Herää! Armotalousaikakausi on loppumaisillaan

Anonyymi

27

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sinua Selef vaivaa? Olet yhtäkkiä muuttunut aivan sekavaksi.

Et kai käytä mitään päihteitä? En kysy tätä pilkatakseni, vaan varoitukseksi, jos nuo omituiset löpinäsi syntyvät Spiritus Fortuksen voimasta. Eikä tämä "spiritus" suinkaan ole Jumalan Pyhä Henki, vaan: etenkin alkoholisteille tuttu riivaaja. Sen vaikutuksessa kuviteltu "ylistys"-touhu hipoo Pyhän Hengen pilkkaa ja ainakin voi johtaa siihen.

Mitä tulee tuohon "Presidentin rukoukseen", jos nk. virallinen Suomen tasavalta itse on jo vuosikymmeniä kääntänyt selkänsä Jumalalle ja kumartanut Saatanaa ja tämän ja palvelijoidensa tekoja, eivät tuollaiset, ilman aitoa parannuksenmieltä suoritetut keinotekoiset ja tekopyhät rukoilut ole kuin Jumalan pilkkaa. Ja Suomihan ei selvästikään aio tehdä parannusta, pahemmaksi vain menee. Keiden tekoihin itse kukin olemme osalliset? On myös aidosti hengellinen Suomi, mutta tätä porukkaa on niukasti, kuin aikoinaan Sodomassakin.

Ei Tuhlaajapoikakaan lähtenyt örveltämään Isänsä eteen, pummaamaan rahaa, että pääsisi juomaan ja vierailemaan katunaisten luona, vaan teki ensin hengessään täyden parannuksen ja vasta tällöin lähti uudelleen Isän luo.

Suomi viralliselta ja julkiselta puoleltaan ei ole tehnyt, eikä tee parannusta, vaan kumartaa Antikristusta ja tämän valtakuntaa kaikissa sanoissaan ja teoissaan. Kristusta ja Belsepuupia ei voi sekoittaa yhteen, kumartaa molempia, vaan aina kieltää toinen ja palvella toista.

Kännipäissään holtiton "hengellinen" käytös on tätä samaa, väärää viiniä, joka juovuttaa saastaisuuteen.

Tee parannus. Äläkä vastaa tähän pullistelemalla, että olet Suurin ja Kaunein! Kirjoitelmasi ovat huolestuttavia. Jossain kohdallasi pätkii nyt oikein kunnolla.

• Anonyymi

Tarkoitatko nyt juutalaisia Narkomaaneja vai juoppoja ?? Kristityt ei ole todellakaan juutalaisia.

• Anonyymi

Yleensä huijarit yrittävät kiiruhtaa tekekmään heidään lahkonsa mukaisia uskolahnratkaisuja.

Jumalan yksi ominaisuus on armo ja on Jumalan ikuinen ominaisuus.

Ei ole erikseen mitään armotalouskausia, joilla hellarit viittaavat, että kun maksat heille ne kymmenykset ja lopulta kaikki omaisuutesi, niin se tarkoittaa sitä armotalouskautta sen ihmisen elämässä.

Saatanalla on kiire saada lahkonsa pullistelemaan niitä hurmoshenkiä ja ihmeiden perässä juoksijoita verkkoihinsa.

• Anonyymi

Ei tuo Raamatun ja etenkin hellareiden suosima termi "armotalouskausi" kylläkään tuota tarkoita. He ainakin alunperin viittasivat tuolla termillä Paavalin opetuksiin:

Oli Lain aikakausi ja nyt Jeesuksessa, Armon aikakausi (armotalous-aikakausi). Tuo "talous"-sana ei käännöksessä tarkoita rahaa, vaan on ilm. jonkinlainen vanhanajan juridinen lakitermi, kuten on myös sana "vanhurskaus". Jumalan koko toimintahan, esim. Jeesuksen sovitustyö, on juridista toimintaa. Samoin nämä kaksi eri aikakautta, niillä on Jumalan tuomioistuimen edessä juridiset merkityksensä.

- Lain "talouskaudella" ihminen vanhurskautui omien laintekojensa perusteella ja kautta. Mutta koska näin ihmisen vanhurskautuminen jäi vielä kauas Jumalan vaatimasta, täydestä pyhyydestä, Hän ikäänkuin "vaihtoi taktiikkaansa".

- Armotalouskaudella, eli Jeesuksen ylösnousemuksesta alkaen, alkoi ihmisen pelastustyön kohdalla, Isän Jumalan tuomioistuimessa päteä toisenlainen juridiikka: nyt ei ihminen enää voinut pelastua tai joutua tuomituksi omien tekojensa perusteella, vaan yksistään Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Hengen tekojen kautta hänessä. Tämä pelastus saavutetaan yksin Jumalan armosta, Jeesuksen, tuossa ihmisessä vaikuttaman uskon kautta. Jeesus on täyttänyt koko lain, sovittanut ihmiskunnan synnit, ihmisen itsensä ei tarvitse yrittää täyttää lakia, mutta Jeesus Herranaan, sallia Jeesuksen Itsensä täyttää kaikkea sovitustyötään ja niitä laintekoja ja niiden vaikutuksia hänessä.

Ihmisen ainoa "lainteko" on sallia Jeesuksen vaikutus hänen hengessään, eikä estää sitä. Syntinen liha vastustaa tätä aina, mutta henki huutaa Jumalan puoleen, vanhurskauttamaan häntä pois synnin vaikutuksesta, samalla uskoen ja luottaen Jumalan armoon, että minä tällaisenani, muokattavana saviastiana, kelpaan Jumalalle. Tämä on apostolista kristinoppia.

Tietenkin, kun taas hellarit koostuvat Raamattua "itse tutkineista" ja sen täysin väärin ymmärtäneistä tai jopa tahallaan vääristäneistä, saattaahan joku huijari siellä todellakin väittää tuon termin tarkoittavan, että armo ostetaan maksamalla hänelle rahaa, esim. kymmenyksinä.

Näitä rikollisia, kadotuksenlapsiahan kuhisee hellareissa, koko Helluntaikirkko on näiden talousrikollisten luomus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo Raamatun ja etenkin hellareiden suosima termi "armotalouskausi" kylläkään tuota tarkoita. He ainakin alunperin viittasivat tuolla termillä Paavalin opetuksiin:

Oli Lain aikakausi ja nyt Jeesuksessa, Armon aikakausi (armotalous-aikakausi). Tuo "talous"-sana ei käännöksessä tarkoita rahaa, vaan on ilm. jonkinlainen vanhanajan juridinen lakitermi, kuten on myös sana "vanhurskaus". Jumalan koko toimintahan, esim. Jeesuksen sovitustyö, on juridista toimintaa. Samoin nämä kaksi eri aikakautta, niillä on Jumalan tuomioistuimen edessä juridiset merkityksensä.

- Lain "talouskaudella" ihminen vanhurskautui omien laintekojensa perusteella ja kautta. Mutta koska näin ihmisen vanhurskautuminen jäi vielä kauas Jumalan vaatimasta, täydestä pyhyydestä, Hän ikäänkuin "vaihtoi taktiikkaansa".

- Armotalouskaudella, eli Jeesuksen ylösnousemuksesta alkaen, alkoi ihmisen pelastustyön kohdalla, Isän Jumalan tuomioistuimessa päteä toisenlainen juridiikka: nyt ei ihminen enää voinut pelastua tai joutua tuomituksi omien tekojensa perusteella, vaan yksistään Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Hengen tekojen kautta hänessä. Tämä pelastus saavutetaan yksin Jumalan armosta, Jeesuksen, tuossa ihmisessä vaikuttaman uskon kautta. Jeesus on täyttänyt koko lain, sovittanut ihmiskunnan synnit, ihmisen itsensä ei tarvitse yrittää täyttää lakia, mutta Jeesus Herranaan, sallia Jeesuksen Itsensä täyttää kaikkea sovitustyötään ja niitä laintekoja ja niiden vaikutuksia hänessä.

Ihmisen ainoa "lainteko" on sallia Jeesuksen vaikutus hänen hengessään, eikä estää sitä. Syntinen liha vastustaa tätä aina, mutta henki huutaa Jumalan puoleen, vanhurskauttamaan häntä pois synnin vaikutuksesta, samalla uskoen ja luottaen Jumalan armoon, että minä tällaisenani, muokattavana saviastiana, kelpaan Jumalalle. Tämä on apostolista kristinoppia.

Tietenkin, kun taas hellarit koostuvat Raamattua "itse tutkineista" ja sen täysin väärin ymmärtäneistä tai jopa tahallaan vääristäneistä, saattaahan joku huijari siellä todellakin väittää tuon termin tarkoittavan, että armo ostetaan maksamalla hänelle rahaa, esim. kymmenyksinä.

Näitä rikollisia, kadotuksenlapsiahan kuhisee hellareissa, koko Helluntaikirkko on näiden talousrikollisten luomus!

Eläinuhri toi sen pelastuksen vanhan liiton aikana.

Mutta Jumalan käsky ympärileikkaus ja tytöistä piti uhrara kaksi kyyhkysen poikasta, niin silloin Jumala otti lapsen vanhan liiton jäsenekesi Jumalan kansaan eli seurakunnan jäseneksi. Ne oli niitä sen ajan "sakramentteja", joita piti totella. (nyk, kaste ja ehtoollinen)

Ympärileikkaamaton piti hävittää kansasta eli kivittää kuoliaaksi, koska sellainen ei kuulunut Jumalan seurakuntaan eikä ollut liiton jäsen. Nykyisin kaste on uuden liiton merkki.

1. Moos. 17:14

Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut minun liittoni."

• Anonyymi

Väärät profeetat ulisee valehtelee että saisi rahaa kerättyä. Manson oli yksi huijari myös YLE dokumentit Manson .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Jumalan käsky ympärileikkaus ja tytöistä piti uhrara kaksi kyyhkysen poikasta, niin silloin Jumala otti lapsen vanhan liiton jäsenekesi Jumalan kansaan eli seurakunnan jäseneksi. Ne oli niitä sen ajan "sakramentteja", joita piti totella. (nyk, kaste ja ehtoollinen)

Ympärileikkaamaton piti hävittää kansasta eli kivittää kuoliaaksi, koska sellainen ei kuulunut Jumalan seurakuntaan eikä ollut liiton jäsen. Nykyisin kaste on uuden liiton merkki.

Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut minun liittoni."

Ei ympärileikkaus pelasta mistään se on synnin orjan merkki ja eläin uhrit muistuttaa synnistä. Ne pitää tunnustaa ne synnit pahat teot ja korvata. Mooseksen käsky älä varasta älä tee huorin....

• Anonyymi

Ei ole nämä käskyt on JUUTALAISELLE synagogalla. Aikana ennen Jeesusta. Ihan väärää opetusta nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku Jeesus sanoi juutalaisten synneistä , teidän ympärileikkauksen ne on tullut ympärileikkaamattomuudeksi. Syntien tähden. Pahat teot huutaa maasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kristitty, mutta näen helluntalaiset rikkautena, joka laajentaa ja omalta osaltaan syventää myös kristittyjen käsityksiä. Mielestäni me mahdumme samaan Jeesuksen laumaan. Jeesuksella on muitakin laumoja. Jeesuksen omien ei kannata saivarrella teologian kiemuroissa, pääasia on Raamatun ja Jeesuksen rakkauden sanoma.

• Anonyymi

Jumala on rakkaus ja armollinen, ei se mihinkään erityiseen aikaan liity.

Jumalan luona on iäisyys eikä ole mitään aikaa olemassakaan Jumala on ikuinen ja Jumalan luonne ei muutu. Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

• Anonyymi

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli

3. Moos. 26:40

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,

• Anonyymi

4 Mooses 14 on sitten vain JUUTALAISILLE joten jätä Kristityt rauhaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,

Tunnustivat syntivelkansa milloin??? Juutalaisille käy pahoin kun ne tekee syntiä mutta älä sekoita tähän kristittyjä.

• Anonyymi

Joo ei kristityiltä armo ikinä lopu. JUUTALAISILTA se sitten loppui ja loppuu ilmeisesti. Mutta Jeesus sanoi ettei ne tuntenut etsikkoaikaansa silloin eikä vieläkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isiensä syntivelan juutalaisten syntivelan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4 Mooses 14 on sitten vain JUUTALAISILLE joten jätä Kristityt rauhaan .

Juutalaisten joukossa oli paljon sodassa kodittomaksi jääneitä vierasheimoisia ihmisiä, jotka tuli kasteessa liittää perhekunnitain Juutalaiseen uskoon ja seurakuntaan. Lasten kastaminen Juutalaiseen seurakuntaan on tuhansia vuosia vanha käytäntö.
        Juutalaisuudesta ne käytännöt on Kristinuskoon tulleet, eikä päinvastoin.
        Kasteen lisäksi miespuolisille sotavangeille, miehille ja pojille piti tehdä ympärileikkaus, jotta heidä voitiin hyväksyä osaksi Juutalaista kansaa ja seurakuntaa.

Joel 2:16

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

Jeesus käski kastaa kaikki kansat eli kaikki ihmiset omakseen.

• Anonyymi

Helantailaiset lisäilevät Raamattuun omia keksimiään asioita.

Raamatussa ei ole edes sanaa "armotalouskausi",

Parhami taisi viettää sitä laatuaikaa paljussa kavereidensa kanssa ja keksiä niitä valheitaan?

• >>Ylöskorjuun hetki on hyvin lähellä!>>

Ensi kesänä nähdään toteutuiko ennustus vai onko Selef Urge väärä profeetta.

• Anonyymi

Kuka loi dinosaurukset? Nimittäin jossain vanhassa testamentissa on maininta kummallisista hirviöpedoista suurista, joita oli joskus, voi olettaa että ilmeisesti dinosauruksia sitten, ja oli jättiläisiäkin joskus, ovat raamatussa mainittuja...

Eli mikä on oikeasti Jumalan aika, ihmisen aika on ehkä 10000 vuotta, jumalan aika on sitten 100000000000000 vuotta verrattuna ihmisen aikaan :D

Eli mikä tapahtuu Jumalan mielestä nopeasti, tapahtuu ihmisen mielestä tuhansien vuosien kuluessa?

• Anonyymi

Helluntailaiset ja Jehovantodistajat puhuvat mielellään maailman lopun asioista, koska heidän uskonsa ja kasteensa on pelkkä rituaali ja antikristillinen vesikaste, mikä ei pese syntejä pois eikä uudestisynnytä ihmistä vedestä ja Hengestä, kuten oikeille Kristityille on tapahtunut.

En ole koskaan kuullut, että Helluntailainen tai Jehovantodistaja mainitsisi yhtään mitään, Mitä Jumala kasteessa ihmiselle tekee?

• Anonyymi

Raamatun mukaan ensin tempaistaan pois lahkoluste, eli viimeksi lopun aikana kristittyihin maihin ilmestynyt lahkolaisuus omine oppeineen ja kummajaisineen.

Ensimmäisiin tempauksiin ei kannata pyrkiä kyytiin!

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

• Anonyymi

Eihän hurmahenkiset lahkolaiset edes kasta lapsiaan Kristityiksi eli Kristuksen ylöstempausruumiin jäseniksi.
        Jenkkilahkojen kasteet kun on pelkkää rituaalia ja vettä, ei niissä ihmistä mihinkään ylöstempausruumiiseen liitetä.

1. Kor. 12:13

Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

• Anonyymi

Älä Herran nimessä sekoita kristittyjä juutalaiseen synagogaan !!!

• Anonyymi

Onneksi Jerusalemissa ei ollut siihen aikaan yhtään helluntailaista.

Nehän olisivat tehneet Juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Jerusalemissa ei ollut siihen aikaan yhtään helluntailaista.

Nehän olisivat tehneet Juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan!

Uudestisilpojat.
        Sillä ekalla kierroksella kun ei kysytty pojan omaa lupaa!

Uskossa vaan poistamaan koko syntinen kypyrä!

"Ennen minäkin rymysin ja rälläsin, tein monintavoin huorin (pitkä kertomus). Lopulta ymmärsin, että nyt on edessä joko uudestileikkaus tai vankila! Niinpä seison nyt tässä edessänne ja suostun kuohintaan, viekää koko jumalaton vehje (pistäkää reippaasti huumetta ennen sahausta, on herkkä kipukynnys...), upottakaa se merten syvyyksiin! Ämeeen. Häleet ja sillee!"

Hellarivanhurskautta.

• Anonyymi

Missä Raamatussa lukee sana armotalouskausi niin kuin armo loppuisi yhtäkkiä kauden loputtua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3834
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2156
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2072
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1654
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      353
      1532
    6. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      16
      1213
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      92
      1205
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1130
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      995
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe