Sattuipa hassusti asuntoautossa

Anonyymi

Hei moi vaan kaikille! Vaimon kanssa nudistipaikoilla käyty muutama vuosi ja suurin syy on kun vaimo tykkää olla vaatteitta usein ja tykkää olla ns esillä. Kiihottuu paljon kun mies katselee vaikkei sitä näytä ulospäin mutta tulee usein supisemaan että nyt heti sisälle ja tyydytä! Sepä sopii minulle aina ja hyvin. Joskus sanonut että kokeile nyt vierasta pikaisesti kun ollaan joskus sitä nudepaikalla koetettu ja oli kihottavaa. Jotenkin jäänyt harvaan ne kokeilut kuitenkin. Nyt oli samoilla huudeilla joku mies vaunuilemassa joka oli kovin kiinnostunut tuijottelemaan vaimoa ja mies itse oli suuret shortsit jalassa kyllä. Ukkomies kuulemma mutta vaimo tulossa töistä myöhemmin perästä.
Vaimo oli hyvillään kun oli niin tuijotteleva ukkeli nuorempikin vielä oli ja sanoinkin miehelle sopivassa raossa että jos vaimo tulisi pikaiselle käynnille vaunullesi. Mies hieman hämmästyi suoraa ehdotusta minulta mutta nopeaa korjasi itsensä ja oli suostuvainen jos vain vaimo tulee ja sopii kaikille ettei tule pulmia näin intiimistä jutusta. No niin nyt astelin hetkeen matkaan takasi autollemme ja muotoilin vaimolle asiaa pehmeästi. Kerroin vaimolle että se tuijotteleva mies olisi nyt tuolla vanullaan ja sovin että mennään käväsemään pikaisella panolla hänen vaunullaan nyt heti! Vaimo myös hätkähti ja naureskeli että noinko vain kysyit ja oletko tosissasi. Sanoinkin vain että juu juu mennään nyt vaan heti jos sopii ja vaimo oli valmis kun oli jo pyllistellyt päivän mittaan miehelle muutamia kertoja ja oli selvästi himoissaan jo. No eipä mitään mentiin miehen vaunulle vaimo läpikuultavassa ranta tunikassaan ja minä shortseissa. Mies jo odotteli oven kynnyksellä ja naama oli iloinen kun näki meidän tulevan. Pari sanaa vaihdettiin miehen kanssa ja vaimo virnisteli vain hymyhuulillaan. Mies kertoi että on hänelle kesän kohokohta tämmöinen miellyttävä yllätys ja vaimo että niin hänellekkin mukava yllätys ja suuteli minua kiimaisesti puristellen kaluani uimahousujeni läpi ja sanoi että pian mennään omalle vaunulle jatkamaan. Itse sanoin jääväni ulkopuolelle odottelemaan kuten mihen kanssa jo oli hetki sitten sovittu ja niin tein. Talutin vaimon oviaukolle ja puristin pyllystä kun vaimo asteli sisälle isoon vaunuun ja mies meninperästä inokkaasti kun pääsee panemaan vierasta naista. Ovelta mies sanoi että hetki menee että saa kalunsa jäykäksi kun on hieman hidas siinä ja sanoin vain että vaimo on hyvä auttamaan siinä ja huomadin kyllä miehen shortsin kohouman ja niin painoin oven kiinni ja jäin kuuntelemaan ikkuna verkon takaa ääniä. Pian kuuluikin vaimon tuttua ääntä kun tykkää kun hiplataan pillua ja pian kuului vaimeaa ääntä kun vaimo imi miehen kalua ja se ääni on usein kuultu kotioloissa. Ja nopeaa muuttui ääni läiskinnäksi kun tiesin että nyt vaimo pyllistää ja mies pani takaa kunnon tahdilla. Takaapäin ääni vaihteli välillä ja vaunu vain heilahteli. Hetken kuluttua kuului jo vaimon voihkintaa ja on se kiihottavaa kuultavaa ei voi mitään. . . Läiskintä ääni vaihteli ja vaimo voihki kuuluvasti ja nämä äänet jatkui jonkin aikaa ja vaimo vain kiihottui todella jo liki kumman kiimaiseksi ja niin kuulin kun vaimo sai orgasmin ja se oli kiihottavaa ja samalla hieman outoa niin nopeassa sessiossa mutta vieras kalu oli kiihottava tuumin. Ja läiske jatkui kokoajan kun pussit läimähteli vaimoon ja mies takoi pyllistävää vaimoa äänen perusteella. No äänet vaimeni ja ja ovi aukesi pian vaimon tullessa kasvot punaisena lämmöistä ulos ja hymy oli leveä . Vaimo suuteli ja halasi sanoen että nyt omalle autolle ja pääset liukkaille. No ei tarvinnut kahtakertaa käskeä ja niin käveltiin pikavauhtia ja sisälle autoon. Vaimo selälleen vuoteelle pyyhe pyllyn alla ja tungin kaluni sisään märkään liukkaaseen pilluun joka oli muhkea turvonnut panosta. Panin rauhallisesti ja kyselin kalun koosta samalla. Vaimo sanoi että se oli pidempi kuin omani mutta samaa paksuutta. Panin nautinnolla hymyilevää vaimoa ja nyt vaimo laukaisi yllärin jonka ei tiennyt olevan yllätys minulle vaan luuli että olin niin sopinut! Vaimo sanoi että sillä toisella miehellä jota ei ollut aiemmin nähnyt joka oli siis vaunussa valmiina oli paksuin kalu mitä oli nudist ipaikoilla nähnyt! Pysähdyin ja mitä mitä! Oliko siellä kaksi miestä ja kumpikin pani? Vaimo yllättyi ja sanoi että joo kyllä ja hyvää teki että sai orgasmin. No eipä siinä sen enempää vaan kyselin jatkaen panemista että tykkäsitkö isosta ja vaimo kyllä tykkäsi oli kuulemma ihanan kireää.

3

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana tarina.
      Kalu jäykkänä odottelen josko osutaan vaimosi kanssa samaan paikkaan joskus 😉

    • Anonyymi

      Pihlajasaareen pääsee siis autollakin?

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe