Olkapääni murtui vuosi sitten, silloin kävin magneettikuvauksessa. Lausunto oli, että on murtuma.
Olkapäätä särki edelleen ja kävin uudelleen magneettikuvauksessa ja yllättäen onkin nivelrikkoa ja kalkeumaa. Vakuutusyhtiö ei enää korvaa lääkkeitä eikä lisää lääkärissä käyntiä. Jopa leikkauksesta puhuttiin lääkärin kanssa.
Miten voi tulla nivelrikko vuodessa, kun ennen murtumaa olkapäässä ei ollut mitään vikaa? Voinko tästä valittaa jonnekin, kun nyt tuo toinen magneettikuvauskin on tulossa mulle maksettavaksi.
Olkapään murtuma muuttui nivelrikoksi, ei korvauksia
Anonyymi
1
324
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki uusi lausunto ja jollei silti auta, kirjoita kuluttariita- tai vakuutuslaitakuntaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742