivät suojaa mitenkään, vaan väitetysti vakavampia tautimuotoja.

      • Anonyymi

        Sekin on ilmeisesti niin ja näin mutta pakkohan niiden on niin väittää ettei kansa nousis kapinaan, joka tapauksessa koronarokotteesta enemmän haittaa kuin hyvää ja ilman rokotteitakin ihmiset olis selvinneet.


    • Anonyymi

      Viime vuonna tri Vladimir Zelenko kertoi haastattelijalle, että "korkean tason tiedustelupalveluhenkilö" oli kertonut hänelle, että hän oli "numero 2" "Big Pharman salamurhattavien luettelossa". Zelenkohan oli kehittänyt toimivan lääkityksen koronaan.

      ”Maailman pitäisi tietää, kuinka tärkeitä meistä on tullut, että meistä on tullut uhka lääketeollisuudelle. En ole huolissani näistä asioista, koska Jumalalla on monia tapoja viedä minut pois tästä maailmasta."


      Zelenko kertoi haastattelijalle, ettei hän pelkää kuolemaa. Hän oli kiinnostunut vain tekemään elämästä "parempaa ihmiskunnalle".

      Nyt Zelenko, 49v, on kuollut.

      jatkuu...

      ... ja moni muu: ensin vakuutusyhtiö OneAmerican toimitusjohtaja Scott Davison paljasti tammikuussa, että 18–64-vuotiaiden kuolemien määrä kasvoi 40 prosenttia:

      "Näemme tällä hetkellä korkeimman kuolleisuuden tämän liiketoiminnan historiassa – ei vain OneAmericassa. Tiedot ovat johdonmukaisia jokaisen toimijan osalta."

      Ja nyt puhuu Amerikan viidenneksi suurimman henkivakuutusyhtiön, Lincoln Nationalin, toimitusjohtaja, joka vahvistaa 40 prosentin nousun kaikessa kuolleisuudessa.

      Nämä ovat ”kerran biljoonassa vuodessa” -tyyppisiä tapahtumia. Voit lisätä vertailtavaksi kuolleisuuden ensimmäisen ja toisen maailmansodan ajalta, mutta siltikään ei saada tällaista lisääntymistä. Tämä on hämmästyttävää.

      ”Ja Jeesus itki.” (Joh. 11:35)

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Korona ei ole vaarallinen tauti, mutta korona ja mRNA-rokotukset yhdessä ovat tappavan vaarallisia. Näkeehän sen tilastoistakin!

      Juoskaahan ottamaan lisää kusetuspiikkejä, niin kuolette varmasti ennen eläkeikää.

      • Anonyymi

        Tulin eläkeikään Koronan leviämisten aikana. Olen mies, 4 kk sitten täytin 66v. Olen nyt ottanut 3 rokotekertaa, sen kolmannen aika tarkalleen 3 kk sitten.

        Vielä olen hengissä. Olen ottanut nykyään sinkkiä (Zn) ja D-vitamiinia (kaksi eri halvinta valmistetta Lidl:stä). Olen liikunnalla ja kalorisäätelyllä laihduttanut yli 30 kg, ja vieläkin voisin vähän vielä tiputtaa painoa, ehkä 5-10 kg pois olisi hyvä.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän rokotevastaisia kuolee se on onni ja autuus maailmalle. Luonto korjaa mätämunat pois täältä.

      • Anonyymi

        En ole rokotevastainen, mutta niitä ilmiselviä murharokotteita ei tähän kehoon tule ainoatakaan! Terveenä muuten olen pysynyt! Mites teillä? 😄


      • Anonyymi

        Eipä ole tullut koronaa vaikken rokotuksia ole ottanutkaan.
        Melkein kaikille tutuille kyllä, joilla on täysi rokotussarja...


      • Anonyymi

        Sinä olet mätämuna ja joudat itse veks!


    • Anonyymi

      Ne on omilla aivoillaan ajattelevia, ei punikkien määräysvallan alla olevia.

      • Anonyymi

        Ne on eläviä kaloja jotka uivat vastavirtaan. Eivät ole kuolleita kaloja jotka menevät virran mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on eläviä kaloja jotka uivat vastavirtaan. Eivät ole kuolleita kaloja jotka menevät virran mukana.

        Minä en ole ottanut yhtään koronapiikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ottanut yhtään koronapiikkiä.

        En minäkään. Taloudessa oli korona mutta itsellä ei vaivoja. Varoin kuitenkin varalta muutamia päiviä ettei tauti leviäisi kauttani mihinkään.


    • Anonyymi

      Jos haluat tuhota terveytesi, niin ota toki vaikka 10 piikkiä. Pelkkää kusetusta koko korona, kuten on ilmastohuijauskin. Vain hölmöt uskovat näihin.

    • Anonyymi

      Ettekö te taukit sitäkään tajua, että ne piikit aiheuttivat veren koostumuksen muutoksia ja veritulppia? Mihin ne uutiset jäivät? Haluttiinko niillä vain Johnson ja Asta pois markkinoilta Pfizerin tieltä? Siltä nimittäin vahvasti näyttää! Pfizer on yhden rokotteen tilastoissa Johnsonia vaarallisempi!

      Luuletteko te tollot, että viisi piikkiä poistaa ne vaarat? Vastatkaa!

    • Anonyymi

      Ne ei ota, jotka on syystä tai toisesta heränneet koronapsykoosista. Esim. monet kovia haittavaikutuksia saaneet on sanoneet, ettei ota enää ainuttakaan koronapiikkiä. Samoin ne, jotka osaa ajatella omilla avoilla ja ymmärtäneet, ettei rokotetta tarvita, jos ei ole sairauksia yms. vaikuttimia, jotka heikentää vastustuskykyä. Niistä, joilla on heikko vastustuskyky syystä tai toisesta, on osa ymmärtänyt olla ottamatta, koska mRNA-myrkyssä on riskinä vastustuskyvyn heikentyminen entisestään, joka olisi heille entistä suurempi riski.

      Ketkä ottaa rokotteet? Ne jotka on saatu pelkäämään ja tilaan, jossa mikään silmiä avaava tieto ei kykene avaamaan silmiä. Rokotus otetaan psyykkisistä syistä. Riskiryhmiin kuuluvat ottaa, koska heille on kerrottu, että se parhaimmillaan pelastaa heidän henkensä. Todellisuudessa ei ole olemassa mitään menetelmää, jolla pystyttäisiin todistamaan, että rokote on pelastanut hengen. Eli pelkkää ilmaa myyvät ihmisille.

      • Anonyymi

        Nyt sais loppua jo toi koronavouhutus. Mika Salminen oikeassa kun sanoi että ihmisten pitäisi alkaa elää normaalia elämää.


    • Anonyymi

      Fiksut ihmiset ei ota yhtään piikkiä.

      Nykyajan lääketieteessä on paljon väärää ja pahaa. Synteettinen lääketeollisuus ja lääketieteen koulutus on toista sataa vuotta ollut uuden maailmanjärjestyksen eliitin hallussa, ja he ovat saatananpalvojia. Jumala on antanut ihmisille luonnossa hyviä parannuskeinoja ja ihmisen keholle älykkyyden parantaa itsensä ja esim. paaston millä voi parantaa sairauksia, mutta nämä vanhat satojen ja tuhansien vuosien aikana hyväksi todetut parannuskeinot poistettiin lääketieteen oppikirjoista Rockefellerin toimesta toista sataa vuotta sitten, että päästiin rahastamaan synteettisillä lääkkeillä. Tokihan nykyajan lääketieteessä on hyvääkin, esim. tapaturmien hoito ja kirurgia, millä voi tehdä hyvää, mikä ei muuten ole mahdollista. Suurin osa lääkäreistä ja hoitajista tekee sen, mihin heidät on koulutettu, vikahan ei ole heissä vaan siellä systeemin huipulla, kun koulutuksessa ei kerrota koko totuutta. 60 % suomalaisista käyttää reseptilääkkeitä, eikö lääketieteen ja ravitsemustieteen kehittyessä ihmisten pitäisi olla terveempiä ja tarvita vähemmän lääkkeitä? Mutta on selvää, että ihmisten ei edes haluta olevan terveitä. Ei ole oikein, että ihminen syö loppuelämänsä kalliita myrkyllisiä lääkkeitä vaan se, että ihminen parannetaan, niin että lääkkeitä ei tarvita. Ja tämä kaikki on johtanut siihen, että nyt meillä on tappava tauti, mikä ei aiheuta mitään oireita, onko tämä sitä kovaa tiedettä? Raamatussa kerrotaan ilmestyskirjassa farmakeia lääkemyrkystä, millä eksytetään kaikki kansat lopun aikana. Farmakeia sanan alle kuuluu koronarokote, mutta myös monet muut synteettiset lääkkeet, koska niissä on paljon haitallisia sivuvaikutuksia. Valitettavasti lääketiede on nykyään jonkinlainen pyhä lehmä, joka saa tehdä mitä haluaa.

      Ilm.18:
      23 Ei loista sinussa enää lampun valo, ei kuulla sinussa enää sulhasen eikä morsiamen ääntä. Sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun lääkemyrkyllä (farmakeia) eksytettiin kaikki kansat. (Alkutekstin mukainen jae)

      Nämä uuden maailmanjärjestyksen arkkitehdit ovat todellakin maan mahtavia, jotka omistavat raharikkaan lääketeollisuuden ja lähes koko maailman.

      • Anonyymi

        Voi käydä heikosti joo jos jatkuvalla syötöllä on piikkijonossa ,nuo kun eivät luo kattavaa suojaa. Jos oikein heikosti sattuu käymään ,loppupelissä on piikeistä kieliposkella ja aivot pihalla ja toivoo että kärsimykset loppuvat.

        Tuon taudin tai ylipäätänsä tautien torjumisessa on liikkuvuus se jolla hillitään paljolti tartunta tautien leviämistä. Mm Ebola oli eläinpohjainen Afrikasta lähtöiin oleva tauti joka levisi veren ja ulosteen kautta. Liikkkuvuus maista joissa eksoottisia eläimiä käytetään taloudessa ravintona on selkeä riski ,kuten liikkuvuus ylipäätänsä kehitys alueen maista Eurooppaa.

        Esim Australiassa tullein valvotaan maahan tuotavia tuotteita saapuessa maahan ja ei syyttä sillä elintarvikkeet ovat sinänsä riskitekijä ,siinä missä maahan saapuja kantajana. Epidemian puhkeamista ei ole ennustettavissa muta varotoimin ehkäistävissä .Eksoottisissa maissa mm. hyttyset levittävät epidemiaa ,joten vapaa liikkuvuus tuollaisista maista on jo sinänsä riski.

        Ei tarvitse olla epidemioiden syvä osaaja huomatakseen sen että Suomessa kun tuota liikkuvuutta rajoitettiin ja suojauduttiin ,uhriluku koronan suhteen on toista luokaa kuin muualla Euroopassa. Rokote ei siis ole ainoa keino suojautumiseen ,eikä myöskään kattava sellainen,


    • Anonyymi

      suomalaiset narrattavissa edelleen hah haha haah!

    • Anonyymi

      Rokotettujen mielestä älykkäitä on enemmän kuin tyhmiä...onko maailmassa tosiaan huomattavasti 80 % enemmän todella älykkäitä kuin tyhmiä. Kuinkahan paljon neroja on enemmän kuin älykkäitä, olisko jotain 200 % enemmän?

    • Anonyymi

      Minun noin 60v naapuri väitti että olen tyhmä kun kävin kolmannella koron piikillä mutta lopulta kyseinen rokottamaton naapurini otti ja kuoli koronaan joten enpä nyt oikeen tiedä kumpi meistä se tyhmä oli.

      • Anonyymi

        Tuttavani aina lapsuuden ajoilta kuoli keväällä koronaan.
        Ei ottanut rokotteita, vaikka läheiset asiasta mainitsivat. Tuttuni ei uskonut, että koronaan voisi sairastua niin pienellä paikkakunnalla.
        Hänen poikansakin sairastui, mutta selvisi hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttavani aina lapsuuden ajoilta kuoli keväällä koronaan.
        Ei ottanut rokotteita, vaikka läheiset asiasta mainitsivat. Tuttuni ei uskonut, että koronaan voisi sairastua niin pienellä paikkakunnalla.
        Hänen poikansakin sairastui, mutta selvisi hengissä.

        Oma tuttavani kuoli rokotteesta saamaansa Creuz-Jackobin tautiin. Vain Uusi Meidän Venäjä -lehti on uskaltanut kertoa että rokote voi joillekin aiheuttaa myös tuon taudin aktivisoitumisen.

        Venäjällä kerrotaan joskus myös totuuksia. Kun oli laajaa uutisointia YLE:llä, kuinka suomalaisista peruskouluista voi nykyään lapsia "valmistua" lukutaidottomina, ei YLE uskaltanut sanallakaan vihjaista että ryhmään ei kuitenkaan kuulu kantasuomalaisten lapsia.
        Vain venäjänkieliset uutiset kertoivat että "syynä saattaa olla ulkomailta Suomeen muuttaneiden lapset".

        Totuus on tärkein, ei se kuka sen kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma tuttavani kuoli rokotteesta saamaansa Creuz-Jackobin tautiin. Vain Uusi Meidän Venäjä -lehti on uskaltanut kertoa että rokote voi joillekin aiheuttaa myös tuon taudin aktivisoitumisen.

        Venäjällä kerrotaan joskus myös totuuksia. Kun oli laajaa uutisointia YLE:llä, kuinka suomalaisista peruskouluista voi nykyään lapsia "valmistua" lukutaidottomina, ei YLE uskaltanut sanallakaan vihjaista että ryhmään ei kuitenkaan kuulu kantasuomalaisten lapsia.
        Vain venäjänkieliset uutiset kertoivat että "syynä saattaa olla ulkomailta Suomeen muuttaneiden lapset".

        Totuus on tärkein, ei se kuka sen kertoo.

        Googlesta löytyy tietoa tuosta muualtakin kuin Venäjän uutisoinnista.

        https://uvmedia.org/2022/06/22/tutkimus-covid-rokotteet-liittyvat-parantumattomaan-kuolemaan-johtavaan-aivosairauteen/

        https://mvlehti.net/2022/06/09/tutkimukset-yhdistavat-parantumattoman-aivojen-vakavan-prionisairauden-covid-19-rokotteisiin/


      • Anonyymi

        Kun et tiedä, voin sanoa että yhtä tyhmiä olette.

        Vaikka kuolette eri aikaan.

        Ymmärsitkö, sekunda, siis kuolette


        😊😊😁😁😀


    • Anonyymi

      Kaksi piikkiä riitti. Sain niistä sydänlihastulehduksen. Ei yhtään enää

      • Anonyymi

        Keksitkö itse ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö itse ?

        Sydänlihastulehdukset ovat sitä urheilijoiden piireissä koettua peruskauraa. Ei sen tarvitse keksiä. Yleinen jo vakiintunut tieto.


      • Anonyymi

        Sydänlihastulehduksen sai aikanaan nuori lastentarhanopettaja, joka meni sairaana töihin ja rasitti itseään liikaa, vaikka flunssa ei ollut vielä parantunut. Taisi olla iältään ehkä alle 30 vuotias tuossa vaiheessa., myös kuoli tuon sydänlihastulehduksen seurauksiin. Tämä tapahtui maaseutukunnassa, noin 100 km päässä Helsingistä.
        Tuo nainen oli jonkin verran tuttu minulle jo kansakouluajalta. Hän olisi hiukan yli 60 v nyt, jos eläisi.


    • Anonyymi

      Ihan normaaleja ihmisiä jotka eivät haluaisi tuhota itseään noilla piikeillä.

    • Anonyymi

      Sama porukka vastustaa innolla suomen nato jäsenyyttä . Ja vastustaa kaikkea , mitä valtavirta pitää järkevänä ja hyväksyttävänä.
      Olisi ihmiskunnalle hyväksi jos juuri korona korjaisi nämä mätäpaiseet pois täältä maailmasta.

      • Anonyymi

        Tai siis mitä lampaat pitää järkevänä, kun ei ole omia mielipiteitä. Eikai kaikkea tarvitse hyväksyä? Ja sinä toivot toisten kuolemaa?


      • Anonyymi

        Ikäväksesi on todettava että juuri tuo porukka on ne jotka jäävät jäljelle terveinä, ja tuon porukan kautta infra jatkuu. Ihmiskunta jatkuu. Rokotettujen "talidomidit" ja tosiasiallisesti syntymättömiksi jääneet eivät auta ketään.
        Rokotteen ottanut kuolee noin kahden viiva neljän vuoden sisällä eläkeikänsä alkamisesta.
        Kyse oli alunperinkin aiheuttaa väestönvähennystä ilman sotia. Sotien aikaansaaminen on vaikeaa. Tarvittiin muita keinoja. Keinoista oli huutava pula. "Rokotteet" koettiin sopivaksi keinoksi.
        Juuri eläkeikäisten kuolemat saavat aikaan huomattavia tulonsiirtoja perintöverotuksen kautta aina valtioiden, ja lopuksi juutalaismiljardöörien kuten Goldman Sachs, ja vastaavien pankkiirien taskuihin.
        Tavoite on saada kiertokulkua jotta väki vaihtuu nopeaan tahtiin eikä eläkkeistä jää nauttimaan kukaan.
        Eikö joku vielä käsitä kokonaisuutta?
        Oletteko jokainen sammakkoperspektiivissä olevia naruissa kuljetettaviin pässeihin verrannollisia, yksinkertaisia ja kuljetettavia ihmisiä?


      • Anonyymi

        Sinä olet mätäpaise ja joudat pois.


      • Anonyymi

        Ei ole sama porukka. Aivan eri porukka on, eivät liity mitenkään toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mätäpaise ja joudat pois.

        Hyvä että huomasit ja heräsit. Totuus tuli selvästi karvaana silmillesi sinullekin.
        Yritä pitää vapaita töistä ja matkustella, kun et eläkkeellä voi enää tehdä mitään.


      • Anonyymi

        Valtavirta= päättäjien ja median kusetus, joka uppoaa herkkäuskoisiin


    • Neljäs tulossa, suunnitelma yli 60.v alk. 15.8. , siis tänä vuonna.

    • Anonyymi

      Terveimpiä ovat rokottamattomat, en tiedä yhtään rokotettua joka ei olisi ollut jatkuvasti kipeä rokotusten alettua.

      Jistain kumman syystä en itse ole sairastanut lainkaan, tai ei se se mikään ihme ole, en ottanut tuomiopäivän piikkejä ja säästyin viruksilta.

      • Anonyymi

        Hölynpölyä. Itse olen ottanut kaikki kolme rokotusta eikä ole ollut edes perusflunssaa sen jälkeen kun koronapandemia alkoi. syy on varmasti se, että nimenomaan olen ottanut ne rokotukset, kuten myös influenssarokotukset. Normaalisti on aiemmin ollut joka vuosi jossain vaiheessa flunssa kerran tai useammin, mutta nyt ei ole ollut edes sitä perusflunssaa. Ja olen todellakin siis ottanut ne kaikki kolme rokotusta ja aion ottaa neljännenkin syyskuun alussa. Itselläni on tyypin 1 diabetes, joten kuulun riskiryhmiin ja syyskuun alussa nuoremmatkin riskiryhmäläiset alkaa ilmeisesti saada neljännen rokotuksen. Otan sen ihan varmasti kun se tulee saataville ja otan taas myös influenssarokotuksen. Minkäänlaisia oireita ei noista koronarokotuksista ole tullut, ei edes kättä kipeäksi kuten influenssarokotuksesta joskus tosi harvoin on käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä. Itse olen ottanut kaikki kolme rokotusta eikä ole ollut edes perusflunssaa sen jälkeen kun koronapandemia alkoi. syy on varmasti se, että nimenomaan olen ottanut ne rokotukset, kuten myös influenssarokotukset. Normaalisti on aiemmin ollut joka vuosi jossain vaiheessa flunssa kerran tai useammin, mutta nyt ei ole ollut edes sitä perusflunssaa. Ja olen todellakin siis ottanut ne kaikki kolme rokotusta ja aion ottaa neljännenkin syyskuun alussa. Itselläni on tyypin 1 diabetes, joten kuulun riskiryhmiin ja syyskuun alussa nuoremmatkin riskiryhmäläiset alkaa ilmeisesti saada neljännen rokotuksen. Otan sen ihan varmasti kun se tulee saataville ja otan taas myös influenssarokotuksen. Minkäänlaisia oireita ei noista koronarokotuksista ole tullut, ei edes kättä kipeäksi kuten influenssarokotuksesta joskus tosi harvoin on käynyt.

        Jos olet noudattanut tarkemman käsien pesujen ohjeita ja myös maskin käyttöä, sekä vältellyt joukkokokoontumisiin menoa, voi tämäkin vähentää influenssan leviämistä, kuten koronankin. Siinä siis on selitys vähemmille influenssatartunnoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet noudattanut tarkemman käsien pesujen ohjeita ja myös maskin käyttöä, sekä vältellyt joukkokokoontumisiin menoa, voi tämäkin vähentää influenssan leviämistä, kuten koronankin. Siinä siis on selitys vähemmille influenssatartunnoille.

        Kun ihan normaalistikin aina muutenkin pesee käsiä tarkasti ja huolellisesti, siivoaa kodin säännöllisesti, pyyhkii pölyt, pyyhkii kosketuspinnat, pesee vaatteet, käy suihkussa jne. säästyy paljolta pöpöiltä. Aina kun tulet kotiin pese kädet ensimmäisenä, aina kun syöt pese kädet, aina kun koskettelet itseäsi pese kädet. Pyyhi kosketuspinnat erityisesti keittiö, vessa usein, pidä siistinä normaalistikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihan normaalistikin aina muutenkin pesee käsiä tarkasti ja huolellisesti, siivoaa kodin säännöllisesti, pyyhkii pölyt, pyyhkii kosketuspinnat, pesee vaatteet, käy suihkussa jne. säästyy paljolta pöpöiltä. Aina kun tulet kotiin pese kädet ensimmäisenä, aina kun syöt pese kädet, aina kun koskettelet itseäsi pese kädet. Pyyhi kosketuspinnat erityisesti keittiö, vessa usein, pidä siistinä normaalistikin.

        Persekin on hyvä pyyhkästä,

        Varaa siihen tarkoitukseen kaksi kuutiota paskapaperia, jos kaupasta vielä löytyy.


    • Anonyymi

      Hysteeriset hölmöt täällä kiljuu aivan typeriä, jos pelkäät joka virusta, niin silloin paikkasi on köyden jatkona.

      Itse en ole hakenut yhtään piikkiä enkä hae, en kuulu teihin pelkureihin enkä käytä alkoholia tai muutakaan vastaavaa että metsään meni taas sekin hölmö.

      • Anonyymi

        Ajattele tuollaista virus ja pöpö kammoista jossain siivoustöissä tai harrastamassa seksiä…


      • Anonyymi

        Mutta huumeita kuitenkin käytät mikä on tyhmentänyt sua selvästi.


      • Anonyymi

        Tekisi ihan hyvää myös muille ihmisille etenkin koulutetuille olla joskus siivousalalla edes kerran elämässään jonkin aikaa niin tulee perushygienia tutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta huumeita kuitenkin käytät mikä on tyhmentänyt sua selvästi.

        Niin ja älä käytä huumeita etenkään likaisia, käytettyjä huumepiikkejä. Älä käytä sekaisin alkoholia ja lääkkeitä. Taatusti lähtee luontainen vastustuskyky pois sillä. Syö terveellisesti, syö vitamiineja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja älä käytä huumeita etenkään likaisia, käytettyjä huumepiikkejä. Älä käytä sekaisin alkoholia ja lääkkeitä. Taatusti lähtee luontainen vastustuskyky pois sillä. Syö terveellisesti, syö vitamiineja.

        Älä syö lääkkeitä turhaan varmuuden vuoksi. Älä ota turhia antibioottikuureja ihan vaan varmuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      No ne, jotka ei ole ottanut koronarokotuksia on sitä samaa porukkaa, joka kuvittelee, että 5G -radioaaltojen levittävän koronavirustaja kuvittelevat että Bill Gates on ujuttanut rokotteisiin 5G -siruja. eli toisinsanoen kyseessä on sekopäät. Ja kaikenlisäksi sekopäät, jotka ei pätkääkään piittaa muiden terveydestä.

      Sama porukka varmaan jättäisi ottamatta rokotteen siinäkin tapauksessa, että venäjä levittäisi oikeasti biologista asetta suomeen ja joku sitten kehittäisi rokotteen sille. Ei noi ottas sillonkaan sitä rokotetta.

      • Anonyymi

        Harhainen olet. Tyhmä yleistäjä jolla ei mitään totuuspohjaa p:n jauhannalle.


      • Anonyymi

        Ajattelepa jos niissä rokotteissa olisi Venäjän myrkkyä. Levittäjänä olisi vain usalaiset, jotka olisivat kääntyneet venäjänmielisiksi.


    • Anonyymi

      Just oli keskiviikkona uutisia siitä, että tutkimusten mukaan sairastettu korona voi jättää kuukausien tai jopa vuosien ajaksi vakaviakin jälkiseurauksia. Rokotteet ottamalla sen voi välttää, mutta tuo rokottamaton porukka ei sitä ymmärrä. Eivät siis todellakaan ole älykkyydeltään edes heikoimmin pärjäävän ihmiskunnan osan tasolla.

      • Anonyymi

        Oikein uutisten perusteella. Onnea.


      • Anonyymi

        Keksi lisää.


      • Anonyymi

        Rokotemarkkinointia, ei mitään totta. Muistatko, mainostivat jo 1 rokote estää tehokkaasti koronaa.

        2-3 piikitetyt sairastuu viruksen kohdatessaan🙈


      • Anonyymi

        Maski kauppa alkaa jälleen kiivaana.

        Sitten mitalla mittaamaan turvavälejä

        Yskitään hihaan

        Pistetään sulkuun kaikki

        Näin rutinoidusti taas selvitetään järkyttävän vaarallinen influenssa


    • Anonyymi
      06.07.2022 19:11
      "Keitä ne ovat jotka eivät ole hakeneet kolmatta korona rokotusta "?

      itse olen yksi niistä
      uskon ihmisen luontaiseen vastustun
      kykyyn!
      Otin toisen piikin:2021 heinäkuussa
      Vuosi siitä ja ruumiin vasemman puolen
      kivut alkoivat?
      Nykyään koko kipupisteeni vasen
      puoli on poissa ns luontaisesta
      mekanistimistani.
      Kipu tilanteet:
      Fasen elimistöni kaikki elimistöt
      ovat syöpä joka pää-asiallinen tarkoitus
      on siis tappaa minut!!?

      Mitä enemmän

    • Anonyymi

      Haista pitkä p...
      Vastuullisesti voi koronaa torjua ilman että osallistuu lääkekokeeseen. Keitä on nämä syyllistäjät? Aivottomia idiootteja!

    • Anonyymi

      thl outo laitos kun ajaa asiaa että huumeet päästettäis pannasta.
      nyt on ihmisten otettava selvää oikeasti hakea avoimesti tietoa miten rakennetaanmaalimantulevaisuutta.

      kaikki menee käsikirjoituksenmukaan se ei annameille mitään hyvää.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan mene käsikirjoituksen mukaan


    • Anonyymi

      eli uusimaalimanjärjestys sen sanoi Niinistö uudenvuoden puheessa hän tietää sen.

    • Anonyymi

      Kunnanliitottomia ja yhteiskunnattomia ennenkaikkea. Liito-oravana ei paremmin muistaisi eväsjemmojaan.

    • Anonyymi

      Aivopesty koronalahkolainen ottaa itse vaan ne myrkkypiikit eikä huolehdi muista.
      Vai eikö se piikki tehoa ellei muut ota?

      Pitääkö koko naapuruston rouvien laittaa kierukka ettei yhden kierukka petä?

    • Anonyymi

      Tuomas Aivelo Iltalehdessä: Koronaviruksen uusinta aaltoa, ei tarvitse odotella,
      se on jo alkanut Suomessa. Omikron BA. 5 alamuunnos on levinnyt Euroopassa
      nopeasti, ei tarvitse odotella syksyyn saakka.

    • Anonyymi

      Ainakin aiemmin THL:n ohje oli, että sairastaminen vastaa rokotusta. Kaksi rokotusta sairastettu korona on sama kuin kolme rokotusta.

      Itselläni 3. rokotusaika oli jo varattu, mutta piti perua kun sairastuin pari päivää aiemmin. Olisi jäänyt ehkä kokonaan ottamatta, mutta toukokuussa lähdin matkalle maahan jossa vaadittiin "täysi rokotesarja tai 6kk sisällä sairastettu korona". Sairaus olisi ehtinyt täyttää 6kk matkan aikana enkä saanut selvää oliko 2 rokotusta "täysi sarja", joten otin kolmannen. Ei siitä haittaakaan ole.

      • Anonyymi

        ....Ei siitä haittaakaan ole.....

        Jaa jaa. Tuon näyttää aika. Tutkimaton tuote jota seuraillaan nyt piikin ottaneiden kautta ja opitaan samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....Ei siitä haittaakaan ole.....

        Jaa jaa. Tuon näyttää aika. Tutkimaton tuote jota seuraillaan nyt piikin ottaneiden kautta ja opitaan samalla.

        Foliohattu selittelee.

        Ensin rokotteen piti tappaa joukoittain ihmisiä muutamassa kuukaudessa ja kun aikaa kuluu, niin rokotteiden kamalat vaikutukset lykkääntyvät aina vain kauemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Foliohattu selittelee.

        Ensin rokotteen piti tappaa joukoittain ihmisiä muutamassa kuukaudessa ja kun aikaa kuluu, niin rokotteiden kamalat vaikutukset lykkääntyvät aina vain kauemmaksi.

        Ainakin jos työntää hermomyrkkyä kasvoihinsa esteettisin toimenpitein niin ei ihme, jos elimistö sairastuu. Hermomyrkystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....Ei siitä haittaakaan ole.....

        Jaa jaa. Tuon näyttää aika. Tutkimaton tuote jota seuraillaan nyt piikin ottaneiden kautta ja opitaan samalla.

        Minäkin sairastuin järkyttävästi, jouduin niistäämään nenäni ainakin neljästi, nyt Aion sännätä koronatestiin, kyllä on nokka kovilla!


        😅


    • Anonyymi

      Kolme on otettuna, mutta sain sivuoireen, joka pistää miettimään syövän mahdollisuutta. Siksi en ota neljättä. Ei tarvitse olla salaliittoihin uskova, vaan haluan, että asiaa tutkitaan lisää. Jokainen päättää itse mitä tekee.


      Kohokohdat

      mRNA-rokotteet edistävät SARS-CoV-2-piikkiproteiinin jatkuvaa synteesiä.

      Piikkiproteiini on neurotoksinen ja heikentää DNA:n korjausmekanismeja.

      Tyypin I interferonivasteiden suppressio johtaa luontaisen immuniteetin heikkenemiseen.

      mRNA-rokotteet voivat mahdollisesti lisätä tartuntatautien ja syövän riskiä.

      Kodonin optimointi johtaa G-rikkaaseen mRNA:han, jolla on arvaamattomia monimutkaisia ​​vaikutuksia.

      On välttämätöntä suorittaa lisätutkimuksia tässä asiakirjassa hahmoteltujen mahdollisten patologisten seurausten laajuuden määrittämiseksi. Ei ole käytännöllistä, että näitä rokotuksia pidetään osana kansanterveyskampanjaa ilman yksityiskohtaista analyysiä mahdollisten sivuvaurioiden vaikutuksista ihmisiin . VAERS ja muut seurantajärjestelmät tulisi optimoida tunnistamaan hahmoteltamamme mRNA-rokotteen terveysvaikutuksiin liittyvät signaalit. Uskomme, että Harvard Pilgrim Health Care, Inc:n tutkimuksessa kuvattu päivitetty VAERS-seurantajärjestelmä, jota CDC ei valitettavasti tue, olisi arvokas alku tässä suhteessa ( Lazarus et al., 2010 ).

      Loppujen lopuksi miljardeja ihmishenkiä on mahdollisesti vaarassa, kun otetaan huomioon SARS-CoV-2-mRNA-rokotteiden injektoitujen henkilöiden suuri määrä ja kuvaamamme haitalliset seuraukset. Kehotamme kansanterveyslaitoksia osoittamaan todisteilla, miksi tässä asiakirjassa käsitellyt asiat eivät ole kansanterveyden kannalta merkityksellisiä, tai tunnustamaan, että ne ovat, ja toimimaan sen mukaisesti. Lisäksi kannustamme kaikkia yksilöitä tekemään omat terveydenhuoltopäätöksensä näiden tietojen myötävaikuttajana näihin päätöksiin.

      https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S027869152200206X

    • Anonyymi

      "keitä ne on jotka ei ota kolmatta rokotusta " vastaan ....ovat niitä jotka omilla aivoillaan ajattelevat ja haluavat luotettavaa tietoa .

      • Anonyymi

        Juuri näin. Peittely ja salailu ei anna luotettavaa kuvaa tässä asiassa.
        Erilaiset pilipali sivustot joiden ylläpitäjiä ei edes tiedä, selittävät että ovat tarkastaneet faktat. Siis mitkä faktat? Tuotteen tutkiminen ja analysointi oli sopimusehtojen mukaan kielletty.
        Suomi ei saa purkaa osiin mistä rokote on tehty.
        Sokkona pitäisi vain hyväksyä kamat sisälleen.
        Ei kiitos.


    • Anonyymi

      JOHAN TÄTÄ TIEDETTIIN ODOTTAA että UUTTA ROKOTE KAMPPANJAA PUKKAA SYKSYKSI että ne jaksaa ! tehdaiden pitää kannattaa ,totta kai

    • Anonyymi

      VIELÄKÄÄN ei ole hallituksella ollut kiinnostusta selvittää YLIKUOLLEISUUDEN SYITÄ!

      Lisää vaan piikkejä tarjotaan! Edellisistäkään ei ole ollut pienintäkään apua, kuolleisuus vain noussut!

      • Anonyymi

        Eikä niitä kuolemanpiikkejä edes SAA tutkia! Yritäpä saada käyttöösi elektronimikroskooppi ja rokotteita! Ei vaan onnistu!!!


    • Anonyymi

      Ottakaa vaan Minunki puolesta!
      Sairastin jo 2 kertas, ei tullu ku flunssana. Työkaverit 2-3 piikitetyt oli ennen kipeitä, ja sairaampia ku minä😅

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yksi on sanonut yhden lauseen ja muut ovatkin olleet perkeleen hiljaa! 😂
        Ano Turtiaista ei tietenkään lasketa.

        Lisää piikkejä vaan tyrkyttävät!


      • Anonyymi

        Eikös Lindénin suvulla ole hämärää vakoilubisnestä? Joten kyseiseen herraan kuin rouvaan ei tule luottaa. Oma lehmä ojassa. Köyhät kyykkyyn.


    • Anonyymi

      Viisaita, jotka hankkineet tietoa piikkiproteiinista ulkomailta.


      Mieti, monet ulkomaiden päättäjistä/ lääkefirmojen päättäjistä. EI ottanu piikkiä, vain suolavettä tai pelkän rokotemerkinnän. Mieti, miksi😆😂😂

    • Anonyymi

      Vai että kolmas pitäisi ottaa, kun olen painostuksesta huolimatta selvinnyt ottamatta ensimmäistäkään! 😆

      Ottakaa te tyhmät vaan ja kuolkaa ennenaikaisesti pois!

      • Anonyymi

        Tosin tiedostan, että todella monelle se on täyttä todellisuutta. Pahoittelen surutyössänne, mutta joskus pitää saada antaa myös takaisin. Syyttäkää hallitusta!


    • Anonyymi

      2 otettu ja korona sairastettu.

      Kolmatta piikkiä ei edes olisi saanut talvella ja mitä hyötyä niistä menneiden vuosien flunssiin tehdyistä rokotteista olisikaan, kun ei suojannut enää viime talvenakaan.

      Otan ehkä sitten tarvittaessa rokotteita, jos on tarjolla.

      • Anonyymi

        Miksi sinä vieläkin hingut niitä rokotteita, vaikka edellisistäkään ei ole ollut apua? Vuotavia rokotteita, joiden turvallisuudesta ei ole mitään takeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä vieläkin hingut niitä rokotteita, vaikka edellisistäkään ei ole ollut apua? Vuotavia rokotteita, joiden turvallisuudesta ei ole mitään takeita?

        Melkein kuolin siihen koronaan, vaikka oli kaksi rokotetta alla, joten oikea johtopäätös on sama kuin mitä THL, Fimea ja Rokotetutkimuskeskus sanovat, että rokote on teholtaan aivan todella erinomainen!

        Viis siitä, että nykyään liikkuu kaikkein vaarattomin koronaversio, johon kuolee kuitenkin eniten ihmisiä rokotuksista huolimatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kuolin siihen koronaan, vaikka oli kaksi rokotetta alla, joten oikea johtopäätös on sama kuin mitä THL, Fimea ja Rokotetutkimuskeskus sanovat, että rokote on teholtaan aivan todella erinomainen!

        Viis siitä, että nykyään liikkuu kaikkein vaarattomin koronaversio, johon kuolee kuitenkin eniten ihmisiä rokotuksista huolimatta!

        Kuolevat ovat 80-100 vuotiaita. Perusterveille rokote on haitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kuolin siihen koronaan, vaikka oli kaksi rokotetta alla, joten oikea johtopäätös on sama kuin mitä THL, Fimea ja Rokotetutkimuskeskus sanovat, että rokote on teholtaan aivan todella erinomainen!

        Viis siitä, että nykyään liikkuu kaikkein vaarattomin koronaversio, johon kuolee kuitenkin eniten ihmisiä rokotuksista huolimatta!

        Arvaa olisitko saanut minkäänlaisia oireita ilman piikkejä. ET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kuolin siihen koronaan, vaikka oli kaksi rokotetta alla, joten oikea johtopäätös on sama kuin mitä THL, Fimea ja Rokotetutkimuskeskus sanovat, että rokote on teholtaan aivan todella erinomainen!

        Viis siitä, että nykyään liikkuu kaikkein vaarattomin koronaversio, johon kuolee kuitenkin eniten ihmisiä rokotuksista huolimatta!

        Yhdeksän kuolemaa 1 000 tapausta kohti Omicronilla ja13 kuolemaan 1 000 tapausta kohti Deltalla ja 16 kuolemaa 1 000 tapausta ennen Deltaa. Hitaasti lievenee, mutta lievenee silti


    • Anonyymi

      vieläkö näitä koronapiikkejä joku haluaa, vaikka ovat tehottomia ja aiheuttaneet valtavasti haittavaikutuksia, herätys.

    • Anonyymi

      "Keitä te ootte te fiksut poijjat kun ette piikille mene, piupali paupali piupali paupali, kun ette piikille mene."

      • Anonyymi

        Liian älykkäät ovat uhka työnantajille ja päättäjille. Siksi heitä ei oteta töihin ja pidetään väkisin köyhinä. Sitten voidaan syljeskellä päälle ja tapattaa kaikki köyhät. Huudella, että omaa syytä olette työttöminä, hävetkää laiskat ihmisroskat.


    • Anonyymi

      Otin kaksi, säästin loput enemmän tarvitseville, jos sellaisia olisi ollut. Eipä ole kolera iskenyt, eikä ole näkynyt kotitesteissä positiivista.

    • Anonyymi

      Korona tulee takaisin ensi-Syksynä!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-40.png

      Tämä perustuu Eurostoliiton paimenkirjeeseen jäsenmaille.

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-41.png

      Lisää aiheesta täällä mikäli kiinnostaa

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-42.png

      Ja tiedoksi rokottamattomille...että teitä metsästetään sekä kissojen että koirien kanssa...

      https://mega.nz/file/VMgWiTSL#XkNKhzMerQV1bSHx8unhpcxGza1vOp1cLhqf84on89M

      Mahdollisesti myös armeijan...joka oman tai sitten vieraan...

      https://mega.nz/file/ZNwC2L7a#a5ukntjiX0xpK5GUI2qHpiNR-GfA9gg7qG7lRqqv3J0

      Jokaisen kannattaisi varautua tähän juuri nyt...koska aikaa suoraan sanoen ei ole paljon...varsinkin lasten kiusaaminen tulee olemaan aika rajua...suoraan sanoen suosittelen pitämään pienokaiset pois kouluista...

      https://mega.nz/file/AFpwFYQQ#96OWtNOPGEYVEJ8O-pGqME-nW3rsl3rFknp7cKyr4Zs

      Eli lapsoset tulevat olemaan kohteina taas ensi Syksymä...tämä myönnetään nyt ihan virallisesti!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-19.png

      Tahtoo myrkyttää meillä sylivauvoja ihan samalla lailla kuin jenkeissä!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-73.png

      Jenkit on muuten tilannu yhteensä 100-miljoonaa Pfizerin Jutsku-myrkky annosta...meinaa kirjaimellisesti myrkyttää koko kouluikäisen väestönsä tänä syksynä!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-83.png

      Ja tähän liittyy muuten tuo Suomalaisen nenärokotteen viivästyminen...kuulemma johtuen viruksen eri varianteista...

      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/f8c3932d-7cc0-4651-90f6-a60a615dc185

      Sana virus tulee muuten muinaisesta latinasta ja tarkoittaa myrkyllistä nestettä...

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-22.png

      Juu...noita niiden variantteja metsästetään tämänkaltaisella koneella...jonka voi säätää antamaan millaisia tuloksia kulloinkin halutaan...

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-16.png

      Tai sitten noita nenäpuikoja jotka tungetaan ihmisten aivoihin...

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-43.png

      Ja joiden tulokset myöskin saadaan ihan vaan edes vaivautumatta avata kyseisten pakettien sisältöä.

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-17.png

      Juu...tää on niinku suoraan ihan saatanan pääkopasta...eikä tää todellakaan lopu vielä tähän!!!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-44.png

    • Anonyymi

      Toisen jälkeen sain sydänoireita kolmatta en ottanyt enkä ota.

    • Anonyymi

      No ne on täysiä ääliöitä.

    • Anonyymi

      Ne on sikoja.

    • Anonyymi

      Ne on täysin terveitä, heille oikeat lääkäritkin sanoo, että oerusterve ei rokotteita tarvitse 🤭

      Me ollaan voittajia!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Täysin terveitä? Oliko tuo vitsi? Eivät ainakaan päänupiltaan ole.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suurin osa Venäläisistä ei ottanut koronarokotetta, ja mitä siitä seurasi. Nyt ne sekosi ja muuttuivat verenhimoisiksi pedoiksi. Eli ei tullut zombeja tai vampuyyrejä, mutta ei paljon puutu siitä.

      • Anonyymi

        Nälkäinen, rakkaudeton, seksitön ja rahaton ihminen muuttuu ilkeäksi pedoksi.


    • Anonyymi

      Ihmiset, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan, eivätkä ole ohjelmoituja zombeja, ovat taipuvaisia jättämään rokotteen ottamatta. Myös moni rokotteen ottanut on myöhemmin katunut jopa ensimmäisen piikin jälkeen, eikä ole sen jälkeen ottanut. Minun puolestani räkätit ja uskovaiset voi rääkyä kitarisat verillä herjojaan, mutta ei se mm. seuraavia faktoja kumoa:

      1. korona ei ole niin vakava kuin on annettu ymmärtää
      2. suomalaisista n. 98-99% olisi sairastanut taudin oireettomana, lievänä tai kohtalaisena ilman rokotettakin (2020 tilastojen perusteella)
      3. rajoitustoimenpiteitä ei olisi tarvittu kuin vain riskiryhmiin kuuluvien osalta
      4. sairastamalla, ilman rokotetta, saa parhaan ja pitkäkestoisen immuunipuolustuksen kaikkia variantteja vastaan
      5. luontainen immuunipuolustus on paras laumasuoja
      6. turhilla rajoitteilla on pitkitetty epidemiaa
      7. turhilla rajoitteilla aiheutettiin turhia konkursseja
      8. surkea koronapolitiikka johti velkaantumiseen syvenemiseen, sekä Suomen liittämisen EU:n yhteisvelkavastuujärjestelmään (jälkipolvetkin kiittää)
      9. mRNA-teknologian ongelmiin kuuluu mm. vastustuskyvyn heikkeneminen, sekä monenlaiset vauriot elimistössä, verenkierrossa ja hermostossa (VigiAccess yms.)
      10. em. syystä moni pilaa terveytensä täysin turhaan, ja siksi, että heille valehdeltiin koronan olevan isorokon kaltainen tappaja

      • Anonyymi

        Älä tule sitten itkemään kun olet tehohoidossa ja hengityskoneessa kiinni koronan takia. Äläkä myöskään oleta, että me rokotetut maksaisimme sinun hoitosi. Saat kyllä maksaa sen itse kokonaisuudessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule sitten itkemään kun olet tehohoidossa ja hengityskoneessa kiinni koronan takia. Äläkä myöskään oleta, että me rokotetut maksaisimme sinun hoitosi. Saat kyllä maksaa sen itse kokonaisuudessaan.

        Niin voit toki rokotusten välttelijänä saada Darwin awardsin sitten kun potkaiset tyhjää. Darwin awardshan myönnetään niille, jotkaparantaa ihmiskunnan perimää poistamalla itsensä ihmiskunnasta mahdollisimman typerällä tavalla.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kiteytys!
        Typerät lampaat määkivät, kunnes potkaisevat ennenaikaisesti tyhjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule sitten itkemään kun olet tehohoidossa ja hengityskoneessa kiinni koronan takia. Äläkä myöskään oleta, että me rokotetut maksaisimme sinun hoitosi. Saat kyllä maksaa sen itse kokonaisuudessaan.

        Älä tule pätemään mölinöilläsi. Olen jo sairastanut koronan flunssaakin lievemmillä oireilla. Tiesitkö, että perusterveillä on äärimmisen vähäiset mahdollisuudet saada kovaoireinen tauti ja vieläkin vähäisempi mahdollisuus kuolla? Jos et, nyt tiedät. Suomessa oli ennen rokotuksia vakavien tapausten osuus niinkin marginaalinen kuin 0,008.0,04% tartunnansaaneista. Täytyykö tällaisesta taudista kaikkien pelätä joutuvansa teholle? No ei niin. Se teholle joutumisen pelko luotiin median kautta.


    • Anonyymi

      Ranskan presidentin Mitterand'in avustaja kirjoitti kirjan nykyisestä tilanteesta:
      https://t.me/DUMBSandCloning/463904
      Kirja julkaistiin vuonna 2006. Viesti on selvä. Meidän täytyy vähentää ensin vanhukset, sitten vajakit ja sen jälkeen muut turhat syöjät. Parhaiten se onnistuu pandemian kautta, jolloin tyhmät kävelevät itse lahtitaloihin ottamaan kuolemanpiikit.
      Kuulostaako tutulta? He ovat suunnitelleet ja valmistelleet tätä operaatiota vuosikymmeniä. Ja he ovat kertoneet kaiken julkisesti, tietäen että iso osa väestöstä ei suostu uskomaan tätä, vaan he ovat pelosta jäykkinä, kun sanomme, että kyse on pandemiasta. Tuntuuko vieläkin tutummalta?
      Ja meidän hallituksen täytyy olla mukana tässä täysin rinnoin, koska he toimivat synkronissa klobalistien kanssa. Poikkeamatta agendasta piiruakaan. Samanlaisia hallituksia oli yhteensä 142 maailmalla, jotka allekirjoittivat suunnitelman.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        ahhahahahahhahahahhhahahahahahahahhhahaha

        Juu, ja Bill Gates on koronapandemiantakana, koska hän halusi ujuttaa ihmisiin 5G -siruja koronarokotteen avulla


        muahahahahahahahhahhahahahahaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te salaliittoteoreetikot tuotte palstalle aina yhä uudestaan valheenne Ranskan presidentin avustajan Jacques Attalin muka väestöntappamispuheista. Ei satunne muutu todeksi vaikka se julkaistaisiin kuinka monessa salaliittoteoriakirjassa ja jankuttamalla sitä palstoilla.

        https://factcheck.afp.com/posts-falsely-claim-leading-french-economist-jacques-attali-discusses-depopulation-book

        Fakatantarkastajien huippuja:
        https://t.me/DUMBSandCloning/437201
        Tämän palkan maksaa Bill ja Melinda Gatesin säätiö.


      • Anonyymi

        Poliitikkoja voisi harventaa, ovat rasite oikeasti töitä tekeville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te salaliittoteoreetikot tuotte palstalle aina yhä uudestaan valheenne Ranskan presidentin avustajan Jacques Attalin muka väestöntappamispuheista. Ei satunne muutu todeksi vaikka se julkaistaisiin kuinka monessa salaliittoteoriakirjassa ja jankuttamalla sitä palstoilla.

        https://factcheck.afp.com/posts-falsely-claim-leading-french-economist-jacques-attali-discusses-depopulation-book

        ------"Te salaliittoteoreetikot"------

        Ehkä oikeampi termi voisi olla "te salaliittoja esilletuovat"

        Teoria ja todellisuus. Niinpä.


    • Anonyymi

      Sairastin koronan lievänä toukokuussa, ja toisesta piikistäni oli kulunut yli 6 kk. Otan siksi sen kolmannen rokotukseni joskus syksyllä. Tunnen muitakin samanlaisia tapauksia.
      Olen 60v ja hyvässä fyysisessä sekä juoksukunnossa 20-vuotiaidenkin taulukoissa.

      • Anonyymi

        Ole varovainen ettet pyörry juostessasi ympyrää, yritä päästä elämässäsi jo eteenpäin, vaikka vanhus oletkin


    • Anonyymi

      Kai sitten tämäkin on salaliittoteoriaa, kun kaikki faktantarkastajat dumppaavat tämän:https://t.me/DUMBSandCloning/437156
      Täydelliseti aivopesty ihminen ei edes ihmettele, ketkä maksavat näiden faktantarkastajien palkat.
      Tämäkin toiminta on faktantarkastajien mukaan fantasiaa:
      https://t.me/DUMBSandCloning/437193?single
      Kovasti veriseltä ja aidolta tuo näyttää. Ai niin, sehän on vain photoshopattua pelimaailmaa. Vai?
      Mitä ne tarkastajat kertovat tuosta Hilaryn skalppaamasta teinin kasvoista, jotka hän irroitti elävältä uhrilta. Siitä löytyy video Weinsteinin läppäriltä kansiosta "henkivakuutus". Ei auttanut ja 9 :n kahdestatoista NY:n poliisista, jotka aikoinaan tuon näkivät videon, murhattiin. Loput siirrettin todistajansuojeluun.
      Tollot aivopestyt nukkujat ovat tämän maailman suurinmpia ongelmia.

    • Anonyymi

      Kaikki korona- tai covid- piikkejä haluavat voivat varmaankin sellaisen ostaa esim Israelista. Olkaapa hyvät vaan.

    • Anonyymi

      Monet pelkäävät uutta rokotetyyppiä, perustuu johonkin mRNA:n hyväksikäyttöön ja yleensäkin huonosti testattuja rokotteita, joissa on jotain uutta komponenttia mukana. Juontaa siis juurensa narkolepsiavaaraan, jonka pieni osa nuorista ja lapsista sai muistaakseni sikainfluenssarokotteesta.

      Muija viivytteli rokotteiden ottamista, koska kaikki saatavilla olevat rokotteet olivat mRNA tekniikkaisia ja sen vastaista propagandaa levittivät monet uskovaiset ja salaliittoteoreetikot. Ehkä hän on nyt ottanut kaksi rokotetta ja kyllä sairastanut koronaviruksen taudin.

      Toinen lapsistani joka opiskelee terveystieteitä, ei ole ottanut yhtään koronarokotetta vielä. Hän on säilynyt ilman Koronaa ja tehnyt opintojaan paljon etäyhteydellä ja vältellut kaikkia massatapahtumia. Ruokakaupoissa on joutunut kuitenkin käymään sekä kuntosalilla, jossa käy vain hiljaiseen aikaan eikä tuo sali ole kovin suosittu massojen keskuudessa.

      Minulla on 3 rokotekertaa koronaan otettuna ja ehkä otan sen neljännen sitten syys- lokakuussa. Ekan otin varmaan 6 kk valtaväestöä myöhemmin!

      • Anonyymi

        Fysioterapiakin on terveystiedettä, ja sitä ovat omasta mielestään luonnonparantajat naturopaatitkin ym.


    • Anonyymi

      Hmm, olen ottanut kaikki annetut rokotteet ja otan neljännenkin heti kun saan.

      Tässäkin ketjussa on aika hysteerisiä rokotteiden vastustajia, jotka ovat huolissani että kuolen rokotteeseen.Olkaa rauhassa, jos kuolen, ei se johdu rokotteesta. Ei ole ollut koronaa ja vointi on mikä on, niinkuin ennenkin reumatautien ja muiden takia. Ja ikääkin on.

      Rokotteet on vain apu ulkoista uhkaa vastaan. Sääli että koronarokotteet eivät ole pitkätehoisempia, mutta vähäkin voi auttaa.

      Saatte puolestani olla mitä mieltä tahansa, mutta älkää olko huolissanne niiden puolesta, joilla on toinen ajatus. Kunnioittakaa ajatuksenvapautta!

    • Anonyymi

      En ole ottanut viedä yhtään piikkiä. En ole varsinaisesti rokotevastainen, epäilytti vaan alussa kun ei ollut luonnollisesti kunnon tilastoja ja pitkää seurantaa olemassa. Sitten ei vaan huvittanut ottaa ja aika monella tutulla tuli jos jonkinlaista sivuvaikutusta osalla veritulppa ja yksi kuoli rokotteen oton jälkeen

      Vaikka onkin osa sattumaa ja pieni otanta, niin otan riskin jos/kun tauti joskus tulee, tuurilla muoto on silloin kevyempi jo.

      Olen myös normaalipailoinen, liikun tarpeeksi, en juo enkä polta joten uskoisin etten ole riskiryhmää.

      Olen myös yliopiston käynyt ja töissä.

      Syrjäytynyt saatan olla, kun en ole kovin sosiaalinen, mutta sehän toimii vaan positiivisesti, koska en pyöri baareissa ja bileissä, niin altistuminen on vähäisempää ja käytän edelleen ffp2 maskia kaupassa ja muissa paikoissa

    • Anonyymi

      LESTADIOLAISIA
      Suur-Oulun alueelta

    • Anonyymi

      Covid19 on mediatempputauti. Mediassa siihen kuolee "kaikki", jos ei ota rokotetta, mutta todellisuudessa vain hyvin harva. Kuolleisuus koronaan ilman rokotteita on ollut maailmanlaajuisesti n.1-3%, kun taas esim. isorokkoon kuolleisuus oli n. 30%, johon koronaa on valheellisesti vertailtu pelkojen lietsomiseksi. Taudinkuvasta saa hyvän käsityksen ajalta ennen rokotteita, jolloin vakavien tapausten osuus meillä Suomessa oli marginaalinen 0,008-0,04% tartunnansaaneista ja heistäkin enemmistö selvisi hengissä. Pitääkö oikeasti tällaisesta taudista olla peloissaan ja säntäillä rokotuspisteille kynsiään pureksien? No ei niin. Yrittäkää nyt covidtrollit herätä realismiin, vaikka kuinka kiihottaa toisten ärsyttäminen ja herjaaminen.

      • Anonyymi

        Influenssa ja joku topakka vatsatauti ovat kovempia tauteja kuin nykyinen kiertävä korona. Noitakin on "kaikki" sairastaneet ja monia.


    • Anonyymi

      Rokote aiheuttaa aidsia - itselläni oli oireeton korona ilman rokotesuojaa. Muut keneltä olen kuullut jotka ovat olleet monesti rokotettuja ovat olleet koronasta heikossa hapessa

    • Anonyymi

      Koronarokotteita perustellaan sillä, että ne estävät vakavan taudin. Koronarokotekuolema taas on eri asia kuin vakava tauti. Nyt näitä kuolemia rokotteisiin on alkanut ilmetä jatkuvana virtana, mutta syynä ei suinkaan pidetä rokotteiden aiheuttamaa immuunipuolustuksen katoa vaan THL:n disinformaatiota ja sen rokoteasiantuntijoiden salaista tietoa, kuten HUS:n korkea-arvoiset itseään muita viisaampina pitävät rokoteyritysten sanansaattajat laukovat.

      THL:ssa ollaankin nyt puun ja kuoren välissä, sillä maan johtavat rokoteasiantuntijat siellä ovat joutuneet oikeasti pohtimaan sitä, miten laajasti nykyinen kilpajuoksu rokotteiden ja eri koronavirusmuunnosten välillä vaurioittaa kansalaisten immuunipuolustusta. Autoimmuunisairaudet ovat hurjassa kasvussa, josta kiitos jatkuvasti lisätyn rokotekuorman. Vakava ongelma on sekin, että rokotteita kuskataan nyt ennennäkemättömään tahtiin ongelmajätelaitoksille, koska ihmiset eivät tahdo piikittää jatkuvasti itseään. Rahaa palaa tolkuttomasti, mutta tätä ei saa kutsua rokotemafiaksi vaan tieteeksi.

      Mikäli et suostu kaikkeen hulluuteen, mitä nykymaailma tarjoaa, olet joko rokotedenialisti, umpihörhö, salaliittoteoreetikko tai foliohattu. Myös terveysviranomaiset jahtaavat toisiaan disinformaatiosta. Joko THL:n tai HUS:n lääkärit ovat erehtyneet toimissaan tai kuten monet rokotetut jo epäilevät, että molemmille tahoille on edessä umpikuja, ja että koronavirus vie heittämällä vielä voiton molemmista.

      Nyt olisi korkea aika miettiä rokotteita ja niiden yhteisvaikutuksia laajemminkin. Tahdommeko autoimmuunisairauksien lisääntyvää kärsimystä keskuuteemme, esim syöpiä ja neurologisia sairauksia, nuorison mielenterveyshäiriöiden kasvua tai autismikirjon haittoja lapsillemme. Täytyy muistaa, että mielen epävakaus ajaa herkästi myös huumeiden käyttöön ja rikolliseen toimintaan.

      Ajan myötä rokotteista on joka tapauksessa pakko luopua tai meidän käy todella huonosti. Veronmaksukykymme kärsii jo nyt. Itse asiassa kansakunnan talouden romahtaminen tulee opettamaan rokotteista enemmän kuin mikään muu seikka. Nythän rokotemafioosot saavat aina tahtonsa läpi, vaikka ihmisillä ei olisi varaa edes ruokaan. Yhteistilauksina Eurooppaankin saadaan hirmuisia määriä rokotteita, ja sitten kun niitä ei uhkailuista huolimatta haluta ottaa, tuskaillaan lisääntyvän ongelmajätekuorman kanssa.

      Tosiasia kuitenkin on, että mitä enemmän rokotellaan, sitä enemmän sairastellaan. Parhaillaan itkeskellään koronakuolemien kasvua. Tätä olisi pitänyt miettiä ennen kuin päätettiin ryhtyä loputtomaan painajaiseen rokoteteollisuuden kanssa. Ahneus nimittäin on erittäin vakava sairaus. Paljon pahempi kuin korona ikään.

    • Anonyymi

      Olen 67 v nainen, enkä ole ottanut ensimmäistäkään koronapiikkiä, koska pelkään pistämistä. Liikun harvoin ihmisten ilmoilla ja silloin hyvillä maskeilla suojattuna, sekä käsidesipullo aina taskussa, jos on pakko kotoa poistua ja koskea vaikkapa ovenkahvoihin. Ruokatarvikkeet olen tilannut verkkokaupasta kotiin kerran viikossa, joten en usko olevani vaaraksi kenellekään.

      • Anonyymi

        Ihmisen immunologinen vahvuus muodostuu lukemattomista eri tekijöistä, kuten esim hänen asenteistaan, tunteistaan, ajatuksistaan, aterioistaan, liikunnallisista harrastuksistaan jne. Ihminen ei koskaan voi tartuttaa toista ihmistä, ellei tämä jo valmiiksi ole heikko ja puolustuskyvytön. Ainoastaan rokoteteollisuus kauppamielessä ja rahanansaintatarkoituksessa on oivaltanut saattaa ihmiset vastakkainasetteluun syyttämismielessä, jolloin on voitu päätellä, että myös rokotetun ihmisen sairastumisen syyt olisivat lähtöisin toisesta rokottamattomasta ihmisestä, joka lääkkeettömyydellään olisi saattanut vaaraan muut.

        Rokoteteollisuudessa asiat on osattu kääntää täysin päälaelleen eli syyllisistä on tehty syyttömiä ja syyttömistä syyllisiä. Taloudellisesti erittäin kehityskelpoinen oivallus, mutta totuutta rakastavalle perin ikävä ja tuhoisa taakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen immunologinen vahvuus muodostuu lukemattomista eri tekijöistä, kuten esim hänen asenteistaan, tunteistaan, ajatuksistaan, aterioistaan, liikunnallisista harrastuksistaan jne. Ihminen ei koskaan voi tartuttaa toista ihmistä, ellei tämä jo valmiiksi ole heikko ja puolustuskyvytön. Ainoastaan rokoteteollisuus kauppamielessä ja rahanansaintatarkoituksessa on oivaltanut saattaa ihmiset vastakkainasetteluun syyttämismielessä, jolloin on voitu päätellä, että myös rokotetun ihmisen sairastumisen syyt olisivat lähtöisin toisesta rokottamattomasta ihmisestä, joka lääkkeettömyydellään olisi saattanut vaaraan muut.

        Rokoteteollisuudessa asiat on osattu kääntää täysin päälaelleen eli syyllisistä on tehty syyttömiä ja syyttömistä syyllisiä. Taloudellisesti erittäin kehityskelpoinen oivallus, mutta totuutta rakastavalle perin ikävä ja tuhoisa taakka.

        Juu. Poliokin taltutettiin sillä että asenteet muuttuivat, ja kun asenteet muuttuivat, kaikille tuli tunne ettei siitä Poliosta ole mitään hyötyä kenellekään.

        Sen seurauksena voitiin luopua rautakeuhkoista ja muista värkeistä, jotka pitivät nuo Polioon sairastuneet hengissä.

        Ei ku mites se nyt menikään?

        Totuutta rakastavalle ei mikään taakka, vaan selvää pässinlihaa. Teille totuutta pakeneville sen sijaan on varmasti todellinen taakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen immunologinen vahvuus muodostuu lukemattomista eri tekijöistä, kuten esim hänen asenteistaan, tunteistaan, ajatuksistaan, aterioistaan, liikunnallisista harrastuksistaan jne. Ihminen ei koskaan voi tartuttaa toista ihmistä, ellei tämä jo valmiiksi ole heikko ja puolustuskyvytön. Ainoastaan rokoteteollisuus kauppamielessä ja rahanansaintatarkoituksessa on oivaltanut saattaa ihmiset vastakkainasetteluun syyttämismielessä, jolloin on voitu päätellä, että myös rokotetun ihmisen sairastumisen syyt olisivat lähtöisin toisesta rokottamattomasta ihmisestä, joka lääkkeettömyydellään olisi saattanut vaaraan muut.

        Rokoteteollisuudessa asiat on osattu kääntää täysin päälaelleen eli syyllisistä on tehty syyttömiä ja syyttömistä syyllisiä. Taloudellisesti erittäin kehityskelpoinen oivallus, mutta totuutta rakastavalle perin ikävä ja tuhoisa taakka.

        Kyllä totuus on selvä kaikille.


    • Anonyymi

      Demokraatteja he tuskin ovat? Demokratiaa ei voikaan puolustaa valinnalla. Se ei vaan toimi käy. ei ikinä.

    • Anonyymi

      Ei ole mikään kiire.
      Ehkä sitten, kun jään eläkkeelle.
      Jos siis enää edes saa.
      Koronavirus never häppened, chicom propaganda.

    • Anonyymi

      Keitä he ovat jotka karloittavat ihmiset keskuudestaan? Tosiaan, keitä he ovat?

    • Anonyymi

      Kaikille jotka luottavat toisten sanomisiin. Katsokaa oheinen neuvo, sillä vain noin toimimalla pääset lähelle oikeaa tietoa: https://t.me/TheAmericanPrince/133

    • Anonyymi

      0,5% huonokuntoisista tarvitsee "korona"rokotteen, muilla se on turhaa

      Ikää on paljon, mutta en kuulu huonokuntoisten ryhmään.

      Samaa jokasyksyistä vouhkaamista viime 3 vuotena.

      Suomessa ei kokonaiskuolleisuus ei ole miksikään muuttunut, lukenut olen että tarttuu rokotuksilla tai ilman sitä oleviin, samallalailla

      Eli hieman yskää tai ei huomaa mitään oireita!

    • Anonyymi

      Hyvä pointti tällä nuorella miehellä:
      https://t.me/TrueWorldOrder/5074
      Koska se osuukaan oman perheen kohdalle?

    • Anonyymi

      Ensiksi piti ottaa rokote että mummoja ja pappoja suojellaan, ota rokote, että voit mennä moikkaamaan mummoa, jotkut ukit ja mummot myös vaativat että ottakaa rokote.

      Nyt kun mummon ja papat jäätyy hypotermiaan laskemalla lämmitystä säästämällä sähköä, who give a dam shit, yksi vitun hailee sanoo nämä rokotekiimaiset kusipäät!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1527
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe