Mitä Putini luulee saavuttavansa

Pommittaa itäukrainan venäläisalueet kivikaudelle. Tuleepi kalliiksi Venäläisille näiden vahinkojen korvaaminen. Koko hyökkäyssodan tavoite, mikä se on? Kuka siitä loppujenlopuksi hyötyy, Putinin lähipiirin asevarusteliat?

12

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö v***u heille ryssillä riitä, että heillä on jo nyt maailman suurin valtio. Maaperän rikkaudet huimaavat eli perustekijät hyvinvoinnille kohdallaan, mutta kun ei, kaikki tehdään hoidetaan päin pe*settä.
      Hävetkää!!!

    • Anonyymi

      Ei Putin pääse tuota tuonnemmaksi, vaan varmaan hänelle käy kuin aikanaan Babylonian Nebukadnezzarille, joka avasi suunsa kerskuakseen saavuttamansa mahdin suuruudella, mutta silloin Jumala otti häneltä järjen pois ja hän joutui vuosien ajan elämään eläinten parissa ruohoa syöden.

      • Anonyymi

        Tuo Nebukadnessarin tapaus on Raamatun opetus. Historioitsijat tietävät, että Babyloniassa oli muutama kuvatunlainen tapaus lähdeaineiston perusteella, joka on voinut vaikuttaa Raamatun opetuksen syntyyn Danielin kirjassa.


      • Anonyymi

        Putinkaan ei malttanut olla kerskumatta mitä aikoi. Siksi Suomi ja Ruotsi anoivat natojäsenyyttä. Ennalta kerskuminen on tyhmintä mitä voi tehdä. Paljastaa nyt suunnitelmansa vastapuolelle. Sellaiseen sortunut ei ole älyn jättiläinen ja paljastaa olevansa kyvytön johtaja. Firmoissa saisi luovuttaa avaimet ja poistua ulos samana päivänä kerskuntansa jälkeen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Länsimaiset tavikset koulutuksen puuttuessa eivät tajua, että Ukrainassa on KIRKOLLINEN Moskovan Patriarkaatin raja, joka on voimakkaampi kuin NATO!

      Tässä vaiheessa suurin osa Ukrainan seurakunnista jatkaa Patriarkka Kirillin siunaamista, joka on Ukrainan sodan alfa-moottori. Kirkollinen sota jatkuu Ukrainassa riippumatta Putinista.

      Länsi hukkaa resursseja turhaan.

    • Anonyymi

      Venäjä tappelee ”karjala-takaisin” periaatteella kuten Suomi pyrki palauttamaan vanhat maat v.1939-44.

      • Anonyymi

        Nyt valitettavasti tilanne pahenee Ukrainan kannalta jatkuvasti.

        Putin sanoi, mitä enemmän Venäjä etenee, sitä vaikeammin se suostuu neuvotteluihin.
        Siis Venäjä ei anna takaisin Ukrainalle miehitettyjä alueita.
        Eli mitä enemmän Länsi ”auttaa”, sitä vähemmän itsenäistä aluetta Kiovan ympärille jää.

        Kiovan johdolla on urpomainen tarkoitus tapella viimeiseen ukrainalaiseen saakka ja aloittaa neuvottelut Moskovan kanssa, kun Kiovan ympärille ei jää paljon mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt valitettavasti tilanne pahenee Ukrainan kannalta jatkuvasti.

        Putin sanoi, mitä enemmän Venäjä etenee, sitä vaikeammin se suostuu neuvotteluihin.
        Siis Venäjä ei anna takaisin Ukrainalle miehitettyjä alueita.
        Eli mitä enemmän Länsi ”auttaa”, sitä vähemmän itsenäistä aluetta Kiovan ympärille jää.

        Kiovan johdolla on urpomainen tarkoitus tapella viimeiseen ukrainalaiseen saakka ja aloittaa neuvottelut Moskovan kanssa, kun Kiovan ympärille ei jää paljon mitään!

        Venäjän armeija kävi jo reissun Kiovassa ja tajusivat itsekin yrittäneensä haukata liian ison palan. Venäjän maavoimien strateginen kyvykkyys on hyvin rajallinen ja siksi ne rajoittavat operaationsa pienille rintamakaistoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän armeija kävi jo reissun Kiovassa ja tajusivat itsekin yrittäneensä haukata liian ison palan. Venäjän maavoimien strateginen kyvykkyys on hyvin rajallinen ja siksi ne rajoittavat operaationsa pienille rintamakaistoille.

        Kiovan piiritys oli pelkkä harhautus, sillä saatiin Ukraina keskittämään joukkojaan väärään paikkaan.
        Venäjän armeijalla on yhteensä 900 000 aktiivisotilasta ja kahden miljoonan sotilaan reservi, Ukrainaan on lähetetty vasta oikein pieni osa maan sotilaallisesta voimasta.


    • Anonyymi

      Ainakin putini saa itsensä historiaan henkilönä joka on kuin jäätynyt paska reen jalaksessa talvipakkasella. Aina se jonkiverran karhovaa. Sitähän se on ollut naapurivaltion johtaminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe