https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bbe21bad-4ce1-4fd7-a630-0bbd3bfd38a1
On kestämätöntä, että kaupunkimme ykkösranta, kaunis ja laaja merenranta on ollut jo alkukesästä käyttökiellossa ulosteperäisten bakteerien liian suuren määrän vuoksi.
Voiko sanoa että oulu on paska paikka? Nallikari
24
464
Vastaukset
- Anonyymi
Kuko Salosta,pääsyt kiljupaska Nallikarille.😅😅😅
- Anonyymi
Ainoa ehdokas,Oulun kaupungin puhdistamo.Edes Kuko ei onnistu paskomaan noin laajasti.😁😁😁
- Anonyymi
Jonkun on varmaan täytynyt käydä tuuppaamassa pökälettä tasaisin väliajoin, ettei vesi pääse puhdistumaan. Mielenterveyssyitä.
- Anonyymi
pitsapojat nakannu koiran ja kissan raadot?
- Anonyymi
Kuka tarkistaa laivapäästöt? Isoja hienoja risteiyaluksia ja muita laivoja kulkee edestakaisin. Samoin, kuka tarkistaa jätepuhdistamoiden päästöt? Tuskin kysymys on kenenkään yksittäisen ihmisen pökäleistä.
- Anonyymi
Laivoissa ja veneissä on septitankit, lukuunottamatta pieniä veneitä.
Oulu ei saa tästä asiasta nyt hyvää mainosta, kun rannan uimakieltoilmoituskin oli olematon.
Onko jo saatu parempi? Pitää olla myös useammalla kielellä kuin vain suomeksi, jotta turistitkin ymmärtävät.
Miten voi olla noin onnetonta toimintaa? Oulu sentään isohko kaupunki ja paras matkailusesonki menossa.
Toivottavasti saavat selvitettyä mistä viemäristä vuotaa. - Anonyymi
Lestapahnueet ja ne pienet Nallikarin edustalla lilluvat veneet on aiheuttaneet tämän.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008929164.html
- Anonyymi
Kaikkihan tietää todellisen syyn, mutta eihän siitä saa puhua.
#rasismi. #sipsin vieraat. #kulttuuririkastuu.- Anonyymi
Tietää todellakin, voihan sitäkin rasismina pitää. Eikait Sipsi ole varsinaisesti heihin kuuluva, vai harrastaako sitä kaikki alalohkotkin
- Anonyymi
Ei kai Oulussa kukaan selväjärkinen asu
- Anonyymi
Venäjän rahtilaiva tyhjentäny septistankit ennen rantaa T: tietäjä
- Anonyymi
Uimarit on paskoneet veteen🏊
- Anonyymi
oisko suviseura väki käynny nallikarissa paskomassa ja tyhjentelemässä septi.tankkeja?
- Anonyymi
Juuri näin 👍
Paskat luontoon😃
- Anonyymi
Juuri näin Oulu on paskaa täys.
- Anonyymi
Karkaatkos jonnekii?
- Anonyymi
Ei suomen maassa juuri tämän kummempaa ole
- Anonyymi
Tietysti hesassa on laajemmat rannat ja diskot ynnä muut nuorille , väestörakenne voi hieman poiketa Oulusta sekin, ynnä muu tyyli
- Anonyymi
Oulussa paikoin kyllä hyvät "rantamaisemat". Kesä tulee, itse olen positiivisin mielin toki
- Anonyymi
toki toki 😂😂😂😂
- Anonyymi
Toivottavasti uraatekevillä aikaa käydä biitchillä, monet ammatit kun vievät kaiken ajan, etenkin kirurgia. Kesäkuntoon, professoritkin!
- Anonyymi
Oulussa ei käydä kuin ohimennen paskalla.
- Anonyymi
Ammuniakki ei ole uimarien suolesta. Oululaiset dumppaa ongelmajätteet takapihalle.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728461KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527630Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623696Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211811