oman elämänsä keisari

Anonyymi

Kulunut kesä oli tuntunut sietämättömän raskaalta makasin pimennetyssä huoneessa kovissa kivuissa omassa saastassani puolittain liikuntakyvyttömänä täyttäen maitopurkkeja omalla virtsallani, niin alas olin vajonnut MINÄ!,joka luulin ennen olevani täydellinen mies oppikirjaesimerkki alfauroksesta,kaikesta kaiken tietävä olin nyt kuin runneltu sianraato täynnä kasvaimia ja märkiviä haavoja, vakava tauti oli jo pitkällä kärsin suunnattoman paljon.

Sain maistaa vuosia yltäkylläisyyttä,mistään ei ollut puutetta rahaa oli ja annoin sen näkyä,halveksuin köyhiä ”itsepähän ovat itsensä ahdinkoon ajaneet menisivät töihin tienaamaan”ilkuin,kehuin itseäni siitä että olin saavuttanut tähän ikään mennessä enemmän kuin nuo sontakasat koko elämänsä aikana,voi miten äkkiä kaikki voikaan muuttua.

Vaimoni ja ystävieni imelät kannustukset ”sinä jos kuka selviydyt mikään ei ole sinulle mahdotonta,sen olet ennenkin meille näyttänyt” vaihtuivat hiljaiseen jupinaan ”hän on niin muuttunut ei kai haluakaan parantua parempi pitää etäisyyttä tuo asenne voi tarttua.”
Erosimme minut oli hyljätty.

En enää jaksanut välittää mistään mitään häpesin entistä minääni toivoin kärsimysten antavan mielelleni rauhan ja lopettavan itsesyytöksen ajattelutapani muuttui,mutta en saanut rauhaa.
Päätin lopettaa hoidot ja kipulääkityksen.

Syksyn tullen vaistosin ettei enää ole paljon aikaa kävin levottomaksi tähän en osannut valmistautua,enää en määrää minä tunsin tukehtuvani.

Raahauduin ulos makasin maassa selälläni suuta aukoen,taivaalla lensi joutsenparvi”viekää minut pois täältä ottakaa mukaanne kaukaiseen maahan”parahdin lapsellisesti,takaisin kuului linnun väsynyt kulkutus,kuin sanoen ”jos otamme sinut miten sitten itse jaksamme lentää.”

Toivoa ei ole kuka nyt kuljettaa minut yli suuren virran väsyttää,silmissä sumenee
ANNA ANTEEKSI.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
        Tunteet
        85
        4788
      2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
        Sinkut
        164
        3572
      3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
        Ikävä
        53
        3159
      4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
        Maailman menoa
        200
        2014
      5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
        Ikävä
        35
        1851
      6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
        Ikävä
        46
        1803
      7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
        Ikävä
        27
        1792
      8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
        Ikävä
        57
        1704
      9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
        Ikävä
        18
        1621
      10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
        Ikävä
        19