Aluksi niitä mustia viiruja oli vain yksi yhden kynnen alla. Vuoden verran. Luulin pitkään että siinä on joku heikko hiussuoni, joka jostain syystä vuotaa kynnen alle verta. Ei näyttänyt kerta melanoomaltakaan, ei alkanut kynnen juuresta. Oli aina ensin piste ja kasvoi kynnen mukana viiruksi. Välillä saattoi olla jopa viikon pois, sitten se piste ilmestyi uudestaan. Siitä mustasta viirusta tuli jotenkin mieleen sellainen syylän tumma juuri, kun kaivoi pois. Pari kk sitten päätin kaivaa kunnolla syvältä, että saisin sen pois, jos se on syylä. Ei onnistunut. Kasvoi edelleen takaisin ja lisäksi se jotenkin levisi. Parin viikon päästä niitä viiruja oli samassa kynnessä jo useampi sentin päästä alkuperäisestä. Tämä oli huhti-toukokuussa.
Nyt heinäkuussa niitä on jo kolmessa eri kynnessä. Lisäksi nämä kaksi uutta mustaviiruista kynttä on jopa eri kädessä kuin alkuperäiset mustat viirut. Eli leviää vain. Mulla ei ole edes syyliä missään päin elimistöä muualla. Viimeksi oli joskus lapsena 20 vuotta sitten. Mutta syyliä kai noiden on pakko olla, kun leviävät tuollain. Kellään ollut vastaavia? Miten nuo saa pois? Lapsena laitettiin syylän päälle ilmastointiteippiä ja sillä lähti, mutta vähän hankala teipata kynsiä. Teepuuöljyä olen tuohon alkuperäiseen kokeillut jo kuukausia, ei auta.
Mustat viirut kynsissä. Syyläkö? Muilla ollut?
Anonyymi
2
492
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkseni syylät evät kasva kynnen alle. Netistä luin kerran näistä mustista viiruista ja sanottiin että se voi olla syöpä.
- Anonyymi
Käy lääkärissä tai sairaanhoitajalla näyttämässä.
Voisiko olla myös kynsisieni ? Se voi olla kellertävä tai tumma. Tummasta kynsisienen muodosta ei juuri missään kerrota, mutta itsellä oli sellainen.
Minulla auttoi apteekin respetivapaa kynsisienilääke, mutta se on pitkäaikainen hoito, kunnes terve kynsi kasvaa ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576