Äänekästä porukkaa

Anonyymi

Kylläpä asuu äänekästä porukkaa tuossa Kiveläntiellä.
Lapset huutaa, aikuiset huutaa ja koirakin yrittää väliin saada ääntään kuuluviin.
Vähemmällä äänelläkin varmasti pärjäis jos oikein osaa ajatella.
Huutaminen lisää huutamista kun kukaan ei kuule mitä toinen sanoo.

12

1082

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos siellä lapset huutavat, se on vain elämän ja elinvoiman merkki.
      Monien kuntien keskustoissa voimakkain ääni syntyy kissan kävelystä.

• Anonyymi

Jos luit aloittajan kirjoituksen kunnolla niin ei ole pelkistä lasten äänistä kyse.
        Lapset huutavat leikkiessään ja aikuiset yrittävät huutaa lasten äänten yli kun muuten ei kukaan kuule mitään.
        Ja ilmeisemmin nämä aikuistenkin huudot menevät kuuroille korville kun lapset huutavat niin kovaa etteivät kuule tai halua kuulla.
        Ja vielä tämän huutomekkalan keskellä koira yrittää haukkua ja uikuttaa kun ilmeisemmin korvia särkee tuo kamala meteli ( kirkuminen).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos luit aloittajan kirjoituksen kunnolla niin ei ole pelkistä lasten äänistä kyse.
        Lapset huutavat leikkiessään ja aikuiset yrittävät huutaa lasten äänten yli kun muuten ei kukaan kuule mitään.
        Ja ilmeisemmin nämä aikuistenkin huudot menevät kuuroille korville kun lapset huutavat niin kovaa etteivät kuule tai halua kuulla.
        Ja vielä tämän huutomekkalan keskellä koira yrittää haukkua ja uikuttaa kun ilmeisemmin korvia särkee tuo kamala meteli ( kirkuminen).

Muuta öllölään, neuvotaan joensuun palstalla yleislääkkeenä jokaiseen häiriötekijään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta öllölään, neuvotaan joensuun palstalla yleislääkkeenä jokaiseen häiriötekijään...

Vuokraatko mulle sieltä asunnon, tulet muuttoavuksi ja ostat auton sekä kustannat sen niin kyllä muuttaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuokraatko mulle sieltä asunnon, tulet muuttoavuksi ja ostat auton sekä kustannat sen niin kyllä muuttaisin.

Itse muidenkin pitää nuo mainitsemasi asiat kustantaa, miksi kuvittelet olevasi oikeutettu vapaalippuihin? Jos olet niin köyhä ettet em. asioihin pysty, niin sitten sinun ei auta kuin asua siellä missä olet ja alistua ympäristöösi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öllölässä ei ole vielä huumeita, mutta Enossa on kuulema paikallisiamyyjiäkin?
        Ovat varmaan poliisin tiedossa..

• Anonyymi

Kiveläntiellä ja Mäntykaaressa on koko ajan jollain rakkeja, jotka räksyttää. Lapsien ääniä ei kylläkään kuulu.

• Anonyymi

Ai Kiveläntiellä ei muka lasten äänet kuulu???
        Lasten äänet nyt ymmärrän tiettyyn asti mutta kun sitten aikuiset yrittää huutaa lasten äänten yli.
        Eikö vois opettaa lapsiakin hieman hiljaisemmaksi niin ei tarvitse aikuistenkaan huutaa.
        Jos ollaan muutaman metrin päässä niin luulisi tavallinen puheääni riittävän.

• Anonyymi

Aikuisten huutaminen voi johtua siitä kun vanhetessa kuulo aina heikkenee pitää puhua aina kovempaa mitä vanhempi on.

• Anonyymi

Kuulo heikkenee kun elää metelissä.

• Anonyymi

Onneksi minulla on etälamautin, jota voin käyttää tarvittaessa.

• Anonyymi

Tulipa taas fiksuja kommenteja aloitukseeni.
      No tämä kertoo sivujen älykkyysosamäärän.

Hyvää kesää kaikille ja nauttikaa älynväläyksistänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      69
      1062
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      919
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      890
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      808
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 57
      697
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      617
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      617
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      596
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      586
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      577
    12. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      559
    13. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      30
      555
    14. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      510
    15. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    16. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      34
      478
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      476
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      459
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      457
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      439
    Aihe