Miten mies voi olla morsian tämä mietityttää. Nykyisin on tämä homo villitys liittyykö se jotenkin tähän.
jeesuksen morsiamet
9
211
Vastaukset
- Anonyymi
Ei liity, koska Raamattu ei hyväksy homoutta.
- Anonyymi
vaikka pappi sen itse hyväksyisikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka pappi sen itse hyväksyisikin
onhan niillä oillakin jopa kissan risitäiset, joita minä en enää ymmärrä
- Anonyymi
Uskon enemmän Taru sormusten herrasta kirjaan, kuin tarinakirja raamattuun. Mutta hyvä sekin on olla hyllyssä, jos vessapaperi joskus pääsee loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon enemmän Taru sormusten herrasta kirjaan, kuin tarinakirja raamattuun. Mutta hyvä sekin on olla hyllyssä, jos vessapaperi joskus pääsee loppumaan.
taru sormuksen herrasta tuskin auttaa sitten kun kuolet, ja olet menossa... minne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taru sormuksen herrasta tuskin auttaa sitten kun kuolet, ja olet menossa... minne?
Auttaa yhtä paljon kuin raamattukin mielestäni, kumpikin ovat fantasiakirjoja uskomattomilla tarinoillaan 🙂 faktaa eivät ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaa yhtä paljon kuin raamattukin mielestäni, kumpikin ovat fantasiakirjoja uskomattomilla tarinoillaan 🙂 faktaa eivät ole.
Mikä sinua auttaa?luety fantasiakirjaa taru sormuksien herroista, niinkö? mitä järkeä siinä on? onko sormuksesi kiva?
- Anonyymi
tarkoitetaan vertauskuvaa koko seurakunnasta
- Anonyymi
Raamatussa on paljon vertauskuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984