Pystyisikö joku lainaamaan 1500e

Anonyymi

Pystyiskö joku lainaamaan 1500€?

Eli kesä on aina todella vaikeaa aikaa kun työt loppuva kesäksi. Vakituiset tulot tulevat taas elokuussa.

Laskuihin ja muihin menoihin menisi raha.
Luottotiedot ovat menneet. Saan luottotiedot takaisin tammikuussa 2023, mutta ennen sitä tuntuu mahdottomalta saada mistään lainaa.

Minulla on auto, josta voidaan tehdä velkakirja jos en maksa laskuja (ei nyt mikään kallis auto kuitenkaan).

1500€ / = 10kk ja kuukausilyhennys 150€
Onko ihan mahdotonta? Voin myös muuta tavaraa antaa pantiksi.

Ota yhteyttä [email protected]
Niin voidaan jutella lisää.

24

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pystyisin ,mutten lainaa .

      • Anonyymi

        👍...


    • Anonyymi

      Paljon töitä tarjolla, yritä hakea, varmaan onnistut.

    • Anonyymi

      Kesäksi on niin paljon töitä tarjolla jopa kouluttamattomille ympäri Suomen, ettet tarvitse kuin asenteen. Lisäksi summa on aika pieni, käytä omiasi.

    • Anonyymi

      Mitä töitä? Ja mistä saa 1500€ kolmessa viikossa? Olen kyllä valmis tekemään töitä, mutta itse en ole kyllä törmännyt mihinkään työpaikkaan jossa otetaan hetkeksi töihin ja ilman koulutusta. Puhelinmyynti nyt ei tule kuuloonkaan, se palkka mikä on ja ikää minulla on kohta 30v niin ei ole ihan minua varten.

      • Anonyymi

        Vähän myöhäistä etsiä enää heinäkuussa kesätöitä. Marjoja voi mennä poimimaan. Sillä saattaa helpostikin saada kolmessa viikossa 1500 euroa ja tulot ovat verottomia. Tai helposti ja helposti - kovaa työtähän se on.


      • Anonyymi

        Kaupat, varastot, kahvilat, ravintolat, pikaruokalat, siivoushommat, muuttohommat… kysele vaikka vuokrafirmoilta ja katso järkevän matkan sisällä kaikkien yritysten tarjonta.


    • Anonyymi

      Mistä saa parissa päivässä 1500€ on jokaisen oma ongelma! Ehkä kannattaisi hankkia parin euron nelilaskin ja miettiä asiaa! 50€ kk säästöön tekee 600€ vuodessa ja 150€ 1800€ kk. Kannattaisi miettiä säästätä. 1500€ ekstraa vaatii melkein kympin säästöt. Itse olen persaukinen ja säästin kymmenen vuotta sitten tyhjästä 1800€ pankkiin. Pankki teki tarkistuksen tilille mistä oli tullut ja eivät löytäneet huijausta. Sain ns. sulan teostani ja maininan että muidenkin kannattaisi kokeilla nuukuutta! Nyt on yli 6000€ ekstraa eikä tilanteeni ole muutoin yhtään sen kummenmpi kuin 2009

      • Anonyymi

        Reipas hyvärunkoinen naikkonen saa sänkyhommista päivässä tuon 1500€


      • Anonyymi

        Aivan yksinkertaista päästä tuohon tulokseen. Laittaa vaan satanen kuussa toiselle tilille eikä koske niihin. Et edes huomaa kun saldo pikku hiljaa kertyy pankkiin.
        Nyt kun summa on 5-6 tonnia niin sieltä voi hyvinkin ottaa vaikka 500 € lomarahaa.
        Saldon saa jo ennen joulua taas kurottua entistä suuremmaksi.
        Tai voit ostaa autoon uuden rengassarjan ilman että se heiluttaa tavanomaista
        kuukausibudjettia mitenkään.
        Jos kodinkone hajoaa, niin ostat vaan uuden ilman ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan yksinkertaista päästä tuohon tulokseen. Laittaa vaan satanen kuussa toiselle tilille eikä koske niihin. Et edes huomaa kun saldo pikku hiljaa kertyy pankkiin.
        Nyt kun summa on 5-6 tonnia niin sieltä voi hyvinkin ottaa vaikka 500 € lomarahaa.
        Saldon saa jo ennen joulua taas kurottua entistä suuremmaksi.
        Tai voit ostaa autoon uuden rengassarjan ilman että se heiluttaa tavanomaista
        kuukausibudjettia mitenkään.
        Jos kodinkone hajoaa, niin ostat vaan uuden ilman ongelmia.

        Itselläni on viistonnia sivussa eikä todellakaan ole omanelämän kannalta varaa ottaa 500€ lomakassaan.


    • Anonyymi

      > Ota yhteyttä [email protected]

      Nimimerkki on tuommoinen, niin arvelen että lainaan liittyvistä luontaiseduista voidaan aina keskustella. Ne 10 kpl 150€ lyhennyksiä viittavat suoraan jo lainan lyhennystapaan.-

    • Anonyymi

      1352 siivoustyöpaikkaa löytyy näköjään tällä hetkellä. Tarjoilijoita tarvittaisiin 948. En tällä hetkellä tunne ketään, joka ei olisi halutessaan saanut kesätöitä. Useampi tuttu on työllistynyt ravintolatyöhön ilman mitään koulutusta, kun työvoimapula on niin suuri. Miksi et ole ilmoittautnut työttömäksi työnhakijaksi, että saisit työttömyyspäivärahaa?Toimeentulotukeakin luulisi saavan, jos tuloja ei ole, se tosin on laiha lohtu.

      Sitten on tietysti huonompi homma, jos tarvitsisit tuon rahan lomamatkaa varten, kun silloinhan ei voi samaan aikaan olla töissä...

      • Anonyymi

        en voi mennä töihin kun kela etuudet lähtee poies ja sitte en pääse viettää lomaa, niinkuin kaverit. Tarttisin kynsien ja ripsien pidennykset ja huulitäytteet joten se 1500e olis pakko saada.


    • Anonyymi

      Tämä tietää huonoa jatkoa ajatellen, että olet jo lainaamassa rahaa, vaikka luottotiedot ovat vasta palautumassa. Ymmärrät kai, että tuo ei tule toimimaan jatkossa, jos et saa menoja ja tuloja tasapainoon? Toivottavasti et tammikuussa ole heti ensimmäisenä ottamassa lisää lainaa...

      • Anonyymi

        Olen kesäisin työtön kun olen koulussa töissä. Joten kesällä rahatilanne on hiukan vaikeempaa. Nyt olen saanut vakituisen työpaikan joka myös turvaa kesäni. En ole ottamassa lainaa kun luottotietoni palautuvat. Luottotietoni ovat muutenkin mennyt muista syistä kun minun mokastani. En tiedä miksi edes täällä selitän tilannettani kun tämä oli ihan toivotonta yrittää saada apua. :D ajattelin että joku olisi pystynyt auttamaan jos laadimme ihan virallisen velkakirjan tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kesäisin työtön kun olen koulussa töissä. Joten kesällä rahatilanne on hiukan vaikeempaa. Nyt olen saanut vakituisen työpaikan joka myös turvaa kesäni. En ole ottamassa lainaa kun luottotietoni palautuvat. Luottotietoni ovat muutenkin mennyt muista syistä kun minun mokastani. En tiedä miksi edes täällä selitän tilannettani kun tämä oli ihan toivotonta yrittää saada apua. :D ajattelin että joku olisi pystynyt auttamaan jos laadimme ihan virallisen velkakirjan tai vastaavaa.

        Ilmeisesti saat kuitenkin kesältä ansiosidonnaista, eli ei ihan ilman rahaa mennä. Hienoa, että työ vakinaistetaan ja luulet sen opettavan sinulle rahankäyttöä.
        Muutama juttu kuitenkin:
        -Jos tulojen pienentyminen on säännöllistä ja tiedossa aina vuoden etukäteen, siihen voi varautua
        -Luottotietoja ei menetä automaattisesti. Siinä on mukana aina omaa tuottamuksellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti saat kuitenkin kesältä ansiosidonnaista, eli ei ihan ilman rahaa mennä. Hienoa, että työ vakinaistetaan ja luulet sen opettavan sinulle rahankäyttöä.
        Muutama juttu kuitenkin:
        -Jos tulojen pienentyminen on säännöllistä ja tiedossa aina vuoden etukäteen, siihen voi varautua
        -Luottotietoja ei menetä automaattisesti. Siinä on mukana aina omaa tuottamuksellisuutta.

        En saa kyllä kesältä mitään 🙄 kiitos vinkeistä. Joskus elämässä tapahtuu yllättäviä menoja, niin voi käydä näin...
        Luottotiedot eivät ole menneet omasta takaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa kyllä kesältä mitään 🙄 kiitos vinkeistä. Joskus elämässä tapahtuu yllättäviä menoja, niin voi käydä näin...
        Luottotiedot eivät ole menneet omasta takaa..

        Onko sinulla tällä hetkellä velkaa yhtään? Se kiinnostaisi varmasti potentiaalista lainantarjoajaa takaisinmaksukykysi lisäksi. Tosin minä itse en ole potentiaalinen lainantarjoaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kesäisin työtön kun olen koulussa töissä. Joten kesällä rahatilanne on hiukan vaikeempaa. Nyt olen saanut vakituisen työpaikan joka myös turvaa kesäni. En ole ottamassa lainaa kun luottotietoni palautuvat. Luottotietoni ovat muutenkin mennyt muista syistä kun minun mokastani. En tiedä miksi edes täällä selitän tilannettani kun tämä oli ihan toivotonta yrittää saada apua. :D ajattelin että joku olisi pystynyt auttamaan jos laadimme ihan virallisen velkakirjan tai vastaavaa.

        "Luottotietoni ovat muutenkin mennyt muista syistä kun minun mokastani. "

        Nää on just näitä, että tuokin osataan laittaa muiden syyksi. Samanlaisen vastauksen lainanantaja saa kun pitäis lainaa lyhentää.... se on jonkun toisen syy ettei voikkaan maksaa niin lainan lyhennystä kuin vuokraa tms....

        Miten tuo voi olla myyn syy ? kerroppas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luottotietoni ovat muutenkin mennyt muista syistä kun minun mokastani. "

        Nää on just näitä, että tuokin osataan laittaa muiden syyksi. Samanlaisen vastauksen lainanantaja saa kun pitäis lainaa lyhentää.... se on jonkun toisen syy ettei voikkaan maksaa niin lainan lyhennystä kuin vuokraa tms....

        Miten tuo voi olla myyn syy ? kerroppas....

        lainaan sulle 2000euroo jos luottotietojen menetys ei ole sun syy....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lainaan sulle 2000euroo jos luottotietojen menetys ei ole sun syy....

        Lainaatko mulle 2000 € jos lyhennän lainaa 170-200 € kuussa?Paljonko korkoa haluat?


    • Anonyymi

      En tiedä onko nykyään kaikilla tuollaista.
      Tiedetään etukäteen että niukka aika on tulossa mutta ei valmistauduta siihen mitenkään. Eletään vain päivän parin periodolla ilman etukäteissuunnitelmaa.

      Tiedän muutaman nuoren(sisarukset) jotka saivat vanhemman kuolinpesästä jokainen 20 000€.
      Vajaa vuoden päästä kenelläkään ei ollut jäljellä yhtään, ei ollut tullut edes tilalle mitään omaisuutta, raha vain hävisi kaikkeen mukavaan.

      Eli mikään summa ei auta koska se vain häviää.

      Kun nyt aloittaja on osoittanut että elää kädestä suuhun, eli kaikki menee heti kun tulee eikä säästöön jää mitään niin miten onnistuu lainan takaisinmaksu?

      Vanha sanonta on myös että vahingosta viisastuu, eli nyt kun kukaan ei "anna" rahaa niin joudut realisoimaan omaisuuttasi ja toivon mukaan viisastut vahingosta ja keräät sitä pahanpäivän varaa.
      Tuo vahinko on hyvä kokea nyt kun summat eivät ole isot, myöhemmin voi olla peliisä satoja tuhansia ja siitä toipuminen on aika vaikeaa.

    • Anonyymi

      "Pystyisikö joku lainaamaan 1500e"

      Varmasti monikin "pystyisi", esimerkiksi vaikkapa minä, mutta kukaan ei ole niin tyhmä, että ryhtyisi näin epävarmaan puuhaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe