En aio ottaa yhtäkään koronarokotetta

Anonyymi

vaan koetan selvitä oman luontaisen immuniteetin avulla.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin. Toivottavasti selviämme.

• Anonyymi

Se on miehen puhetta.

• Anonyymi

Juuri kävin katsomassa nettiajanvarauksessa, mutta ei oltu vielä keritty avata rokotusaikoja!

Heti varaan neljännen, koska kolmannesta tulee jo kohta puoli vuotta! Kaikki tekee oman päätöksensä itse:-)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuolleista ja tehoitoon joutuneista lähes kaikki ovat saaneet piikin. Kaikki ne tutut jotka ovat ottaneet piikin, ovat sairastaneet koronan kovempana, kuin täysin puhtaat. Täytyy olla hyväuskoinen hullu idiootti, jos koranapiikkejä ottaa. Sellaisilta pitäisi kieltää sairaalahoito, koska piikit ovat vapaaehtoisia.

• Anonyymi

Miten selität sen, että ilman rokotteita vakavia tapauksia oli vain 0,008-0,04% tartunnansaaneista? Kertooko tuo fakta taudista, joka vie hautaan ilman rokotetta? Itse olen sairastanut jo kahdesti koronan ja huomattavasti lievempänä kuin flunssat. Enkä ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Tiesitkö muuten, että CDC vahvisti tartunnan antavan erinomaisen ja pitkäkestoisen suojan kovaoireista tautia vastaan? Se on heidän mukaansa niin hyvä suoja, että rokote ei siihen pysty, eikä anna lisäsuojaa. Jos maailmanlaajuisesti koronaan on kuollut n. 1-2% tartunnansaaneista ennen rokotuksia, niin eikö tämä kerro, että melkoisen lievästä taudista on lopulta kyse? Mihin se 98-99% tarvitsee rokotetta, kun luontainen immuunipuolustus riittää?

PS: rokottamattomuus kymmenkertaistaa tehohoitoon joutumisen riskin niillä, joilla on sairauden, iän tms. vuoksi alentunut immuunipuolustuksen taso. Perusterveen riski saada kovaoirein tauti on äärimmäisen vähäinen ja kuolema vieläkin vähäisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolleista ja tehoitoon joutuneista lähes kaikki ovat saaneet piikin. Kaikki ne tutut jotka ovat ottaneet piikin, ovat sairastaneet koronan kovempana, kuin täysin puhtaat. Täytyy olla hyväuskoinen hullu idiootti, jos koranapiikkejä ottaa. Sellaisilta pitäisi kieltää sairaalahoito, koska piikit ovat vapaaehtoisia.

Tehohoidon koordinaatioryhmän tilastojen mukaan asia on päinvastoin.

https://www.psshp.fi/documents/194344/209627/Tehohoidon tilannekuva - Koordinoivan toimiston raportti 2022_05_04.pdf/32c19e78-75ca-02dd-14bc-c50965ae4a04?t=1654233565679

• Anonyymi

Kantsuu tehdä kuten Trump...juokaa valkaisuainetta.

• Anonyymi

Miksi valehtelet? Saako siitä kiksejä?

• Anonyymi

Sitten se vasta koettamiseksi meneekin kun ottaa kokeellisia piikkejä.

• Anonyymi

Minä uskon Kimiä. Pohjoiskoreassa ei ole rokotteita ja Kim on sanonut että korona on pahin koettelemus maan historian aikana

• Anonyymi

en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä...

• Anonyymi

Heikot tarvitsee aina piikkejä,vahvojen oma immuunipuolistus riittää torjumaan kaikki ,ei omat bakteerit ja virukset suurimmaksi osaksi.
      Ei tietenkään laboratorioissa tehtyjä superviruksia mutta muita luontaisia kyllä. Superviruksiin kuolee kaikki ilman vastalääkkeitä.

• Tsemppiä sulle, muistathan jättää muutkin rokotteet ottamatta ja kieltäytyä hoidosta jos saat agressiivisen coronavirus variantin.

• Anonyymi

mites sit jos saat koronan, luotatko et selviit ilman lääkärin hoitoa vai auttaako oma immuunipuolustus varmasti

• Anonyymi

En enää ikinä ota yhtään mitään rokotteita.

• Anonyymi

Niin, nykyään arveluttavat kaikki mahdolliset tulevatkin rokotteet, kun luotto on mennyt ja raha edellä edetään kaikissa asioissa.

• Anonyymi

no oo ottamatta, kukaan ei pakota 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3293
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3013
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2902
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2708
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2560
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2108
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe