Jeesus ei tule salaa

Anonyymi

Monet uskovat Jeesuksen tulevan salaa, vaikka Raamattu ei missään puhu Jeesuksen tulevan takaisin salaa, vaan näkyvästi, kuuluvasti ja kirjaimellisesti.
"Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus." Matt.24:27. Jeesus tulee näkyvästi.
"Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;" Jeesus tulee kuuluvasti.
1Tess.4:16. "Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän.""Apt.1:11. Jeesus tulee kirjaimellisesti.
Jeesus varoittaa: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä." Matt.24:4, nimenomaan hänen tulemukseensa nähden. Jeesus ei tule salaa, kuten selvät yllä olevat Raamatun kohdat vastaansanomattomasti todistavat ja tekevät turhaksi sielunvihollisen eksytykset salaisesta tempaamisesta, joka on niin salainen, ettei sitä löydy edes Raamatusta.

273

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee ja mesoaa, ja ihan pilvessä niin kuin ennenkin!

    • Anonyymi

      Ei se tule.

      • Anonyymi

        NYS se tulee Tampereen kautta


    • Anonyymi

      Uusi testamentti kertoo Jeesuksen toisesta tulemuksesta peräti 318, mutta ei kertaakaan hänen salaisesta tulemuksestaan. Miksi sitten niin monet puhujat tätä harhaa suoltavat puheissaan ja kirjoituksissaan, jos ja kun Raamattu ja Jeesus eivät puhu siitä mitään??? "Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?" Mark.12:24

    • Anonyymi

      Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

      • Anonyymi

        Pilvessä? Taas?
        Eikö 2000 vuoden vieroitus riittänyt?


      • Anonyymi

        Kun Mustanaamio tulee viidakosta kaupunkiin hän on kuin kuka tahansa meistä.


    • Anonyymi

      Kuten ylläoleva kirjoittaa, Jeesuksen tulemisia on kaksi. Lainaus on Sak. loppupuolelta. Tämä on tulemus kaksi, joulu nyt poislukien tässä. Kaksi naista jauhaa käsikivillä, se on idässä. Suomessa jauhaa esim. nipere jauhot eläimille. Käsitykseni mukaan Suomessa on siis päivä Jeesksen tullessa hakemaan seurakuntansa. Jag förstår så här.

      • Anonyymi

        Tässä on muuten mielenkiintoinen jatko: "Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään." Mitäs kaksi miestä tekee yhdellä vuoteella? Kaksi homoa, joista toinen on uskovainen ja tempaistaan?


    • Anonyymi

      Matt.13:37-43 Niin hän vastasi ja sanoi: Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika. Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit. Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja tekevät laittomuutta, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Jooel.3:13. Ilm.14:14-20

    • Anonyymi

      Noissakaan teksteissä ei puhuta halaistua sanaa salaisesta tempaamisesta, joka on täysi harha.

      • Anonyymi

        Tempauksia on tulossa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tempauksia on tulossa....

        Kylä. Painonnostokisoissa.


    • Anonyymi

      Matt.24:30-31 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivaan ääristä hamaan toisiin ääriin. Ilm.1:7-8

    • Anonyymi

      Mark.13:24-27 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkyvät. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen. Mark.14:60-62 Silloin ylimmäinen pappi nousi ja astui esille ja kysyi Jeesukselta sanoen: Etkö vastaa mitään? Mitä nämä todistavat sinua vastaan ? Mutta hän oli vaiti eikä vastannut mitään. Taas ylimmäinen pappi kysyi häneltä ja sanoi hänelle: Oletko sinä Kristus, se Ylistetyn Poika? Jeesus sanoi: Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä. Ps.110:1 Daavidin virsi. Herra sanoi minun herralleni: Istu minun oilealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi jalkojesi astinlaudaksi. Jes.53:1-12

    • Anonyymi

      Matt.22:41-46 Ja fariseusten ollessa koolla Jeesus kysyi heiltä sanoen: Mitä arvelette Kristuksesta? Kenen poika hän on? He sanoivat hänelle: Daavidin. Hän sanoi heille: Kuinka sitten Daavid Hengessä kutsuu häntä Herraksi, sanoen: Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle. Jos siis Daavid kutsuu häntä Herraksi, kuinka hän on hänen poikansa? Ja kukaan ei voinut vastata hänelle sanaakaan; eikä siitä päivästä lähtien yksikään enää rohjennut kysyä häneltä mitään. Ap.t. 2:29-35

    • Anonyymi

      Hebr.1:13 Kenelle enkeleistä hän koskaan sanonut: Istu minun kokealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astuinlaudaksi? Hebr.8:7-13 Sillä jos ensimmäinen liitto olisi ollut moitteeton, ei olisi etsitty sijaa toiselle. Sillä moittien heitä hän sanoo: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartui heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien lälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: Tunne Herra; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä. Sanoessaan uuden, hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään. Jer.31:31-34 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka tein heidän isäinsä kanssa silloin kun minä tärtuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisinpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: Tuntekaa Herra. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suueimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä. Jer.32:37-44.

    • Anonyymi

      Kyllä Jeesus tulee julkisesti, niin että "KAIKKI silmät saavat nähdä hänet". Ilm. 1:7. "Kaikki maan sukukunnat parkuvat" Jeesuksen tullessa, "ja HE NÄKEVÄT". Matt. 24:30.
      Mutta Jeesus tulee kyllä kaikille yllättäen, meille valvovillekin, vaikkakaan ei samalla tavalla "kuin varas yöllä", kuten valvomattomille. "Jot et valvo, minä tulen kuin varas." Ilm. 3:3. "Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät kuin varas,." 1 Tess. 5:4. Jeesus tulee siis valvomattomille "kuin varas", eli yllättäen, "jos et valvo".

    • Anonyymi

      nytirti nytnaton sotatoimista=jeesus

    • Anonyymi

      Olipa kerran kokous -Olin kävellyt 60 kilometriä,nousin portaita,valkokankaalla oli laiha ruipeloinen mies,joka painoi tuskin 37 kiloa ,oma painoni oli 49½kiloa,nyt sinä jota on aina estetty kävelemästä ja laitettu kerjäämään rahaa nouse ylös Jeesuksen ja hän nousi ensimmäisen kerran elämässään ja parani -T L Osbornin kokous Jaavalla,hän oli saarnannut 1 000 000 kilometriä lentäen saarnamatkoillaan; Sieltä kuulin tuon taivaallisen sanan 'nyt' Nytparantukaa nytuskoon kohtuudella! Nytterveeksi nyttulkaa kiitos

    • Anonyymi

      1 Tess 4: (KJB)

      16 For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first:

      17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

      18 Wherefore comfort one another with these words.

      Tämä on uskovien ylöstempaus. Jeesus tulee pilviin, ei maan päälle. Hän vie meidät vihan ajaksi taivaaseen viettämään häitä. Sen jälkeen hän tulee takaisin maan päälle ja me seuraamme häntä. Joka kuvittelee, että ylöstempaus tapahtuu samalla kuin Jeesuksen paluu maan päälle, ei ole ajatellut kovin syvällisesti asiaa. Missä välissä menisimme taivaaseen? Eiköä Jeesus tulisikaan maan päälle? Eikö tuhatvuotinen valtakunta olisikaan maan päällä? Ikävää, että on itsestään liikoja kuvittelevia itse 'oppineita', jotka heittelevät omia arvailujaan eivätkä nöyrry kuuntelemaan Raamatun mukaisia opettajia tai lukemaan Raamattua.

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä salaa, kun on lapsikastettu, niin jokainenhan se uskontunnustuksen kautta tietää, koska se tulee! ..
      Jokainenhan sen tulee näkemään.

      • Anonyymi

        https://katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html

        Siinähän se lukee.
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ...... jos tietää, asia ei ole salassa, mutta ateistille se voi olla yllättävä, niin hänelle se on salainen tempaaminen, koska ei tajua, ei käsitä, ja toopeilee asiassa.
        Tyhmästä päästä johtuen kärsii helvetin ikuisessa tulessa ruumiissaan.

        Siellähän kiperistelee, varmasti vituttaa


    • Anonyymi

      Jeesus tulee pilvissä hakemaan omansa luokseen vaivanajan puolivälissä, pois antikristuksen kynsistä. Hän pitää taivaassa palkinto tuomion, jolloin jokainen kristitty palkitaan kuuliaisuutensa mukaan. Jokainen saa itselleen sopivan leiviskän, tulevaa palvelustaan varten tuhatvuotisessa valtakunnassa. Vaivan ajan loppuessa, Jeesus tulee omiensa kanssa, koko mahtavuudessaan lopettamaan saatanan vallan. Hän heittää antikristuksen ja pedon ja väärän profeetan tuliseen järveen ja kahlitsee Luziferin tuhanneksi vuodeksi vankeuteen. Hän aloittaa tuhatvuotisen valtakunnan hallinnan omiensa kanssa.

    • Anonyymi

      Sanaa "tuhatvuotinen valtakunta" ei löydy koko Raamatusta, joten sekin on vain vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Tuhannen vuotta maa on autio ja tyhjä.
      "Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut....
      Sillä näin sanoo Herra: Koko maa tulee autioksi, vaikka minä en siitä peräti loppua tee" Jer.4:23,27.
      Milloin maa autioituu? "Minä katselin, ja katso, hedelmätarha oli erämaana, ja kaikki sen kaupungit olivat kukistuneet Herran, hänen vihansa hehkun, edessä." Jer.4:24
      Jeesuksen tullessa takaisin maa autioituu, koska Jumalan omat temmataan silloin taivaaseen ja jumalattomat saavat surmansa. "ja Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä maan ääreen. Ei heille pidetä valittajaisia, ei heitä koota eikä haudata; he tulevat maan lannaksi." Jes.25:33

      • Anonyymi

        Juuri näin tulee olemaan.


      • Anonyymi

        et ole lukenut koko raamattua, kun et asiaa ole löytänyt.
        Otapa Ilmestyskirjasta vauhtia.


      • Anonyymi

        Monet hedelmätarhat ovat aikaa sitten autioituneet, myös aavikoita on syntynyt ja lisää syntyy koko ajan.

        Jeremias on Vanhan Testamentin profeetta, tiedätkö mistä maa-alueesta hän puhuu, milloin tuo puhe on puhuttu, ja onko tuo mainittu "maa" koko maapallo? Eivätkö juutalaisten tuolloiset profetiat koskeneet pääosin heitä itseään ja heidän silloisia vihollisiaan? Eikö pakanakansoihin laajentuminen tapahtunut vasta Jeesuksen myötä?


      • Anonyymi

        Jumalan virheetön sana lopun ajan ihmisille (KJB) puhuu tuhatvuotisesta valtakunnasta useassa kohtaa. Seitsenpäiväinen viikko, jossa seitsemäs päivä on lepopäivä, on kuvastanut Jumalan suunnitelmaa luomakunnalleen, tuhat vuotta vastaa Hänelle yhtä päivää.

        Revelation 20:4
        And I saw thrones, and they sat upon them, and judgment was given unto them: and I saw the souls of them that were beheaded for the witness of Jesus, and for the word of God, and which had not worshipped the beast, neither his image, neither had received his mark upon their foreheads, or in their hands; and they lived and reigned with Christ a thousand years.

        2 Peter 3:8
        But, beloved, be not ignorant of this one thing, that one day is with the Lord as a thousand years, and a thousand years as one day.

        Revelation 20:5
        But the rest of the dead lived not again until the thousand years were finished. This is the first resurrection.

        Revelation 20:2-3
        And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years,
        And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.

        Revelation 20:6-7
        Blessed and holy is he that hath part in the first resurrection: on such the second death hath no power, but they shall be priests of God and of Christ, and shall reign with him a thousand years.
        And when the thousand years are expired, Satan shall be loosed out of his prison,


      • Anonyymi

        Etkö ole lukenut Ilmestyskirjan 20. lukua? Siinä mainitaan tuhat vuotta moneen kertaan.

        Tuhat vuotta on Jumalalle kuin yksi päivä. Jumalan antama seitsenpäiväinen viikko on koko maailman historian malli. Kuusi arkipäivää, kuusituhatta vuotta. Sitten sapattipäivä ja tuhatvuotinen rauhan valtakunta.


    • Anonyymi

      Jeesus vertaa tulemustaan salaman leimahdukseen, jonka kaikki näkevät "Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus." Matt.24:27, joten tässä ei ole mitään salaista ja salainen tempaus on pötypuhetta ja huuhaata.

      • Anonyymi

        Kovin tuolla on sitten lyhyt ja merkityksetön piipahdus. Tointaako tuota etes eppäillä. Annttaapa hänelähhii välähtee etes kerran.

        Isäesä poeka. Sanottaanhan raamatussa ukkosta jumalaksi. Eivät ruojat kesijät tajunna että kysseessä on hankkaussähkö kun kissan nahkassa.


    • Anonyymi

      hmm... eikös jostain lopun ajoista ja sellaisista puhuta että alkaa näkymään ihmeellisiä asioita taivaallakin ja kaikenlaista käsittämätöntä, jota vielä ei ole tapahtunut ja tuskin tällä vbuosituhannella tapahtuukaan edes vielä....

    • Anonyymi

      Että Jeesus ei tule salaa, tulee olemaan selkeitä merkkejä, mutta silloin syntisten on enää myöhäistä katua ahneuttaan ja muita kuolemansyntejään, kun näkee merkkejä joskus ensi vuosituhannella kai.

      • Anonyymi

        Jumalan kannattas kyllä palakata joku ammattilaene tiedottajaksi. Nyt vaen kaekki arvväaelloo ja eppäellöö koko otusta.


    • Anonyymi

      Jeesus tulee takaisin, mutta ei salaa vaan näkyvästi ja kuuluvasti "Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."" Apt.1:11. Jeesus meni näkyvällä tavalla taivaaseen ja samalla tavalla hän tulee takaisin, eikä salaa, niin kuin harhaopettajat sumuttavat.

    • Anonyymi

      Ihmetellä täytyy, että noin selvien Raamatun kohtien jälkeen joku vielä kehtaa jatkaa valheitaan Jeesuksen salaisesta tempaamisesta, vaikka Raamattu ei puhu siitä mitään.

    • Näkyvä ja selvä paluu kaikkien nähtävillä..

    • Anonyymi

      Jeesuksen salaista tulemusta markkinoidaan merkeillä ja ihmeillä "tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä"2Tess.2:9

    • Anonyymi

      Monet eksyvät, kun eivät tunne Raamatun opetusta siitä, että Jeesus ei tule salaa. "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa." Matt.22:29

    • Anonyymi

      Olet todella hyvin ja nasevasti kirjoittanut tuon aloituksesi.
      Tarkoitan kirjoitustyyliäsi, tapaasi kirjoittaa, johon kiimmitin huomioni, en niinkään itse aiheeseen.
      Itse aiheeseen voin kommentoida vain siten että jos järjestät pihaltasi käsin hienon ilotulituksen, ilman että kukaan sitä kuvaa, niin pysähtyisivätkö kaikki Kiinassa juuri sillä hetkellä ulkona olleet ihmiset sitä ihailemaan?

    • Anonyymi

      Kiitos palautteesta ja kysymyksestäsi. Ei kiinalaiset välttämättä näe ilotulitustani omalta pihaltani sinne Kiinaan saakka, vaikka G5-verkko vakoileekin meitä ahkerasti myös omalla pihallamme. Mutta Jeesuksen tulemuksen kaikki näkevät, kun "Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin KAIKKI maan sukukunnat parkuvat; ja he NÄKEVÄT Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella." Matt.24:30
      Maapallo ilmeisesti ehtii pyörähtää akselinsa ympäri koko sen ajan, kun kun Kristus tulee. Hän tulee kenties jostain Orionin tähtisumun aukosta. Sillon näkyy sanomattoman kirkas pilvi, joka lähestyy maata ja kun tuo kirkas pilvi tulee lähemmäksi ja lähemmäksi alkaa näkyä miljoonia ja taas miljoonia enkeleitä ja heidän keskellään Jeesus Kristus. Näin myös kiinalaisetkin näkevät Kristuksen tulemuksen, vaikka hieno ilotulitukseni omalla pihallani jäikin väliin.

      • Anonyymi

        "taivaan pilvien päällä"

        "Maapallo ilmeisesti ehtii pyörähtää akselinsa ympäri koko sen ajan, kun kun Kristus tulee."

        Eikös ne pilvet sitten enään pyörähtelekään siinä maapallon mukana akselinsa ympäri?

        Ne pilvet Jeesuksineen ja enkeleineen on aina kuviteltu ilmakehäämme mutta nyt ovat ne tieteen myötä muutettu kauas jonnekin Orionin tähtisumuun?!

        Noin se raamatuntulkkaus muuttuu, myötäillen tieteen kehitystä.

        Raamattu ei puhu maasta pallona, vaan tieteen mukana muuttuneet raamatunselitykset.

        Raamatun mukaan aurinko kiersi lättänää maata.

        Joosua:
        10:12 Silloin puhui Joosua Herralle, sinä päivänä, jona Herra antoi amorilaiset israelilaisten valtaan, ja sanoi Israelin silmien edessä: "Aurinko, seiso alallasi Gibeonissa, ja kuu Aijalonin laaksossa."
        10:13 Niin aurinko seisoi alallansa, ja kuu pysyi paikallansa, kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen. Niinhän on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa." Niin aurinko pysyi paikallansa keskitaivaalla päiväkauden, kiirehtimättä laskemaan.

        2.Kuningasten kirja:
        20:11 Silloin profeetta Jesaja huusi Herraa, ja hän antoi varjon Aahaan aurinkokellossa siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se oli jo laskeutunut.

        Jesaja:
        38:8 katso, minä annan aurinkokellon varjon siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se jo on auringon mukana laskeutunut Aahaan aurinkokellossa.'" Ja aurinko siirtyi aurinkokellossa takaisin kymmenen astetta, jotka se jo oli laskeutunut.

        Job:
        9:7 hän kieltää aurinkoa, ja se ei nouse, ja hän lukitsee tähdet sinetillään;

        Mikä on Jumala?

        Psalmit:
        84:12 Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

        Missä Jumala asuu?

        Psalmit:
        104:22 Aurinko nousee, ne vetäytyvät pois ja laskeutuvat luoliinsa maata.

        Saarnaaja:
        1:5 Ja aurinko nousee, ja aurinko laskee ja kiiruhtaa sille sijallensa, josta se jälleen nousee.

        "Herra Jumala on aurinko", mutta, mutta...???

        Psalmit:
        148:1 Halleluja! Ylistäkää Herraa taivaista, ylistäkää häntä korkeuksissa.
        148:2 Ylistäkää häntä, kaikki hänen enkelinsä, ylistäkää häntä, kaikki hänen sotajoukkonsa.
        148:3 Ylistäkää häntä, aurinko ja kuu, ylistäkää häntä, kaikki kirkkaat tähdet.

        5.Mooseksen kirja:
        4:19 ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.

        Psalmit:
        84:12 Sillä Herra Jumala on aurinko .....

        Raamatussa ei ole mitään ristiriitaisuuksia, väittää vähintään 1 %:a ihmisistä ja loput uskovaiset väittäjät uskovat...haluavat uskoa heitä.
        "Aurinko nousee, ne vetäytyvät pois ja laskeutuvat luoliinsa maata."

        "Skitsofrenia diagnosoidaan ihmisille hyvinkin erilaisin oirein. Keskeisiä oireita ovat todellisuudentajun heikkeneminen eli psykoottisuus, joka johtuu aistiharhoista, harhaluuloista, ajattelutoimintojen häiriintyneisyydestä tai tunteiden latistumisesta."

        "Skitsofrenian globaali esiintyvyys on keskimäärin noin 0,4 prosenttia, mutta Suomessa ja useissa muissa länsimaissa noin 1 prosentti."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "taivaan pilvien päällä"

        "Maapallo ilmeisesti ehtii pyörähtää akselinsa ympäri koko sen ajan, kun kun Kristus tulee."

        Eikös ne pilvet sitten enään pyörähtelekään siinä maapallon mukana akselinsa ympäri?

        Ne pilvet Jeesuksineen ja enkeleineen on aina kuviteltu ilmakehäämme mutta nyt ovat ne tieteen myötä muutettu kauas jonnekin Orionin tähtisumuun?!

        Noin se raamatuntulkkaus muuttuu, myötäillen tieteen kehitystä.

        Raamattu ei puhu maasta pallona, vaan tieteen mukana muuttuneet raamatunselitykset.

        Raamatun mukaan aurinko kiersi lättänää maata.

        Joosua:
        10:12 Silloin puhui Joosua Herralle, sinä päivänä, jona Herra antoi amorilaiset israelilaisten valtaan, ja sanoi Israelin silmien edessä: "Aurinko, seiso alallasi Gibeonissa, ja kuu Aijalonin laaksossa."
        10:13 Niin aurinko seisoi alallansa, ja kuu pysyi paikallansa, kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen. Niinhän on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa." Niin aurinko pysyi paikallansa keskitaivaalla päiväkauden, kiirehtimättä laskemaan.

        2.Kuningasten kirja:
        20:11 Silloin profeetta Jesaja huusi Herraa, ja hän antoi varjon Aahaan aurinkokellossa siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se oli jo laskeutunut.

        Jesaja:
        38:8 katso, minä annan aurinkokellon varjon siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se jo on auringon mukana laskeutunut Aahaan aurinkokellossa.'" Ja aurinko siirtyi aurinkokellossa takaisin kymmenen astetta, jotka se jo oli laskeutunut.

        Job:
        9:7 hän kieltää aurinkoa, ja se ei nouse, ja hän lukitsee tähdet sinetillään;

        Mikä on Jumala?

        Psalmit:
        84:12 Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

        Missä Jumala asuu?

        Psalmit:
        104:22 Aurinko nousee, ne vetäytyvät pois ja laskeutuvat luoliinsa maata.

        Saarnaaja:
        1:5 Ja aurinko nousee, ja aurinko laskee ja kiiruhtaa sille sijallensa, josta se jälleen nousee.

        "Herra Jumala on aurinko", mutta, mutta...???

        Psalmit:
        148:1 Halleluja! Ylistäkää Herraa taivaista, ylistäkää häntä korkeuksissa.
        148:2 Ylistäkää häntä, kaikki hänen enkelinsä, ylistäkää häntä, kaikki hänen sotajoukkonsa.
        148:3 Ylistäkää häntä, aurinko ja kuu, ylistäkää häntä, kaikki kirkkaat tähdet.

        5.Mooseksen kirja:
        4:19 ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.

        Psalmit:
        84:12 Sillä Herra Jumala on aurinko .....

        Raamatussa ei ole mitään ristiriitaisuuksia, väittää vähintään 1 %:a ihmisistä ja loput uskovaiset väittäjät uskovat...haluavat uskoa heitä.
        "Aurinko nousee, ne vetäytyvät pois ja laskeutuvat luoliinsa maata."

        "Skitsofrenia diagnosoidaan ihmisille hyvinkin erilaisin oirein. Keskeisiä oireita ovat todellisuudentajun heikkeneminen eli psykoottisuus, joka johtuu aistiharhoista, harhaluuloista, ajattelutoimintojen häiriintyneisyydestä tai tunteiden latistumisesta."

        "Skitsofrenian globaali esiintyvyys on keskimäärin noin 0,4 prosenttia, mutta Suomessa ja useissa muissa länsimaissa noin 1 prosentti."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia

        Kun savolainen tutkii raamattua, eikä edes tunne juutalaisnäköalojen tulkintaa, vaan katsoo digikelloa rannekkeessa, eihän se sellainen paukapää mitään ymmärrä.
        Mutta, menepä aikakoneella siihen aikaan takaisin, missä asia on esiintuotu, siinä puhutaan sen ajan käsitteellä, mitä taistelujen aika ja hetki kulki.
        Ei auringon tarvitse pysähtyä, mutta ajan ja tapahtuman käsite, mitä ajassa kulki, siitähän on kyse. Mutta, eihän tämä mädän savolaisen tulkinnoissa millään voi mennä perille,
        Hän on h-moilasena ja ei tajua, mutta kun on tajuton - alkaa pilkkaamaan.

        On nääs otetettava paukapäitten asioista syvempää selvää ne avautuu.

        Samahan se on savolaisten kalajutut. Ei niitä tuolla etelässä ymmärretä hölökäles pölllläystä. Selllaaset pitää savolaisten itse selittää. Siksi junaankin nousee tulkki ennen Mikkeliä


    • Anonyymi

      Jes.65:17-25 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siinä, minkä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan. Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä. Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen. He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät; he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin muitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuuluttavat itse kättensä työn. He eivät tee työtä turhaa eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä. Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen. Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra. Ps.55:24 Mutta heidät sinä, Jumala, syökset tuonelan syvyyteen; murhamiehet ja petturit eivät pääse puoleen ikäänsä. Mutta minä turvaan sinuun. Jes.11:6-16

      • Anonyymi

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva. Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

        Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva. Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

        Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.

        1234567---

        Jeesuksen seuraajana ole menossa samaa paikkaa kuin adventistit. Jeesus tulee takaisin Öljymäelle ja Hän hallitsee Israelin kuninkaana tuhannen vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen seuraajana ole menossa samaa paikkaa kuin adventistit. Jeesus tulee takaisin Öljymäelle ja Hän hallitsee Israelin kuninkaana tuhannen vuotta.

        Jeesus on omiensa kanssa 1000-vuotta taivaassa.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on omiensa kanssa 1000-vuotta taivaassa.

        1234567---

        Muuten oikein mutta sijainti sulla meni taasen väärin.

        Raamatussa lukee 1000v valtakunta on maan päällä. Raamatussa ei lue 1000v valtakuntaa Jeesuksen johtavan maan päällä.

        Jumalattomat eivät pääse taivaaseen Jumalan valtakuntaan. Kerro mulle, tell me, onko 1000v valtakunnan ajassa epäpyhiä jumalattomia?

        Jos on niin miten he taivaaseen ovat päässeet Jumalan valtakuntaan? Lentävällä lautasella?

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten oikein mutta sijainti sulla meni taasen väärin.

        Raamatussa lukee 1000v valtakunta on maan päällä. Raamatussa ei lue 1000v valtakuntaa Jeesuksen johtavan maan päällä.

        Jumalattomat eivät pääse taivaaseen Jumalan valtakuntaan. Kerro mulle, tell me, onko 1000v valtakunnan ajassa epäpyhiä jumalattomia?

        Jos on niin miten he taivaaseen ovat päässeet Jumalan valtakuntaan? Lentävällä lautasella?

        Selef Urge

        Pelastuneet Adventistit ovast 1000-vuotta taivaassa, eitäällä tuhotun maanpäällä. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

        Joka haluaa 1000 vuotta tuhotun maanpäällä oleskella, niin mikäpä siinä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen seuraajana ole menossa samaa paikkaa kuin adventistit. Jeesus tulee takaisin Öljymäelle ja Hän hallitsee Israelin kuninkaana tuhannen vuotta.

        Israel on demoktatia. "Kuningas" ei päädy enää ristille vaan hullujenhuonneelle.


    • Anonyymi

      Matt. 22: 23-30 Sinä päivänä tuli hänen luokseen saddukeuksia, jotka sanoivat, ettei ylösnousemusta ole, ja he kysyivät häneltä sanoen: Opettaja, Mooses on sanonut: Jos joku kuolee lapsentonna, niin hänen vejensä naikoon hänen vaimonsa ja herättäköön siemenen veljelleen. Keskuudessamme oli seitsemän veljestä. Ensimmäinen otti vaimon ja kuoli; ja koska hänellä ei ollut jälkeläisiä, jätti hän vaimonsa veljelleen. Niin myös toinen ja kolmas, ja samoin kaikki seitsemän. Viimeiseksi kaikista kuoli vaimo. Kenen vaimo noista seitsemästä hän siis on ylösnousemuksessa on oleva? Jeesus vastasi ja sanoi heille: Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. Sillä ylösnousemuksessa ei naidä eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa. Mark.12:18-26 Ja hänen luoksensa tuli saddukeiksia, jotka sanoivat, ettei ylösnousemusta ole; ja he kysyivät häneltä sanoen: Opettaja, Mooses on säätänyt meille: Jos joltakin kuolee veli, joka jättää jälkeensä vaimon, mutta ei jätä lasta, niin ottakoon hänen veljensä lesken ja herättäköön veljenllensä siemenen. Oli seitemän veljestä. Ensimmäinen otti vaimon, ja kun hän kuoli, ei häneltä jäännyt jälkeläistä. Silloin toinen otti hänet, ja hänkin kuoli jättämästä jälkeläistä, Niin myös kolmas. Samoin kävi kaikille seitsemälle: heiltä ei jäänyt jälkeläistä. Viimeiseksi kaikista vaimokin kuoli. Ylösnousemuksessa siis, kun he nousevat ylös, kenelle heistä hän joutuu vaimoksi, sillä hän oli ollut kaikkien noiden seitsemän vaimona? Jeesus sanoi heille: Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa? Sillä kuin kuolleista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaissa.

    • Anonyymi

      Jeesukselle ei mikään ole mahdotonta, hän voi tulla jonkun kotiin yöllä salaa vaikka postiluukun kautta, tai vaikkapa korsteenistakin, kuten joulupukki!

    • Anonyymi

      Ylösotto sekoitettu Jeesuksen julkisena fur alles näkyvään paluuseen maan päälle.

      Ylösotto tapahtuma on ihan erillinen kuin Jeesuksen julkisena tuleva paluu myöhemmin.

      Jumalattomat keksivät ylösoton jälkeen valheen mihin kristityt kadonneet.

      Yksi ehdotus on se että alienit veivät mukanaan jollekin planeetalle uudelleenkoulutusta saamaan vankilaan häiritsemästä jumalattomia.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Kristityt eivät katoa jonnekin, vaan Jeesus tulee näkyvästi noutamaan omansa. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt eivät katoa jonnekin, vaan Jeesus tulee näkyvästi noutamaan omansa. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

        Raamatun sepittäjät olivat niiiin yksinkertaisia etteivät ymmärtäneet että pilvet ovat vain vesihöyryä. Ei edes vuorella olleet käyneet. Kyllähän tuolla tietysti vielä pöljempin saatiin mystiikkaa aikaa.

        Ymmärrän kyllä että Muumit ratsastivat pilvillä mutta että ihan aikuisten saduissa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt eivät katoa jonnekin, vaan Jeesus tulee näkyvästi noutamaan omansa. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

        Useimmat kristityt katoavat taivaalle krematorion piipusta.


    • Anonyymi

      Niin, Jeesus ei ilmesty yhtään kenellekään! Raamatun sanan mukaan!

    • Anonyymi

      Kyllä Jeesus ilmestyy pelastukseksi omilleen. "samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat." Hep.9:28

      • Anonyymi

        Onks jeesus ja kristus sama oletettu, vai onks niil joku ero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks jeesus ja kristus sama oletettu, vai onks niil joku ero?

        Kyllä on ero, ainakin Messiasta koskien. Juutalaisten odottama Messias ei ole vielä saapunut loistossaan. Kristittyjen on, Jeesusta nimitetään Messiaaksi, muiden nimitysten lisäksi.


      • Anonyymi

        Aivojen etulohko tosiaan pystyy tuottamaan ihmeitä.


    • Anonyymi

      Se salaa tuleminen on ymmärretty tahallisesti väärin. Se salaa tuleminen tarkoittaa sitä, ettei Jeesuksen takaisin paluun ajankohdasta tiedä kukaan muu, kuin Isä Jumala itse. Siis pelkästään ajankohta on salattu, mutta Jeesuksen takaisin tuleminen on näkyvä ja kuuluva tapahtuma, niinkuin Matteus 24:27 on Kirjoitettu.

      • Anonyymi

        Noin sen täytynee olla, mutta en nyt tiedä onko sitä tahallaan ymmärretty väärin tai oikein, jokainen asiast alukija tai ajattelija ottaa jonkun kannan.

        jos joku puhuja tai kirjailija on käyttänyt salaista tempausta, s eon hänen oma käsityksensä, ei sen enempää eikä vähempääkään.


    • Anonyymi

      Joku tuossa aikaisemmin väitti jeesuksen tulevan postiluukusta, en kyllä usko tuota?
      T. Ville 9v.

    • Anonyymi

      Olen Villen teologiasta samaa mieltä : )

    • Anonyymi

      Ei se pääse salaa tulemaan, jos on jo pari tuhatta vuotta yrittänyt onanoida, tulematta.

    • Anonyymi

      Kuka Raamatussa sanoo tulevansa kuin varas yöllä?

      • Anonyymi

        Jeesus, Jumalan Poika, Kuninkaamme!

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Matt.24:42-51 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: Minun herrani viipyy, ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

    • Anonyymi

      Tuossa tekstissä puhutaan Jeesuksen paluun yllättävästä ajankohdasta, ei hänen takaisintulonsa tavasta, joka ei ole salainen.

      • Anonyymi

        Jeesushan voi tulla vaikka jouluaattona tonttuna joulupukin mukana jonkun kotiin jakelemaan lahjoja?


    • Anonyymi

      Jeesuksen tulemuksen näkevät kaikki. "Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus." Matt.24:27

    • Anonyymi

      ihan sama miten tulee kunhan tulee pian ja hakee minut pois täältä sekopäisyydestä pois.

      • Anonyymi

        Entä jos Jeesus tulee noutamaan sinut pois ulosottomieheksi naamioituneena?


    • Anonyymi

      Kiitos Herran, yhä useampi helluntalainen on jo hylännyt epäraamatullisen salaisen tempaamisen pimeän teologian.

    • Anonyymi

      Pakkohan se on, kun sitä oppia ei löydy Raamatusta.

    • Anonyymi

      Jeesus varoittaa seuraajiaan uskomasta salaiseen tempaamiseen ja muihin eksytyksiin.
      ""Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä." Mark.13:5

    • Anonyymi

      Täyty olla varovainen mitä uskoo ja perustaa usko vain Jeesuksen esimerkkiin ja Raamatun opetukseen.

      • Anonyymi

        Kuten yrittää sitä toista tulemista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten yrittää sitä toista tulemista?

        Ei se yritä, vaan tulee eikä meinaa nääs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se yritä, vaan tulee eikä meinaa nääs!

        Kyllä saa käsi käydä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa käsi käydä...

        Joo.....normaalissakin tulemisessa voisi vastapuolen takaseinä jytistä!


    • Anonyymi

      Jossakin iltojen lehdessä todettiin Rovanperän olevan Jeesus. Kenestäkään muusta Jeesuksesta ei liene riviäkään aikalaisensa kirjoittamana. Ei ainuttakaan mainintaa virallisissa kirjoissa tai kenenkään kirjeenvaihdosta löydettynä.

    • Anonyymi

      Jeesuksesta kirjoittaa Raamatun ulkopuolella mm. roomalainen historioitsija Joosefus, mutta hänkään ei kerro Jeesuksen tuleva takaisin salaa, joten tuo oppi on täyttä pimeyttä ja suurta eksytystä.

    • Anonyymi

      Miksi siten niin monet siitä salaisesta tempaamisesta vaahtoavat, jos sitä ei löydy Raamatusta?

    • Anonyymi

      Mark.13:35 Biblia (1776) Niin valvokaat siis: ( sillä ette tiedä, koska huoneen Herra tuleva on, ehtoona, taikka puoliyönä, eli kukon laulaissa, eli aamulla: )

    • Anonyymi

      Ei tuossakaan tekstissä puhuta mitään Jeesuksen tulemuksen tavasta, vaan ajankohdasta, joka on yllätys.

    • Anonyymi

      Jeesus varoittaa uskomasta salaiseen tempaamiseen ja kertoo tulemuksensa olevan näkyvä ja kuuluva tapahtuma "Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus." Matt.24:17

    • Anonyymi

      Tuo on kirkasta valoa.

    • Anonyymi

      1Kor. 15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
      Matt. 24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

      • Anonyymi

        Juuri näin, haudoistaan kömpivät zombiet vielä komppaavat pasuunoiden pauhua.


    • Anonyymi

      He eivät ole sombeja, vaan Jumala "on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi." Filp.3:21

      • Anonyymi

        Hallelujaa, amen!


    • Anonyymi

      Kuka keksi epäraamatullisen salaisen tempaamisen ja miksi?

      • Anonyymi

        Helluntalaiset pitävät epämääräisistä keksinnöistä.


    • Anonyymi

      Salaisen tempaamisen keksivät jesuiitat aikoinaan hämätäkseen uskovia.

      • Anonyymi

        Joo ja sitten tätä hämäystä jatketaan, ja on julistettu vuosikymmeniä.

        1234567---


    • Anonyymi

      Mutta Jumalan kansa ei usko salaiseen tempaamiseen, vaan Jeesukseen, joka sanoo: "
      Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus."Matt.24:27

    • Anonyymi

      Mistäs se jeesus voisi salaa tulla sisään, jos porstuan ovi on lukittu eikä siinä ole postiluukkua, ikkunat ovat suljetut, sekä uuninpellit visusti kiinnni, joten korsteenin kauttakaan ei voisi pujahtaa salaa?

    • Anonyymi

      Pääasia että Jeesus tulee takaisin, sillä jos hän ei tule takaisin, niin "silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut."1Kor.15:18

    • Anonyymi

      Tuota Jeesuksen julkisen tulemisen päivää Jumalan kansa odottaa, ei salaista tempaamista, koska sitä ei koskaan tule.

    • Anonyymi

      Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, Mark.13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan,

    • Anonyymi

      Hebr.10:35-39 Älkää siis heitäkö pois usallustanne, jonka palkka on suuri. Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on. Sillä vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele; mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen. Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi. Hab.2:1-3

    • Anonyymi

      1 Corinthians 15:51-52
      King James Bible
      51 Behold, I shew you a mystery; We shall not all sleep, but we shall all be changed,

      52 In a moment, in the twinkling of an eye, at the last trump: for the trumpet shall sound, and the dead shall be raised incorruptible, and we shall be changed.

      Me uskovat siis muutumme silmänräpäyksessä, saamme ylösnousemusruumiin.

      1 Thessalonians 4:16
      For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first:

      17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

      Jeesus ei siis salaisen tempauksen aikana astu jalallaan maan päälle, vaan saapuu pilviin ottamaan meidät vastaan ja vie meidät taivaaseen vihan ajaksi. Hän tulee kanssamme takaisin, näkyvästi, Harmagedoniin ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi. Tuhat vuotta on Jumalalle yksi päivä. Millennium on se, minkä vertaus sapatti on ollut. Se on levon aika.

      Kuunnelkaa Robert Breakerin kaltaisia hyviä opettajia. Raamattua tulee itsekin lukea, mutta suomeksi ei taida olla yhtään luotettavaa käännöstä? Kannattaa oppia englantia niin, että pystyy lukemaan King James Raamattua. Se on virheetön Jumalan sana.

    • Anonyymi

      Matt.24:27 Biblia (1776) Sillä niinkuin pitkäisen tuli leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on myös Ihmisen Pojan tulemus. Luuk.17:24-30

      • Anonyymi

        Jeesus puhui juutalaisille. Juutalaisille Jeesus tosiaan palaa näkyvästi Jaakobin ahdistuksen ajan lopussa, meidän uskovien, eli Jeesuksen morsiamen (silloin jo vaimon) kanssa. Kirkko ei vielä silloin ollut muodostettu; vasta Paavalille Jeesus paljasti uuden pelastussuunnitelmansa. Jos juutalaiset olisivat ottaneet Messiaansa vastaan jo silloin, kristillistä kirkkoa ei olisi koskaan kai tullutkaan.

        Raamattu kertoo selvästi Jeesuksen kahdesta tulemisesta. Ensimmäisen näemme vain me uskovat, kun Jeesus tempaa meidät tuuliin ja pilviin ja menemme viettämään hänen kanssaan häitä taivaaseen seitsemäksi vuodeksi. Juutalaiseen perinteeseen kuului juhlia häitä seitsemän päivää. Perinteeseen kuului sekin, että sulhanen tuli yllättäen ja 'tempasi' morsiamen mukaansa ja vei hääjuhliin. Tämäkin oli esimakua tulevasta.

        Toisessa tulemisessa me seuraamme häntä ratsuilla, kun hän tulee Harmagedoniin ja tuhoaa vihollisensa. Veri roiskuu ja linnut saavat syödäkseen. Tuon tulemisen näkee koko maailma. Tapahtuuko se netin välityksellä vai yliluonnollisesti, se jää nähtäväksi. Kiitos Herralle, että minun ei tarvitse jäädä sitä näkemään täältä maasta käsin, vaan saan olla hänen joukoissaan hänen takanaan.

        Joka sulkee silmänsä niiltä jakeilta, jotka kertovat kristittyjen ylöstempaamisesta, ei rakasta totuutta. Samalla tavalla tahallisesti sokea on se, joka väittää, että seuraava sota on Hesekielin 38-39. lukujen sota. Se, joka lukee Raamattua, näkee, että tuo sota tapahtuu vasta, kun Israel asuu turvassa, ilman muureja. Se aika ei ole nyt! Se tulee vasta psalmin 83 sodan jälkeen, kun Israelin lähinaapurit ovat hyökänneet ja Jumala on tuhonnut ne. Silloin Israel luulee olevansa turvassa ja purkaa suojamuurinsa.


    • Anonyymi

      Tuhat vuotta pyhät ovat taivaassa ja maa on autiona ja tyhjänä "Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut. Minä katselin vuoria, ja katso Minä katselin, ja katso, ei ollut yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat paenneet pois. Minä katselin, ja katso, hedelmätarha oli erämaana, ja kaikki sen kaupungit olivat kukistuneet Herran, hänen vihansa hehkun, edessä. Sillä näin sanoo Herra: Koko maa tulee autioksi, vaikka minä en siitä peräti loppua tee."Jer.4:23-27

      • Anonyymi

        Ei ole jorinoita vaan Raamatun totuuksia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jorinoita vaan Raamatun totuuksia !

        Satukirjan kuvitemia.


    • Anonyymi

      Hyvin on Raamatulla perusteltu.

    • Anonyymi

      Raamattu on totuuden kirja ja sieltä ei todellakaan löydy mitään viitteitä Jeesuksen salaiseen tulemukseen.

      • Anonyymi

        Raamattu kertoo selvästi kahdesta eri tulemisesta, joista ensimmäinen on vain meille krisitityille, toinen kaikille tänne jääneille näkyvä. Se joka rakastaa totuutta, löytää totuuden. Tätäkään asiaa ei ole mitenkään salattu, vaan selkeästi ilmoitettu.


    • Anonyymi

      Hyvä, kun totuuden sana valaisee pimeyden.

    • Anonyymi

      Jeesus itse on totuus jota kannattaa seurata kaikessa, myös sapattina. "ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi"" Joh.8:37

    • Anonyymi

      Pääasia, että Jeesus tulee takaisin.

      • Anonyymi

        Vaikka olenkin väkevässä voitelussa, niin epäilen vahvasti jessen paluuta.


      • Anonyymi

        Jeesus tulee takaisin ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Silloin sinulla on väärä voitelu, koska "kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. " Joh.16:13, siis myös totuuteen Jeesuksen takaisintulosta, josta aiheesta Uusi testamentti puhuu enemmän kuin mistään muusta aiheesta, peräti 318 kertaa.

    • Anonyymi

      Salaiseen tempaamiseen uskovat ovat panneet käden suulleen ja punastuneet häpeästä, kun ovat opettaneet väärin ja johtaneet harhaan Jumalan lapsia salaisella tempaamisellaan. "Näkijät joutuvat häpeään, ja ennustelijat punastuvat. Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule." Miika.3:7

    • Anonyymi

      Pääteksti, jolla Jeesuksen salaista tempaamista yritetään epätoivoisesti perustella, on 1Tess.4:16,17. Mutta kun tarkastellaan tätä tekstiä, niin onko tässä mitään salaista??? Tämähän on Raamatun äänekkäin teksti!!! "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;" Kolminkertainen ääni kuuluu. Eikä kukaan kuule sitä? Ääni soi niin kovaa, että se tunkeutuu kuolleidenkin korviin ja "Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin." "sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa." Elossa olevat Jumalan lapset pääsevät Herran luo yhdessä kuolleista herätettyjen kanssa, eivät yhtään aikaisemmin. Joten oppi Jeesuksen salaista tempaamisesta on täyttä puppua ja mitä pahinta harhaoppia.

      • Anonyymi

        AAMEN !


      • Anonyymi

        Etsipä Raamatusta ne useat kohdat, joissa Jumala puhuu, ja uskosta osattomat luulevat sen olevan ukkosen jyrinää. Kun ehkä piankin (minustakin vaikuttaa, että todennäköisesti jo tänä syksynä) ylöstempaus tulee, saattaa se olla maailmalle ennenkuulumaton jyrinä. Sähköt voivat hyvinkin katketa (EMP). Me, jotka tunnemme Jeesuksen, tunnistamme paimenemme äänen ja seuraamme häntä.


    • Anonyymi

      Hyvä, että asia alkaa kirkastua muillekin.

    • Anonyymi

      Jeesus yhdisti tulemuksensa maailman loppuun eikä hänen tulemuksensa jälkeen elämä pörrää enää entiseen malliin.

    • Anonyymi

      Silloin on turha puhua ja höyrytä mistään salaisesta tempaamisesta.

    • Anonyymi

      Jeesuksen toinen tuleminen on vain yksi tapahtuma, ei monivaiheinen tipottain tapahtuva, niin kuin monet karismaatikot harhaanjohtavasti selittelevät. "Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus." Matt.24:27

      • Anonyymi

        Sinä olet omasta halustasi sokeutunut Jeesuksen ensimmäiselle tulemiselle uskovilleen. Samalla tavalla Jumala sokaisi juutalaiset niin, että he eivät ymmärrä Raamatun kohtia, jotka kertovat Jeesuksen olevan heidän Messiaansa.

        Rukoile Jumalalta, että hän avaisi silmäsi ja puhdistaisi sydämesi omahyväisyydestäsi ja ylpeydestäsi. Raamattu avautuu uskovalle, joka on vilpitön.

        Jos et halua nähdä totuutta, ja jäät maan päälle, olet altis uskomaan maailman valheen siitä, minne miljoonast katosivat. Ole viisas. Ole mukana kanssamme, kun Jeesus tulee hakemaan meidät pois vihan ajan alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet omasta halustasi sokeutunut Jeesuksen ensimmäiselle tulemiselle uskovilleen. Samalla tavalla Jumala sokaisi juutalaiset niin, että he eivät ymmärrä Raamatun kohtia, jotka kertovat Jeesuksen olevan heidän Messiaansa.

        Rukoile Jumalalta, että hän avaisi silmäsi ja puhdistaisi sydämesi omahyväisyydestäsi ja ylpeydestäsi. Raamattu avautuu uskovalle, joka on vilpitön.

        Jos et halua nähdä totuutta, ja jäät maan päälle, olet altis uskomaan maailman valheen siitä, minne miljoonast katosivat. Ole viisas. Ole mukana kanssamme, kun Jeesus tulee hakemaan meidät pois vihan ajan alta.

        Ehkä pretribulaatiotempaukseen uskomattomuus ei estä tulemasta temmatuksi. Se tulee vaan sitten olemaan suuri yllätys niille, jotka eivät ymmärtäneet odottaa Jeesusta. Ehkä he eivät saa sitä kruunua, jonka kaikki Jeesuksen paluuta odottavat saavat Kristuksen tuomioistuimessa. Se on kaikista kruunuista ehkä helpoin saada.

        Minusta vaikuttaa, että Jeesus hakee jo tänä syksynä meidät omansa pois. Syyskuun 26. päivää on vilauteltu. Myös 23. päivä, tai syys-lokakuun vaihde. Saksalainen parlamentaarikko noin viikko sitten puhui Saksan parlamentissa, että 24.9. tulee olemaan päivä, josta myöhemmin muistellaan, missä olit silloin, kun se tapahtui. Mikä se? Nostetaanko antikristus silloin valtaan? Maailman digivaluutta? Kaadetaanko pankit? Katkaistaanko sähköt ja netti? Tarjotaanko sirua, jotta voi ostaa ja myydä? Temmataanko meidät ennen sitä, samaan aikaan vai hiukan sen jälkeen? Jos se on se UFO-eksytys, tempauksen voi selittää sillä, ja monet uskovat sen valheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pretribulaatiotempaukseen uskomattomuus ei estä tulemasta temmatuksi. Se tulee vaan sitten olemaan suuri yllätys niille, jotka eivät ymmärtäneet odottaa Jeesusta. Ehkä he eivät saa sitä kruunua, jonka kaikki Jeesuksen paluuta odottavat saavat Kristuksen tuomioistuimessa. Se on kaikista kruunuista ehkä helpoin saada.

        Minusta vaikuttaa, että Jeesus hakee jo tänä syksynä meidät omansa pois. Syyskuun 26. päivää on vilauteltu. Myös 23. päivä, tai syys-lokakuun vaihde. Saksalainen parlamentaarikko noin viikko sitten puhui Saksan parlamentissa, että 24.9. tulee olemaan päivä, josta myöhemmin muistellaan, missä olit silloin, kun se tapahtui. Mikä se? Nostetaanko antikristus silloin valtaan? Maailman digivaluutta? Kaadetaanko pankit? Katkaistaanko sähköt ja netti? Tarjotaanko sirua, jotta voi ostaa ja myydä? Temmataanko meidät ennen sitä, samaan aikaan vai hiukan sen jälkeen? Jos se on se UFO-eksytys, tempauksen voi selittää sillä, ja monet uskovat sen valheen.

        Denverissä Koloradossa kaupungin hallinto jakoi ilmaisia pakoreppuja (bug out bags), joissa oli muutamia muka tärkeitä tarvikkeita, kuten vessapaperia ja pumpulitukkoja. Tyhmät varmaan menivät hakemaan reppuja, joissa lukee isoilla kirjaimilla, mitä ne ovat, ja luulevat olevansa 'valmistautuneita'. Reput tekevät heistä väkivallan kohteita, eivätkä paljon auta veden ja ruoan puutteeseen tai puolustautumiseen. Hekin mianitsivat 24. päivän, muistaakseni. Jotain 'eliitti' on päättyänyt toteuttaa sinä päivänä, siltä vaikuttaa. Tai sitten se on harhautusta. Ehkä 'se' toteutetaan jo 23. päivä tai aikaisemmin. Tai myöhemmin. Ei hyödytä nostaa rahojaan pankista, koska käteinen mitätöidään. Ainut tapa hiukan varautua olisi ostaa jotain itsessään arvokasta: kultaa, hopeaa, ruokaa, työkaluja, tarvikkeita, kiinteistö, maata jne. Varmaan ne, jotka suunnitelmasta tietävät, ovat jo tehneet niin. Paavi on käskenyt siirtää kaikki paavillsiet rahat Vatikaaniin tämän kuun loppuun mennessä. Onko sekin harhautusta?

        Ylöstempaus tapahtunee pian. Sinäkin pääset mukaan, kun uskot Jeesukseen. Viimeiset hetket armon aikaa on nyt. Nyt on vielä niin helppo pelastua, täysin ilman omia tekoja. Vihan ajassa pelastumisen voi menettää, ellei kestä uskossa ja teoissa kuolemaansa tai vihan ajan loppuun asti. Monet joutuvat marttyyreiksi silloin.


    • Anonyymi

      Tuo on kirkasta valoa suoraan Raamatusta ja Jeesuksen sanoista.

    • Anonyymi

      Jeesus on kuollut.

      • Anonyymi

        Ai jaa, että on kuallu, eihän se eres koskaan ollu nii kipiäkkään?
        T. Savoseutulainen.


    • Anonyymi

      Oli, mutta elää ikuisesti "ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." Ilm.1:18

    • Anonyymi

      Voit käydä läpi kaikki 318 tekstiä Uudessa testamentissa, jotka puhuvat Jeesuksen takaisintulosta, etkä löydä niistä mitään viitteitä hänen salaiseen tulemukseensa, joka on laajalle levinnyt harha erityisesti hurmahenkisten karismaatikkojen keskuudessa.

      • Anonyymi

        Mää epäilen kans, ettei tää jeesus ihan näinä päivinä ole tulos takasin. Ja jos tuliskin, niin joku taas varmaan naulais sen taas uurestaan ristille retkottamaan?


    • Anonyymi

      Kun Jeesus varmasti tulee takaisin, hän ei tule maan päälle vaan taivaan pilviin, jonne hän tempaa omansa. Maan päällä kyllä pörrää monenlaisia vääriä kristuksia ja he johtavat harhaan monet, joilla ei ole rakkautta totuuteen voidakseen pelastua.

      • Anonyymi

        Niuvanniemessä taitaa olla useampikin jeesus, nyt psykiatrit selvittelevät sitä, kuka heistä on se ehta jeesus.


      • Anonyymi

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ja maan autioituu

    • Anonyymi

      Kun Jeesus saapuu ylöstemmatun seurakunnan kanssa Öljymäelle alkaa kansojen tuomio. Samalla vihanajan marttyyrit kokevat ylösnousemuksen Ilm 20: 4, joka on ilmoitettu jo Dan 7:9-10, 26 ja Matt 13: 40-43, 25:31-46.
      Joidenkin tulkintojen mukaan tässä tuomiossa "vuohet" kokevat ensimmäisinä jumalattomien ylösnousemuksen ja he joutuvat kirottuna välittömästi ikuiseen tuleen, eli iankaikkiseen rangaistukseen.

      • Anonyymi

        Siis Kristuksen maanpäällisen valtakuntaan valinta:
        Ilm 20: 4
        Minä näin valtaistuimia, ja niille, jotka asettuivat istuimille, annettiin tuomiovalta. Minä näin myös niiden sielut, jotka oli teloitettu Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eivätkä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eivätkä käteensä. He heräsivät eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.
        Dan 7: 9-10.
        Minun tätä katsellessani asetettiin istuimet paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui....
        Tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenentuhatta kertaa kymmenentuhatta seisoi hänen edessään. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.
        Matt 13: 40-43.
        Niin kuin rikkavilja kootaan ja poltetaan tulessa, niin tapahtuu maailmanajan lopussa.
        Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat viettelykseksi, ja kaikki, jotka harjoittavat vääryyttä, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
        Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko.
        Matt 25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.


    • Anonyymi

      Jeesus ei tule salaa.

    • Anonyymi

      Uskottava se on.

    • Anonyymi

      Jeesus ei tule salaa, vaan hän oikein ärjyy tullessaan, niin että kyllä sinä jumalattomat vapisevat " Herra ärjyy korkeudesta, antaa äänensä kaikua pyhästä asunnostansa. Hän ärjyy väkevästi yli laitumensa."Jer.25:30

    • Anonyymi

      Eihän se sitten ole salainen eikä hiljainen tempaaminen, niin kuin harhaoppiset selittelevät omaksi kadotuksekseen.

    • Anonyymi

      Siksi heidän perässään ei tule hyppiäkkään. "Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko." Matt.24:26

    • Anonyymi

      Se on viisautta.

    • Anonyymi

      Kirja "Tuuliin ja pilviin" on harhaanjohtava salaisen tempauksen eksytyksineen.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti harhaan johtavaa !


    • Anonyymi

      Monta muuta harhaanjohtavaa kirjaa Jeesuksen muka salaisesta tulemuksesta on raapustettu eksyttämään jopa valitutkin.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitusten tunteminen varjelee eksymästä "Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?" Mark.12:24

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on, että Jeesus tulee näkyvästi, kuuluvasti ja kirjaimellisesti eikä salaa, niin kuin harhaanjohdetut saarnamiehet huijaavat.

    • Anonyymi

      Harhakäsitys Jeesuksen salaisesta tulemuksesta tukkii ja ummistaa uskovien silmät näkemään antikristuksen.

      • Anonyymi

        Se joka kieltäytyy uskomasta Raamatun sanaan salaisesta ylöstempauksesta, on altis uskomaan antikristuksen olevan Jeesus. Uskovat emme näe antikristusta, korkeintaan hänen ilmestymisensä julkisuuteen. Jos siis on uskonut satanistien valheen, että on vain yksi tulemus vihan ajan lopussa, uskoo helposti vaikka sellaisen selityksen, että miljoonat temmattiin ufoihin, tai että 'luontoäiti' tuhosi ne, jotka eivät olleet 'valmiit siirtymään uuteen aikakauteen' tai jotain muuta roskaa.

        Suomalaisia Raamatun mukaisia opettajia en tiedä yhtään, mutta amerikkalaisista opettajista löytää totuutta rakastavat opettajat siitä, että he käyttävät vain aitoa Raamattua (King James) ja uskovat ne Raamatun kohdat, jotka kertovat ylöstempauksesta ennen Jaakobin ahdistuksen aikaa. Valheopettajat käyttävät väännöksiä eivätkä koskaan arvostele muita väännöksiä, vaan he kaikki yhdessä pilkkaavat KJB:ia. Valheopettajat tunnistaa omahyväisyydestä. Uskovat tunnistaa uskollisuudesta Jumalan sanalle ja oman ymmärryksensä rajallisuuden myöntämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka kieltäytyy uskomasta Raamatun sanaan salaisesta ylöstempauksesta, on altis uskomaan antikristuksen olevan Jeesus. Uskovat emme näe antikristusta, korkeintaan hänen ilmestymisensä julkisuuteen. Jos siis on uskonut satanistien valheen, että on vain yksi tulemus vihan ajan lopussa, uskoo helposti vaikka sellaisen selityksen, että miljoonat temmattiin ufoihin, tai että 'luontoäiti' tuhosi ne, jotka eivät olleet 'valmiit siirtymään uuteen aikakauteen' tai jotain muuta roskaa.

        Suomalaisia Raamatun mukaisia opettajia en tiedä yhtään, mutta amerikkalaisista opettajista löytää totuutta rakastavat opettajat siitä, että he käyttävät vain aitoa Raamattua (King James) ja uskovat ne Raamatun kohdat, jotka kertovat ylöstempauksesta ennen Jaakobin ahdistuksen aikaa. Valheopettajat käyttävät väännöksiä eivätkä koskaan arvostele muita väännöksiä, vaan he kaikki yhdessä pilkkaavat KJB:ia. Valheopettajat tunnistaa omahyväisyydestä. Uskovat tunnistaa uskollisuudesta Jumalan sanalle ja oman ymmärryksensä rajallisuuden myöntämisestä.

        Jeesus on Ylösnousemus ja Elämä. Kun Jeesus saapuu takaisin kaikessa jumalisuudessaan ja voimassaan, niin silloin Kristuksessa nukkuneetkin nousevat ylös eli tulevat esille.
        Herran paluusta on kirjoitettuna: hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        Uskon Raamatun Sanan, en sinun valheitasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka kieltäytyy uskomasta Raamatun sanaan salaisesta ylöstempauksesta, on altis uskomaan antikristuksen olevan Jeesus. Uskovat emme näe antikristusta, korkeintaan hänen ilmestymisensä julkisuuteen. Jos siis on uskonut satanistien valheen, että on vain yksi tulemus vihan ajan lopussa, uskoo helposti vaikka sellaisen selityksen, että miljoonat temmattiin ufoihin, tai että 'luontoäiti' tuhosi ne, jotka eivät olleet 'valmiit siirtymään uuteen aikakauteen' tai jotain muuta roskaa.

        Suomalaisia Raamatun mukaisia opettajia en tiedä yhtään, mutta amerikkalaisista opettajista löytää totuutta rakastavat opettajat siitä, että he käyttävät vain aitoa Raamattua (King James) ja uskovat ne Raamatun kohdat, jotka kertovat ylöstempauksesta ennen Jaakobin ahdistuksen aikaa. Valheopettajat käyttävät väännöksiä eivätkä koskaan arvostele muita väännöksiä, vaan he kaikki yhdessä pilkkaavat KJB:ia. Valheopettajat tunnistaa omahyväisyydestä. Uskovat tunnistaa uskollisuudesta Jumalan sanalle ja oman ymmärryksensä rajallisuuden myöntämisestä.

        Salaisen tempaamisen saatanallinen harha on juuri siinä, että se tuudittaa uskovat siihen utpiaan, että "Uskovat emme näe antikristusta." Mikä hirvittävä pettymys tuhansille, jotka panivat toivonsa siihen valheeseen, että heidät muka temmattaisiin tuuliin ja pilviin ennen antikristuksen ilmestymistä ja ennen ahdistuksen aikaa. On täysin turha yrittää löytää kuningas Jaakon käännöksestä enemmän kuin omastakaan Raamatustamme tekstejä Jeesuksen salaisesta tulemisesta, koska sellaisia tekstejä ei ole koskaan Raamattuun kirjoitettu ja sitä koskevat "profetiat" ovat valheprofetioita, joita kenenkään Raamattuun luottavan ei tule uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Ylösnousemus ja Elämä. Kun Jeesus saapuu takaisin kaikessa jumalisuudessaan ja voimassaan, niin silloin Kristuksessa nukkuneetkin nousevat ylös eli tulevat esille.
        Herran paluusta on kirjoitettuna: hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        Uskon Raamatun Sanan, en sinun valheitasi!

        Jumalan valitut ovat juutalaiset. Heidät kootaan Jaakobin (Israelin) ahdistuksen lopussa maailman joka kolkasta Israeliin. Sen jälkeen juutalaiset eiv ät enää koskaan asu hajallaan, vaan omassa luvatussa maassaan Israelissa.

        Raamattu käskee jakamaan oikein Jumalan sanan. Huomaa, kuka puhuu ja kenelle ja milloin. Jeesus saarnasi kuningaskunnan evankeliumia, samoin hänen opetuslapsensa ennen Paavalia. Sama kuningaskunnan evankeliumi astuu taas voimaan, kun ylöstempaus on tapahtunut. Vielä tänään pelastuminen on yksin armosta, yksin uskosta Jeesukseen.

        Se, että ei usko Raamatun niihin jakeisiin, jotka puhuvat kristittyjen ylöstempauksesta, ei ehkä ole pelastuskysymys, mutta mielestäni kannattaisi olla huolissaan ja pohtia, onko todella uskossa, jos haluaa jättää huomiotta tärkeitä osia Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaisen tempaamisen saatanallinen harha on juuri siinä, että se tuudittaa uskovat siihen utpiaan, että "Uskovat emme näe antikristusta." Mikä hirvittävä pettymys tuhansille, jotka panivat toivonsa siihen valheeseen, että heidät muka temmattaisiin tuuliin ja pilviin ennen antikristuksen ilmestymistä ja ennen ahdistuksen aikaa. On täysin turha yrittää löytää kuningas Jaakon käännöksestä enemmän kuin omastakaan Raamatustamme tekstejä Jeesuksen salaisesta tulemisesta, koska sellaisia tekstejä ei ole koskaan Raamattuun kirjoitettu ja sitä koskevat "profetiat" ovat valheprofetioita, joita kenenkään Raamattuun luottavan ei tule uskoa.

        Sinulle on annettu useita Raamatun kohtia, joissa salaisesta tempauksesta puhutaan. Sinun oma päätöksesi on ylenkatsoa Jumalan sana ja valikoida sinulle sopivat jakeet. Mietipä, kuka hyötyy siitä valheesta, että kristittyjä ei ylöstemmattaisi?

        Kristityt ovat kautta vuosisatojen kärsineet hirveillä tavoilla. Uskonnolliset ihmiset ovat kehitelleet kidutuksia, joita uskovan on vaikea edes kuvitella, saati että koskaan sellaisia toteuttaisi. Meille ei ole taattu kärsimyksestä vapaata elämää. On suurta siunausta saada todistaa uskoaan kärsimällä Jeesuksen tähden. Nuo Jaakobin ahdistuksen seitsemän vuotta, eli Danielin 70. vuosiviikko, ovat kuitenkin ihan omaa luokkaansa kauheudessaan. Jeesus ei jätä morsiantaan tänne. Tuo aika on juutalaisten aikaa. Jumala keskittyy rankaisemaan heitä niin, että ne, jotka jäävät henkiin, lopuksi huutavat avuksi Jeesusta, Messiastaan. Vasta silloin Jeesus tulee takaisin. Niin hän kertoi täällä ollessaan. Muutkin kuin juutalaiset voivat vielä pelastua, mutta pelastuminen ei silloin tapahdu yksin armosta uskon kautta, vaan tarvitaan myös tekoja: ei saa ottaa sitä merkkiä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on annettu useita Raamatun kohtia, joissa salaisesta tempauksesta puhutaan. Sinun oma päätöksesi on ylenkatsoa Jumalan sana ja valikoida sinulle sopivat jakeet. Mietipä, kuka hyötyy siitä valheesta, että kristittyjä ei ylöstemmattaisi?

        Kristityt ovat kautta vuosisatojen kärsineet hirveillä tavoilla. Uskonnolliset ihmiset ovat kehitelleet kidutuksia, joita uskovan on vaikea edes kuvitella, saati että koskaan sellaisia toteuttaisi. Meille ei ole taattu kärsimyksestä vapaata elämää. On suurta siunausta saada todistaa uskoaan kärsimällä Jeesuksen tähden. Nuo Jaakobin ahdistuksen seitsemän vuotta, eli Danielin 70. vuosiviikko, ovat kuitenkin ihan omaa luokkaansa kauheudessaan. Jeesus ei jätä morsiantaan tänne. Tuo aika on juutalaisten aikaa. Jumala keskittyy rankaisemaan heitä niin, että ne, jotka jäävät henkiin, lopuksi huutavat avuksi Jeesusta, Messiastaan. Vasta silloin Jeesus tulee takaisin. Niin hän kertoi täällä ollessaan. Muutkin kuin juutalaiset voivat vielä pelastua, mutta pelastuminen ei silloin tapahdu yksin armosta uskon kautta, vaan tarvitaan myös tekoja: ei saa ottaa sitä merkkiä jne.

        Kun Jeesus tulee toisen kerran, Jeesus herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat pyhät muutetaan, ja näin Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen. KAIKKI, kaikkien kansojen jumalattomat, maan neljältä kulmalta saavat surmassa Hänen ilmestyksestään vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa, myöskin paholainen sidotaan.

        1000 vuoden jälkeen on kaikkien kansojen jumalattomien herätys kuolleista. Myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Viimeinen tuomio heille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema heille, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan valitut ovat juutalaiset. Heidät kootaan Jaakobin (Israelin) ahdistuksen lopussa maailman joka kolkasta Israeliin. Sen jälkeen juutalaiset eiv ät enää koskaan asu hajallaan, vaan omassa luvatussa maassaan Israelissa.

        Raamattu käskee jakamaan oikein Jumalan sanan. Huomaa, kuka puhuu ja kenelle ja milloin. Jeesus saarnasi kuningaskunnan evankeliumia, samoin hänen opetuslapsensa ennen Paavalia. Sama kuningaskunnan evankeliumi astuu taas voimaan, kun ylöstempaus on tapahtunut. Vielä tänään pelastuminen on yksin armosta, yksin uskosta Jeesukseen.

        Se, että ei usko Raamatun niihin jakeisiin, jotka puhuvat kristittyjen ylöstempauksesta, ei ehkä ole pelastuskysymys, mutta mielestäni kannattaisi olla huolissaan ja pohtia, onko todella uskossa, jos haluaa jättää huomiotta tärkeitä osia Raamatusta.

        Tästä aiheesta puhuu viisaasti Antti Lange. Kuulin hänestä näillä palstoilla, kiitos sille, joka hänet mainitsi. Hän on perehtynyt teoriaan, jonka mukaan me suomalaiset olisimme kadonnut Efraimin heimo, eli Joosefin poika. Efraim mainitaan Jaakobin esikoisena, vaikka Joosef oli toiseksi nuorin pojista ja Efraim hänen nuorempi poikansa. Juudan ja Efraimin välillä on edelleen kateus ja viha, saati sitten Ismailin jälkeläisillä heistä molempia kohtaan. Jos ja kun jossain vaiheessa todistetaan, että tosiaan olemme efraimilaisia, voimme kuvitella, millainen vano Suomessa alkaa. Pakopaikka meille löytyy Israelin Länsirannalta, perintömailtamme. Menemme sinne auttamaan Juudan heimoa. Tästä on profetioita. Efraim tulee maan ääristä aikojen lopussa. Jumala rakastaa Efraimia siitä huolimatta, että Hän on rangaissut heitä pahoista teoistaan. Ottakaapa selvää tästä asiasta. Mielenkiintoinen yksityiskohta on geneettinen puhevika, joka efraimilaisilla sanotaan olevan: he eivät osaa ääntää kunnolla kuin tavallisen ässän, ei suhuässiä. Kuunnelkaapa ylenantoa, niin eiköhän siellä kuule paljon näitä 'Svaab, Tsaals, Tsarles, Preesnev' jne.


    • Anonyymi

      Eivät vain ole valmiita vielä.

      P.S. Lopettakaa hellulit muiden kirkkojen tuomitseminen.

    • Anonyymi

      Kaikki, jotka esiintyvät kristuksina maan päällä ovat valhekristuksia, koska oikea Jeesus ei tulekaan maan päälle, vaan pilviin, jonne hän tempaa omansa."temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa."1Tess.4:17

      • Anonyymi

        Opettele lukemaan. Missä kohtaa on kirjoitettuna? "vaan pilviin, jonne hän tempaa" Näetkö sanaa 'yläilmoihin'? Siis Jeesus tulee pilvessä näkyvästi ja tempaa omansa pilvissä yläilmoihin.
        kohotettiin hänet (Jeesus) ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään...mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." Näetkö sanat 'katselivat' ja 'näitte'. Jeesus ei vain kadonnut salaa, vaan lähti taivaaseen näkyvästi ja pilvi vei hänet.
        "on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
        Sanassa pilvi on kuva Pyhästä Hengestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan. Missä kohtaa on kirjoitettuna? "vaan pilviin, jonne hän tempaa" Näetkö sanaa 'yläilmoihin'? Siis Jeesus tulee pilvessä näkyvästi ja tempaa omansa pilvissä yläilmoihin.
        kohotettiin hänet (Jeesus) ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään...mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." Näetkö sanat 'katselivat' ja 'näitte'. Jeesus ei vain kadonnut salaa, vaan lähti taivaaseen näkyvästi ja pilvi vei hänet.
        "on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
        Sanassa pilvi on kuva Pyhästä Hengestä.

        Jeesus tulee kyllä lopussa takaisin näkyvästi, mutta kristittyjen ylöstempaus oli Jeesuksen aikaan vielä salaisuus. Vasta Paavalille Jeesus paljasti tämän salaisuuden. Ja johannes sai näyn, jossa hänet temmattiin taivaaseen ja sieltä hän seurasi, mitä maan päällä sillä aikaa tulee tapahtumaan. Jos kristityt eivät olisi taivaassa vihan ajan, Johanneksen ilmestyksessä hän olisi nähnyt tapahtumat maan päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tulee kyllä lopussa takaisin näkyvästi, mutta kristittyjen ylöstempaus oli Jeesuksen aikaan vielä salaisuus. Vasta Paavalille Jeesus paljasti tämän salaisuuden. Ja johannes sai näyn, jossa hänet temmattiin taivaaseen ja sieltä hän seurasi, mitä maan päällä sillä aikaa tulee tapahtumaan. Jos kristityt eivät olisi taivaassa vihan ajan, Johanneksen ilmestyksessä hän olisi nähnyt tapahtumat maan päältä.

        Outoja kirjoittelet. Jeesus ei tule hakemaan omiaan salaa. Raamattu puhuu hyvin selvästi suuresta pasuunasta, jonka pauhatessa valitut kootaan.
        Israelilaiset olivat Egyptissä vitsauksen aikana, samoin Jeesuksen omatkin.


    • Anonyymi

      Joh.14:1-11 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte. Tuomas sanoi hänelle: Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien? Jeesus sanoi hänelle: Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet. Filippus sanoi hänelle: Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme. Jeesus sanoi hänelle: Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kansanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: Näytä meille Isä? Etkö usko, että minä olen Isästä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

    • Anonyymi

      Melko hyvä video

    • Anonyymi

      Paras todiste Jeesuksen tulemuksesta on tarkkailla ajan merkkejä, jotka Jeesus luetteli tapahtuvaksi juuri ennen hänen takaisintuloaan. Kirja Suuri taistelu avaa silmät näkemään nämä ajan merkit ja hahmottaa ajankohdan , jossa juuri nyt elämme.

    • Anonyymi

      Kuten esimerkiksi mitä?

    • Anonyymi

      Jeesus tulee niin näkyvästi, että "kaikki silmät saavat nähdä hänet niidenkin, jotka hänet lävistivät". Ilm. 1:7.
      Matteus 24:30 sanoo ketkä näkevät Jeesuksen tulemuksen.

    • Anonyymi

      Kiitos hyvästä videosta.

    • Anonyymi

      Kiitos Jumalan, että oppi Jeesuksen salaisesta tulemuksesta on jo hylätty järkevien uskovien kohdalla.

    • Anonyymi

      Raamattu arvostaa tietoa ja viisautta koskien myös oikeaa opetusta Raamatusta, vaikka Jeesuksen takaisintuloa. Mutta ketkä eivät ota sitä opikseen? "Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?" Sanl.1:22

    • Anonyymi

      Ei ole hyvä uskoa harhaa Jeesuksen salaisesta tulemuksesta, vaan on viisautta uskoa Jeesusta ja Raamatun totuutta "Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat"Ef.5:1

    • Anonyymi

      Tyhmät morsiusneidot jäivät juhlan ulkopuolelle, kun lampuista loppui öljy. Olkoon rukouksemme: Anna öljyä lamppuni Jeesus.

      • Anonyymi

        Kymmenen neitsyttä taitaa olla vertaus juutalaisista Jaakobin ahdistuksen aikana. Ne, jotka pysyvät uskossa ja joissa siksi on pyhä henki, ovat niitä viisaita. Tyhmillä ei ole pyhää henkeä ja siksi he jäävät pois hääjuhlista, kun Jeesus tulee morsiamensa (meidän armon ajan uskovien) kanssa maan päälle ja perustaa tuhatvuotisen valtakuntansa. Nuo neiotsyet eivät ole Jeesuksen morsian, edes viisaatkaan heistä.


    • Anonyymi

      se loppuu öljy kohta kaikilta kun ei pysty ostamaan!

    • Anonyymi

      https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/wtf/the-queensland-man-who-believes-hes-jesus-seriously/news-story/ea7abfc3680912eae7666392e3768be4
      Noita tapauksia aina ilmestyy siellä täällä; edellinen taisi olla huijari Venäjällä. Muualla maailmalla on sitten islamin, hinduismin, buddhismin jne. vastaavia ollut useita ja on tällä hetkelläkin. Ketään ei tulla koskaan himeämään virallisesti sellaiseksi, että ihan turhia puheita. Uusia guruja tulee vähän väliä ja on paljon tälläkin hetkellä, oli se sitten nimetty joksikin jälleensyntyneeksi tai ei. Yksi asia on kuitenkin varma, että kukaan ei koskaan tule olemaan uudestisyntynyt Jeesus yms. On ollut, on ja tulee olemaan vain sellaiseksi julistautunueita. Kaikki se on sairasta puuhaa, koska kukaan ei muista menneitä elämiään, mikäli uudestisyntymää edes on olemassa. Jeesus ei tule koskaan syntymään uudelleen, ja sen lisäksi, ketään ei tulla kristinopissa koskaan nimeämään Jeesus 2:ksi, eikä kukaan täysjärkinen niin itsestään tule väittämäänkään.

      • Anonyymi

        Jeesus on tulossa tuota pikaa, oletteko te kaikki palstan syntisäkit valmiina ottamaan hänet vastaan? T. Jeesuksen tulojuhlista vastaava pastori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on tulossa tuota pikaa, oletteko te kaikki palstan syntisäkit valmiina ottamaan hänet vastaan? T. Jeesuksen tulojuhlista vastaava pastori.

        Heikolta näyttää petoa kumartaa tällä hetkellä suurin osa.

        1234567---


    • Anonyymi

      Onko tässä mitään salaista? "Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen." Ilm.1:7

      • Anonyymi

        Jaa että Hän tulee pilvissä, eiköhä meillä ole jo ihan tarpeeksi esim. tätä pääministerin pilvi- ja jauhoporukkaa?


    • Anonyymi

      No ei ainakaan pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Jeesus ei tule salaa ja monta kertaa vaan kerran "samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat." Hep.9:28

    • Anonyymi

      tervetuloa

    • Anonyymi

      Kaikki eivät odota vaan kun näkevät Jeesuksen tulevan " sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?" Ilm.6:16,17

    • Anonyymi

      On myös toinen joukko, joka sanoo ""Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi"." Jes.25:9

    • >>> Raamattu ei missään puhu Jeesuksen tulevan takaisin salaa, vaan näkyvästi, kuuluvasti ja kirjaimellisesti.

      Tuleeko Jeesus takaisin viritetyllä mopolla, jonka rikkinäinen pakoputki on jäänyt jonnekin pitkän matkan varrelle?

      • Anonyymi

        Ei, kyllä se tulee vällyjen alla salaa nyrkkikyllikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä se tulee vällyjen alla salaa nyrkkikyllikkiin.

        Hän voi myös tulla silmiä kirveltävänä flatuksena,vaikkapa ihan tavallisen täkin alla!


    • Anonyymi

      Ei tule mopolla, jonka pakoputki on poikki, vaan suuren pasuunan pauhatessa ja vaikka kova ärjyntä kuuluu, niin Jumalan lapset ovat turvassa, toiset rukoilevat kallioita lankeamaan päälleen. "Herra ärjyy korkeudesta, antaa äänensä kaikua pyhästä asunnostansa. Hän ärjyy väkevästi yli laitumensa. Hän nostaa kuin viinikuurnan polkijat huudon kaikkia maan asukkaita vastaan." Jes.25:39 "Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva." Joel.3:16. Silloin pedon kumartajat "sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"Ilm.6:16,17

      • Kuuluuko se ärjyminen samanaikasesti Kap Hornissa asti vai pelkästään Lähi-Idän alueella?


    • Anonyymi

      Vakavia ja puhuttelevia tekstejä olet löytänyt.

    • Anonyymi

      Jumalan omat iloitsevat, kun Jeesus tulee ja pääsemme taivaaseen ikuisen sapatin rauhaan. "Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi"." Jes.25:9

    • Anonyymi

      Päivää ja hetkeä emme tiedä, mutta sen tiedämme. että mitään salaista tempaamista ei ikinä tule tapahtumaan, joten sellaista julistusta ei tule kenenkään uskoa, koska se johtaa pahasti harhaan. "Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta." Matt.24:11

    • Anonyymi

      Väärät profeetat puhuvat salaisesta tempaamisesta ja eksyttävät monet, jotka eivät tunne kirjoituksia "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?" Mark.12:24

    • Anonyymi

      Jos Jeesus olisi aikonut tulla salaa, niin kyllä hän olisi siitä etukäteen ilmoittanut jotakin, mutta kun ei. "Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille." Aamos.3:7

    • Anonyymi

      Koska Jeesuksen salaista tulemusta ei ole sanallakaan ilmoitettu Raamatussa, niin on pakko tehdä se johtopäätös, että koko oppi salaisesta tempaamisesta on pirun keksimä valhe.

      • Anonyymi

        Niinhän se onkin, salaista tempausta odottavat eivät tunnista antikristusta, koska tempaus tulee ennen sitä heidän luulossaan.


    • Anonyymi

      Osuit asian ytimeen.

    • Anonyymi

      Kaikki höpinät Jeesuksen kaksivaiheisesta tulemuksesta ovat täyttä pimeyttä.

    • Anonyymi

      No uskottava se on, kun sitä niin paljon esillä pidetään.

    • Anonyymi

      Raamattu, kyllä puhuu Ihmisen Pojan tulemuksesta.

    • Anonyymi

      Mutta ei kahdesta erillisestä tulemuksesta, vaan yhdestä, jonka kaikki näkevät ja kuulevat. "samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat." Hep.9:28

    • Anonyymi

      Jotka väsyvät odottamaan, ovat vaarassa jäädä rannalle ruikuttamaan.

    • Anonyymi

      Miten sellainen tulemus voisi olla salainen, jonka kaikki näkevät?"Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen" Ilm.1:7

    • Anonyymi

      Monet helluntai saarnaajatkin ovat jo kallistuneet hylkäämään epäraamatullisen opin Jeesuksen salaisesta tulemuksesta, koska sitä ei yksinkertaisesti löydy edes suurennuslasillakaan Raamatusta.

    • Anonyymi

      Onko se oppi siis omasta hatusta tempaistu?

    • Anonyymi

      Mistäs muualta, jos sitä ei kerran Raamatusta löydy.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikö Ilmestyskirjan 1.7 riitä opiksi siitä, miten Jeesus tulee, salaa tai julkisesti.


    • Anonyymi

      Vapaakirkko on omaksunut Uuden testamentin opetuksen Jeesuksen takaisin tulosta. Tämän mukaan takaisin tulo muodostuu kahdesta toisistaan selvästi erottuvasta osasta. Ensin Jeesus tulee noutamaan omansa, sekä kuolleet että elävät. Tuhannen vuoden kuluttua tästä hän tulee tuomarina kaikille.

      Suomen helluntailiikkeessä yleinen näkemys seurakunnan ylöstempaamisen ajankohdasta on ollut seurakunnan tempaaminen taivaaseen ennen aikakauden lopun ahdistuksia.
      Perinteisesti Suomen helluntailiikkeessä on uskottu, että Jeesus palaa takaisin ennen tuhatvuotista valtakuntaa.

    • Kyllä Raamatussa lukee, että hän tulee salaa kuin rosvo:

      "Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi!" --Ilmestys 16:15

    • Anonyymi

      Ajankohtaan nähden Jeesus tulee yllättäen kuin varas, mutta hänen tulemuksensa on luonteeltaan näkyvä, kuuluva ja kirjaimellinen, EI SALAINEN.

    • Anonyymi

      Jeesus tulee pilvissä pyhineen pasuunan pauhatessa.

    • Anonyymi

      Jeesuksen toisen tulemisen ensimmäinen vaihe on pilviin tuleminen jonka mukana edesmenneet sielu/henkiruumiit yhtyvät kirkastettuun ylösnousemusruumiiseen ja elossa olevat pyhät muuttuvat myös silmänräpäyksessä ylöstemattaviksi.

    • Anonyymi

      Lisäksi seurakunnan ylöstempaus on ennen 7 vuotista Karitsan vihaa mm Jes 26:20 Mene kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi. Pysy piilossa hetken aikaa, kunnes viha on mennyt ohi.
      57: 1 Vanhurskas katoaa, eikä kukaan sitä huomaa. Hurskaat miehet otetaan pois, onnettomuuden alta.
      Filadelfian seurakunnalle on lupaus:
      ... varjelen sinut koetuksen hetkestä, joka on tulossa koko maailmaan koettelemaan niitä, jotka asuvat maan päällä. (näin on koska pienet lapset katoavat).
      1 Tess 5:9 Jumala ei ole määrännyt, että osaksemme tulisi viha vaan että saisimme pelastuksen Herramme Jeesuksen kautta.
      Siis Tess seurakuntaa kehotetaan:
      1Tess 1: odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän herätti kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
      Se on maanpäällisen seurakunnan viimeisen liikkeelle lähdön; viimeisen pasuunan soiton kuuluva ääni.

      • Anonyymi

        Ei tule seurakunnan ylöstempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Pedostakin tulee saada voitto, jotta pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Helluntaisten ja muiden kristyttejen ero on se että:
      Ne pääsevät suoraan taivaaseen?

      Muilla kristityillä se menee näin: "maasta olet sinä
      tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman
      kunnes sinut viimeisenä päivänä herätetään"

      "Tulee maailmanloppu ja jumala luo kaiken uudestaa.
      Siinä vaiheessa kun maapallo luodaan uudelleen jumala
      päättää ketkä pääsee taivaaseen ja ketkä joutuvat helvettiin".

      Mistä johtuu tämä helluntalaisten vimma ihmisten
      tuomitseen helvettiin?

      "Matteuksen 7
      Raamattu 1933/38
      7 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
      2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
      3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
      4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
      5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä".

    • Anonyymi

      Niin kauan kun kaikki uskovat ovat tukevasti tämän maan kamaralla, kaikki höpinät Jeesuksen salaisesta tulemuksesta ovat silkkaa valhetta.

    • Anonyymi

      Miika 6: 8 Väkivalta minkäänlaisessa sen muodoissa ei estä Vapahtajan tuloa.

    • Anonyymi

      Kuka keksi harhaopin Jeesuksen salaisesta tulemuksesta?

    • Anonyymi

      Jeesus jos kuka muistutti iankaikkisesta helvetin tulesta jossa ei madot kuole.

      • Anonyymi

        Tuli lankeaa alas taivaasta, ja kuluttaa jumalattomat. Tämä on toinen kuolema heille, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli lankeaa alas taivaasta, ja kuluttaa jumalattomat. Tämä on toinen kuolema heille, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.

        1234567---

        Todista Raamatun sanan paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista Raamatun sanan paikalla.

        Ilm.20:9. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. MUTTA TULI LANKEAA TAIVAASTA JA KULUTTAA HEIDÄT. 14. JA KUOLEMA JA TUONELA HEITETTIIN TULISEEN JÄRVEEN. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm.20:9. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. MUTTA TULI LANKEAA TAIVAASTA JA KULUTTAA HEIDÄT. 14. JA KUOLEMA JA TUONELA HEITETTIIN TULISEEN JÄRVEEN. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.

        1234567---

        Sehän on vain näkyvä mm ruumis joka palaa poroksi, mutta sen jälkeen on jumalattomien ylösnousemus jotka valkoisen tuomioistuimen edessä tuomitaan tekojen mukaan tuliseen järveen joka on yhtä pitkä ikuinen kärsimys kuin on vanhurskaiden ikuinen elämä.
        Toinen kuolema on kun nyt ylösnousemus ruumis joutuu loputtomaan tuskaan, jota ei voi elämäksi kutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on vain näkyvä mm ruumis joka palaa poroksi, mutta sen jälkeen on jumalattomien ylösnousemus jotka valkoisen tuomioistuimen edessä tuomitaan tekojen mukaan tuliseen järveen joka on yhtä pitkä ikuinen kärsimys kuin on vanhurskaiden ikuinen elämä.
        Toinen kuolema on kun nyt ylösnousemus ruumis joutuu loputtomaan tuskaan, jota ei voi elämäksi kutsua.

        Jahas mutta tähän näkemykseen voisin yhtyäkin. Sehän voisikin olla ihan kohtuullista ikuinen kärsimys tulisessa järvessä pedon kumartajille.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas mutta tähän näkemykseen voisin yhtyäkin. Sehän voisikin olla ihan kohtuullista ikuinen kärsimys tulisessa järvessä pedon kumartajille.

        1234567---

        Ei ainoastaan pedon kumartajille vaan siitä ajasta asti kun ihminen luotiin jumalattomana kuolleille, sanan ehdottomassa merkityksessä, sillä Jeesuksen sovituskuolema on kaikkea muuta arvokkaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainoastaan pedon kumartajille vaan siitä ajasta asti kun ihminen luotiin jumalattomana kuolleille, sanan ehdottomassa merkityksessä, sillä Jeesuksen sovituskuolema on kaikkea muuta arvokkaampi.

        Vielä tiedoksi: Pedonmerkki on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että välttää tuleen joutumisen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Maailma ei käsitä mitä tapahtui kun pallo silmänräpäykseksi suoristetaan kartaksi. Niin kaikki saavat Hänet nähdä. Ukkonooa muuten oli lähes kunnon mies osiltaan.

    • Anonyymi

      Pallo pysyy pallona Jeesuksen tullesakin.

    • Anonyymi

      Jeesuksen tullessa jotkut ovat nukkumassa, koska on yö ja toiset touhuavat askareissaan, koska toisella puolen maapalloa on päivä. "Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään." Luuk.17:34 "Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään." Matt.24:40, mutta jätetyt eivät jää eloon, vaan " Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä maan ääreen. Ei heille pidetä valittajaisia, ei heitä koota eikä haudata; he tulevat maan lannaksi." Jes.25:33

      • Anonyymi

        Ai, homppeleista puolet korjataan talteen?


      • Anonyymi

        Alkukielessä ei ole "korjataan talteen" vaan "toinen otetaan" .
        Joka tarkoittaa otetaan pois Jeesuksen alkavasta maanpäällisestä kuningas valtakunnasta, Matt 13 lustevilja kootaan poltettavaksi ja Matt 25 vuohi sukupolvi tuomitaan ikuiseen tuleen; eli iankaikkiseen rangaistukseen jossa ei ole lepoa päivällä eikä yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkukielessä ei ole "korjataan talteen" vaan "toinen otetaan" .
        Joka tarkoittaa otetaan pois Jeesuksen alkavasta maanpäällisestä kuningas valtakunnasta, Matt 13 lustevilja kootaan poltettavaksi ja Matt 25 vuohi sukupolvi tuomitaan ikuiseen tuleen; eli iankaikkiseen rangaistukseen jossa ei ole lepoa päivällä eikä yöllä.

        Otetaanko se väkisin (eli raiskataan)?


    • Anonyymi

      Jeesus ei tule kuitenkaan salaa, sitä on turha odottaa ja toivoa.

    • Anonyymi

      Otsikon sanoma lienee mennyt jo perille?

    • Anonyymi

      Jeesuksen tullessa takaisin tapahtuu maailman loppu eikä elämä jatku ennen kuin 1000 vuoden jälkeen.

      • Anonyymi

        Mistä sellaisen tiedon sait?
        Profetia Egyptin 40 v autioitumisesta on Raamatussa joka toteutunee 1000 v rauhan valtakunnan alussa.


    • Anonyymi

      Raamatusta löysin " mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"Matt.24:3
      Jeesuksen tulemus yhdistetään tässä maailman loppuun, jonka jälkeen maa autioituu "Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut. ..Minä katselin, ja katso, ei ollut yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat paenneet pois. Minä katselin, ja katso, hedelmätarha oli erämaana, ja kaikki sen kaupungit olivat kukistuneet Herran, hänen vihansa hehkun, edessä." Jer.4:23,25,26
      Jumalan omat herätetään Jeesuksen toisen tulemuksen yhteydessä ja "Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet." Ilm.20:5

      • Anonyymi

        RK:lle käännöksen mukaan; Matt 24:3 ..."Mikä on sinun tulemisesi ja tämän aikakauden (armotalouskauden) päättymisen merkki?"
        Jer kohta on vertaus Israelin tuomion kohdalla, että miten paha ennen nykyisen sivilisaation tuho oli.


    • Anonyymi

      Selvää Raamatun sanaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ne kuolleet taitaa sittenkin vain nukkua tietämättä mistään mitään, kun Raamattu niin kerran opettaa.

      • Anonyymi

        Ei ne nuku, ne on kuolleita!


    • Anonyymi

      Nukkuvat kuoleman unessa ylösnousemukseen saakka.

      • Anonyymi

        Jumlattomat pilkkaajat eli adventistit nukkuvat kuoleman unessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumlattomat pilkkaajat eli adventistit nukkuvat kuoleman unessa.

        Kuolemen unessa Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Heräjä sinä, joka maan tomussa makajat. Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat pyhät muutetaan, ja Jeesus vie heidät 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Mikä vaara piilee Jeesuksen salaisessa tulemuksessa?

      • Anonyymi

        Se vaara vain on olemassa, että jos tulee liian lujalla vauhdilla ilmakehään, niin saattavat viitanliepeet syttyä palamaan ja sandaalit käryämään.


    • Anonyymi

      Jeesus tulee valkealla hevosella eikä salaa "Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa." Ilm.19:11

    • Anonyymi

      Eihän sellainen tulemus ole salainen, joka kaikki näkevät "Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen." Ilm.1:7

    • Anonyymi

      Tuo on selvä sana.

    • Anonyymi

      Vielä vähemmän salainen on tämä "Pauhina käy maan ääriin asti, sillä Herralla on riita-asia kansoja vastaan" Jer.25:31

    • Anonyymi

      Ilm 1:7Jae sisältää kaksiosaisen tulemisen, ensimmäinen Raamattu kansalle käännöksen mukaan;
      Katso, hän tulee pilvissä!
      On vain pilviin tuleminen; Paavalin opetus ylöstempauksesta.
      7 vuotta myöhemmin hän tulee vasta toisen kerran, nyt kaikkien ylösnousseiden pyhien kanssa Öljymäelle, jolloin uudestisyntynyt juutalaiskansa näkee hänet.
      Valtakunnan alussa kanskuntien tuomiolla
      jumalattomat vaikeroivat hänen tähtensä koska hänellä on kaikki valta tuomita se sukupolvi ikuisen tulijärven tuskaan, jossa lepoa ei ole.

    • Anonyymi

      Jeesus tulee vain kerran ja silloinkin näkyvästi ja kuuluvasti eikä sen jälkeen maapallolle
      jää yhtään elävää ihmistä, koska Jumalan omat temmataan taivaaseen ja jumalattomat surmataan "Minä katselin, ja katso, ei ollut yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat paenneet pois...Ja Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä maan ääreen. Ei heille pidetä valittajaisia, ei heitä koota eikä haudata; he tulevat maan lannaksi. Jer.4:25,25:33

    • Anonyymi

      Linnut näkyvät syövän hautaamattomat surmatut " ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten"." Ilm.19:17,18

    • Anonyymi

      Miten jumalattomat suhtautuvat Jeesuksen takaisintuloon?

    • Anonyymi

      Kun Jeesus toteuttaa kaksiosaisen tulemuksen päätökseen, alkaa maanpäällä kukoistuksen aika.
      Tutkijat ovat todenneet n 70 m Jerusalemin alapuolella vesivirran, joka Öljymäen haljetessa keskeltä suureksi laaksoksi idästä länteen, avautuu Hes 47 näkymä, kaksoisvirta, josta toinen kuolleeseen mereen jonka vesi paranee runsas kalaiseksi.
      Pyhä Henki toimii niin että nuorin kuolee vasta sata vuotiaana.

      • Anonyymi

        Ainakin pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, kukaan ei joudu kiroukseen 100 vuotiaana. Taivaassa ei ole kuolemaa, nuorinkaan ei kuole 100 vuotiaana.

        Ken tahtoo tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä viettää, se hänelle suotakoon, ei tule riitoja.

        1234567---


    • Anonyymi

      Jeesuksen takaisintulo EIOLE kaksivaiheinen vaan yksivaiheinen. Tätä tulemusta seuraa maailman loppu eikä tuhanteen vuoteen maan päällä liitele kuin piru enkeleineen. "Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi a heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet" Ilm.20:2,3

    • Anonyymi

      Tyhjältä näyttää "Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut." Jer.4:24

      • Anonyymi

        Se on vain vertaus ja varoitus juutalaiskansalle menneestä sivilisaation tuhosta, joka näkyy mm Raamatun toisessa jakeessa.


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin uskovat ovat maan päällä, koko höpinä salaisesta tempaamisesta on täyttä puppua eikä ikinä toteudu, koska JEESUS EI TULE SALAA.

    • Anonyymi

      Koko maailma tulee kokemaan Jeesuksen pilviin tulon, jota vastaan ruumiin ylösnousseet kirkastetut pyhät nousevat, jumalattomien perheiden pikkulapset mukana Ilm 3:10.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe