https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bbe21bad-4ce1-4fd7-a630-0bbd3bfd38a1
On kestämätöntä, että kaupunkimme ykkösranta, kaunis ja laaja merenranta on ollut jo alkukesästä käyttökiellossa ulosteperäisten bakteerien liian suuren määrän vuoksi.
Voiko sanoa että oulu on paska paikka? Nallikari
23
310
Vastaukset
- Anonyymi
Kuko Salosta,pääsyt kiljupaska Nallikarille.😅😅😅
- Anonyymi
Ainoa ehdokas,Oulun kaupungin puhdistamo.Edes Kuko ei onnistu paskomaan noin laajasti.😁😁😁
- Anonyymi
Jonkun on varmaan täytynyt käydä tuuppaamassa pökälettä tasaisin väliajoin, ettei vesi pääse puhdistumaan. Mielenterveyssyitä.
- Anonyymi
pitsapojat nakannu koiran ja kissan raadot?
- Anonyymi
Kuka tarkistaa laivapäästöt? Isoja hienoja risteiyaluksia ja muita laivoja kulkee edestakaisin. Samoin, kuka tarkistaa jätepuhdistamoiden päästöt? Tuskin kysymys on kenenkään yksittäisen ihmisen pökäleistä.
- Anonyymi
Laivoissa ja veneissä on septitankit, lukuunottamatta pieniä veneitä.
Oulu ei saa tästä asiasta nyt hyvää mainosta, kun rannan uimakieltoilmoituskin oli olematon.
Onko jo saatu parempi? Pitää olla myös useammalla kielellä kuin vain suomeksi, jotta turistitkin ymmärtävät.
Miten voi olla noin onnetonta toimintaa? Oulu sentään isohko kaupunki ja paras matkailusesonki menossa.
Toivottavasti saavat selvitettyä mistä viemäristä vuotaa. - Anonyymi
Lestapahnueet ja ne pienet Nallikarin edustalla lilluvat veneet on aiheuttaneet tämän.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008929164.html
- Anonyymi
Kaikkihan tietää todellisen syyn, mutta eihän siitä saa puhua.
#rasismi. #sipsin vieraat. #kulttuuririkastuu.- Anonyymi
Tietää todellakin, voihan sitäkin rasismina pitää. Eikait Sipsi ole varsinaisesti heihin kuuluva, vai harrastaako sitä kaikki alalohkotkin
- Anonyymi
Ei kai Oulussa kukaan selväjärkinen asu
- Anonyymi
Venäjän rahtilaiva tyhjentäny septistankit ennen rantaa T: tietäjä
- Anonyymi
Uimarit on paskoneet veteen🏊
- Anonyymi
oisko suviseura väki käynny nallikarissa paskomassa ja tyhjentelemässä septi.tankkeja?
- Anonyymi
Juuri näin 👍
Paskat luontoon😃
- Anonyymi
Juuri näin Oulu on paskaa täys.
- Anonyymi
Karkaatkos jonnekii?
- Anonyymi
Ei suomen maassa juuri tämän kummempaa ole
- Anonyymi
Tietysti hesassa on laajemmat rannat ja diskot ynnä muut nuorille , väestörakenne voi hieman poiketa Oulusta sekin, ynnä muu tyyli
- Anonyymi
Oulussa paikoin kyllä hyvät "rantamaisemat". Kesä tulee, itse olen positiivisin mielin toki
- Anonyymi
toki toki 😂😂😂😂
- Anonyymi
Toivottavasti uraatekevillä aikaa käydä biitchillä, monet ammatit kun vievät kaiken ajan, etenkin kirurgia. Kesäkuntoon, professoritkin!
- Anonyymi
Oulussa ei käydä kuin ohimennen paskalla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966