En aio ottaa yhtäkään koronarokotetta

Anonyymi

vaan koetan selvitä oman luontaisen immuniteetin avulla.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin. Toivottavasti selviämme.

• Anonyymi

Se on miehen puhetta.

• Anonyymi

Juuri kävin katsomassa nettiajanvarauksessa, mutta ei oltu vielä keritty avata rokotusaikoja!

Heti varaan neljännen, koska kolmannesta tulee jo kohta puoli vuotta! Kaikki tekee oman päätöksensä itse:-)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuolleista ja tehoitoon joutuneista lähes kaikki ovat saaneet piikin. Kaikki ne tutut jotka ovat ottaneet piikin, ovat sairastaneet koronan kovempana, kuin täysin puhtaat. Täytyy olla hyväuskoinen hullu idiootti, jos koranapiikkejä ottaa. Sellaisilta pitäisi kieltää sairaalahoito, koska piikit ovat vapaaehtoisia.

• Anonyymi

Miten selität sen, että ilman rokotteita vakavia tapauksia oli vain 0,008-0,04% tartunnansaaneista? Kertooko tuo fakta taudista, joka vie hautaan ilman rokotetta? Itse olen sairastanut jo kahdesti koronan ja huomattavasti lievempänä kuin flunssat. Enkä ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Tiesitkö muuten, että CDC vahvisti tartunnan antavan erinomaisen ja pitkäkestoisen suojan kovaoireista tautia vastaan? Se on heidän mukaansa niin hyvä suoja, että rokote ei siihen pysty, eikä anna lisäsuojaa. Jos maailmanlaajuisesti koronaan on kuollut n. 1-2% tartunnansaaneista ennen rokotuksia, niin eikö tämä kerro, että melkoisen lievästä taudista on lopulta kyse? Mihin se 98-99% tarvitsee rokotetta, kun luontainen immuunipuolustus riittää?

PS: rokottamattomuus kymmenkertaistaa tehohoitoon joutumisen riskin niillä, joilla on sairauden, iän tms. vuoksi alentunut immuunipuolustuksen taso. Perusterveen riski saada kovaoirein tauti on äärimmäisen vähäinen ja kuolema vieläkin vähäisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolleista ja tehoitoon joutuneista lähes kaikki ovat saaneet piikin. Kaikki ne tutut jotka ovat ottaneet piikin, ovat sairastaneet koronan kovempana, kuin täysin puhtaat. Täytyy olla hyväuskoinen hullu idiootti, jos koranapiikkejä ottaa. Sellaisilta pitäisi kieltää sairaalahoito, koska piikit ovat vapaaehtoisia.

Tehohoidon koordinaatioryhmän tilastojen mukaan asia on päinvastoin.

https://www.psshp.fi/documents/194344/209627/Tehohoidon tilannekuva - Koordinoivan toimiston raportti 2022_05_04.pdf/32c19e78-75ca-02dd-14bc-c50965ae4a04?t=1654233565679

• Anonyymi

Kantsuu tehdä kuten Trump...juokaa valkaisuainetta.

• Anonyymi

Miksi valehtelet? Saako siitä kiksejä?

• Anonyymi

Sitten se vasta koettamiseksi meneekin kun ottaa kokeellisia piikkejä.

• Anonyymi

Minä uskon Kimiä. Pohjoiskoreassa ei ole rokotteita ja Kim on sanonut että korona on pahin koettelemus maan historian aikana

• Anonyymi

en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä...

• Anonyymi

Heikot tarvitsee aina piikkejä,vahvojen oma immuunipuolistus riittää torjumaan kaikki ,ei omat bakteerit ja virukset suurimmaksi osaksi.
      Ei tietenkään laboratorioissa tehtyjä superviruksia mutta muita luontaisia kyllä. Superviruksiin kuolee kaikki ilman vastalääkkeitä.

• Tsemppiä sulle, muistathan jättää muutkin rokotteet ottamatta ja kieltäytyä hoidosta jos saat agressiivisen coronavirus variantin.

• Anonyymi

mites sit jos saat koronan, luotatko et selviit ilman lääkärin hoitoa vai auttaako oma immuunipuolustus varmasti

• Anonyymi

En enää ikinä ota yhtään mitään rokotteita.

• Anonyymi

Niin, nykyään arveluttavat kaikki mahdolliset tulevatkin rokotteet, kun luotto on mennyt ja raha edellä edetään kaikissa asioissa.

• Anonyymi

no oo ottamatta, kukaan ei pakota 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe